SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Elk klassement levert punten op, behalve het ploegenklassementquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je daar punten voor?
Wat is dat voor bullshit
Ik tip hem als etappewinnaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Oh Paterski doet niet mee voor het jongerenklassement, laat maar zitten dan.
Maar het jongerenklassement is gewoon het normale klassementquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Elk klassement levert punten op, behalve het ploegenklassement
15:45 bij de NOSquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo te zien niet live op NOS, maar wel vanaf 15.00 op Sporza
Ah mooi mooi, denk toch dat ik voor Renaat kiesquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
15:45 bij de NOS
http://www.npo.nl/artikel(...)italia-live-op-npo-1
veel gratis punten voor Arugodquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het jongerenklassement is gewoon het normale klassement
alleen dan mag je niet meer meedoen als je 26 bent
Krijg je elke etappe daar punten voor dan?quote:
Niet zo stressen Mexi, zoveel punten zijn het niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je elke etappe daar punten voor dan?
Wtf is dat dan
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wtf is dat dan
Man gespot. Weigeren om vooraf de handleiding te lezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf is dat dan
Mexi gaat verliezen, Mexi gaat verliezen!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo stressen Mexi, zoveel punten zijn het niet.
En aan het eind krijg je nog vies veel punten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:39 schreef Sked het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke dag dat je Aru opstelt terwijl hij in de jongerentrui rijdt krijg je zes punten
Laat die maar stoppen haha!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexi gaat verliezen, Mexi gaat verliezen!
Zestig stuks jaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En aan het eind krijg je nog vies veel punten.
Maar het maakt toch verder geen hol uit, als je Aru maar hebt. En dan nog.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel haters
Ik ben tevreden met mijn huidige team. Veel plezier jongens.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:51 schreef heywoodu het volgende:
Bij Scorito kan ik mijn team samenstellen uit de volgende lijst:
[ afbeelding ]
Kan ik 16 Contadors kiezen?
Edit: Foutje gemaakt.
Dit dacht ik eerst ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:51 schreef heywoodu het volgende:
Bij Scorito kan ik mijn team samenstellen uit de volgende lijst:
[ afbeelding ]
Kan ik 16 Contadors kiezen?
Edit: Foutje gemaakt.
Ik gok op 392 keer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:54 schreef Rudieh het volgende:
benieuwd hoe vaak Renaat Schotte de komende 3 weken gaat zeggen:
'Zakarin, de Tataar'
'Zakarin, de man uit Tatarije'
Ik sta nu al bovenaan, en we zijn nog niet eens begonnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben benieuwd wie de pooltjes wint. Als ik een team zou moeten maken met users hier, zou ik daar zeker Kingstown en Mani in opnemen. Johannes Vermeer zou ik daarentegen thuis laten.
Ditquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Bedankt Mexicano en Johannes, Paterski noemen hier.
Welke pool is dit?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sta nu al bovenaan, en we zijn nog niet eens begonnen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:10 schreef Momo... het volgende:
[..]
Welke pool is dit?ScoritoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh maar ik ben toch niet onder de indruk van ene meneer Johannes_V? Een of andere patser uit de provincie die de wijsneus komt uithangen op Tourcoach. PATSER!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Overigens moet je Johannes_V. niet onderschatten, dat is al een hele bigstar op Tourcoach.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben benieuwd wie de pooltjes wint. Als ik een team zou moeten maken met users hier, zou ik daar zeker Kingstown en Mani in opnemen. Johannes Vermeer zou ik daarentegen thuis laten.
Een beetje meer respect voor Groningers aubquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:16 schreef Rudieh het volgende:
[..]
oh maar ik ben toch niet onder de indruk van ene meneer Johannes_V? Een of andere patser uit de provincie die de wijsneus komt uithangen op Tourcoach. PATSER!
Mexicanobakker begon er over, laat mij er buiten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Bedankt Mexicano en Johannes, Paterski noemen hier.
En dit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:17 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor Groningers aub
Zolang je niet meedoet aan Sportpools wordt je sowieso niet serieus genomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie het nu als mijn persoonlijke eer om ratjetoe te verslaan, nu hij mij belachelijk probeert te maken.
Doet hij ook mee aan Scorito en Cyclingmanager?
Verstandige mensen hebben blind vertrouwen in jouquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo'n Mani stel je als eerste op maar met alleen de echte kenners onder de pooltjes poolers weten een dark horse zoals Johannes_V er uit te pikken. Die pakken zijn resultaten uit het verleden erbij die zijn ingevoerd op ProPooltjesStats.
Laten we niet zo elitair doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je niet meedoet aan Sportpools wordt je sowieso niet serieus genomen.
Als mod zou je daar boven moeten staan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd getrolld door Ratjetoe, who the hell is Ratjetoe? Waar heeft die gespeeld?
Het lukt mij nog niet helemaal de nieuwe Ambrosius te acteren. There's only one Ambroquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als mod zou je daar boven moeten staan.
Zodra modereren acteren wordt, haak ik af.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lukt mij nog niet helemaal de nieuwe Ambrosius te acteren. There's only one Ambro
Ik kan beter mezelf blijven.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:29 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zodra modereren acteren wordt, haak ik af.
Dit dusquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij is het tijd dat de Giro gewoon begint
Ik zal het eens overleggen met de adminsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
En nu ik het topic gereekst heb heb ik wel een streepje voor.
Ik heb me daar net voor ingeschreven, kom maar op.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je niet meedoet aan Sportpools wordt je sowieso niet serieus genomen.
Ik ook. Ik hoor het graag als er een FOK! subpoule is.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb me daar net voor ingeschreven, kom maar op.
Ik zie daar tot mijn grote vreugde (en schrik) mijn oude vriend ProfLVGH tussen staan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef baggerbaas het volgende:
http://www.sportpools.net/nl/subleague/481/leden
Volgens Ratjetoe is het wachtwoord FOK
Ok nice.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef baggerbaas het volgende:
De Giro is maar 1 keer per jaar!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij stikt niet onderhand van de hoeveelheid poeltjes waar je aan meedoet?
Vraag het aan Ambrosius.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:55 schreef Ericr het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor die pooltjes? Dit topic gaat in ieder geval zo goed als niet over wielrennen maar alleen maar wat geneuzel over pooltjes.
Nog een uurtje wachten en dan gaat het weer over wielrennenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:55 schreef Ericr het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor die pooltjes? Dit topic gaat in ieder geval zo goed als niet over wielrennen maar alleen maar wat geneuzel over pooltjes.
Ja dit is prima.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:58 schreef Sked het volgende:
Ik stel voor dat het tijdens de koers gewoon niet over pooltjes gaat
Leuk, ben er bij (nick = danos)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef baggerbaas het volgende:
En waar kan ik dat wachtwoord invullen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef baggerbaas het volgende:
Ik stel voor dat het tijdens de pooltjes niet over de koers gaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:58 schreef Sked het volgende:
Ik stel voor dat het tijdens de koers gewoon niet over pooltjes gaat
http://www.sportpools.net/nl/subleague/joinquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waar kan ik dat wachtwoord invullen?
Als je dat vanavond doet heeft niemand er wat aanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:15 schreef DeeBee het volgende:
Apart topic voor de poules? Ik zal vanavond nog even een analyse eruit gooien van de koopjes op Scorito.
Ja, maar als ik nu m'n strategie uit de doeken doe knalt iedereen nog even de Paterski's van deze wereld erin.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dat vanavond doet heeft niemand er wat aan
Jammer dat de_tank niet meedoet aan de girotwitter:bramtankink twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 14:20:291e x in 8 jaar dat ik langs t kanaal train dat ik iemand iets zie vangen. Vroeg me al af of er vis zat. Wat n kanjer! http://t.co/xl28WxfGHb reageer retweet
De Tankquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Jammer dat de_tank niet meedoet aan de girotwitter:bramtankink twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 14:20:291e x in 8 jaar dat ik langs t kanaal train dat ik iemand iets zie vangen. Vroeg me al af of er vis zat. Wat n kanjer! http://t.co/xl28WxfGHb reageer retweet
Die heeft na zijn schorsing nog niet veel laten zien, ik ben benieuwd.quote:
Pure lotingquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoe is eigenlijk die startvolgorde ontstaan, loting? WT en PC ploegen door elkaar
Ploegentijdrit op de 1ste dag is altijd loting, geloof ik (met soms een uitzondering voor de ploeg met de winnaar van het jaar ervoor die dan als laatste mag starten)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoe is eigenlijk die startvolgorde ontstaan, loting? WT en PC ploegen door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |