SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Elk klassement levert punten op, behalve het ploegenklassementquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je daar punten voor?
Wat is dat voor bullshit
Ik tip hem als etappewinnaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Oh Paterski doet niet mee voor het jongerenklassement, laat maar zitten dan.
Maar het jongerenklassement is gewoon het normale klassementquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Elk klassement levert punten op, behalve het ploegenklassement
15:45 bij de NOSquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo te zien niet live op NOS, maar wel vanaf 15.00 op Sporza
Ah mooi mooi, denk toch dat ik voor Renaat kiesquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
15:45 bij de NOS
http://www.npo.nl/artikel(...)italia-live-op-npo-1
veel gratis punten voor Arugodquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het jongerenklassement is gewoon het normale klassement
alleen dan mag je niet meer meedoen als je 26 bent
Krijg je elke etappe daar punten voor dan?quote:
Niet zo stressen Mexi, zoveel punten zijn het niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je elke etappe daar punten voor dan?
Wtf is dat dan
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wtf is dat dan
Man gespot. Weigeren om vooraf de handleiding te lezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf is dat dan
Mexi gaat verliezen, Mexi gaat verliezen!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo stressen Mexi, zoveel punten zijn het niet.
En aan het eind krijg je nog vies veel punten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:39 schreef Sked het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke dag dat je Aru opstelt terwijl hij in de jongerentrui rijdt krijg je zes punten
Laat die maar stoppen haha!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexi gaat verliezen, Mexi gaat verliezen!
Zestig stuks jaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En aan het eind krijg je nog vies veel punten.
Maar het maakt toch verder geen hol uit, als je Aru maar hebt. En dan nog.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel haters
Ik ben tevreden met mijn huidige team. Veel plezier jongens.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:51 schreef heywoodu het volgende:
Bij Scorito kan ik mijn team samenstellen uit de volgende lijst:
[ afbeelding ]
Kan ik 16 Contadors kiezen?
Edit: Foutje gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |