SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. C_C in de OP
De OP staat hierStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Heb mezelf in een drugs en drankbui al eens in de OP gezet dus daar moet je het maar mee doen.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar laten we to the point komen.
Foto's van melk in dm pls.
ik heb ze hoeveel bied jequote:Op maandag 4 mei 2015 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar laten we to the point komen.
Foto's van melk in dm pls.
Ehm. Graag gedaan denk ik. Weet ff niet waar het over gaat maar geeft niet. Ik schenk nog wat in.quote:
pics or it didnt happenquote:Op maandag 4 mei 2015 01:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb mezelf in een drugs en drankbui al eens in de OP gezet dus daar moet je het maar mee doen.
There are, so it did happen!quote:
wat voor dealtjequote:Op maandag 4 mei 2015 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We kunnen vast wel een ruiltje maken![]()
ONZ / [DE GYM #732] i love deucequote:Op maandag 4 mei 2015 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ehm. Graag gedaan denk ik. Weet ff niet waar het over gaat maar geeft niet. Ik schenk nog wat in.
quote:Op maandag 4 mei 2015 02:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
wel "vet" trouwens hoe een paar kilo minder de lijnen ten goede komen
was voor mezelf bedoeld broertje!quote:
hahaha nee nee ik snap het welquote:Op maandag 4 mei 2015 02:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
was voor mezelf bedoeld broertje!
zal je eind juni wel sturen wat ik bedoel
Verpest z'n hossel nou niet voor 'mquote:Op maandag 4 mei 2015 02:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hahaha nee nee ik snap het wel
dikke c_c diss
haha snapje
hoezo je geilt toch wel op mquote:Op maandag 4 mei 2015 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verpest z'n hossel nou niet voor 'm
eensquote:Op maandag 4 mei 2015 02:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zeg je alleen omdat ik je die pic stuurde
DIe had toch geen baard?quote:Op maandag 4 mei 2015 02:14 schreef no1uknow het volgende:
tbh krijg ik bij foto's van gekoeld wel beetje ray-feels
Ooooh, gelukkig komen traps enzo beter uit nu maar ach dat ding is ook al paar maand oudquote:
Heb liever dat je dat tussen ons houdtquote:Op maandag 4 mei 2015 02:22 schreef no1uknow het volgende:
mag ik even opmerken dat gekoeld kkgrote onderarmen heeft
gr
ok sorry broquote:Op maandag 4 mei 2015 02:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb liever dat je dat tussen ons houdt
En ik heb gehoord dat jij vrij desperate bent. Laten we er maar voor kiezen om de roddels niet te geloven.quote:Op maandag 4 mei 2015 02:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee heb gehoord dat je erg makkelijk be t
Zondequote:Op maandag 4 mei 2015 02:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik heb gehoord dat jij vrij desperate bent. Laten we er maar voor kiezen om de roddels niet te geloven.
je misgunt gekoeld wel btje nuquote:Op maandag 4 mei 2015 02:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik heb gehoord dat jij vrij desperate bent. Laten we er maar voor kiezen om de roddels niet te geloven.
Ik was ook al schaapjes aan het tellenquote:Op maandag 4 mei 2015 02:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nou brede-broeder (ha ha) ik ga lkkr slapen
Ovulatie noemen we dat.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Weenie man, heb een beetje last van rammelende eierstokken vandaag. Huisjeboompjebeestje ditdat.
twitter:EvanSayet twitterde op maandag 04-05-2015 om 04:42:02My favorite drawings at the Muhammad cartoon festival in Texas were the two chalk outlines out front. reageer retweet
Lekker met het vrouwtje op bank The Voice moeten kijken?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom heb je bij talentenshows nooit dat er iemand helemaal gek wordt als ie eruit wordt gestemd? Nee iedereen gunt iedereen alles en 'ik vind het niet erg'. 'De ervaring was geweldig', 'zij verdienen het'. Opkankeren met die onzin. Sloop gewoon de hele studio. Echt waar is de winnaarsmentaliteit van mensen.
Gewoon een re-run van The Sopranos doenquote:Op zondag 3 mei 2015 23:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie heeft voor deze kleine man nog een tip wbt een goede serie die ik kan gaan volgen nu ik overal uitgekeken ben
180 kg? bohbohquote:Op maandag 4 mei 2015 00:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
Niet om te haten maar ben de 180 toch wel een paar cm voorbij mijn dwergjes
quote:Op maandag 4 mei 2015 09:36 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EvanSayet twitterde op maandag 04-05-2015 om 04:42:02My favorite drawings at the Muhammad cartoon festival in Texas were the two chalk outlines out front. reageer retweet
Tx.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:06 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Cor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is echt té beta vriendquote:Op maandag 4 mei 2015 09:10 schreef seto het volgende:
wooow check die timing van mijn laatste 2 posts dan?
08:09:10
09:10:11
seto wederom bevestigd voor ziekste poster hier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_jappenkampenquote:Op maandag 4 mei 2015 09:52 schreef Awesome_ het volgende:
Haha zat echt uurtje in spanning in welk kamp seto zat haha
hey vriendquote:Op maandag 4 mei 2015 10:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dit is echt té beta vriend
dat snap je toch cker zelf ook wel
coïtus condomatosusquote:Op maandag 4 mei 2015 10:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tx.
Overigens: mocht je als vrouw meer spiermassa op willen bouwen en vaker geil worden: klik (SFW).
ja praat er maar ff snel overheenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:41 schreef seto het volgende:
[..]
hey vriend
ga morgen fiets halen, 63cm frame
best oud ding maar nog in redelijk goede staat voor 150 euro
en nee geen fixie
SC teruglezenquote:Op maandag 4 mei 2015 07:05 schreef Deuce92 het volgende:
Laatste 150 posts waren echt kkinteressant hoor.
quote:Op zondag 3 mei 2015 19:09 schreef seto het volgende:
als VMS haar tieten wegshopt ken je me wegdragen
US / Hoe zie je er nu uit? #137 Bij mij schijnt altijd de zon!quote:Op zondag 3 mei 2015 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe doen. Ben benieuwd naar de daarop volgende hissyfit.
Wat denk je zelf? Is het wennen om een keer een normale tekst te lezen na al die dumpert-diarree?quote:
Henk gespot:quote:Op maandag 4 mei 2015 10:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
US / Hoe zie je er nu uit? #137 Bij mij schijnt altijd de zon!
[ afbeelding ]
ja goed gezegd jagen vind het idd van kinderachtig niveauquote:Op maandag 4 mei 2015 11:02 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik distantieer mij van die actie met die photoshops.
Ja dag, straks pleegt dat mens zelfmoord en dan hebben we de popos in onze nek hijgen. Kijk die ogen dan, dat kan niet lang goed gaan.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja goed gezegd jagen vind het idd van kinderachtig niveau
Gewoon de soep afkraken maar haar wel complimenteren met haar uiterlijk.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja dag, straks pleegt dat mens zelfmoord en dan hebben we de popos in onze nek hijgen. Kijk die ogen dan, dat kan niet lang goed gaan.
Harde werker, denkt aan z'n veiligheid. Niks mis mee. Kunnen de meeste nietsnutten een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Henk gespot:
Iedereen kan een helm opzetten en claimen dat ie 78 uur gewerkt heeft.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Harde werker, denkt aan z'n veiligheid. Niks mis mee. Kunnen de meeste nietsnutten een voorbeeld aan nemen.
Ziet er ook als een ongezonde hoek uitquote:Op maandag 4 mei 2015 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
Oja, die gast die hem in zijn kruis trapt heeft 2 kniebanden en zijn meniscus afscheurd.Is ook wel te zien.
Vooral Michel is niet echt een bouwhelm naam vind je wel?quote:Op maandag 4 mei 2015 11:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iedereen kan een helm opzetten en claimen dat ie 78 uur gewerkt heeft.
Er zijn bewegende beelden van, wil je zienquote:Op maandag 4 mei 2015 11:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ziet er ook als een ongezonde hoek uit
Voetbalquote:Op maandag 4 mei 2015 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
Oja, die gast die hem in zijn kruis trapt heeft 2 kniebanden en zijn meniscus afscheurd.Is ook wel te zien.
Yes please.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er zijn bewegende beelden van, wil je zien
Neeuh. Gast kijkt wel alsof hij door een collega afgezogen wordt.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vooral Michel is niet echt een bouwhelm naam vind je wel?
Mwah, als ik het zo zie zijn ze bezig met het aanleggen van een gasleiding of een restwarmteleiding. Dat is hard werken. Ik ga er niet vanuit dattie over het hek heen is geklommen om een selfie met een helm te maken.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iedereen kan een helm opzetten en claimen dat ie 78 uur gewerkt heeft.
Bodydildo-enquote:Op maandag 4 mei 2015 11:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
VoetbalKun je beter gaan bodybuilden: minder blessures.
Shiiiiiit hij klapt echt dubbel, dat been. Zo heel af en toe doen die voetballers iets waarbij het legit is dat ze niet meer opstaan.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
niet de beste kwaliteit, maar dat maakt het niet minder pijnlijk
quote:Op maandag 4 mei 2015 10:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Je wordt er alleen vroeg opa van.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bodydildo-enkun je beter gaan darten: minder blessures.
Zou je zeggen maar ik ben toch al twee keer aan m'n heup geopereerd.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef seto het volgende:
je kunt ook helemaal niks gaan doen
dan loop je nog minder kans op blessures
Vraag maar aan Dima.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef seto het volgende:
dan wordt je zoals c_cquote:Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef seto het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou je zeggen maar ik ben toch al twee keer aan m'n heup geopereerd.
prachtig dit, prachtigquote:
Het is moeilijk (snel te) corrigeren met een hand in je broek.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was je al voor vriend. Wakker worden.
Kkslechte genen hebben.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:20 schreef Ethanolic het volgende:
tering
ik heb afgelopen half jaar een heupblessure gehad dankzij voetbal, maar hoe kom je daar in godsnaam aan als je niet sport?
hey Cor, graag alleen goede grappen.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is moeilijk (snel te) corrigeren met een hand in je broek.
wat hebben genen daar mee te maken?quote:
En in mijn geval dat m'n heupkop en -kom niet compatibel met elkaar zouden groeienquote:Op maandag 4 mei 2015 11:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat hebben genen daar mee te maken?
die beslissen je haarkleur (bruin masterrace), huidskleur (blank met ziekelijke aanleg voor tanning masterrace) en kleur ogen (bright blue eyes masterrace)
frappant dat je lengte niet hebt vermeldquote:Op maandag 4 mei 2015 11:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat hebben genen daar mee te maken?
die beslissen je haarkleur (bruin masterrace), huidskleur (blank met ziekelijke aanleg voor tanning masterrace) en kleur ogen (bright blue eyes masterrace)
quote:
In mijn jeugd hadden ze nog geen stofzuigers.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:27 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet echt aan Cor denken bij dit plaatje.
Waarom is dat een criterium?quote:Op maandag 4 mei 2015 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang JB korter is, niets aan het handje.
JB is Queen of Femlets.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang JB korter is, niets aan het handje.
hey henkquote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef fathank het volgende:
hee een lengte-discussie dat was alweer een tijdje geleden
178 masterrace
hoeveel hebben jullie gescoord van 't weekend met jullie 'superieure' langeslungel genen?
Voetbal jeujquote:Op maandag 4 mei 2015 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
Helaas bestaan zulke kampen nog steeds. Oa vriendje Assad heeft er links en rechts nog wel een paar. Maar daar moeten we maar mee samenwerken aldus sommige figuren in de politiek.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan zweet je zeker pure testosteron.
Vannacht die aflevering van BoB waarin ze het kamp ontdekken weer gezien. Manmanmanman. Mensen zijn varkens.
Van politici of leidinggevenden kan ik er nog soort van inkomen dat ze zo overtuigd zijn van hun gelijk en zo ronduit slecht zijn dat het ze niet boeit. Wat mij altijd zal blijven verbazen zijn de gewone mensen die hun ogen sluiten voor wat er gebeurde, of er zelfs vrolijk aan meededen.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Helaas bestaan zulke kampen nog steeds. Oa vriendje Assad heeft er links en rechts nog wel een paar. Maar daar moeten we maar mee samenwerken aldus sommige figuren in de politiek.
Politici.
Mensen doen bijna alles om zelf buiten schot te blijven. Dat is gewoon een overlevingsinstinct. Vergelijk het eens met pesten op de middelbare school. Je weet heel goed dat het niet hoort, maar toch zegt 95% er niks van, bang om zelf slachtoffer te worden.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van politici of leidinggevenden kan ik er nog soort van inkomen dat ze zo overtuigd zijn van hun gelijk en zo ronduit slecht zijn dat het ze niet boeit. Wat mij altijd zal blijven verbazen zijn de gewone mensen die hun ogen sluiten voor wat er gebeurde, of er zelfs vrolijk aan meededen.
wauwquote:Op maandag 4 mei 2015 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Helaas bestaan zulke kampen nog steeds. Oa vriendje Assad heeft er links en rechts nog wel een paar. Maar daar moeten we maar mee samenwerken aldus sommige figuren in de politiek.
Politici.
Hier moet gewoon een sloopkogel korte metten mee maken.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:04 schreef Awesome_ het volgende:
ik heb deze nu 12x gezien achter elkaar en lach nog steeds kk hard
Echt zo'n Cartman
Dit gebeurt er als je geen nee durft te zeggen tegen je kinderen. Vrije opvoeding m'n reet. Gewoon af en toe een schop onder de kont en klaar.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:04 schreef Awesome_ het volgende:
Echt zo'n Cartman
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)rlogsmisdaden-syrie/quote:Op maandag 4 mei 2015 11:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wauw
van holocaust naar hedendaagse politici in 3 zinnen
Houd me ten goede, ik zeg niks over de (on)juistheid van je uitspraken. Ik vind je gedachtensprongen wel leuk.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)rlogsmisdaden-syrie/
Er zijn politici die vinden dat we met zulke figuren samen zouden moeten werken. Waarom? Om zelf geen vuil werk op te hoeven knappen. Nou dan heb je wat mij betreft een enorme bak boter op je hoofd. Maar goed, Henk zal het wel weer te simpel zien.
Hahah. Ik denk dat ik dat ook ga doen. Eerste 7 jaar nooit nee zeggen en dan ineens stricte shit om met mn verwende kutjong te fucken hahahaquote:Op maandag 4 mei 2015 12:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit gebeurt er als je geen nee durft te zeggen tegen je kinderen. Vrije opvoeding m'n reet. Gewoon af en toe een schop onder de kont en klaar.
Het zou me niks verbazen als zo'n kind een langere adem heeft dan jij.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hahah. Ik denk dat ik dat ook ga doen. Eerste 7 jaar nooit nee zeggen en dan ineens stricte shit om met mn verwende kutjong te fucken hahaha
Gewoon al die dictators afzetten. Dan kunnen die mensen tenminste allemaal zelf op hun eigen partij stemmen. Hierdoor zullen die landen een veel betere plek worden.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)rlogsmisdaden-syrie/
Er zijn politici die vinden dat we met zulke figuren samen zouden moeten werken. Waarom? Om zelf geen vuil werk op te hoeven knappen. Nou dan heb je wat mij betreft een enorme bak boter op je hoofd. Maar goed, Henk zal het wel weer te simpel zien.
Autoritair in ieder geval.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Henk zou een goede vader zijn. Beetje eng en streng, maar ook rechtvaardig.
maakt me niks uit wat jij denkt vriendquote:Op maandag 4 mei 2015 12:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als zo'n kind een langere adem heeft dan jij.
Jij krijgt je spek als je een sick cunt bent brah.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:13 schreef Awesome_ het volgende:
'I want my bacon. Bacon is good for me'
'Haha, kk op, Chubs. Skkltje, Je bent helemaal niks. Kk maar op met je dora koffer haha, echt voor schut'
Henk zou in GoT Stannis the Mannis zijn.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Henk zou een goede vader zijn. Beetje eng en streng, maar ook rechtvaardig.
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Henk zou in GoT Stannis the Mannis zijn.
Omdat je bij mij in huis woont, mijn eten op eet, en op mijn wc schijt. Zolang je thuis woont om 8 uur naar bedquote:Op maandag 4 mei 2015 12:15 schreef Awesome_ het volgende:
Henk is zo'n vader die strooit met de 'omdat ik dat zeg'-signature-ouderdrogreden.
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Omdat je bij mij in huis woont, mijn eten op eet, en op mijn wc schijt. Zolang je thuis woont om 8 uur naar bed
Krijg je echt geen spijt van. Klein etha'tje denk ik van vroeger haha?quote:
Ik heb pas bacon leren kennen sinds JB. Daarvoor at ik echt nooit bacon. Nu wel 3 keer per week met mn ei.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Krijg je echt geen spijt van. Klein etha'tje denk ik van vroeger haha?![]()
Denk dat het dichtbij gaat komen. Bij mij wel iig.
Veel plezier vriend.
quote:Op maandag 4 mei 2015 10:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Henk gespot:
She can't run in those little high heelsquote:Op maandag 4 mei 2015 12:04 schreef Awesome_ het volgende:
Echt zo'n Cartman
Mijn broertje smeet gewoon zo'n mega knikker tegen m'n hoofd. Echt een rage kees.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:43 schreef Awesome_ het volgende:
Hij is wel echt lekker bespraakt idd. 95% op die leeftijd zet gewoon een mad tantrum omdat ze niet kunnen verwoorden wat ze voelen.
Als ik iets zeg dan is dat ook zo. Alsof ik me zou moeten verantwoorden tegenover een snotneus van 10quote:Op maandag 4 mei 2015 12:19 schreef Awesome_ het volgende:
Ga dat later ook gewoon doen hoor, voor de lolz. Maar henk meent het ook echt.
Heerlijk dit.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik iets zeg dan is dat ook zo. Alsof ik me zou moeten verantwoorden tegenover een snotneus van 10.
Omdat ik het zeg is meer dan reden genoeg om je waffel te houden en boven op je kamer te gaan zitten.
Tussen afzetten en actief samenwerken zit nogal een groot gebied vind je niet?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon al die dictators afzetten. Dan kunnen die mensen tenminste allemaal zelf op hun eigen partij stemmen. Hierdoor zullen die landen een veel betere plek worden.
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik iets zeg dan is dat ook zo. Alsof ik me zou moeten verantwoorden tegenover een snotneus van 10.
Omdat ik het zeg is meer dan reden genoeg om je waffel te houden en boven op je kamer te gaan zitten.
quote:
lkr dirty hoowrquote:
Meh dat is na een paar keer ook wel weer leuk geweest.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:57 schreef Awesome_ het volgende:
ik zou echt mijn human psychology gaan testen en tweaken op zo'n onbeschreven blad hehe
beetje fucken met de mind
Mag je alleen Fokken als je op de plee zit met de deur op slot en staat je vrouw alweer op de deur te bonzen?quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 13:50 schreef Klokov het volgende:
Heb me laten kraken, 6'4" master race checking in.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sickening, same hair & facial hair masterrace checking in (6"4)
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 16:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Terechte klacht, 6"4 master race struggles
quote:Op zondag 16 november 2014 11:14 schreef Klokov het volgende:
Hoorde laatst dat die een cm is gegroeid tot 1,71m. Ik zou je kans maar grijpen voordat die 6"4 masterrace is.
quote:
Als de wereld vergaat schuif ik hem er eerst nog even bij jou in.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie zou de leiding nemen hier als de zombies komen? Denk dat seto full Daryl zou gaan. Awesome zie ik wel aan voor bedachtzame Rick.
Ik denk dat Seto een soort Glenn zou zijnquote:Op maandag 4 mei 2015 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie zou de leiding nemen hier als de zombies komen? Denk dat seto full Daryl zou gaan. Awesome zie ik wel aan voor bedachtzame Rick.
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat schuif ik hem er eerst nog even bij jou in.
Hehe. Omdat het een chinees is.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat Seto een soort Glenn zou zijn
snap je
Ja zat ik ook aan te denken met Glenn is te menselijkquote:Op maandag 4 mei 2015 13:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat Seto een soort Glenn zou zijn
snap je
Je klinkt als iemand die bij seizoen 1 is. Daryl wordt een echte teamplayer.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken met Glenn is te menselijk
Ja klopt. E5 nu.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die bij seizoen 1 is. Daryl wordt een echte teamplayer.
5 seconden Googlen + 2 minuten copy-paste: heb jij daar zoveel meer tijd voor nodig, bro?quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
5 seconden Googlen + 2 minuten copy-paste: heb jij daar zoveel meer tijd voor nodig, bro?
Ik heb geen uitkering. Nooit gehad ook.quote:
Haha ik dacht even dat die neger zelf Walt heette, maar dat was zijn zoontje natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Jack was ook echt jankzak eerste klasse. Samen met die neger met z'n WAAAAAAALT-geroep.
De Koreanen waren ook wel tof.
Klokov heeft z'n relevantie verloren en doet er zodoende niet meer toe. Onnodig dus.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:21 schreef Eleiko het volgende:
I.p.v. dat men blij is dat ik Klokov even tot de orde roep...
Deze reeks?quote:Op maandag 4 mei 2015 13:22 schreef Ethanolic het volgende:
Zelden een serie gezien waar zó veel mensen zulke domme dingen deden.
quote:
Omg die hele mapquote:Op maandag 4 mei 2015 13:29 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6344/?type=1&theater
dit gaat m'n nieuwe workout gear worden
#fresh
heb even op vind ik leuk gekliktquote:Op maandag 4 mei 2015 13:29 schreef G.R.S. het volgende:
#fresh
clarkson moet gwn naar talpa en daar dan eigen autoprogramma makenquote:Op maandag 4 mei 2015 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.nu.nl/media/40(...)gear-bijna-rond.html
Nou. Als dat geen gierend succes wordt.
Eerst nog wel ff een paar pondjes verliezen wil je dit pakje aankunnen.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:29 schreef G.R.S. het volgende:
#fresh
grs zij dit hoor niet clumsie hahaquote:Op maandag 4 mei 2015 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Eerst nog wel ff een paar pondjes verliezen wil je dit pakje aankunnen.
Je bent in de war met haar huisgenote, bro.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Californicationquote:Op maandag 4 mei 2015 13:44 schreef Eleiko het volgende:
Als iemand nog een serie weet met veel girl-next-door naakt/geneuk hoor ik het wel.
doe ff normaal nederlands ajbquote:Op maandag 4 mei 2015 13:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oke, wellicht was fullretard wat gechargeerd
Jahoor.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Cor we beginnen ons een beetje zorgen te maken over jou en je huwelijk. Gaat het allemaal wel goed?
hey etha woocommerce nolicquote:Op maandag 4 mei 2015 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
kk ik word echt kkgek van een bepaalde wordpress plug-in
kk
sowieso, deze foto is een goede motivatie voor mijquote:Op maandag 4 mei 2015 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste het enige dat ik in wil pluggen is... garp.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
kk ik word echt kkgek van een bepaalde wordpress plug-in
kk
gaat het wel goed met je iphone kabeltjes en mp3speler webshopje dan?quote:Op maandag 4 mei 2015 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
niet eens woocommerce maatje, dat gebruik ik niet voor dit projectje
festival zonnebrilletjesquote:Op maandag 4 mei 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gaat het wel goed met je iphone kabeltjes en mp3speler webshopje dan?
Lekker vriend. Zal wel hard gaan nu haha. Lekker spacebrilletje op, pilsje in de hand, pep in de neus en kut roepen. Nu al weer zin in.quote:
Heb zeker veel bizznizz momenteel lopenquote:Op maandag 4 mei 2015 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lekker vriend. Zal wel hard gaan nu haha. Lekker spacebrilletje op, pilsje in de hand, pep in de neus en kut roepen. Nu al weer zin in.
Check dan deze facebook eens.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
sowieso, deze foto is een goede motivatie voor mij
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb zeker veel bizznizz momenteel lopenCEO 10k/day-masterrace.
Iedereen kan tegenwoordig zelf heel gemakkelijk in china bestellen helaaschquote:Op maandag 4 mei 2015 14:06 schreef fathank het volgende:
tis wel hip om je eigen webshop met chinameuk te hebben tegenwoordig. Ben benieuwd hoeveel er nou echt goed geld mee verdienen.
Was je oranje Wayfarer nog goed aangekomen Henkie? Verzendkosten krijg je wel terug als couponcode bij je volgende bestelling. Ff mailtje sturen.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:06 schreef fathank het volgende:
tis wel hip om je eigen webshop met chinameuk te hebben tegenwoordig. Ben benieuwd hoeveel er nou echt goed geld mee verdienen.
Ik bel dalijk wel ff. Zit die sma met die geile stem nog op de klantenservice?quote:Op maandag 4 mei 2015 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was je oranje Wayfarer nog goed aangekomen Henkie? Verzendkosten krijg je wel terug als couponcode bij je volgende bestelling. Ff mailtje sturen.
Niet iedereen "durft" dat. Als je een nice hebt en die goed invult heb je zeker nog wel een kans.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:08 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Iedereen kan tegenwoordig zelf heel gemakkelijk in china bestellen helaasch
Ja, JB zit er nog.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik bel dalijk wel ff. Zit die sma met die geile stem nog op de klantenservice?
Net nog een paar nikes, jeans en shirts besteld daaro. mooie prijsjes.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet iedereen "durft" dat. Als je een nice hebt en die goed invult heb je zeker nog wel een kans.
brb ff tissues klaarzettenquote:
Legit spul..?quote:Op maandag 4 mei 2015 14:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Net nog een paar nikes, jeans en shirts besteld daaro. mooie prijsjes.
Silk Road 3.0?quote:Op maandag 4 mei 2015 14:13 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn webshop is ook bijna af. Ga flinke knaken vangen aan jullie deze zomer.
echt sensationeel die gymshark gear!!quote:Op maandag 4 mei 2015 14:13 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn webshop is ook bijna af. Ga flinke knaken vangen aan jullie deze zomer.
Ja, alleen niet echt wel goede namaakquote:Op maandag 4 mei 2015 14:12 schreef fathank het volgende:
[..]
brb ff tissues klaarzetten
[..]
Legit spul..?
Is chill memang, verkoopt goed.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
waarom zou je in namaakbende gaan lopenkoop dan gewoon een goedkoper merk ofzo
DM plsquote:Op maandag 4 mei 2015 14:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is chill memang, verkoopt goed.
Ik draag wel roshe runs uit china, 20 euro vs 90 ofzo.
Dit. Mensen met namaak zijn erg uberkneuzen.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
waarom zou je in namaakbende gaan lopenkoop dan gewoon een goedkoper merk ofzo
quote:
Sowieso: Rolexquote:Op maandag 4 mei 2015 14:27 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen met een namaak rolex.Gewoon een kogel koppen.
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:27 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen met een namaak rolex.Gewoon een kogel koppen.
de hoofdprijs betalen terwijl het uit dezelfde fabriek komtquote:Op maandag 4 mei 2015 14:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Mensen met namaak zijn erg uberkneuzen.
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:17 schreef no1uknow het volgende:
Dit lijkt soms wel een één of ander cheesy fantasiewereldje voor autistjes die IRL steevast gepest worden.
Niet doorhebben dat FoK (foked op kids) een autisten forum is en Danny goedkeuring van je begeleiding nodig had om je hier aan te melden.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:17 schreef no1uknow het volgende:
Dit lijkt soms wel een één of ander cheesy fantasiewereldje voor autistjes die IRL steevast gepest worden.
River Colaquote:Op maandag 4 mei 2015 14:31 schreef Beach het volgende:
[..]
de hoofdprijs betalen terwijl het uit dezelfde fabriek komt
Cor plz
jij koopt zeker ook Coca Cola ipv Aldi huismerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |