SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
watquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:45 schreef no1uknow het volgende:
vanavond met de 3 gebroeders, de wolfpack snapje
Voelde iets te rumag ja.quote:
Het zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja daar ben ik denk ik ook
Sterker nog, jij weet waarschijnlijk beter waar ik ben dan ikzelf
Ja vooral die Apocalypse: The Second World Warquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voelde iets te rumag ja.
Elk jaar blijf ik toch weer hele dagen op natgeo en al z'n docu's hangen. Die geretoucheerde beelden blijven imposant.
Nu ook wel goeie bezig over hitlers lijfarts en de shit waarmee hij hitler behandelde.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vooral die Apocalypse: The Second World WarEcht sick die
die stond laatst in het XTC topic volgens mijquote:Op zondag 3 mei 2015 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ook wel goeie bezig over hitlers lijfarts en de shit waarmee hij hitler behandelde.
Niet zo letterlijk doen sap. Al kreeg hij wel bacteriën uit piep van Duitse soldaten, omdat hij last had van diarree omdat hij vegetariër was.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wrd hij behandeld met shit? Altijd die Duitsers weer met hun rare fetishen
Hitler ziet er wel uit als een baasje trouwens in van die prive video's enz
Hij lijkt me wel iemand die kkboos wordt als hij verliest met gamen.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wrd hij behandeld met shit? Altijd die Duitsers weer met hun rare fetishen
Hitler ziet er wel uit als een baasje trouwens in van die prive video's enz
[ afbeelding ]
Hhaha echt hequote:Op zondag 3 mei 2015 00:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die kkboos wordt als hij verliest met gamen.
Inb4 highscore van 6 mil.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die kkboos wordt als hij verliest met gamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen speelde ik nog met lego en dronk limonadequote:Op zondag 3 mei 2015 00:46 schreef no1uknow het volgende:
Broertje van 14 aan de wodka
Fking kids van tegenwoordig
En jij kan er niets van zeggen, want? Bang niet meer lief gevonden te worden?quote:Op zondag 3 mei 2015 00:46 schreef no1uknow het volgende:
Broertje van 14 aan de wodka
Fking kids van tegenwoordig
Maar met wodka kun je serieus fucked up raken vooral op die leeftijd. Op die leeftijd drink je bier zodat je misselijk bent voordat je echte schade kan doen.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon laten zuipen deden we allemaal toen we 14 waren. Met vodka duurt het niet zo lang voordat ze in slaap vallen, dan is het weer rustig
ik voer 't hemquote:Op zondag 3 mei 2015 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jij kan er niets van zeggen, want? Bang niet meer lief gevonden te worden?
blauw haar. Fripsel gespotquote:Op zondag 3 mei 2015 03:14 schreef Sapstengel het volgende:
Big is beautiful en anorexia is ongezond
[ afbeelding ]
brb kan alleen opstaan met hulp van 3 anderen
Gisteren was big fat fabulous life marathon op tlc, echt genietenquote:Op zondag 3 mei 2015 03:14 schreef Sapstengel het volgende:
Big is beautiful en anorexia is ongezond
[ afbeelding ]
brb kan alleen opstaan met hulp van 3 anderen
Voor de kenners is het voetenwerk en defensieve kracht vanquote:Op zondag 3 mei 2015 10:08 schreef Ethanolic het volgende:
Was geen goede pot begrijp ik? Ach, Pac heeft zijn zakjes gevuld met 36 minuten rondjes rennen
Manny ftw
KLB / Aandacht van mannen voor vrouwen.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Grootste faal is overigens dat het nergens in Nederlands fatsoenlijk te bekijken was, en je afhankelijk wordt van illegale streams terwijl elk hutje op de Filippijnen live mee kon kijken
ik weet alleen iets van ufcquote:Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef seto het volgende:
al die mensen die niks van boksen weten en dachten dat het een vette partij zou worden
Allemaal te dikke, lelijke béta'squote:Op zondag 3 mei 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh shit TLC levert weer hoor.
"Old enough to be his mother"
GILF mentrix 48 jaar had wel oogje op mij whahaquote:Op zondag 3 mei 2015 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Dima check TLC, je moet gewoon milfje scoren vriend.
Zit nu Undateables te kijken. Alsof je naar een open wond zit te kijken, wegkappen lukt maar niet.quote:
Klopt, ben gisteren nog naar Brabant geweest.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Af en toe afzakken en tussen de plebejers vertoeven is best prima.
Hehehquote:Op zondag 3 mei 2015 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ben gisteren nog naar Brabant geweest.
Altijd gezellig hierquote:Op zondag 3 mei 2015 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ben gisteren nog naar Brabant geweest.
Haha inderdaad wel echt een ordinaire vreetschuur maar daarom ga ik er ook naartoe. Lekker 3 uur lang jezelf vol stoppen.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:27 schreef Awesome_ het volgende:
Haha. Vreetschuur 2.0. Tijdje terug ook nog geweest. Wel harde bulkingz gezet.
als chick juist weer nietquote:Op zondag 3 mei 2015 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vergeet altijd dat jij Brabo bent. Zonde. Met dat accent lever je toch al gauw een IQ-punt of 20 in.
ABN zonder accent crew checkin in.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als chick juist weer niet
dan dig ik zachte g meer dan rotterdamse t
daaromquote:Op zondag 3 mei 2015 13:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vergeet ook niet dat ze turks is vriend
Gelukkig niet zeg. Gewoon plat ernhums lullen.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets wat van jou verwacht wordt, Henk.
Dat is verzonnen door een of andere Fries, zie het kopje Reputatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Haarlems In Haarlem hebben ze wel een accent.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat, nu ik regelmatig in Brabant kom, die broabantse leef oprecht heel leuk is. Heerlijk laid back en gezellig (quote:Op zondag 3 mei 2015 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kan ook vrij accentloos praten. Mooiste aan brabantse dialect is dat we echt een shitload spreekwoorden en gezegden gebruiken. Dat vind ik mooi man. Alles verdoezelen, verbloemen, aandikken, hoppa, nog een beeldspraakje ertegenaan. etc. Koningen van 'veel praten, weinig zeggen'
#genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |