SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
watquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:45 schreef no1uknow het volgende:
vanavond met de 3 gebroeders, de wolfpack snapje
Voelde iets te rumag ja.quote:
Het zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja daar ben ik denk ik ook
Sterker nog, jij weet waarschijnlijk beter waar ik ben dan ikzelf
Ja vooral die Apocalypse: The Second World Warquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voelde iets te rumag ja.
Elk jaar blijf ik toch weer hele dagen op natgeo en al z'n docu's hangen. Die geretoucheerde beelden blijven imposant.
Nu ook wel goeie bezig over hitlers lijfarts en de shit waarmee hij hitler behandelde.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vooral die Apocalypse: The Second World WarEcht sick die
die stond laatst in het XTC topic volgens mijquote:Op zondag 3 mei 2015 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ook wel goeie bezig over hitlers lijfarts en de shit waarmee hij hitler behandelde.
Niet zo letterlijk doen sap. Al kreeg hij wel bacteriën uit piep van Duitse soldaten, omdat hij last had van diarree omdat hij vegetariër was.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wrd hij behandeld met shit? Altijd die Duitsers weer met hun rare fetishen
Hitler ziet er wel uit als een baasje trouwens in van die prive video's enz
Hij lijkt me wel iemand die kkboos wordt als hij verliest met gamen.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wrd hij behandeld met shit? Altijd die Duitsers weer met hun rare fetishen
Hitler ziet er wel uit als een baasje trouwens in van die prive video's enz
[ afbeelding ]
Hhaha echt hequote:Op zondag 3 mei 2015 00:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die kkboos wordt als hij verliest met gamen.
Inb4 highscore van 6 mil.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die kkboos wordt als hij verliest met gamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen speelde ik nog met lego en dronk limonadequote:Op zondag 3 mei 2015 00:46 schreef no1uknow het volgende:
Broertje van 14 aan de wodka
Fking kids van tegenwoordig
En jij kan er niets van zeggen, want? Bang niet meer lief gevonden te worden?quote:Op zondag 3 mei 2015 00:46 schreef no1uknow het volgende:
Broertje van 14 aan de wodka
Fking kids van tegenwoordig
Maar met wodka kun je serieus fucked up raken vooral op die leeftijd. Op die leeftijd drink je bier zodat je misselijk bent voordat je echte schade kan doen.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon laten zuipen deden we allemaal toen we 14 waren. Met vodka duurt het niet zo lang voordat ze in slaap vallen, dan is het weer rustig
ik voer 't hemquote:Op zondag 3 mei 2015 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jij kan er niets van zeggen, want? Bang niet meer lief gevonden te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |