dat trekt de blauwe wel naquote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan toch zeggen dat die persoon de eigenaar is...
Dan bouw je geen schadevrije jaren op en blijft de verzekering dus gruwelijk duur. Niet echt slim dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:52 schreef ChesterPerry het volgende:
ik zet verzekering op iemand anders zen naam...
dit is geen bb topic skktlequote:Op zondag 20 juli 2014 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
in een fucking bb topic over autos praten gewoon oprotte hier
Dat maakt toch niet uit als je zelf goed verdient, kan je altijd nog op je eigen naam zetten, ik ben pas 20quote:Op zondag 20 juli 2014 23:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan bouw je geen schadevrije jaren op en blijft de verzekering dus gruwelijk duur. Niet echt slim dus.
Nah, da's gelul en je weet het Henk.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor 2000 piek koop je altijd een lot uit de loterij. Altijd kans op stukken.
Als jij brokken maakt, is die kennis de zakquote:Op zondag 20 juli 2014 23:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit als je zelf goed verdient, kan je altijd nog op je eigen naam zetten, ik ben pas 20
Je bedoeld boete bijvoorbeeld? Dan betaal ik die tochquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als jij brokken maakt, is die kennis de zak
wat rij je?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:22 schreef Klokov het volgende:
Nog nooit staande gehouden crew checking in
Nee als jij een ongeluk maakt is je kennis aansprakelijk, gaan z'n schadevrije jaren naar de klote en z'n premie omhoog.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je bedoeld boete bijvoorbeeld? Dan betaal ik die toch
Nee diegene is een deel van zijn schadevrije jaren kwijt en moet meer gaan betalen. En jij dus ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je bedoeld boete bijvoorbeeld? Dan betaal ik die toch
90-100 per maand is toch normaal voor een verzekering per maand?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee als jij een ongeluk maakt is je kennis aansprakelijk, gaan z'n schadevrije jaren naar de klote en z'n premie omhoog.
Serieus, waarom een auto kopen als die paar tientjes per maand verzekering teveel zijn.
Koop dan lekker een Citta ofzo.
kerel het gaat toch om een eerste auto die ik max 2 jaar gebruik, "sparen" gaat sws sneller met auto dan zonderquote:Op zondag 20 juli 2014 23:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik heb er geen woorden voorDubbeltje eerste rij weer
![]()
Vriend spaar nog maar een paar jaar door, dit gaat hem nu gewoon nog niet worden. Auto's zijn gewoon verrekte duur. Helemaal als je zo'n rijdend gevalletje total loss wilt kopen met bijna 2 ton op de teller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |