Vinden die jongens het ook leuk als ik mijn vrijheid van meningsuiting gebruik door een gebed in de moskee te verstoren?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:38 schreef 11en30 het volgende:
Die jongens hebben ook vrijheid van meningsuiting hoor.
Ze begrijpen het gewoon niet, toevallig vandaag bericht gekregen dat rode kruis gaat uitzoeken hoe een in Buchenwald omgekomen oudoom van mij daar precies terecht kwam en overleden is in 1943. Ook meer dan 70 jaar geleden doet dat toch iets.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vinden die jongens het ook leuk als ik mijn vrijheid van meningsuiting gebruik door een gebed in de moskee te verstoren?
Moeten we nu ook al rekening gaan houden met wat anderen leuk vinden? Sommigen vinden namelijk niks leuk, lange tenen noemen we dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vinden die jongens het ook leuk als ik mijn vrijheid van meningsuiting gebruik door een gebed in de moskee te verstoren?
Volgens ontgaat mijn punt je volledig.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:14 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Moeten we nu ook al rekening gaan houden met wat anderen leuk vinden? Sommigen vinden namelijk niks leuk, lange tenen noemen we dat.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
PVV'er ging achter jongens aan.
[..]
PVV'ers verzetsmensen?
Of de mijne ontgaat jou. Daar kunnen we nog wel even over twisten vermoed ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens ontgaat mijn punt je volledig.
Ah, we gaan weer een gemeenschap aanspreken door het gedrag van individuen. Tof.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Nou ja, de drie jongens in Bergen op Zoom hebben in elk geval weer geweldige "reclame" gemaakt voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Ik als fanatieke Feyenoord-fan had het laatst voor de eerste keer na dat gedonder in Rome. Niet leuk. Snap de mensen die het doen ook niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, we gaan weer een gemeenschap aanspreken door het gedrag van individuen. Tof.
Ik kan me nog levendig herinneren dat ik me moest verantwoorden voor de acties van Karst T. na koninginnedag en Volkert na de moord op Fortuyn. Moeizame tijden.
Als plattelandboertjes een kroeg slopen en elkaar na het stappen de tering inslaan, dan nemen we dat ook alles en iedereen ten oosten van de Randstad kwalijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, we gaan weer een gemeenschap aanspreken door het gedrag van individuen. Tof.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als plattelandboertjes een kroeg slopen en elkaar na het stappen de tering inslaan, dan nemen we dat ook alles en iedereen ten oosten van de Randstad kwalijk.
Natuurlijk niet, dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als plattelandboertjes een kroeg slopen en elkaar na het stappen de tering inslaan, dan nemen we dat ook alles en iedereen ten oosten van de Randstad kwalijk.
Leg uitquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is iets heel anders.
In hoofddorp ook al...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Nou ja, de drie jongens in Bergen op Zoom hebben in elk geval weer geweldige "reclame" gemaakt voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Mensen kunnen nog zo hard proberen te ontkennen, het probleem blijft.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vooral niet benoemen/signaleren. Wegkijken en doen alsof er niets gebeurd is. Alsmaar weer.
Neen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:35 schreef Pleun2011 het volgende:
1945 is al lang geleden.. wordt het niet eens tijd om die dodenherdenking zachtjesaan af te schaffen? Dat de Tweede wereldoorlog erg was dat weten we nu wel.
Loop je nu bewust die uit het zuiden uit te sluiten?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze hebben hun gemeenschap weer een geweldige dienst bewezen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In hoofddorp ook al...
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-stilte-in-hoofddorp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |