Vinden die jongens het ook leuk als ik mijn vrijheid van meningsuiting gebruik door een gebed in de moskee te verstoren?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:38 schreef 11en30 het volgende:
Die jongens hebben ook vrijheid van meningsuiting hoor.
Ze begrijpen het gewoon niet, toevallig vandaag bericht gekregen dat rode kruis gaat uitzoeken hoe een in Buchenwald omgekomen oudoom van mij daar precies terecht kwam en overleden is in 1943. Ook meer dan 70 jaar geleden doet dat toch iets.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vinden die jongens het ook leuk als ik mijn vrijheid van meningsuiting gebruik door een gebed in de moskee te verstoren?
Moeten we nu ook al rekening gaan houden met wat anderen leuk vinden? Sommigen vinden namelijk niks leuk, lange tenen noemen we dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vinden die jongens het ook leuk als ik mijn vrijheid van meningsuiting gebruik door een gebed in de moskee te verstoren?
Volgens ontgaat mijn punt je volledig.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:14 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Moeten we nu ook al rekening gaan houden met wat anderen leuk vinden? Sommigen vinden namelijk niks leuk, lange tenen noemen we dat.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
PVV'er ging achter jongens aan.
[..]
PVV'ers verzetsmensen?
Of de mijne ontgaat jou. Daar kunnen we nog wel even over twisten vermoed ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens ontgaat mijn punt je volledig.
Ah, we gaan weer een gemeenschap aanspreken door het gedrag van individuen. Tof.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Nou ja, de drie jongens in Bergen op Zoom hebben in elk geval weer geweldige "reclame" gemaakt voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Ik als fanatieke Feyenoord-fan had het laatst voor de eerste keer na dat gedonder in Rome. Niet leuk. Snap de mensen die het doen ook niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, we gaan weer een gemeenschap aanspreken door het gedrag van individuen. Tof.
Ik kan me nog levendig herinneren dat ik me moest verantwoorden voor de acties van Karst T. na koninginnedag en Volkert na de moord op Fortuyn. Moeizame tijden.
Als plattelandboertjes een kroeg slopen en elkaar na het stappen de tering inslaan, dan nemen we dat ook alles en iedereen ten oosten van de Randstad kwalijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, we gaan weer een gemeenschap aanspreken door het gedrag van individuen. Tof.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als plattelandboertjes een kroeg slopen en elkaar na het stappen de tering inslaan, dan nemen we dat ook alles en iedereen ten oosten van de Randstad kwalijk.
Natuurlijk niet, dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als plattelandboertjes een kroeg slopen en elkaar na het stappen de tering inslaan, dan nemen we dat ook alles en iedereen ten oosten van de Randstad kwalijk.
Leg uitquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is iets heel anders.
In hoofddorp ook al...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Nou ja, de drie jongens in Bergen op Zoom hebben in elk geval weer geweldige "reclame" gemaakt voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Mensen kunnen nog zo hard proberen te ontkennen, het probleem blijft.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vooral niet benoemen/signaleren. Wegkijken en doen alsof er niets gebeurd is. Alsmaar weer.
Neen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:35 schreef Pleun2011 het volgende:
1945 is al lang geleden.. wordt het niet eens tijd om die dodenherdenking zachtjesaan af te schaffen? Dat de Tweede wereldoorlog erg was dat weten we nu wel.
Loop je nu bewust die uit het zuiden uit te sluiten?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze hebben hun gemeenschap weer een geweldige dienst bewezen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In hoofddorp ook al...
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-stilte-in-hoofddorp
Klopt, ene Danny:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben hun gemeenschap weer een geweldige dienst bewezen.
Vreemd inderdaad... Mijn posts zijn ook verwijderd, en daar stond echt niets onacceptabels.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:19 schreef Falco het volgende:
Kinderachtig dat er allerlei posts weer zijn weggehaald
Je tweede linkje doet het niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:22 schreef Irakees het volgende:
[..]
Klopt, ene Danny:
Onopgevoed stukje tuig uit DIT filmpje. Want nu je heel het internet overgaat met je filmpje is het ineens niet meer zo stoer.
http://www.dumpert.nl/med(...)een_beetje_bang.html
[ afbeelding ]
Als mensen niet gewoon uit zichzelf respect kunnen opbrengen voor de oorlogsslachtoffers die herdacht worden en als mensen ervoor kiezen om moedwillig een herdenkingsbijeenkomst te verstoren, dan wordt het hoog tijd om dat respect wettelijk af te dwingen. Stel het verstoren van Dodenherdenking maar strafbaar. Zet er maar een jaar celstraf op, zorg dat er bij elke herdenking camera's meedraaien.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:22 schreef Irakees het volgende:
[..]
Klopt, ene Danny:
Onopgevoed stukje tuig uit DIT filmpje. Want nu je heel het internet overgaat met je filmpje is het ineens niet meer zo stoer.
http://www.dumpert.nl/med(...)een_beetje_bang.html
[ afbeelding ]
Mwoah, daar valt het niet echt onder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:21 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is buitengewoon ongepast onfatsoenlijk en triest maar wel gewoon vrijheid van meningsuiting.
Nou moe, zullen we cartoons van Mohammed dan ook maar verbieden?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als mensen niet gewoon uit zichzelf respect kunnen opbrengen voor de oorlogsslachtoffers die herdacht worden en als mensen ervoor kiezen om moedwillig een herdenkingsbijeenkomst te verstoren, dan wordt het hoog tijd om dat respect wettelijk af te dwingen. Stel het verstoren van Dodenherdenking maar strafbaar. Zet er maar een jaar celstraf op, zorg dat er bij elke herdenking camera's meedraaien.
Nee hoor, die hoeven we niet te verbieden. Niemand hoeft tegen z'n zin naar Mohammed-cartoons te kijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nou moe, zullen we cartoons van Mohammed dan ook maar verbieden?
moeder van 05-05-2015 | 14:00 uurquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als mensen niet gewoon uit zichzelf respect kunnen opbrengen voor de oorlogsslachtoffers die herdacht worden en als mensen ervoor kiezen om moedwillig een herdenkingsbijeenkomst te verstoren, dan wordt het hoog tijd om dat respect wettelijk af te dwingen. Stel het verstoren van Dodenherdenking maar strafbaar. Zet er maar een jaar celstraf op, zorg dat er bij elke herdenking camera's meedraaien.
Goed dat die moeder van zich laat horen. Ze pleit duidelijk ook voor een hardere aanpak. Harder dan de doorgaans veel te slappe hap in Nederland. Misschien moet je gewoon toe naar een situatie dat dit soort jongeren op 4 mei tussen 18:00 en 21:00 uur verplicht huisarrest krijgt, zodat ze geen herdenkingsbijeenkomst kunnen verstoren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:37 schreef Irakees het volgende:
[..]
moeder van 05-05-2015 | 14:00 uur
Bij deze wil ik zeggen dat ik de moeder ben van 1 van de kinderen op het filmpje Dat ik met de vinger nagewezen word door sommige reactie gevers vind ik diep triest. Ik voed mijn kinderen op met normen en waarden. Alleen heeft mijn zoon gedragsproblematiek waardoor hij dus al 4 jaar uitwonend is...Ik heb hulp gevraagd aan jeugdzorg/spirit/basculle enz..maar mijn gevoel is dat mijn noodroep nooit helemaal serieus is genomen Ze hebben mijn zoon van plek naar plek laten gaan omdat ze hem nergens konden houden...Ik heb gevraagd gesmeekt voor een gesloten instelling voor hem omdat dat de beste oplossing leek voor hem, Helaas vind buro jeugdzorg dat anders en hebben ze hem in een driehuis instelling geplaatst waar hij dus nog steeds alles kan doen wat hij wil zoals op straat hangen enz Hopende dat de mensen die meteen met hun oordeel klaar stonden naar mij toe kwa opvoeding er nu een beetje anders overdenken Mvg Moeder van
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-stilte-in-hoofddorp
En dan bevrijdingsdag vieren, ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed dat die moeder van zich laat horen. Ze pleit duidelijk ook voor een hardere aanpak. Harder dan de doorgaans veel te slappe hap in Nederland. Misschien moet je gewoon toe naar een situatie dat dit soort jongeren op 4 mei tussen 18:00 en 21:00 uur verplicht huisarrest krijgt, zodat ze geen herdenkingsbijeenkomst kunnen verstoren.
En jou en de PVV ook uiteraard. Kun je weer mooi kankeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad, heel goed. Elk jaar zitten er op 5 mei duizenden mensen in de gevangenis. En daar zitten ze doorgaans niet zonder reden.quote:
Mohammed Cartoons dan ook maar verbieden dusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk is het voor jou nog steeds moeilijk te begrijpen dat je ook kritiek op de Marokkaanse gemeenschap kunt hebben zonder dat je PVV stemt en zonder dat je het eens bent met alles wat Wilders zegt en doet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En jou en de PVV ook uiteraard. Kun je weer mooi kankeren.
Totaal zinloze vergelijking. Niemand moet verplicht naar Mohammed-cartoons kijken. Als je nou zou zeggen dat het verboden moet zijn om een kerkdienst of moskeegebed te verstoren, dan geef ik je daar volledig gelijk in.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Mohammed Cartoons dan ook maar verbieden dus
Dat zijn van die dingen waardoor ik me schaam voor mijn dorp.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we verder is ons schulp kruipen en vooral niet te veel aandacht besteden aan Nederlandse historie. Nederlanders laten al veelste veel cultuur en achtergrond van zich horen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:35 schreef Pleun2011 het volgende:
1945 is al lang geleden.. wordt het niet eens tijd om die dodenherdenking zachtjesaan af te schaffen? Dat de Tweede wereldoorlog erg was dat weten we nu wel.
Ja want als je daar niks van zegt ben je het er automatisch mee eensquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
maar dat je zelf te beroerd bent om het wangedrag te veroordelen waarover het gaat.
Nee, dat zeg ik niet. Maar het bizarre gedrag van users als Xa1pt valt wél op. Temeer omdat ze des te sneller hun oordeel klaar hebben over mensen die wél iets van het nieuws vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja want als je daar niks van zegt ben je het er automatisch mee eens
Dit bedoel je cynisch hoop ik? anders eat grass and go home.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies. Als je die mag gebruiken om wedstrijdjes 'moslims beledigen met cartoons' te organiseren, dan mag dat ook om door de Nationale Dodenherdenking heen te schreeuwen.
Nee, ze meent het bloedserieus. Dat maakt het extra tragisch.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:04 schreef NemesesJetmiry het volgende:
[..]
Dit bedoel je cynisch hoop ik? anders eat grass and go home.
Je wordt ook niet gedwongen. Iets met respect ?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:19 schreef crystal_meth het volgende:
Mensen dwingen om twee minuten te zwijgen lijkt me haast per definitie in tegenspraak met de vrijheid van meningsuiting.
Je wordt niet gedwongen om twee minuten te zwijgen. Er zijn genoeg mensen die op 4 mei om 20:00 uur gewoon datgene doen wat ze op dat moment doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:19 schreef crystal_meth het volgende:
Mensen dwingen om twee minuten te zwijgen lijkt me haast per definitie in tegenspraak met de vrijheid van meningsuiting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |