abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152324340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik was laatst nog een tjap tjoi halen bij de Chinees, denk je dat die kerel afstand wilde nemen van de toestand in Noord-Korea? Hij keek me aan alsof hij niet door had waarover ik het had, de huichelaar. Daar kom ik dus nooit meer, ondanks de goede tjap tjoi, ik sta voor mijn principes.
Goed verhaal. Wat is je punt? Chinees verhoudt zich tot Noord-Korea zoals islam zich verhoudt tot de Islamitische Staat?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2015 10:46:43 ]
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:45:54 #152
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_152324446
quote:

[..]

Ik was laatst nog een tjap tjoi halen bij de Chinees, denk je dat die kerel afstand wilde nemen van de toestand in Noord-Korea? Hij keek me aan alsof hij niet door had waarover ik het had, de huichelaar. Daar kom ik dus nooit meer, ondanks de goede tjap tjoi, ik sta voor mijn principes.
Chinezen met moslims vergelijken :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:48:35 #153
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_152324530
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TT is volslagen onjuist. Deze organisaties dreigen in het geheel niet met escalatie. Integendeel zelfs, ze laten weten daar helemaal niet op te zitten wachten:

[..]

Ze laten helemaal niet weten dat ze daar niet op zitten te wachten, ze willen er alleen niet verantwoordelijk voor gehouden worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_152324576
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Goed verhaal. Wat is je punt? Chinees verhoudt zich tot Noord-Korea zoals islam zich verhoudt tot de Islamitische Staat?
Communisme is een westerse ideologie, toch?
I´m back.
pi_152324617
Die moslimorganen hebben in principe een punt, de sfeer richting moslims en Marokkanen is nogal negatief. Geenstijl speelt hierin wel een dubieuze rol, door letterlijk elke dag negatief te posten over deze bevolkingsgroepen. De herhaling is de propaganda, niet zozeer de boodschap zelf.

Punt is hoe ze dat verwoorden. Die brief is vanuit communicatief oogpunt - het overtuigen van de lezer - erg slecht opgesteld. Je kunt beter zo'n brief beginnen met wat je zelf aan het probleem doet, en dan beargumenteren waarom andere partijen ook een handje mee kunnen helpen. Nu is het meteen met de vinger naar de ander wijzen, en eigen verantwoordelijkheid afwijzen. Althans, zo komt het over. Jammer.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:53:24 #156
pi_152324664
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:22 schreef -AMG- het volgende:
Islam :')

En Nederland maar water bij de wijn doen... zelf doet de islamitische gemeenschap helemaal niets.

Nederland is kalifaat in wording.
Welnee, we krijgen hoogstens een gezonde vorm van segregatie. Zoals fundamentalistische gristenen zich beperken tot de bible-belt.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_152324684
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:51 schreef Homey het volgende:
Die moslimorganen hebben in principe een punt, de sfeer richting moslims en Marokkanen is nogal negatief. Geenstijl speelt hierin wel een dubieuze rol, door letterlijk elke dag negatief te posten over deze bevolkingsgroepen. De herhaling is de propaganda, niet zozeer de boodschap zelf.

Punt is hoe ze dat verwoorden. Die brief is vanuit communicatief oogpunt - het overtuigen van de lezer - erg slecht opgesteld. Je kunt beter zo'n brief beginnen met wat je zelf aan het probleem doet, en dan beargumenteren waarom andere partijen ook een handje mee kunnen helpen. Nu is het meteen met de vinger naar de ander wijzen, en eigen verantwoordelijkheid afwijzen. Althans, zo komt het over. Jammer.
Nou, het is vooral een beetje jammer dat die brief lijkt te draaien om de geleverde kritiek op enkele nogal foute imams en het feit dat enkele van die imams het land niet in mochten. Daarmee geven ze impliciet aan dat dat soort radicalen volgens hen gewoon bij hun religie horen.
pi_152324737
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dat is niet hun punt. Hun punt is dat allerlei belangrijke nuanceverschillen niet meer in acht worden genomen en er moslims bij worden betrokken of zelfs verantwoordelijk worden gehouden terwijl ze er niets mee te maken hebben.
Je doet er trouwens zelf keihard aan mee zonder dat je daar bewust van bent
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:57:31 #159
pi_152324785
quote:

[..]

Ik had laatst een match met een Russische dame op een datingsite, dus ik heb haar stevig ondervraagt over Putin. Ze vond dat ik het niet zo zwart-wit moest zien.
pi_152324895
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

bron: http://www.omroepwest.nl/(...)moslims-neergezet-al

De hele inhoud van de brief kan ik niet vinden, maar ik mis wederom de hand in eigen boezem.
Maar zoek eerst naar je eigen boezem.
Je topictitel is ophitsend. Men dreigt helemaal niet met escalatiie.
Jij escaleert zelf met die bewering.
pi_152325095
En het gaat ze nog lukken ook...
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:10:10 #162
236046 NotYou
tigerblood
pi_152325136
Trouwens jongens.. Al-Yaqeen van de Haagse As-Soennah-moskee :')

quote:
vr 20 apr 2012, 09:37
|
lees voor
'Moskee wint aan invloed'
door Bart Olmer
DEN HAAG - De beruchte Haagse As-Soennah-moskee krijgt meer en meer invloed op andere moskeeën in de omgeving, waarschuwt de geheime dienst AIVD. ,,Een belangrijke groep salafisten rond de As-Soennah-moskee oefent op succesvolle wijze invloed uit op enkele moskeeën in de regio”, schrijft de geheime dienst in haar jaarverslag.

,,Als gevolg daarvan is het uitgedragen gedachtegoed van deze moskeeën meer salafistisch georiënteerd geworden”, aldus de AIVD, die vreest voor ,,onverdraagzaam isolationisme en polarisatie” als gevolg van deze radicale islamstroming. ,,De salafistische ideologie bevat elementen die strijdig zijn met de democratische rechtsorde.”

Uit onderzoek van de AIVD blijkt dat de Moslimbroederschap in Nederland momenteel ,,geen feitelijk bedreiging vormt voor de democratische rechtsorde of de nationale veiligheid”.

Wél alert is de geheime dienst vanwege de kleine radicaalislamitische beweging Sharia4Holland, die openlijk streeft naar invoering van de sharia in Nederland. ,,De dreiging van Sharia4Holland komt voort uit het polariserende en radicaliserende effect dat uitgaat van het acties en hun dubbelzinnige uitspraken over het gebruik van geweld. Er is een risico dat aanhangers de grens naar geweld oversteken”, aldus de AIVD.

Inlichtingenbronnen noemen de volgelingen van Sharia4Holland luidruchtige ,,islamitische provo’s”, die handig gebruik maken van internet en mediabelangstelling, mar feitelijk een marginaal clubje vormen. ,,Ze spelen handig in op angsten die leven in Nederland. We moeten ze goed in de gaten houden; hun risicogehalte is vergelijkbaar met die van rechts-extremisten.” Maar de harde, organisatorische kern bestaat slechts uit ,,hooguit twee handen vol”, aldus goedingelichte bronnen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_aan_invloed___.html
quote:
Op de salafistische website Al Yaqeen, van de Haagse as-Soennah-moskee, verschenen de afgelopen dagen maar liefst drie waarschuwingen tegen het jihadtoerisme richting Syrië. In een vraag-en-antwoord roept (alweer) Ahmed Salam jongeren op om niet af te reizen. Jongeren lopen het gevaar om daar ten prooi te vallen aan ‘Takfier-gedachten’ – het verketteren van medegelovigen. De tientallen aspirant-reizigers doen er beter aan om hun ouders te gehoorzamen. Sheik dr. Rafid Nafi (gepromoveerd op het onderwerp ‘jihad’) waarschuwt eveneens voor overhaast en onterecht jihadisme. Hij pleit voor een decreet van Europese moslimgeleerden ‘ter voorkoming van chaos en wanorde’. Ook op Al Yaqeen staat een toespraak van Ahmed Moaz al-Khatib, kopstuk van de Syrische oppositie. “Het zorgen voor je ouders, of ze nu moslim zijn of niet, is belangrijker dan hier een jihad voeren.” Deze tekst vindt ruime verspreiding in islamitische kring.

http://www.carelbrendel.n(...)lebei-ietsje-minder/
Je suis Charlie Sheen
pi_152325231
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dat is niet hun punt. Hun punt is dat allerlei belangrijke nuanceverschillen niet meer in acht worden genomen en er moslims bij worden betrokken of zelfs verantwoordelijk worden gehouden terwijl ze er niets mee te maken hebben.
Ironic genoeg doe jij zelf hier keihard aan mee. Zonder dat je dat beseft.

Teveel sympatie hebben voor moslim-standpunten (in jouw geval)verscherpt het probleem en lijkt alsof er niets aan de hand is en goede en vredige bedoelingen zijn. En dat is natuurlijk ook niet.
En dat leidt tot meer onbegrip en wantrouw EN voedingsbodem voor conflicten.

Te tolerant is nooit goed omdat er altijd van die tolerantie geprofiteerd door een partij of ideologie
En ik vraag me af of tolerantie vandaag de dag nog wel aan de orde is en mogelijk is gezien de verharding van de samenleving.

Jouw standpunten lijken wel op de pvda van de jaren 80'. Kon je geen Nederlands spreken? Dan kwam er een tolk voor je

Het is begrijpelijk en niet kwadelijk als Nederlanders niet 'tolerant' maar a tolerant worden. Het is helaas een situatie die opgekomen is en toch begrijpelijk?

Krijg soms het gevoel dat er een soort stockholm syndroom heerst onder bepaalde Nederlanders

Het altijd maar blijven verdedigen..
pi_152325313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, het is vooral een beetje jammer dat die brief lijkt te draaien om de geleverde kritiek op enkele nogal foute imams en het feit dat enkele van die imams het land niet in mochten. Daarmee geven ze impliciet aan dat dat soort radicalen volgens hen gewoon bij hun religie horen.
Dat is ook jammer. Het zelf-reinigend vermogen binnen de moslimgemeenschap is amper aanwezig. Dat cultiveert radicale elementen, die daardoor eigenlijk vrij spel krijgen.
pi_152325375
http://www.telegraaf.nl/b(...)_naar_Utrecht__.html
Haatsjeik niet naar Utrecht!!!

Niet omdat het moskeebestuur wat tegen minderheden met geweld wegjagen heeft, maar omdat er maatschappelijke onrust is. Met een oeps sorry we hadden wat beter moeten opletten voor we een gek uitnodigden hadden ze mooi in het nieuws kunnen komen... Maar het zou wel weer mijn witte privilege zijn die dat soort dingen verzint. Ondanks dat kan ik het niet helpen het bijzonder te vinden dat die besturen over het algemeen anti Wilders zijn, maar ze wel iemand uitnodigen die nog een paar stapjes verder gaat over andere bevolkingsgroepen die niet moslim zijn. Het komt op mij nogal wat hypocriet over.
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:39:16 #166
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_152325840
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:19 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_naar_Utrecht__.html
Haatsjeik niet naar Utrecht!!!

Niet omdat het moskeebestuur wat tegen minderheden met geweld wegjagen heeft, maar omdat er maatschappelijke onrust is. Met een oeps sorry we hadden wat beter moeten opletten voor we een gek uitnodigden hadden ze mooi in het nieuws kunnen komen... Maar het zou wel weer mijn witte privilege zijn die dat soort dingen verzint. Ondanks dat kan ik het niet helpen het bijzonder te vinden dat die besturen over het algemeen anti Wilders zijn, maar ze wel iemand uitnodigen die nog een paar stapjes verder gaat over andere bevolkingsgroepen die niet moslim zijn. Het komt op mij nogal wat hypocriet over.
Alleen het woord ''Haatsjeik'' al :N
pi_152326011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Alleen het woord ''Haatsjeik'' al :N
Hij is een sjeik en wil een eindoplossing voor het joden probleem. Hoe zou jij zo iemand noemen?
pi_152326040
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hij is een sjeik en wil een eindoplossing voor het joden probleem. Hoe zou jij zo iemand noemen?
Een sjoasjeik.
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:47:41 #169
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_152326050
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mafkees met een baard en een theedoek op zijn kop
pi_152326444
.

[ Bericht 100% gewijzigd door eight op 06-05-2015 12:28:11 (Te fout) ]
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_152326493
quote:
15s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:07 schreef eight het volgende:

[..]

Ik weet dat het hartstikke fout is maar ik vind het buitengewoon jammer dat deze gasten zijn opgepakt
Ja? Ben je voorstander van het verbranden van asielzoekers?
pi_152326657
quote:
15s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:07 schreef eight het volgende:

[..]

Ik weet dat het hartstikke fout is maar ik vind het buitengewoon jammer dat deze gasten zijn opgepakt
Het zou wel spannend nieuws opleveren de komende maanden. Beter dan het saaie geneuzel van mensen die niet tegen kritiek kunnen.
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:17:39 #173
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_152326690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:26 schreef Perrin het volgende:
Termen als 'haatimam' en 'jihadgezinnen' lijken 'normaal' taalgebruik te worden, wordt geschreven. 'Dit is voor moslims zeer kwetsend en niet te tolereren.'
Oh jee. Mensen die gebruik maken van hun vrijheid van expressie. Kan natuurlijk niet.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_152326817
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh jee. Mensen die gebruik maken van hun vrijheid van expressie. Kan natuurlijk niet.
Vrijheid van expressie kan een heel gevaarlijk iets zijn, anders zou men niet zo bang zijn voor wat haatimams komen vertellen. Haatzaaien is niet voor niets verboden en als je veelvuldig en onterecht het woord haat gaat verbinden aan alles wat met moslims te maken krijgt gaat dat ook sterk op haatzaaien lijken. Het is triest dat men te pas en te onpas spreekt over haatbaard, haatpaleis en haatimam. Men zou dat alleen moeten doen als echt sprake is van iemand ie aantoonbaar een haatzaaier is.
pi_152327008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:22 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Vrijheid van expressie kan een heel gevaarlijk iets zijn, anders zou men niet zo bang zijn voor wat haatimams komen vertellen. Haatzaaien is niet voor niets verboden en als je veelvuldig en onterecht het woord haat gaat verbinden aan alles wat met moslims te maken krijgt gaat dat ook sterk op haatzaaien lijken. Het is triest dat men te pas en te onpas spreekt over haatbaard, haatpaleis en haatimam. Men zou dat alleen moeten doen als echt sprake is van iemand ie aantoonbaar een haatzaaier is.
Eerst verdedig je verkrachting van vrouwen met korte rokjes en nu kom je op voor imams die op tv oproepen tot een eindoplossing voor joden. Wat is er mis met jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')