SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
watquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:45 schreef no1uknow het volgende:
vanavond met de 3 gebroeders, de wolfpack snapje
Voelde iets te rumag ja.quote:
Het zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja daar ben ik denk ik ook
Sterker nog, jij weet waarschijnlijk beter waar ik ben dan ikzelf
Ja vooral die Apocalypse: The Second World Warquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voelde iets te rumag ja.
Elk jaar blijf ik toch weer hele dagen op natgeo en al z'n docu's hangen. Die geretoucheerde beelden blijven imposant.
Nu ook wel goeie bezig over hitlers lijfarts en de shit waarmee hij hitler behandelde.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vooral die Apocalypse: The Second World WarEcht sick die
die stond laatst in het XTC topic volgens mijquote:Op zondag 3 mei 2015 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ook wel goeie bezig over hitlers lijfarts en de shit waarmee hij hitler behandelde.
Niet zo letterlijk doen sap. Al kreeg hij wel bacteriën uit piep van Duitse soldaten, omdat hij last had van diarree omdat hij vegetariër was.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wrd hij behandeld met shit? Altijd die Duitsers weer met hun rare fetishen
Hitler ziet er wel uit als een baasje trouwens in van die prive video's enz
Hij lijkt me wel iemand die kkboos wordt als hij verliest met gamen.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wrd hij behandeld met shit? Altijd die Duitsers weer met hun rare fetishen
Hitler ziet er wel uit als een baasje trouwens in van die prive video's enz
[ afbeelding ]
Hhaha echt hequote:Op zondag 3 mei 2015 00:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die kkboos wordt als hij verliest met gamen.
Inb4 highscore van 6 mil.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die kkboos wordt als hij verliest met gamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen speelde ik nog met lego en dronk limonadequote:Op zondag 3 mei 2015 00:46 schreef no1uknow het volgende:
Broertje van 14 aan de wodka
Fking kids van tegenwoordig
En jij kan er niets van zeggen, want? Bang niet meer lief gevonden te worden?quote:Op zondag 3 mei 2015 00:46 schreef no1uknow het volgende:
Broertje van 14 aan de wodka
Fking kids van tegenwoordig
Maar met wodka kun je serieus fucked up raken vooral op die leeftijd. Op die leeftijd drink je bier zodat je misselijk bent voordat je echte schade kan doen.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon laten zuipen deden we allemaal toen we 14 waren. Met vodka duurt het niet zo lang voordat ze in slaap vallen, dan is het weer rustig
ik voer 't hemquote:Op zondag 3 mei 2015 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jij kan er niets van zeggen, want? Bang niet meer lief gevonden te worden?
blauw haar. Fripsel gespotquote:Op zondag 3 mei 2015 03:14 schreef Sapstengel het volgende:
Big is beautiful en anorexia is ongezond
[ afbeelding ]
brb kan alleen opstaan met hulp van 3 anderen
Gisteren was big fat fabulous life marathon op tlc, echt genietenquote:Op zondag 3 mei 2015 03:14 schreef Sapstengel het volgende:
Big is beautiful en anorexia is ongezond
[ afbeelding ]
brb kan alleen opstaan met hulp van 3 anderen
Voor de kenners is het voetenwerk en defensieve kracht vanquote:Op zondag 3 mei 2015 10:08 schreef Ethanolic het volgende:
Was geen goede pot begrijp ik? Ach, Pac heeft zijn zakjes gevuld met 36 minuten rondjes rennen
Manny ftw
KLB / Aandacht van mannen voor vrouwen.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Grootste faal is overigens dat het nergens in Nederlands fatsoenlijk te bekijken was, en je afhankelijk wordt van illegale streams terwijl elk hutje op de Filippijnen live mee kon kijken
ik weet alleen iets van ufcquote:Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef seto het volgende:
al die mensen die niks van boksen weten en dachten dat het een vette partij zou worden
Allemaal te dikke, lelijke béta'squote:Op zondag 3 mei 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh shit TLC levert weer hoor.
"Old enough to be his mother"
GILF mentrix 48 jaar had wel oogje op mij whahaquote:Op zondag 3 mei 2015 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Dima check TLC, je moet gewoon milfje scoren vriend.
Zit nu Undateables te kijken. Alsof je naar een open wond zit te kijken, wegkappen lukt maar niet.quote:
Klopt, ben gisteren nog naar Brabant geweest.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Af en toe afzakken en tussen de plebejers vertoeven is best prima.
Hehehquote:Op zondag 3 mei 2015 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ben gisteren nog naar Brabant geweest.
Altijd gezellig hierquote:Op zondag 3 mei 2015 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ben gisteren nog naar Brabant geweest.
Haha inderdaad wel echt een ordinaire vreetschuur maar daarom ga ik er ook naartoe. Lekker 3 uur lang jezelf vol stoppen.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:27 schreef Awesome_ het volgende:
Haha. Vreetschuur 2.0. Tijdje terug ook nog geweest. Wel harde bulkingz gezet.
als chick juist weer nietquote:Op zondag 3 mei 2015 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vergeet altijd dat jij Brabo bent. Zonde. Met dat accent lever je toch al gauw een IQ-punt of 20 in.
ABN zonder accent crew checkin in.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als chick juist weer niet
dan dig ik zachte g meer dan rotterdamse t
daaromquote:Op zondag 3 mei 2015 13:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vergeet ook niet dat ze turks is vriend
Gelukkig niet zeg. Gewoon plat ernhums lullen.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets wat van jou verwacht wordt, Henk.
Dat is verzonnen door een of andere Fries, zie het kopje Reputatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Haarlems In Haarlem hebben ze wel een accent.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat, nu ik regelmatig in Brabant kom, die broabantse leef oprecht heel leuk is. Heerlijk laid back en gezellig (quote:Op zondag 3 mei 2015 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kan ook vrij accentloos praten. Mooiste aan brabantse dialect is dat we echt een shitload spreekwoorden en gezegden gebruiken. Dat vind ik mooi man. Alles verdoezelen, verbloemen, aandikken, hoppa, nog een beeldspraakje ertegenaan. etc. Koningen van 'veel praten, weinig zeggen'
#genieten
Herman de schermman.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is verzonnen door een of andere Fries, zie het kopje Reputatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Haarlems In Haarlem hebben ze wel een accent.
Zou bij accentloos ABN eerder denken aan de nieuwslezers van NOS ofzo.
Jij zou ABN niet herkennen als het ie met een koekenpan in je gezicht zou rammen, vieze limbo.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij zou ABN niet herkennen als het je met een koekenpan in je gezicht zou rammen, vieze limbo.
Jeetje...quote:Op zondag 3 mei 2015 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij zou ABN niet herkennen als het ie met een koekenpan in je gezicht zou rammen, vieze limbo.
Rot op homoquote:Op zondag 3 mei 2015 14:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Zonder een behoorlijk Surinaams accent neuk je sowieso zonder gevoel voor ritme.
Door naar wageningen, hier is niks volgens mij. Zelfs ik ben er niet, moet gewoon werken.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Henk, ik ben met bevrijdingsdag in het ernemse. Is daar wat te doen, of moet ik gewoon door naar Wageningen?
Rot op homoquote:Op zondag 3 mei 2015 15:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga schapen evacueren jij impotente proleet.
Hou je bek tegen Jakken.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga schapen evacueren jij impotente proleet.
ben je doofquote:Op zondag 3 mei 2015 15:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Als ik niet van Stacey zou dromen zou ik het overwegen
Volwassen kerels die zeggen 'ik ga ff bij ons pap en ons mam eten'quote:Op zondag 3 mei 2015 14:04 schreef seto het volgende:
mannen met een zachte g kan ik niet serieus nemen
jij bent ook wel onwijs burgerlijk he beach?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:44 schreef Beach het volgende:
henk heeft wel een angst om burgelijk te worden zeg
alles wat maar riekt naar een normaal leven wordt meteen belachelijk gemaakt
best welquote:Op zondag 3 mei 2015 15:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij bent ook wel onwijs burgerlijk he beach?
quote:Op zondag 3 mei 2015 15:44 schreef Beach het volgende:
Dat heb je alleen in Brabant en Limburg.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Volwassen kerels die zeggen 'ik ga ff bij ons pap en ons mam eten'
Hoezo ons pap. Het is jouw vader niet de mijne
Dit heeft niks met burgerlijkheid te maken. Het klinkt gewoon volslagen debiel om 'ons pap' te zeggen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:44 schreef Beach het volgende:
Dat was op de basisschool neem ik aan?quote:Op zondag 3 mei 2015 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
GILF mentrix 48 jaar had wel oogje op mij whaha
ook bij diploma uitreiking: "is het niet een schattig lief Turks jongetje" zei ze giechelend als een klein meisje
bizar veel sex appeal heeft ze, ook zo een model type is ze
Wellicht is het een en al incest daar in het zuiden?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Volwassen kerels die zeggen 'ik ga ff bij ons pap en ons mam eten'
Hoezo ons pap. Het is jouw vader niet de mijne
Oh wow, die zijn echt heel cool. Wist niet dat ze in NL waren.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 14:04 schreef seto het volgende:
mannen met een zachte g kan ik niet serieus nemen
Hoiquote:Op zondag 3 mei 2015 18:15 schreef no1uknow het volgende:
Vrouwen met een zachte G kan ik daarentegen wel serieus nemen
Dan heb je geen humor.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, echt waar? Nou, ik ga echt stuk hoor!! XD
zou wel wat willen deponerenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:07 schreef Deuce92 het volgende:
mmmm lkkr geniete
US / Hoe zie je er nu uit? #137 Bij mij schijnt altijd de zon!
Whehe doen. Ben benieuwd naar de daarop volgende hissyfit.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:09 schreef seto het volgende:
als VMS haar tieten wegshopt ken je me wegdragen
verzin eens wat nieuwsquote:
lolquote:Op zondag 3 mei 2015 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
verzin eens wat nieuws
begint beetje jammer te worden
enige plek waar het nog groeit vriendquote:Op zondag 3 mei 2015 19:51 schreef seto het volgende:
baardjes zijn al een paar maanden niet meer hip
best wel voor schut als je er nu nog mee loopt
Lekker man, hamblokjes, kipfilet en tonijnquote:
quote:
Ha die Deuce die draait het om naar temperatuur omdat Clumsy er geen eenheid bij had gezet. hahahahahaha echt lachenquote:
Lol, voor 22u in je inbox vriendje. Promisequote:Op zondag 3 mei 2015 19:09 schreef seto het volgende:
als VMS haar tieten wegshopt ken je me wegdragen
Omdat winnaarsmentaliteit ver te zoeken bij de mensen van tegenwoordig?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom heb je bij talentenshows nooit dat er iemand helemaal gek wordt als ie eruit wordt gestemd? Nee iedereen gunt iedereen alles en 'ik vind het niet erg'. 'De ervaring was geweldig', 'zij verdienen het'. Opkankeren met die onzin. Sloop gewoon de hele studio. Echt waar is de winnaarsmentaliteit van mensen.
Omdat je anders jaloers bent.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom heb je bij talentenshows nooit dat er iemand helemaal gek wordt als ie eruit wordt gestemd? Nee iedereen gunt iedereen alles en 'ik vind het niet erg'. 'De ervaring was geweldig', 'zij verdienen het'. Opkankeren met die onzin. Sloop gewoon de hele studio. Echt waar is de winnaarsmentaliteit van mensen.
ik zit nu weer S1E1 te kijken, nou goed? Was na eerste seizoen gestopt, kijken hoelang ik het dit keer volhou.quote:
drank en drugs is bad mm keyquote:Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
Haha. Gekke melk. Precies. Gewoon je eigen oneliners droppen en weer weg. Niet van dat onzekere
lekker bezig. Volgende keer niet zo bijdehand en meteen luisteren okeequote:Op zondag 3 mei 2015 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik zit nu weer S1E1 te kijken, nou goed? Was na eerste seizoen gestopt, kijken hoelang ik het dit keer volhou.
ik snap je vriend. Net Russisch voor de meesten hier hahahquote:Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
drank en drugs is bad mm key
maja nu weer on track full gay ff doorknallen en gainzz maken toch
Ha awesome bijna de enige die t snapt omdat niemand lift oooooohhh
u srsquote:Op zondag 3 mei 2015 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
is het
het opleidingsprofiel ...
of
de opleidingsprofiel ...
http://www.welklidwoord.nl/profiel
???
strike back. Inclusief goede full frontals.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zin in goede actie-serie maar kan niet kiezen. Damn.
strike bad is tof iddquote:Op zondag 3 mei 2015 23:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
strike back. Inclusief goede full frontals.
Banshee. Idem
je bevestiging is gewaardeerd edoch onnodig.quote:
Ik geloof je. Het is dat ik weer keeltyfus heb, anders was ik srs die kant op gegaan.quote:
toch al uitverkochtquote:Op maandag 4 mei 2015 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik geloof je. Het is dat ik weer keeltyfus heb, anders was ik srs die kant op gegaan.
Govt mule
Had je niet ff eerder kunnen tippen ofzo, kkhagenees.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:40 schreef no1uknow het volgende:
Gonna send you back to Georgia als toegift
bek houwe kenkerturkquote:Op maandag 4 mei 2015 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had je niet ff eerder kunnen tippen ofzo, kkhagenees.
Mwah als die hele zaal vol zit met ecto's als jij, is er nog zat ruimte. Of doen we alsof je niet de bouw van een 14 jarige hebt?quote:Op maandag 4 mei 2015 00:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
bek houwe kenkerturk
Het was uitverkocht dus sws geen plek voor jou in die zaal
is mn pc nu doorgedraaid of werkt dat ding nietquote:Op maandag 4 mei 2015 00:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ [url=http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.koopjeskrant.be%2Fzoeker%2Fdieren%2F405692%2Fgratis-kitten-gezocht%2F&ei=k6RGVceUIcHpatf0gNgP&bvm=bv.92291466,d.d2s&psig=AFQjCNGWDQ_owHeP0qLzLFK9qeUm2q_2PA&ust=1430779399956452]afbeelding[/url] ]
goede poging maar niet geluktquote:Op maandag 4 mei 2015 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah als die hele zaal vol zit met ecto's als jij, is er nog zat ruimte. Of doen we alsof je niet de bouw van een 14 jarige hebt?
Ik vind jou gewoon een grote sterke boi broertjequote:Op maandag 4 mei 2015 00:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
goede poging maar niet gelukt
Meso masterrace
one luv broederquote:Op maandag 4 mei 2015 00:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik vind jou gewoon een grote sterke boi broertje
NP, als je keer backup nodig hebt tegen die gemene grote turk moet je het maar zeggen.quote:
ik stuur gekoeld opje af hoorquote:Op maandag 4 mei 2015 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry zal de kleine blonde dood niet meer pesten.
4 hele centimeters langer. Colour me impressed.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik stuur gekoeld opje af hoor
En 1.80m masterrace
ga van fok af en de wijde wereld inquote:Op maandag 4 mei 2015 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Verveel me wel de touwtakken. Zou bijna gaan vragen wat er in antwerpen te doen is.
okquote:Op maandag 4 mei 2015 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Mag lijen dat je clit groter is dan de mijne.
quote:Op maandag 4 mei 2015 00:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik stuur gekoeld opje af hoor
En 1.80m masterrace
Niet om te haten maar ben de 180 toch wel een paar cm voorbij mijn dwergjesquote:Op maandag 4 mei 2015 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
4 hele centimeters langer. Colour me impressed.
Niet weten dat ik stiekem van het Arische ripped meesterras benquote:Op maandag 4 mei 2015 00:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ga van fok af en de wijde wereld in
Sporten bijv
Afvallen
Of is lopen teveel moeite
Mooi, mannen horen toch wel een flinke tik langer te zijn. Sorry dima.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
Niet om te haten maar ben de 180 toch wel een paar cm voorbij mijn dwergjes
wauwquote:Op maandag 4 mei 2015 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet weten dat ik stiekem van het Arische ripped meesterras ben
Ik met hakken aan ook.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
Niet om te haten maar ben de 180 toch wel een paar cm voorbij mijn dwergjes
Maar er zijn toch een heleboel dingen waarvan jezelf "TE" vind of heb ik dit verkeerd?quote:Op maandag 4 mei 2015 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi, mannen horen toch wel een flinke tik langer te zijn. Sorry dima.
Vind mezelf iets te lang eigenlijk. Maar ja.
onder de 10 cm hakken zijn totaal niet interessant sorryquote:
negertje-ooooooh.gifquote:Op maandag 4 mei 2015 00:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar er zijn toch een heleboel dingen waarvan jezelf "TE" vind of heb ik dit verkeerd?
blonde combover*quote:Op maandag 4 mei 2015 00:58 schreef no1uknow het volgende:
Blond haar-blauwe ogen masterrace
Arisch-masterrace
En nou opbokken met je arische claims, turkje
Ja maar dat is gay.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik met hakken kom wel boven de 1.90 uit
Ga nu niet verklappen hoe je verkleedt gaat in het weekend broeder.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik met hakken kom wel boven de 1.90 uit
Nee gek, ik ga dit land verblijden met mooie halfbloedjes.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jaja
De foto's in US liegen er niet om
Terug naar je eigen land
Walking dead, fok, zakdoekjes vullen, zin van het leven overpeinzen. The usual.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben zo'n multitasker
Tv, Fok!-en voor n01, the basement tapes meeblerren, pomp meten 80+cm upperlegs masterrace
Wat doen jullie kinders?
Maar je begrijpt toch ondertussen dat ze zin van het leven; mij pleasen is?quote:Op maandag 4 mei 2015 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Walking dead, fok, zakdoekjes vullen, zin van het leven overpeinzen. The usual.
Er zit hier ergens een "ben jij dan wel hard genoeg?"-garp in maar ik ben te lam om 'm te maken.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar je begrijpt toch ondertussen dat ze zin van het leven; mij pleasen is?
Was that so hard?
word het dan niet eens bedtijd?quote:Op maandag 4 mei 2015 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zit hier ergens een "ben jij dan wel hard genoeg?"-garp in maar ik ben te lam om 'm te maken.
zzzzzzzzquote:Op maandag 4 mei 2015 01:05 schreef Fripsel het volgende:
Ik luister muziek, Fok!, chat, praat met mijn vriend, en rook 'n sigaret.
je bent echt lief hequote:Op maandag 4 mei 2015 01:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben zo'n multitasker
Tv, Fok!-en voor n01, the basement tapes meeblerren, pomp meten 80+cm upperlegs masterrace
Wat doen jullie kinders?
Oh, ben jij er zo eentje.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:05 schreef Fripsel het volgende:
Ik luister muziek, Fok!, chat, praat met mijn vriend, en rook 'n sigaret.
Ja maar toen had k verwacht dat #732 vol zat voor het einde van de nacht.quote:
Broederlove, me echte broeder wil niet liften jij wel dus er is hoop :$quote:
stomp 'mquote:Op maandag 4 mei 2015 01:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Broederlove, me echte broeder wil niet liften jij wel dus er is hoop :$
ik ben sws nr. 1quote:Op maandag 4 mei 2015 01:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
op de schaal van 1 tot 10 is een 1 toch best laag ofniet?
hoe zit dat no1?
Ach op die feestjes zijn al die jonge beestjes wel leuk enzo,quote:
hey ik hoorde dat c_c in saoedie-arabierië gaat werken veel money maken mss kan je met haar hookuppenquote:Op maandag 4 mei 2015 01:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ach op die feestjes zijn al die jonge beestjes wel leuk enzo,
maar je weet als je ouder word zoals je broer zoek je toch liever een dame 3x modaal waar je dan door word onderhouden zodat je zelf lekker kan liften en beetje part time werken weetjewel
Dus lastig lastig..
Opzich wel slim, laat zij zich pompen door die oliesjeiks pomp ik haar af en toe voor de $$$ iedereen tevredenquote:Op maandag 4 mei 2015 01:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey ik hoorde dat c_c in saoedie-arabierië gaat werken veel money maken mss kan je met haar hookuppen
snapjequote:Op maandag 4 mei 2015 01:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Opzich wel slim, laat zij zich pompen door die oliesjeiks pomp ik haar af en toe voor de $$$ iedereen tevreden
quote:Op maandag 4 mei 2015 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh beetje jammer van dat laatste wel.
Maar ja.
Weet van wie het komt.
Ach je weet nooit als ze beetje d'r best doet wil ik me best doen.quote:
ze heeft vast oliedollars straksquote:Op maandag 4 mei 2015 01:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ach je weet nooit als ze beetje d'r best doet wil ik me best doen.
Lift eraan of ze ook die HGH betaald snapje, shit is duurrrrr
Doe je dit nu allemaal zodat GRS all urs is?quote:Op maandag 4 mei 2015 01:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ze heeft vast oliedollars straks
gwn er voor gaan
ogen dicht en gaan
Haha. Je mocht willen dat je tegen deze meisjes aan kon kijken tijdens het pompen, vriend.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ze heeft vast oliedollars straks
gwn er voor gaan
ogen dicht en gaan
we hebben het ook niet over hem he, wel bij de les blijven he!quote:Op maandag 4 mei 2015 01:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haha. Je mocht willen dat je tegen deze meisjes aan kon kijken tijdens het pompen, vriend.
oh awkwarddddddquote:Op maandag 4 mei 2015 01:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Doe je dit nu allemaal zodat GRS all urs is?
Oh wacht, C_C of GRS sowieso C_C toch no doubt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |