Mwah, zo goed vind ik Black Sabbath eigenlijk ook niet. Ik neig nog het meest naar Black Dog van Led Zep.quote:
Dat vind ik meer een intro, anders zou ik Whole Lotta Rosie ook overwegen.quote:
Ik denk dat je hem verwart met Herman.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Danny Lademacher dood was
Issie ook, weet ie zelf alleen nog nietquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Danny Lademacher dood was
Je let goed op Sked. Voor de derde keer trouwens. Tweede keer naar een concert andere keer was bij VI Oranje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef Sked het volgende:
Ik heb vernomen dat een bepaald moderator Danny Vera live gaat zien
Qua riffs vind ik ze wel sterk. Zeppelin is veel betere muziek natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zo goed vind ik Black Sabbath eigenlijk ook niet. Ik neig nog het meest naar Black Dog van Led Zep.
zou t?quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
Adje heeft volgens mij een facelift gehad. Of in ieder geval iets met zijn gezicht gedaan.
Deze gaat voor No One Knowsquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:42 schreef Falco het volgende:
Deze gast heeft vast The final Countdown als favo riff.
En de punten gaan naar....quote:
De titel stond er verdomme bijquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat niet Voodoo Chile? Ben geen Jimi-kenner, maar dat dacht ik
Van Britneyquote:
Up Around The Bendquote:
Zit wel een fijne bass-riff in.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
My Generation, mensen, daar begon muziek.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
Kunnen ze deze vier mannen niet gewoon een hele uitzending laten aanklooien?
Daar begon punkmuziek. Fabeltje dat dat 10 jaar later pas begon.quote:
ipv die adriaan van dis afleveringen bvquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
Kunnen ze deze vier mannen niet gewoon een hele uitzending laten aanklooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |