Waarom is dat belangrijk om te weten voor je?quote:
Voor mij persoonlijk niet echt. Ik zou het echter wel hoogst merkwaardig vinden wanneer een ongelovige het op zich neemt (ook) gelovigen - die daarover best andere ideeën zouden kunnen hebben - te vertellen hoe hun profeet gedacht zou hebben over iets.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk om te weten voor je?
Ik vertel simpel wat ik hoorde wat die Mohammed vond indertijd. Het zal wel waar zijn .
Zowat alles wat we weten over historische figuren hebben we ook maar gehoord en gelezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:03 schreef NotYou het volgende:
Zeker wanneer dat blijkt te zijn op basis van "Wel eens gehoord en het zal wel waar zijn."
Jij vermeldt zelf echter geheel geen bron. Je bent weer eens lekker raar bezig bluesdude.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zowat alles wat we weten over historische figuren hebben we ook maar gehoord en gelezen.
Uit eigen ervaring kunnen we dat niet weten.
Nu heb ik vernomen dat Mohammed de profeet zich verwant voelde aan de joodse en christelijke godsdienst . Als jij een bron hebt van het tegendeel... vooral melden dus .
Jij komt ook niet met een bron...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij vermeldt zelf echter geheel geen bron. Je bent weer eens lekker raar bezig bluesdude.
Ik weerspreek je verhaal ook helemaal niet - lees mijn posts vooral nog eens rustig terug - maar nogmaals, wat jij hier stelt:quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij komt ook niet met een bron...
Je kunt twijfelen aan mijn verhaal, maar je kunt het dus niet ontkennen
Nee... ik eis ook geen bron van je.. Maar jij wel van mij en je verwijt mij dat ik geen bron hebt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik weerspreek je verhaal ook helemaal niet - lees mijn posts vooral nog eens rustig terug - maar nogmaals, wat jij hier stelt:
"Ik zuig dit uit mijn duim, dit geldt nu als waarheid en wie het tegendeel beweert mag wél met een bron komen."
Zie je zelf niet hoe gek dat is?
Lees anders onze posts eens terug.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee... ik eis ook geen bron van je.. Maar jij wel van mij en je verwijt mij dat ik geen bron hebt.
Kijk eerst naar je eiguhh ..
Maar het is je dus kennelijk niet bekend dat Mohammed zijn geloof in God zag als voortzetting van het joods en christelijk geloof.? Ik heb nooit een goed verhaal van het tegendeel gelezen of gehoord, dus ik neem dat het wel waar zal zijn.
Om dat te beamen of af te wijzen is het niet nodig gelovig of ongelovig te zijn.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging om de miljoenen Joden die in Europa vermoord zijn, nog niet eens zo vreselijk geleden.
De profeet Mohammed vond joden en christenen mede-gelovigen.
Je citeert mij waar ik uitleg hoe Gelly een posting bedoelde.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lees anders onze posts eens terug.Verder stel je in deze post iets anders dan in je eerdere post:
Oké over een andere boeg, laten we samen even een beetje redeneren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je citeert mij waar ik uitleg hoe Gelly een posting bedoelde.
Maar je legt niet uit wat ik dan wat dan in een latere post (welke post) stel en waarom dat anders is dan in het eerste citaat.
Zo kan ik er niet veel mee.
Google eens als je dat wilt wetenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:42 schreef NotYou het volgende:
Hoe denken moslims dan over christenen en hun opvattingen?
Dat ken je zelf toch wel proberen ? Niet op mij afschuiven.quote:
Ik vraag me af hoe vaak er in Nederland een haatimam stond te prediken de afgelopen 10 jaar.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:49 schreef Scorpie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)am_naar_helmond.html
De moslims mogen weer opstellen in rijen van 3 om verontwaardiging over de media uit te spreken. Oh ja, en natuurlijk de 'demonisering van onze sprekers' te veroordelen![]()
Vanavond uiteraard te gast bij Pauw.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:49 schreef Scorpie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)am_naar_helmond.html
De moslims mogen weer opstellen in rijen van 3 om verontwaardiging over de media uit te spreken. Oh ja, en natuurlijk de 'demonisering van onze sprekers' te veroordelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |