Precies. Dat hoor je als FOK!er te weten.quote:
5/10 puntige knieenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:40 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Zij lijkt wel een beetje op Emma Watson.
De voetbalstadions en amateurvelden zijn ook aftands.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:42 schreef tralalala het volgende:
De Belgische kust/boulevard in welke stad dan ook is echt zo strontlelijk, niet normaal.
Waar is ditquote:
Kon haast niet missen. Zandvoort is er nietdvbijquote:
Nou, één rooilijn, één bouwhoogte, dit is niet het beste voorbeeld van lelijkheid wat mij betreft. Dan is Scheveningen wel eventjes een stukje hopelozer.quote:
Vind ik een rotzooitje, ayupquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:46 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Nou, één rooilijn, één bouwhoogte, dit is niet het beste voorbeeld van lelijkheid wat mij betreft. Dan is Scheveningen wel eventjes een stukje hopelozer.
Dan vind je dit ook vast wel wat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:46 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Nou, één rooilijn, één bouwhoogte, dit is niet het beste voorbeeld van lelijkheid wat mij betreft. Dan is Scheveningen wel eventjes een stukje hopelozer.
je bent een architectquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:46 schreef marcodej het volgende:
België is echt wel heel lelijk ja, maar heeft nog karakter.
Nederland is ook bestwel lelijk, maar al die Vinex-wijken hebben nog eens geen karakter.
Vlissingenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:49 schreef marcodej het volgende:
De Nederlandse kust is ook lelijk, behalve één parel aan de Noordzee.
Broer van Tyson?quote:
Luik heeft ook mooie plekjes.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:50 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben Luik nog niet eens genoemd.
Antwerpen, Gent en Brugge zijn wel mooi.
Ha ha haquote:
IJmuiden is niks mis mee inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:49 schreef marcodej het volgende:
De Nederlandse kust is ook lelijk, behalve één parel aan de Noordzee.
Welke kerel ?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap wel waarom deze kerel niet bekend is in Nederland.
Ik ken hem ook niet. Vond het nog wel meevallen.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:55 schreef TLC het volgende:
Je moest eens weten wat ik thuis allemaal naar me geslingerd krijg
![]()
![]()
quote:
Ad van den Berg heb ik nog nooit gezien bij DWDD.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:18 schreef Webschip het volgende:
Weer Sywert.
Je verwacht het niet.
Altijd weer dezelfde gasten.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut Guardiola heeft het verziekt voor FC Bayern.
Ik ga voor zijn broer brianquote:
Is voor niemand bang.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:10 schreef TLC het volgende:
Wie of wat is een sywert eigenlijk ? waarom is die man bekend ?
Politiek geleerde.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:10 schreef TLC het volgende:
Heeft ooit iets gedaan met een politieke partij G500 dacht ik, waarvoor hij een aantal keer is uitgenodigd. Is daarna blijven komenquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:10 schreef TLC het volgende:
Ons kent ons.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
Waarom zijnn er nooit meer ruzies of discussies in DWDD?
Bezuinigingen bij de NPO...quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
Die met Jort en Pietertje Storms en Nina was mooi.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
Die zakdoek, om z'n zaad aan af te vegen.quote:
Ik zag hem pas ergens weer voorbij komen, mooi man.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die met Jort en Pietertje Storms en Nina was mooi.
Misschien gaan ze zo boksenquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
En Paay vs. Maassenquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die met Jort en Pietertje Storms en Nina was mooi.
Dat was echt te makkelijkquote:
Dit, wie zijn het en waar gaat het in vredesnaam over..quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit, wie zijn het en waar gaat het in vredesnaam over..
Ik haak weer af, wat een flutprogramma is dit geworden zeg
Zo klonk het wel wat jaquote:
Cruyff en Feyenoord vooralquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar zitten potentiële topshows tussen.
Goed programma inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar zitten potentiële topshows tussen.
Ja, maar nu gaan zij er met hun smoezelige tengels aan zitten.quote:
Mwah, zo goed vind ik Black Sabbath eigenlijk ook niet. Ik neig nog het meest naar Black Dog van Led Zep.quote:
Dat vind ik meer een intro, anders zou ik Whole Lotta Rosie ook overwegen.quote:
Ik denk dat je hem verwart met Herman.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Danny Lademacher dood was
Issie ook, weet ie zelf alleen nog nietquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Danny Lademacher dood was
Je let goed op Sked. Voor de derde keer trouwens. Tweede keer naar een concert andere keer was bij VI Oranje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef Sked het volgende:
Ik heb vernomen dat een bepaald moderator Danny Vera live gaat zien
Qua riffs vind ik ze wel sterk. Zeppelin is veel betere muziek natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zo goed vind ik Black Sabbath eigenlijk ook niet. Ik neig nog het meest naar Black Dog van Led Zep.
zou t?quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
Adje heeft volgens mij een facelift gehad. Of in ieder geval iets met zijn gezicht gedaan.
Deze gaat voor No One Knowsquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:42 schreef Falco het volgende:
Deze gast heeft vast The final Countdown als favo riff.
En de punten gaan naar....quote:
De titel stond er verdomme bijquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat niet Voodoo Chile? Ben geen Jimi-kenner, maar dat dacht ik
Van Britneyquote:
Up Around The Bendquote:
Zit wel een fijne bass-riff in.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
My Generation, mensen, daar begon muziek.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
Kunnen ze deze vier mannen niet gewoon een hele uitzending laten aanklooien?
Daar begon punkmuziek. Fabeltje dat dat 10 jaar later pas begon.quote:
ipv die adriaan van dis afleveringen bvquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
Kunnen ze deze vier mannen niet gewoon een hele uitzending laten aanklooien?
Als alternatief voor de boer zoekt vrouw items.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ipv die adriaan van dis afleveringen bv
Prima plan!quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ipv die adriaan van dis afleveringen bv
Die is net wat softer dan deze mannen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als alternatief voor de boer zoekt vrouw items.
quote:
Paul live gezien met Queen. Gouden keeltje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik dan weer een intro. Wel een heel fijn intro.
The Free
Wat vind je hiervan:quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:52 schreef Karina het volgende:
Dit is meer mijn smaak (kan niet zo snel een goeie vinden)
Oe dat vind ik wel goedquote:
Het is tegelijkertijd echt ruig en heeft toch wel soul. En het is een van mijn favoriete riffs.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat vind ik wel goedHad ook toevallig het geluid nogal hard staan (zit effe ergens anders) en het klonk geweldig
Zo heel af en toe vinden we hetzelfde mooi. Jett Rebel kan ik ook wel waarderen. Wil hem alleen liever niet zien.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is tegelijkertijd echt ruig en heeft toch wel soul. En het is een van mijn favoriete riffs.Misschien niet mijn favoriet, maar ik dacht er wel gelijk aan.
Jammer dat Jett Rebel een nummer heeft wat er wel enorm op lijkt qua gitaarsound. Had die jongen niet nodig en steeds als ik dat hoor denk ik dat dit nummer begint
Ik ook. Heb m 2x live gezien, maar wat een rare gast vind ik het danquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo heel af en toe vinden we hetzelfde mooi. Jett Rebel kan ik ook wel waarderen. Wil hem alleen liever niet zien.
Weet ik. Sowieso vind ik het niet leuk om heel lang achter elkaar dezelfde muzieksoort te horen. Liever wat afwisseling.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik ben gewoon niet zo van de funk om echt te luisteren, maar als ik het toevallig hoor vind ik het wel tof.
Doet me een beetje denken aan Queen ditquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:42 schreef Karina het volgende:
Van de DWDD site, Danny die Too Much Love Will Kill You speelt![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/339479
http://www.volkskrant.nl/(...)628/?akamaiType=FREEquote:Flop
De documentaire Aan Tafel, afgelopen dinsdag op NPO1, gunde een blik achter de schermen van het jarige VARA-tv-programma De Wereld Draait Door. Ideetje van de omroep zelf, die Heleen Minderaa vroeg de film te maken.
Minderaa vertelde in een interview met de Volkskrant niet op censuur van DWDD te zijn gestuit. 'Daardoor zit bijvoorbeeld ook het moment in de film dat Matthijs met een wattenstaafje in zijn oor zit te peuteren.' Dat gingen we dus zien: de grootverdienende presentator die oorsmeer verwijdert.
Verder vooral hoofdredacteur Dieuwke Wynia, óók maar een mens. Geen compleet doorgestreste redacteur die op het punt stond om dan maar weer Peter R. de Vries te bellen. Of af te bellen. Überhaupt nauwelijks andere motoren van het programma aan het woord. Wel een plichtmatig aanvoelende verhaallijn over het DWDD pop-upmuseum.
Het strak georganiseerde verjaardagsfeest deed denken aan Aldus Libelle (2012), waarvoor regisseur Juul Bovenberg een jaar lang meekeek op de redactie van Libelle. Daarmee vergeleken bleef Aan Tafel te veel een bedrijfsfilm om écht openhartig en spannend te worden.
Komt niet veel voor dat jij diequote:Op donderdag 7 mei 2015 20:42 schreef Karina het volgende:
Van de DWDD site, Danny die Too Much Love Will Kill You speelt![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/339479
Zal wel een vergissing zijn geweest dan dit maalquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt niet veel voor dat jij diegebruikt volgens mij.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel een vergissing zijn geweest dan dit maal
quote:Ode aan moeder
Omdat het aanstaande zondag Moederdag is hebben we aantal Nederlandse rappers gevraagd om, in navolging van artiesten als 2Pac, een ode aan hun moeder te brengen. Rappers Digitzz, Keizer en Darryl laten vanavond bij ons een hommage aan hun moeder horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |