abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2015 @ 11:29:35 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152229379

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
zie TT :6

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 12-05-2015 10:10:11 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 3 mei 2015 @ 11:46:10 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152229622
quote:
Hello friend,
Thanks very much for your order and very sorry for the inconveniences.
I'm writing this letter to tell you that the product (Waterproof Case for Xiaomi Yi Sports Camera Diving 40M Back Up Case http://www.banggood.com/W(...)p-Case-p-972332.html)you bought is different from the picture.

We can find the differences in the above picture:the lock of the waterproof case in our picture is green, but the product is blue;the botton of the case in the picture is black, but the product is silver.

As for this problem, we offer three solutions:

One, if you think it is ok, we will follow the agreed time and ship it on 2015/05/05.
Two, if you want to cancel your order, we will refund you in 48 hours.
Three, if you want to change into original xiaomi yi waterpoof case(http://www.banggood.com/W(...)Camera-p-975946.html), we will exchange it for free. But xiaomi update the waterproof case information online on 2015/04/30, and there is no stock now. Usually, it can be shipped in 20-30 days.

Which solution do you think is acceptable, please write to me.
Look forward to you.
Er stond eerst bij die eerste case duidelijk dat het een echte is maar het lijkt erop dat Banggood dat wat heeft aangepast :'). Is dus nu wel een echte echte case beschikbaar over een poosje....
pi_152229675
Je avatar was nooit zo toepasselijk, 'hello friend' is ook echt een vreemde opening.
Anyhow, als ik het goed begrijp zijn de kleuren niet alleen anders maar is het gewoon een ander product?
Wist banggood zelf ook niet dat ie nep was of hoe moet ik dit interpreteren?
Gegroet!
  zondag 3 mei 2015 @ 11:55:01 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152229797
Dat vraag ik mij dus ook een beetje af.
Ook wel grappig, de mobiele site laat de nieuwe plaatjes al zien, de desktopversie de oude nog.
http://m.banggood.com/ind(...)c&products_id=972332

Denk dat ze wellicht wel gewoon echt zijn, we gaan het zien, laat hem wel gewoon verzenden (al is die van allbuy ook onderweg).
pi_152229935
Ik vind het bizar dat banggood blijkbaar ook moeite heeft met echt producten inkopen.
Heb hier af en toe klachten zien langs komen van neppe xiaomi producten van banggood.
Ik zou verwachten dat banggood gewoon rechtstreeks bij xiaomi zou inkopen aangezien vet veel van die dingen verkopen.
Mijn pistons en earson waren wel allemaal echt via banggood.
Gegroet!
  zondag 3 mei 2015 @ 12:10:53 #6
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152230053
We weten nog niet of hij aftermarket is of gewoon orgineel Xiaomi met een ander kleurtje, Gezien de mail zou je zeggen dat hij niet echt is maar een alternatief, Het is just wel netjes dat Banggood een mailtje doet met de optie om een aftermarket alternatief te bieden dat wel snel verzonden kan worden.

Ze geven je natuurlijk ook de keuze om te wachten op de echte case, maar dat kan nog wel even duren. Zal zeggen dat ze hem 5 mei maar moeten versturen, zie dan wel of het Xiaomi is of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 03-05-2015 12:21:44 ]
  zondag 3 mei 2015 @ 12:17:53 #7
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_152230167
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:04 schreef Zspirit het volgende:
Ik zou verwachten dat banggood gewoon rechtstreeks bij xiaomi zou inkopen aangezien vet veel van die dingen verkopen.
Mijn pistons en earson waren wel allemaal echt via banggood.
Daar zal Kenzi wellicht meer over weten. Wellicht zijn ze afhankelijk van groothandelaars die er nog tussen zitten en daar heb je ook vast 'oplichters' bij die snel geld willen verdienen door elders in te kopen. Ik denk dat ze het nepspul binnen China ook genoeg verkopen; dat het niet alleen voor de export is.
Banggood verkoopt zo te zien niet bewust nep, (zoals ze eens gedaan hebben met powerbanks) maar trappen ze er soms ook in.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_152230738
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:10 schreef RobertNL het volgende:
We weten nog niet of hij aftermarket is of gewoon orgineel Xiaomi met een ander kleurtje, Gezien de mail zou je zeggen dat hij niet echt is maar een alternatief, Het is just wel netjes dat Banggood een mailtje doet met de optie om een aftermarket alternatief te bieden dat wel snel verzonden kan worden.

Ze geven je natuurlijk ook de keuze om te wachten op de echte case, maar dat kan nog wel even duren. Zal zeggen dat ze hem 5 mei maar moeten versturen, zie dan wel of het Xiaomi is of niet.
Wat ik begreep van Banggood was die dus als eerst verkocht werd als 'officieel' nu blijkbaar toch niet de originele is. En die witte (22.99 dollar) de echte blijkbaar. Ik heb hem laten omzetten naar de officiële, heb toch de YI cam nog niet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152238053
Mijn Mi Band gisteren ontvangen, meteen 100% opgeladen, vandaag sync ik hem voor het eerst en de batterij is 34%? Is dit gewoon een first use issue of een kapotte batterij?
  zondag 3 mei 2015 @ 19:13:10 #10
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152240628
Deze gekocht bij lendmeurears. Hopelijk is Shiz tevreden als ik weer een miskoop heb gedaan qua oordoppen :')
Ik zei nog tegen mezelf, nooit meer oordoppen uit China maja... ~O>

Flink zitten inlezen en de S versie gekozen want die zou wat meer gebalanceerd zijn qua sound.
Helaas niet in de aanbieding maar ik vond de gele niet zo mooi. De hogere modellen schijnen nog beter te zijn maar die vind ik te duur voor dubieuze kwaliteit China doppen :P

Ook nog een zwarte g720 bij fasttech, toch wel een toppertje hoor :9

pi_152242320
quote:
18s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:27 schreef davedavy het volgende:
Mijn Mi Band gisteren ontvangen, meteen 100% opgeladen, vandaag sync ik hem voor het eerst en de batterij is 34%? Is dit gewoon een first use issue of een kapotte batterij?
Klinkt alsof er iets mis is.. De mijne kwam binnen met 56% en er gaat max. 5% per dag af. Je kan hem proberen helemaal leeg te laten lopen en vervolgens tot 100% opladen. Ik zou ook even de app opnieuw installeren voor als het daaraan ligt.
  zondag 3 mei 2015 @ 20:24:01 #12
45722 Dromer
pi_152243174
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 19:13 schreef monkeybrain het volgende:
Flink zitten inlezen en de S versie gekozen want die zou wat meer gebalanceerd zijn qua sound.
Helaas niet in de aanbieding maar ik vond de gele niet zo mooi. De hogere modellen schijnen nog beter te zijn maar die vind ik te duur voor dubieuze kwaliteit China doppen
Godsgruwelijklelijk, maar dat kan aan mij liggen. ;)
Maar misschien klinken ze fantastisch.
  zondag 3 mei 2015 @ 20:24:54 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152243212
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 19:13 schreef monkeybrain het volgende:
Deze gekocht bij lendmeurears. Hopelijk is Shiz tevreden als ik weer een miskoop heb gedaan qua oordoppen :')
Ik zei nog tegen mezelf, nooit meer oordoppen uit China maja... ~O>

Helaas niet in de aanbieding maar ik vond de gele niet zo mooi. De hogere modellen schijnen nog beter te zijn maar die vind ik te duur voor dubieuze kwaliteit China doppen :P

[ afbeelding ]

Ook nog een zwarte g720 bij fasttech, toch wel een toppertje hoor :9

[ afbeelding ]
't Begon allemaal met de VSD1 die erg overtuigend waren. :Y
Nu qua aanbod... de VSD3 ftw! :Y De VSD5 scheelt niet veel. Behalve in prijs. De GR07 Bass Edition heb ik ook... legendarische status zowat... maar zoals vele hypes kon 'ie de hoge verwachting niet waarmaken. De VSD3 heeft een prima dosis van alles. Zou zelf niet zo snel voor de S-gaan, nergens voor nodig. VSD3 pakt prima alle genres. Het is geen Brainwavz M2 ofzo. De nieuwere VSD2 en VSD2S volgen op aardig wat afstand. De AN16 leek veelbelovend, was het ook niet helemaal. Maar de 3. :Y _O_

Maar, ik weet het goedgemaakt, als jij de Vsonic haalt, dan haal ik wel zo'n Ganzo. Deal. :P Al wil ik eigenlijk nog de Almighty Eagle E1. Maar alleen op Taobao. Kenzi in de house? Kan jij niet wat roggelen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 3 mei 2015 @ 20:32:29 #14
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152243505
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

't Begon allemaal met de VSD1 die erg overtuigend waren. :Y
Nu qua aanbod... de VSD3 ftw! :Y De VSD5 scheelt niet veel. Behalve in prijs. De GR07 Bass Edition heb ik ook... legendarische status zowat... maar zoals vele hypes kon 'ie de hoge verwachting niet waarmaken. De VSD3 heeft een prima dosis van alles. Zou zelf niet zo snel voor de S-gaan, nergens voor nodig. VSD3 pakt prima alle genres. Het is geen Brainwavz M2 ofzo. De nieuwere VSD2 en VSD2S volgen op aardig wat afstand. De AN16 leek veelbelovend, was het ook niet helemaal. Maar de 3. :Y _O_

Maar, ik weet het goedgemaakt, als jij de Vsonic haalt, dan haal ik wel zo'n Ganzo. Deal. :P Al wil ik eigenlijk nog de Almighty Eagle E1. Maar alleen op Taobao. Kenzi in de house? Kan jij niet wat roggelen?
De vsd5 zou vooral meer helder en gedetailleerd moeten klinken met flink minder warm en bas.
Ik kan me dus niet voorstellen dat je geen enkel verschil hoort ;)

De gr07 heeft inderdaad een super status maar door de verschillende uitvoeringen ook weer een hoop onduidelijkheid met de nieuwe versies. Iedereen spreekt elkaar tegen en de hype alarm gaat af. De biologische membraam van Sony discussies op head-fi, echt om te janken. Iets te duur voor de gok.

De g720 groen is bij mij niet erg scherp te noemen. Voor de rest een topper als je hem slijpt.
  zondag 3 mei 2015 @ 20:37:20 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152243722
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:24 schreef Dromer het volgende:

[..]

Godsgruwelijklelijk, maar dat kan aan mij liggen. ;)
Maar misschien klinken ze fantastisch.
Hoe lelijker hoe beter het klinkt. Zo werkt dat met audio :P
Ik vind ze overigens erg mooi *; Best wel een grote reden waarom ik ze op mijn lijstje heb gezet :')
  zondag 3 mei 2015 @ 21:21:54 #16
164283 Luco
Buongiorno!
pi_152245808
Jongens, ik wil 10¤ over de balk gooien. Roept u maar.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_152246850
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:21 schreef Luco het volgende:
http://www.amazon.co.uk/M(...)id=1430682082&sr=1-3
  zondag 3 mei 2015 @ 21:43:32 #18
164283 Luco
Buongiorno!
pi_152246926
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 3 mei 2015 @ 21:44:06 #19
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_152246951
quote:
http://m.banggood.com/Who(...)ion-Toy-p-58595.html
Ik ben geil
  zondag 3 mei 2015 @ 21:50:21 #20
407831 Grundlichkeit
Kwaliteit is een daad!
pi_152247245
Ik heb heel 2015 al problemen met leveringen. Ik heb besteld bij dx en Tinydeal, maar de pakketten komen niet aan (er zitten al respectievelijk 3 en 4 maanden tussen 'full shipment' en dit moment). Beide helaas zonder tracking. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen sinds dit jaar? Of moet ik eens informeren bij de postbezorging?
"A lot of people are afraid of heights. Not me, I'm afraid of widths." - Steven Wright
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 21:54:42 #21
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152247462
quote:
18s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:27 schreef davedavy het volgende:
ik denk t tweede, die van mij gaat al 40-45 dagen mee en heeft nog 30% of iets
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152247963
Op het Xiaomi forum zijn er ook enkele gevallen bekend met dezelfde problemen. Ik moet dus weer contact zoeken met TinyDeal. Weken van heen en weer mailen incoming :')
  zondag 3 mei 2015 @ 22:09:47 #23
375166 wihehin
V70 & C63
pi_152248231
Zou iemand nog aanraden om een Miband te kopen? Mij lijkt het zelf een beetje onnuttig aangezien je je mobiel ook wel in je zak voelt trillen en mijn mobiel een ingebouwde stappenteller heeft. Of is er een smartwatch à la Moto360 uit China met een beetje nette prestaties?
  zondag 3 mei 2015 @ 22:17:08 #24
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_152248592
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik denk t tweede, die van mij gaat al 40-45 dagen mee en heeft nog 30% of iets
Bij mij stopte hij er na 62 dagen mee🎆
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_152248876
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:09 schreef wihehin het volgende:
Zou iemand nog aanraden om een Miband te kopen? Mij lijkt het zelf een beetje onnuttig aangezien je je mobiel ook wel in je zak voelt trillen en mijn mobiel een ingebouwde stappenteller heeft. Of is er een smartwatch à la Moto360 uit China met een beetje nette prestaties?
Geen idee, voor mij was het eigenlijk om mijn slaap te analyseren :P Is meer een hebbedingetje of voor mensen die hardlopen.
pi_152250178
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:09 schreef wihehin het volgende:
bij bv hardlopen is t makkelijker meenemen dan een telefoon. Maar gebruik hem zelf voornamelijk voor de smartlock functie.
:]
  zondag 3 mei 2015 @ 23:07:06 #27
375166 wihehin
V70 & C63
pi_152250379
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:00 schreef wootahH het volgende:

[..]

bij bv hardlopen is t makkelijker meenemen dan een telefoon. Maar gebruik hem zelf voornamelijk voor de smartlock functie.
Dus dat ding werkt ook zonder dat je ermee verbonden bent met bluetooth? Kan je de gemiddelde snelheid, afstand en route zien of alleen het aantal stappen?
pi_152251227
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:07 schreef wihehin het volgende:

[..]

Dus dat ding werkt ook zonder dat je ermee verbonden bent met bluetooth? Kan je de gemiddelde snelheid, afstand en route zien of alleen het aantal stappen?
afstand en tijd wel. Route niet, zit geen gps in.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:45:02 #29
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_152251432
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:37 schreef wootahH het volgende:

[..]

afstand en tijd wel. Route niet, zit geen gps in.
Ik vind het niet echt nauwkeurig. Bij 10k lopen vindt tie dat het er 9 zijn + 1k wandelen.
Ook wat slaap betreft, als je nog even wat leest, dan denkt de mi dat je al ligt te tukke.
Was even leuk.... Maar heb het wel weer gezien.
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  zondag 3 mei 2015 @ 23:45:44 #30
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152251453
Hebben jullie nog een goede tip voor memory foam tips voor oordoppen?
Comply tips zijn een beetje prijzig :@

Ik zie wel wat op Ebay staan maar dat is een hoop meuk. De bomen en het bos enzo :P
  maandag 4 mei 2015 @ 07:49:35 #31
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152254191
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:45 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben jullie nog een goede tip voor memory foam tips voor oordoppen?
Comply tips zijn een beetje prijzig :@

Ik zie wel wat op Ebay staan maar dat is een hoop meuk. De bomen en het bos enzo :P
[ afbeelding ]
Action heeft nu oordoppen in de aanbieding voor 2.79. Foto's in het motortopic. Zit mobiel dus kan ze hier even niet plaatsen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:00:33 #32
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152254734
Volgens mij bedoelt monkeybrain oordopjes waar geluid uit komt.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:06:41 #33
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152254797
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 07:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Action heeft nu oordoppen in de aanbieding voor 2.79. Foto's in het motortopic. Zit mobiel dus kan ze hier even niet plaatsen.
Die heb ik al :)
Maar ik bedoel hoofdtelefoon oordoppen schuimpjes :P
  maandag 4 mei 2015 @ 09:37:48 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152255251
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Die heb ik al :)
Maar ik bedoel hoofdtelefoon oordoppen schuimpjes :P
Ja, die van een paar topics terug van Aliexpress, waren $4 per paar maar die zijn wel goed :Y.
http://aliexpress.com/ite(...)sets/2032659042.html
  maandag 4 mei 2015 @ 09:40:40 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152255297
Bij de Vsonics krijg je ze erbij, hè...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 4 mei 2015 @ 10:35:04 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152256346
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:40 schreef shiznuts het volgende:
Bij de Vsonics krijg je ze erbij, hè...
Dan wacht ik op de vsonics om de maat te vergelijken.
$4 per paar is nog flink prijzig omdat ze blijkbaar niet heel lang meegaan.

De Shure olives zijn wel top en stevig maar die zijn alleen voor hele dunne buisjes geschikt.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:16:17 #37
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152257309
Heb een review gemaakt van een mini-pc die uit china komt, de Guleek i-8.
Een op windows 8.1 draaiende pc met name geschikt om te dienen als media-center.

GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2

[ Bericht 16% gewijzigd door tokko1 op 04-05-2015 11:23:11 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 4 mei 2015 @ 11:26:12 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152257582
quote:
16s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:16 schreef tokko1 het volgende:
Een op windows 8.1 draaiende pc met name geschikt om te dienen als media-center.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen last van throtteling? en wat voor temps onder load (halfuurtje netflix oid) moet ik aan denken?
  maandag 4 mei 2015 @ 11:32:11 #39
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152257723
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geen last van throtteling? en wat voor temps onder load (halfuurtje netflix oid) moet ik aan denken?
Nee, niet merkbaar last van throtteling, en temperaturen waar je nog even je vinger op kan leggen maar merkbaar heet is.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_152257822
Jongens, ik heb 2 cases die ik niet ontvangen heb. 2 maand na datum alle2 nog altijd niet aangekomen...

Ik heb op eBay dispute geopend voor elke tablet case waar ik om refund vraag, zegt de verkoper: ik zend een nieuwe. Mij goed, maar hij wil ze pas verzenden als ik de dispute sluit, mag ik dat doen?

Volgens mij heb ik nergens recht op als ik het sluit en hij ze alsnog niet verzendt....
  maandag 4 mei 2015 @ 11:37:56 #41
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152257860
quote:
16s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:16 schreef tokko1 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok mijn tablet vindt dat topic niet zo leuk om te laden :')
  maandag 4 mei 2015 @ 11:39:22 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152257896
quote:
16s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee, niet merkbaar last van throtteling, en temperaturen waar je nog even je vinger op kan leggen maar merkbaar heet is.
HW monitor :6
pi_152258177
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:36 schreef Brecht35 het volgende:
Jongens, ik heb 2 cases die ik niet ontvangen heb. 2 maand na datum alle2 nog altijd niet aangekomen...

Ik heb op eBay dispute geopend voor elke tablet case waar ik om refund vraag, zegt de verkoper: ik zend een nieuwe. Mij goed, maar hij wil ze pas verzenden als ik de dispute sluit, mag ik dat doen?

Volgens mij heb ik nergens recht op als ik het sluit en hij ze alsnog niet verzendt....
Daarom kan je beter als je iets niet aankrijgt, gewoon contact opnemen met de verkoper zonder een dispute te openen. Vriendelijk de situatie uitleggen en de kans is heel groot dat ze je dan nog helpen + je hebt je dispute nog achter de hand. Dit zowel bij Ebay, AliExpress alsook andere webshops.

Dat terzijde, je hebt nog altijd Paypal bescherming na het sluiten van je Ebay dispute.
pi_152258520
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:49 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Daarom kan je beter als je iets niet aankrijgt, gewoon contact opnemen met de verkoper zonder een dispute te openen. Vriendelijk de situatie uitleggen en de kans is heel groot dat ze je dan nog helpen + je hebt je dispute nog achter de hand. Dit zowel bij Ebay, AliExpress alsook andere webshops.

Dat terzijde, je hebt nog altijd Paypal bescherming na het sluiten van je Ebay dispute.
Oké, dan ga ik de eBay dispute sluiten. :)
  maandag 4 mei 2015 @ 14:36:12 #45
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_152262875
Iemand ervaring met een GPS tracker voor een fiets? Of een kleine in het algemeen? Het liefst op batterij/accu, met een melding (sms) zodra hij bijna leeg is. Batterij duur van een maand op een middelmatige batterij zou het wel minimaal zijn... eventueel met een accu zou wel minder lang kunnen.
pi_152263535
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:36 schreef baaart het volgende:
Iemand ervaring met een GPS tracker voor een fiets? Of een kleine in het algemeen? Het liefst op batterij/accu, met een melding (sms) zodra hij bijna leeg is. Batterij duur van een maand op een middelmatige batterij zou het wel minimaal zijn... eventueel met een accu zou wel minder lang kunnen.
Om het jatten tegen te gaan bedoel je?
Top 5 China producten
pi_152265719
Ook maar eens op de Xiaomi bandwagon stappen, denk dat ik het volgende ga bestellen:

- Xiaomi Yi, wit, CN Warehouse bij Banggood.
- Extra batterij van Tinydeal.

Maar ik zit nog met de behuizing. BG is dus twee neppe (#1 en #2) en de echte.
In stock vanaf respectievelijk 10 en 15 mei en 4 juni.
RobertNL heeft dus blijkbaar een van Allbuy onderweg en die zijn volgens de site in stock. Naar alle waarschijnlijkheid dus ook een neppe.
Gearbest lijkt de echte te hebben en die krijgen hem morgen in stock (zo lijkt het).

Of we er een echte of een 'neppe' behuizing bij doen boeit mij niet zoveel. Maar zoals gezegd willen we de camera rond half juni gebruiken dus de echte behuizing van BG wordt 'm sowieso niet.
(een week nadat die in stock zou moeten zijn willen 'm al gebruiken)

Met al die neppe varianten, onbekende data wanneer behuizingen in voorraad zijn en het constant uitstellen van de echte behuizing is daar nog een touw aan vast te knoppen.
Wat is slim om te bestellen willen we het spul half juni gebruiken?
pi_152266093
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef Iemand91 het volgende:
Ook maar eens op de Xiaomi bandwagon stappen, denk dat ik het volgende ga bestellen:

- Xiaomi Yi, wit, CN Warehouse bij Banggood.
- Extra batterij van Tinydeal.

Maar ik zit nog met de behuizing. BG is dus twee neppe (#1 en #2) en de echte.
In stock vanaf respectievelijk 10 en 15 mei en 4 juni.
RobertNL heeft dus blijkbaar een van Allbuy onderweg en die zijn volgens de site in stock. Naar alle waarschijnlijkheid dus ook een neppe.
Gearbest lijkt de echte te hebben en die krijgen hem morgen in stock (zo lijkt het).

Of we er een echte of een 'neppe' behuizing bij doen boeit mij niet zoveel. Maar zoals gezegd willen we de camera rond half juni gebruiken dus de echte behuizing van BG wordt 'm sowieso niet.
(een week nadat die in stock zou moeten zijn willen 'm al gebruiken)

Met al die neppe varianten, onbekende data wanneer behuizingen in voorraad zijn en het constant uitstellen van de echte behuizing is daar nog een touw aan vast te knoppen.
Wat is slim om te bestellen willen we het spul half juni gebruiken?
Morgen wordt mijn 'neppe' behuizing van Banggood verzonden. Die op gearbest is ook gewoon nep, de enige echte is de witte volgens mij met op die klip een YI logo. Dat is ook de enige kleur die op de website van Xiaomi staat.
Top 5 China producten
  maandag 4 mei 2015 @ 16:06:01 #49
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152266162
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:36 schreef Brecht35 het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:49 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Lekker kut advies. Een dispute nooit sluiten voordat je je spullen hebt.

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:36 schreef baaart het volgende:
Zoiets, stond nog op mijn lijst.
Nog nooit uitgezocht hoe lang de accu meegaat.

http://www.ebay.co.uk/itm(...)TK102B-/281457541873
  maandag 4 mei 2015 @ 16:26:10 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152266888
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef Iemand91 het volgende:
...
Die van BG gaat hier ook op de post morgen. Heb er dan dus twee onderweg. Maar eens zien of het de zelfde cases zijn of niet.

Zie overigens hier en daar op Aliexpress al pakketten met case (wit zelfs ook) aangeboden worden.

De Allbuy case is wel redelijk goedkoop geworden :7
SPOILER

[ Bericht 34% gewijzigd door RobertNL op 04-05-2015 16:37:05 ]
pi_152267261
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:06 schreef monkeybrain het volgende:

Lekker kut advies. Een dispute nooit sluiten voordat je je spullen hebt.

Ze hebben aan mij al 3x gevraagd om een dispute te sluiten en het is toen altijd goed gekomen. Natuurlijk was er toen altijd een goed contact tussen de verkoper, anders deed ik dit nooit.
Trouwens, hij heeft toch nog een dispute van Paypal achter de hand? :?
  maandag 4 mei 2015 @ 17:52:06 #52
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_152269301
eBay = PayPal, sowieso qua bedrijf (lees: concernrelaties) maar volgensmij zijn die disputes ook gewoon aan elkaar gekoppeld.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 4 mei 2015 @ 18:08:16 #53
164283 Luco
Buongiorno!
pi_152269755
quote:
Niemand met leuke suggesties ;(?
pi_152269756
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:
eBay = PayPal, sowieso qua bedrijf (lees: concernrelaties) maar volgensmij zijn die disputes ook gewoon aan elkaar gekoppeld.
Staat in de email van laatst wat anders. ;)

quote:
Binnenkort maken PayPal en eBay niet langer onderdeel uit van dezelfde bedrijvengroep, maar gaan beide verder als zelfstandige organisaties. De Gebruikersovereenkomst, het Beleid inzake redelijk gebruik en het Privacybeleid van PayPal worden om die reden gewijzigd om u dezelfde goede services te kunnen blijven bieden die u van ons gewend bent. Hoewel ons Privacybeleid is bijgewerkt, blijft de bescherming van uw gegevens uiteraard een van onze topprioriteiten. We voeren ook wijzigingen door in bedrijfsprocessen en beleidsregels die niets te maken hebben met de splitsing. Alle wijzigingen vindt u op de pagina Beleidsaanpassingen. U kunt ook naar www.paypal.com/nl gaan, onder aan een pagina op Juridisch klikken en Beleidsaanpassingen selecteren.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152270267
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:04 schreef rene90 het volgende:
Morgen wordt mijn 'neppe' behuizing van Banggood verzonden. Die op gearbest is ook gewoon nep, de enige echte is de witte volgens mij met op die klip een YI logo. Dat is ook de enige kleur die op de website van Xiaomi staat.
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:26 schreef RobertNL het volgende:
Die van BG gaat hier ook op de post morgen. Heb er dan dus twee onderweg. Maar eens zien of het de zelfde cases zijn of niet.
Ik neem aan dat jullie beiden dus over deze behuizing hebben?
Wel apart dat die van jullie dus wordt verzonden, nieuwe bestellingen mogen blijkbaar wachten op 15 mei...
quote:
De Allbuy case is wel redelijk goedkoop geworden :7
SPOILER
Hehe, lekker.
pi_152270705
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Had op een moment een dispute geopend via PayPal voor een aankoop op Ebay. Aangezien de sneller daar een 2-3tal weken niet op antwoordde, heb ik verder gezocht en ontdekt dat je ook een Ebay dispute kon openen. Daar reageerde hij wel onmiddellijk op en kwamen we tot een oplossing. Aangezien hij voldeed aan het dispute volgens Ebay, maar ik het er helemaal niet mee eens was (hij kwam de volledige, overeengekomen oplossing niet na), heb ik het verder laten escaleren via PayPal. Ebay had namelijk het dispute onmiddellijk gesloten, zonder kans op een tegenreactie. Gelukkig gaf PayPal me toch gelijk :)
  maandag 4 mei 2015 @ 18:48:14 #57
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_152270757
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:46 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Had op een moment een dispute geopend via PayPal voor een aankoop op Ebay. Aangezien de sneller daar een 2-3tal weken niet op antwoordde, heb ik verder gezocht en ontdekt dat je ook een Ebay dispute kon openen. Daar reageerde hij wel onmiddellijk op en kwamen we tot een oplossing. Aangezien hij voldeed aan het dispute volgens Ebay, maar ik het er helemaal niet mee eens was (hij kwam de volledige, overeengekomen oplossing niet na), heb ik het verder laten escaleren via PayPal. Ebay had namelijk het dispute onmiddellijk gesloten, zonder kans op een tegenreactie. Gelukkig gaf PayPal me toch gelijk :)
Hmm, raar, dacht echt dat dat hetzelfde was, in ieder geval dat als eBay het dispuut sloot het ook direct bij PayPal was gesloten.

En @Miniem, dat had ik nog niet gehoord. Thanks voor de info, altijd handig.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 4 mei 2015 @ 19:03:30 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152271193
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:08 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik kan je mijn bankrekeningnummer wel even dm-en.
pi_152271611
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:08 schreef Luco het volgende:

[..]

Om nog een serieus antwoord te geven: Behoefte aan een powerbank? Ik had mijn Xiaomi voor 11 euro bij BG.

Verder nog een beginnersvraag aan de rest: Maakt het uit met wat voor valuta je betaalt? Aangezien Paypal het toch in euro's van je rekening haalt, lijkt het met niet. Maar toch is het misschien goedkoper om iets eerst op euro te zetten ofzo?
pi_152272545
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat jullie beiden dus over deze behuizing hebben?
Wel apart dat die van jullie dus wordt verzonden, nieuwe bestellingen mogen blijkbaar wachten op 15 mei...

[..]

Hehe, lekker.
Jup die case, maar er zijn 850 pre-orders dus als ze maar 500 cases binnen krijgen zullen ze die datum omhoog schroeven ja.
Top 5 China producten
  maandag 4 mei 2015 @ 19:52:24 #61
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152273077
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:15 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Om nog een serieus antwoord te geven: Behoefte aan een powerbank? Ik had mijn Xiaomi voor 11 euro bij BG.

Verder nog een beginnersvraag aan de rest: Maakt het uit met wat voor valuta je betaalt? Aangezien Paypal het toch in euro's van je rekening haalt, lijkt het met niet. Maar toch is het misschien goedkoper om iets eerst op euro te zetten ofzo?
Meestal is de koers die de shops zelf hanteren iets voordeliger dan de wisselkoers van PP, en ben je beter af om in ¤ af te rekenen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152275473
quote:
12s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:52 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Meestal is de koers die de shops zelf hanteren iets voordeliger dan de wisselkoers van PP, en ben je beter af om in ¤ af te rekenen.
Oké, daar zit wel wat in ja. En wanneer er alleen 'rare' valuta bij staat (bijv. bij die link van die extra accu van de Yi), maakt dat ook nog wat uit?
  maandag 4 mei 2015 @ 23:20:14 #63
164283 Luco
Buongiorno!
pi_152282909
quote:

[..]

Dat is die 5000mAh?
pi_152283823
quote:

[..]

als je via PP met een CC betaald is het vaak gunstig om de CC-maatschappij de koerswissel te laten uitvoeren..
  maandag 4 mei 2015 @ 23:51:57 #65
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152284172
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:38 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Oké, daar zit wel wat in ja. En wanneer er alleen 'rare' valuta bij staat (bijv. bij die link van die extra accu van de Yi), maakt dat ook nog wat uit?
Geen idee, ik koop niet op vage sites ;)
pi_152284253
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:20 schreef Luco het volgende:

[..]

Dat is die 5000mAh?
Nee 10400
pi_152285141
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:40 schreef rene90 het volgende:
Jup die case, maar er zijn 850 pre-orders dus als ze maar 500 cases binnen krijgen zullen ze die datum omhoog schroeven ja.
Misschien dan toch maar deze bestellen.

Ik val in de herhaling, maar ze zijn gewild. Dus...

Morgen om 17:00 uur in de aanbieding. De Anker USB-lader, en deze keer wel de 60W-versie.

pi_152289443
Moet dit nu een 'slimme muismat' of een touchpad voorstellen? Is me niet helemaal duidelijk :')

Ik zie op deze pagina ook allemaal Xiaomi dingen die ik nog nooit eerder heb gezien zoals die headset, die langwerpige Bluetooth speaker, die controller en die ethernet kabel.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:47:53 #69
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152289467
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:46 schreef davedavy het volgende:
Moet dit nu een 'slimme muismat' of een touchpad voorstellen? Is me niet helemaal duidelijk :')

Ik zie op deze pagina ook allemaal Xiaomi dingen die ik nog nooit eerder heb gezien zoals die headset, die langwerpige Bluetooth speaker, die controller en die ethernet kabel.
Kwam ik vandaag ook tegen :) Maar als jij die headset en speaker nog nooti gezien hebt, heb je niet goed opgelet in deze topicreeks. Afaik had shiz zo 'n headset onderweg en Kenzi heeft zo 'n controller. En nee, die muismat is gewoon een alu muismat.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:56:26 #70
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152289600
Xiaomi maakt ook de vreemdste dingen tot aan luchtfilters toe :P :
http://en.wikipedia.org/wiki/Xiaomi
pi_152289645
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:56 schreef Erasmo het volgende:
Xiaomi maakt ook de vreemdste dingen tot aan luchtfilters toe :P :
http://en.wikipedia.org/wiki/Xiaomi
En die zijn wel een dik verkoop succes. Helemaal in China natuurlijk waar ze die ranzige lucht hebben en met mondkapjes op door de straten gaan.
Top 5 China producten
pi_152289674
Gadverdamme. Denk ik vorige maand ook weer eens iets uit China te bestellen, is het nog steeds niet leverbaar. Even kijken of geekbuying een refund gaat geven.

http://www.geekbuying.com(...)---Black-342071.html
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:07:05 #73
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152289851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:58 schreef rene90 het volgende:

[..]

En die zijn wel een dik verkoop succes. Helemaal in China natuurlijk waar ze die ranzige lucht hebben en met mondkapjes op door de straten gaan.
Ze zijn zeker populair ja, het is dan ook een prachtding:

De rest van China die het niet kan betalen plakt gewoon een HEPA filter tegen een ventilator :P
pi_152290342
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:47 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kwam ik vandaag ook tegen :) Maar als jij die headset en speaker nog nooti gezien hebt, heb je niet goed opgelet in deze topicreeks. Afaik had shiz zo 'n headset onderweg en Kenzi heeft zo 'n controller. En nee, die muismat is gewoon een alu muismat.
Niet goed opgelet blijkbaar :P Alle posts hier teruglezen als je een tijdje weg bent is een dagtaak xD Enfin, ik ben igg Xiaomi fan geworden :') Mijn hoop is op hun potentiële smartwatch gericht. En mocht die er komen zal Apple wel weer dwars gaan liggen omdat ik een iPhone heb.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:43:00 #75
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152290779
Fuhlen MK950 besteld *O*
pi_152290870
Banggood heeft nu ook een andere knock-off van de Anker laders, de Blitzwolf. Ik mag er ééntje slopen zodat ik hem kan vergelijken met een officiële anker dus dan laat ik mijn bevindingen wel even weten hier met foto's etc.
Top 5 China producten
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:49:36 #77
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152290945
De naam hebben ze wel mee :P
pi_152291154
Hij is igg niet zo mooi dan de Anker :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:08:12 #79
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_152291400
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:26 schreef davedavy het volgende:

[..]

Niet goed opgelet blijkbaar :P Alle posts hier teruglezen als je een tijdje weg bent is een dagtaak xD Enfin, ik ben igg Xiaomi fan geworden :') Mijn hoop is op hun potentiële smartwatch gericht. En mocht die er komen zal Apple wel weer dwars gaan liggen omdat ik een iPhone heb.
Zou ik wel vanuit gaan. Vanaf de Ipod classic heeft Apple wel beveiliging zodat je alleen spulen aan mag sluiten die door Apple gecertificeerd zijn. Alles om extra geld te verdienen daar. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:20:39 #80
45722 Dromer
pi_152291660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:46 schreef rene90 het volgende:
Banggood heeft nu ook een andere knock-off van de Anker laders, de Blitzwolf. Ik mag er ééntje slopen zodat ik hem kan vergelijken met een officiële anker dus dan laat ik mijn bevindingen wel even weten hier met foto's etc.
Zou een mooie naam zijn geweest voor een WOII U-boot.
pi_152292708
quote:
Ah ja, de Blitzwolf SS4045.
pi_152294498
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:46 schreef davedavy het volgende:
die ethernet kabel.
Duur kabeltje wel.

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen deze en deze.
Besluiteloosheid sucks :') ...

[ Bericht 34% gewijzigd door Iemand91 op 05-05-2015 13:39:05 ]
pi_152295576
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:08 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zou ik wel vanuit gaan. Vanaf de Ipod classic heeft Apple wel beveiliging zodat je alleen spulen aan mag sluiten die door Apple gecertificeerd zijn. Alles om extra geld te verdienen daar. :')
Lijkt ze nog aardig te lukken ook :P Pebble had ookal problemen. Het gaat hem met name om het in de app store verwijzen naar andere merken.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:06:23 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152296276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:26 schreef davedavy het volgende:

[..]

Als je het topic een beetje volgt weet je allang dat ze al dat spul hebben inderdaad (wat er nog mist is de weegschaal!). Zelf heb ik jede menge van dat spul. :P Van de recente audiotelgen had ik echter wel wat meer verwacht... dan inderdaad maar eens kijken of ze ook voor een smartwatch gaan. Moet 'ie wel een rOnd display hebben. LG Watch R/Moto 360! B-) De LG Urbane LTE (niet de LTE-loze, die vind ik niks) op WebOS lijkt me ook wel geinig. Er zou binnenkort dan ook eens een Huawei Watch in de schappen moeten liggen nog! Die ziet er erg nice uit. Als ze bij Xiaomi ook iets in die richting doen... :Y Een color e-ink display zou wel vet zijn, want zonlichtafleesbaarheid en accuduur zijn in mijn ogen de twee grootste aandachtspunten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Duur kabeltje wel.

Zit daar ook een beetje mee. ;( Het verwondert me eigenlijk dat Xiaomi zoiets uitbrengt zonder waterproof case. :? Ik weet dat de 1/4" thread iets is wat andere cams niet eens hebben en daar kun je al wel wat mee, maar ja, je weet toch dat mensen aan water- en wintersport doen enzo en ook wel een beetje crashbestendigheid willen hebben. Besparen is een ding, gewoon helemaal niks tijdig alongside de release als optie uitbrengen is een tweede. Maar goed, dan maar wachten tot ze een Xiaomi acc. kit á la SJCAM uitbrengen... no stress here.
pi_152296477
quote:

[..]

Duur kabeltje wel.

Beide? :+
pi_152297108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:06 schreef shiznuts het volgende:
no stress here.
Hier dus wel. Half juni moet die gebruikt worden.
De officiële case wordt 'm dus sowieso niet (pas begin juni in voorraad) en dus blijven deze 2 over.
Andere webshops hebben ook niets in voorraad.

Maar van al die behuizingen (zowel de neppe als de echte) worden telkens de data opgeschoven.
Dus ik weet nu niet echt wat ik er mee aan moet...
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:13 schreef Jonmen het volgende:
Beide? :+
Zou op zich kunnen en dan de andere annuleren wanneer de eerste verzonden wordt.
Maar zul je zien dat ze beide tegelijk op voorraad komen. :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:16:15 #87
45722 Dromer
pi_152298470
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Lijkt ze nog aardig te lukken ook :P Pebble had ookal problemen. Het gaat hem met name om het in de app store verwijzen naar andere merken.
Stoppen met Apple zou ik zeggen. Mooi spul, maar is de veilige en makkelijke keuze en niet voor de meer 'avontuurlijke' mensen zoals bv. Chinashoppers. ;)
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:17:37 #88
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152298520
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:17 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen om 17:00 uur in de aanbieding. De Anker USB-lader, en deze keer wel de 60W-versie.

[ afbeelding ]
Vandaag de 40W versie voor in de auto binnengekregen :)

Kabeltje erbij is een portapow lightning kabel (imho de beste laadkabel voor lightning spul)
pi_152298660
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef Dromer het volgende:

[..]

Stoppen met Apple zou ik zeggen. Mooi spul, maar is de veilige en makkelijke keuze en niet voor de meer 'avontuurlijke' mensen zoals bv. Chinashoppers. ;)
Alhoewel ik gerust een Chinese smartphone en tablet ed zou willen nemen kan ik toch echt geen afscheid nemen van mijn geliefde (en wellicht wat overpricede) iOS en OSX meuk. Fact is inderdaad dat het vaak de China spulletjes in de weg ligt. Zo heeft de Android app van de Mi Band veel meer opties, en werken de meeste smartwatches met een Android.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:21:45 #90
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152298673
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef Dromer het volgende:

[..]

I beg to differ :) Maar ik heb wel 'n Nexus7 (2013) voor het incidentele Android-only gadget
pi_152299483
Pistons 3 zijn in de sale bij geekbuying voor 15.99 trouwens, voor als iemand nog interesse had.
Top 5 China producten
pi_152300954
Ik ben op zoek naar een stevige telefoonhouder (voor in de auto) voor mijn Xiaomi Mi4 5" telefoon iemand ideeën?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:31:05 #93
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152301120
quote:
Hello friend,
thanks for your order, but i am very sorry to tell you, the product is out of stock, sorry,
if you like, could I ship Logitech MK270 to you, wireless combo, original, I promiss.
waiting for your reply.
Best Regards
Ken
Zucht ;( Moest wel gniffelen om de smiley :P
pi_152303871
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik val in de herhaling, maar ze zijn gewild. Dus...

¤23.99 geworden.
pi_152311453
Ik ging mijn KCX-017 proberen om de laadsterkte van wat Micro USB kabels te testen. Alleen ik merk dat al mijn kabels 0,47A of 0,46A aangeven op de KCX-017. Is mijn tester defect of kan het kloppen dat al mijn kabels gewoon redelijk kut zijn?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:21:28 #97
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_152311530
Oplader geeft niet meer?
pi_152312903
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:19 schreef Skiet het volgende:
Ik ging mijn KCX-017 proberen om de laadsterkte van wat Micro USB kabels te testen. Alleen ik merk dat al mijn kabels 0,47A of 0,46A aangeven op de KCX-017. Is mijn tester defect of kan het kloppen dat al mijn kabels gewoon redelijk kut zijn?
Wat sluit je aan op je kabel? Heb je het verschil eens geprobeerd met een powerbank / ipad / smartphone?
pi_152314413
Mijn anker oplader wordt wel steeds super warm. Meer mensen last van?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:50:29 #100
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152315820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn anker oplader wordt wel steeds super warm. Meer mensen last van?
Als er 60W doorheen gaat wordt ie wel warm ja.

quote:
Ken Zeng
2015-05-05 07:51:30

I think it would not be in stock again. the factory stopped producing. I asked them today.
sorry friend

S B
2015-05-05 07:32:04

Hello,
When do you expect to have them in stock again?
Best regards,
Simon

Ken Zeng
2015-05-05 02:08:41

Hello friend,
thanks for your order, but i am very sorry to tell you, the product is out of stock, sorry,
if you like, could I ship Logitech MK270 to you, wireless combo, original, I promiss.
waiting for your reply.
Best Regards
Ken

Kut bait and switch :r
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:06:03 #101
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152316438
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:50 schreef Erasmo het volgende:
Kut bait and switch :r
Maar je hebt er wel 'n vriend bij

In other news : eindelijk nog 's wat geld op m'n prepaid CC gezet voor AE :D
En omdat er nog wat gaten waren in mijn collectie Xiaomispul een MiBand en Pistons V3 besteld :)

[ Bericht 9% gewijzigd door dodge_911 op 05-05-2015 23:51:21 ]
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:09:58 #102
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152316588
Heb hem toch maar gevraagd wat voor gaming alternatief hij kan aanbieden :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 01:13:05 #103
436535 Andydewit
Chinafreak
pi_152319416
Ik ben op zoek naar iets wat je LED-strip diffused, Zodat je ipv LED-voor-LED een egale 'streep' licht krijgt. Ik heb al even rond gezocht, maar krijg alleen dure LED profielen te zien met prijzen van $15+ :(
Iemand zoiets onlangs tegen gekomen? Kan me niet voorstellen dat die dingen zo duur moeten zijn.
Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.
pi_152320391
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:07 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ze zijn zeker populair ja, het is dan ook een prachtding:

[ afbeelding ]

De rest van China die het niet kan betalen plakt gewoon een HEPA filter tegen een ventilator :P
Vreemd dat toen dat ding in 2012 uit kwam als Balmuda niemand er aandacht aan schonk. Maar nu Xiaomi die 1 op 1 gekopieerd heeft is het ineens populair _O-

Alleen hier in het zuiden is het schoon zat, die dingen niet nodig.
  woensdag 6 mei 2015 @ 03:44:59 #105
384892 LKVBHD
100% NL
pi_152320407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 01:13 schreef Andydewit het volgende:
Ik ben op zoek naar iets wat je LED-strip diffused, Zodat je ipv LED-voor-LED een egale 'streep' licht krijgt. Ik heb al even rond gezocht, maar krijg alleen dure LED profielen te zien met prijzen van $15+ :(
Iemand zoiets onlangs tegen gekomen? Kan me niet voorstellen dat die dingen zo duur moeten zijn.
Benieuwd.

Overigens: heeft iemand die xiaomi mi box/Apple tv "kloon"? Ben wel benieuwd naar ervaringen, anders bestel ik hem maar voor de leuk/review...
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_152320422
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 03:44 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Benieuwd.

Overigens: heeft iemand die xiaomi mi box/Apple tv "kloon"? Ben wel benieuwd naar ervaringen, anders bestel ik hem maar voor de leuk/review...
Ding is grappig maar 13 in een dozijn. Zelfde als Baidu, Tmall en al die andere tvboxen die je hier in China kan vinden. En de content is heel erg gericht op China dus daar zal je niet zo heel veel aan hebben tbh.

Kan je beter voor een exportmodel gaan zoals MXiii / Minix / Pipo X7 enz.
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:00:47 #107
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_152321609
FOKNLGKB coupon is weer gefixt tot 30-06-2015 trouwens :7
Top 5 China producten
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:17:56 #109
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152322201
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:43 schreef rene90 het volgende:
FOKNLGKB coupon is weer gefixt tot 30-06-2015 trouwens :7
Hadden we daar dan ook 'n coupon voor? FOKNLBG heb ik gisteren gebruikt voor m'n MiBand, maar die andere had ik nog kunnen gebruiken voor de Pistons }:|
pi_152323770
TinyDeal heeft een top oplossing voor mijn faulty Mi Band: Betaal ons 10 euro en wij sturen je een nieuwe! Yeah :')
pi_152330492
quote:
Zoek ff op COB led.
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:30:21 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152330998
quote:
Ik heb deze Kickstarter gebackt. In een update kwam naar voren:
quote:
There are many diffusers on the market, but they are quite expensive. We contacted a number of diffuser manufacturers and had many long discussions. We came to the conclusion that we can’t afford the production cost and minimum order quantity for the production. We’ve kept on trying to find a reasonably priced one. The diffuser we mentioned in the last post is the best solution at this point. We will provide it to you with the lowest extra cost possible. You can add this option to your Foldio 2 set if you want. This is not a necessary option; there is no requirement that you add it.
Prijs is geworden: $3 per LED strip (elk 27 LEDs), om je een idee te geven...
Misschien dat je bakpapier kunt gebruiken ofzo. :P
pi_152332872
Anker binnen, mooi apparaatje.
Top 5 China producten
pi_152333461
Piston V2 binnen, prima geluid, wat meer beleving ten opzichte van mijn Brainwavz Delta die ik tot nu toe gebruikte. Ze zijn ook iets stijlvoller dan de zilveren Delta's in mijn ogen. Wel een beetje dunne fragiele bekabeling wel vanaf de remote die overigens niet echt op een logische plaats zit bij de splitsing van de kabel. Eindelijk weer 3-button remote wat wel prettig is met de app van Jays. Sommige nummers hebben toch wat volume-regeling nodig.

Ook weer gebruikt met Comply foams S serie die hetzelfde formaat hebben als de Delta's, binnenkort even nieuwe bestellen. Scheelt bij mij een hoop qua comfort.
  woensdag 6 mei 2015 @ 17:18:35 #115
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152337255
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:39 schreef Dasjonny het volgende:
. Wel een beetje dunne fragiele bekabeling

Ook geen strain relief in de kabel maar dit werkt erg goed :)
Dan gaat de connector een stuk langer mee.

pi_152344847
Ik vond deze wel nice qua design. Maar toen ik verder naar onder scrollde dacht ik 'naaaaah'...

http://www.banggood.com/R(...)-tmcUCFYrJtAodz2QAdw
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_152345231
quote:
Wat is duur? Ik heb mijn ledstrips van AE gehaald. Iets van $3 maar dat was wel voor 5 strips van 50cm incl felle leds (5630 chips geloof ik)

http://www.aliexpress.com(...)-Bar/1849904487.html

Je ziet wel de ledjes (ondanks de 'milky' cover) maar lang niet zo erg meer als bij transparante strips.
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:38:26 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152347156
quote:

[..]

Duur kabeltje wel.

Die ene is zojuist verzonden :+. Waren dus blijkbaar wel een (paar) op voorraad.
Die van Allbuy kan ik nog niet traceren, dus die zal nog wel wat extra vertraging hebben :')! (of dat komt door 1st of may holiday).
pi_152349696
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:38 schreef RobertNL het volgende:
Die ene is zojuist verzonden :+. Waren dus blijkbaar wel een (paar) op voorraad.
Die van Allbuy kan ik nog niet traceren, dus die zal nog wel wat extra vertraging hebben :')! (of dat komt door 1st of may holiday).
Ik wacht af.

Heb te horen gekregen dat zij half juni de camera op die plek niet mogen gebruiken en nu wordt het pas iets van augustus wanneer de camera gewenst is.
Dus ik kijk het nu gewoon aan en zie wel of/wanneer er iets leuks langskomt.
pi_152350185
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:24 schreef rene90 het volgende:
Anker binnen, mooi apparaatje.
Moet er ook nog eentje.
Zwarte versie wil ik :P
Wachten op een Amazon aanbieding en iemand die het dan besteld voor me :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:28:07 #121
384892 LKVBHD
100% NL
pi_152352968
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik vond deze wel nice qua design. Maar toen ik verder naar onder scrollde dacht ik 'naaaaah'...

Zit op mobiele site maar bedoel je: slechte Photoshop en $30?
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_152353206
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:28 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

klik op description. Dat ding wil je niet mee gezien worden.
  donderdag 7 mei 2015 @ 07:33:17 #123
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152357668
Action heeft nu een 6000mAh powerbank voor ¤9.95 te koop.

Verder nog onderweg:

1 x Shock-proof Collection Storage Bag for Xiaomi Yi Camera SJCAM Series (SKU219972) US$3.99
1 x Trendy 6 Axis Bluetooth Wireless Game Controller For SONY PS3 (SKU094148) US$12.98
Color Black & Blue
2 x Carabiner Water Holder Bottle Clip Strap With Compass (SKU018844) US$1.98
1 x Unisex Braid Fedora Trilby Gangster Cap Beach Sun Straw Panama Hat (SKU192287) US$3.98
Color Black
1 x Original Xiaomi Piston 3 Reddot Design Earphone For Smartphone (SKU219474) US$17.89
1 x The Clock Of Sex Fun 12 Sex Posture Wall clock Fashion Home Decor (SKU110082) US$15.79
2 x Quartz Clock Movement Mechanism DIY Repair Tool (SKU129410) US$5.18 2 x Game Controller Pad Joystick For Super Nintendo SFC SNES (SKU135929) US$6.44

Pistons omdat ik deze hier vaker Ie langskomen, de rest is voor shits and giggles.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_152360205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 07:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Action heeft nu een 6000mAh powerbank voor ¤9.95 te koop.
Action verkoopt troep: Action stopt verkoop oplader na ontploffing (het gaat om de powerbank).

Voor een paar euro meer heb je een Xiaomi powerbank.
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:41:43 #125
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152360663
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

¤23.99 geworden.
Gemist ;( Jammer.

Zijn er hier nog tips van China voor kabel management? Mijn TV kabels en computer kabels zijn een mess.. Ook zoek ik een goede muis.

[ Bericht 6% gewijzigd door Brammetjuh94 op 07-05-2015 10:54:35 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_152361099
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Gemist ;( Jammer.

Zijn er hier nog tips van China voor kabel management? Mijn TV kabels en computer kabels zijn een mess.. Ook zoek ik een goede muis.
Ik heb gewoon zo'n klittenband rol.
Top 5 China producten
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:02:36 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152361242
Nieuwste aanwinst in de Brainwavz familie gaat draadloos! Bluetooth APT-X welteverstaan..

~ http://www.mp4nation.net/(...)h-4-0-aptx-earphones (enne... ' fb2012fiver ' is nog altijd een ding ;) )
pi_152361530
Huawei heeft ook iets gemaakt hoewel ik de oordopjes er nogal langwerpig uit vind zien.
Top 5 China producten
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:12:30 #129
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152361553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon zo'n klittenband rol.
Ik heb echt wat nodig wat een hoop kabels naar de TV bedekt. Mijn TV hangt, maar de kabels bungelen eronder. Verder heb ik iets nodig om mijn PC kabels aan mijn bureau vast te maken.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:18:02 #130
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152361696
quote:
Hij is nog niet binnen neem ik aan? :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:18:50 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152361718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:11 schreef rene90 het volgende:
Huawei heeft ook iets gemaakt hoewel ik de oordopjes er nogal langwerpig uit vind zien.
[ afbeelding ]
Hum. Whattayaknow. De Xears XT3 Xtreme Pro zijn ook vrij langwerpig.
Wel een van de meeste relaxte oortjes out there met een down-the-ear-cable.
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:19:33 #132
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_152361734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:39 schreef Dasjonny het volgende:
Piston V2 binnen, prima geluid, wat meer beleving ten opzichte van mijn Brainwavz Delta die ik tot nu toe gebruikte. Ze zijn ook iets stijlvoller dan de zilveren Delta's in mijn ogen. Wel een beetje dunne fragiele bekabeling wel vanaf de remote die overigens niet echt op een logische plaats zit bij de splitsing van de kabel. Eindelijk weer 3-button remote wat wel prettig is met de app van Jays. Sommige nummers hebben toch wat volume-regeling nodig.

Ook weer gebruikt met Comply foams S serie die hetzelfde formaat hebben als de Delta's, binnenkort even nieuwe bestellen. Scheelt bij mij een hoop qua comfort.
Waarom S series? Gebruik je ze bij hardlopen?

Heb ze zelf inmiddels ook binnen van Ibuygoosomethingsomething. Op zich klinkt het wel ok, en voelt en ziet het er zeker wel premium uit voor het geld.. Imho jammer dat er wel erg veel gefocussed wordt op bas. (weinig verassend, maar ok..) Highs zijn wel aanwezig maar zijn zeker een stuk minder gedetailleerd dan de bass zo na een eerste luisterpoging. De doppies laten zich niet zo heel erg lenen voor andere muziek dan electronische muziek is het eerste wat mij out of the box opvalt. Overigens schijnt het klankbeeld nog wel wat beter te worden/te veranderen als ze wat ingespeeld zijn. Mjah, we'll see.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:55 schreef Hojdhopper het volgende:

Why naaaaah? (Behalve dan de overduidelijke zaken dat het voor het geld qua battery life e.d. nooit erg veel kan zijn natuurlijk..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_152361841
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Gemist ;( Jammer.
Komt nog wel een keer langs. Gewoon even geduld hebben.

Als de mensen het hier goed vinden (omdat het geen China ding is) blijf ik het wel noemen als die weer in de aanbieding komt.
pi_152361884
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Hij is nog niet binnen neem ik aan? :P
Nope, heb wel pics van het binnenwerk van die Blitzwolf, bij interesse kan ik die wel even plaatsen voor de mensen hier om te kijken of dat er goed uitziet want ik heb die kennis niet.
Top 5 China producten
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:26:13 #135
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152361924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:24 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nope, heb wel pics van het binnenwerk van die Blitzwolf, bij interesse kan ik die wel even plaatsen voor de mensen hier om te kijken of dat er goed uitziet want ik heb die kennis niet.
Mwah. Wil er graag eentje halen. Haast heeft het niet, maar ik wacht anders wel tot er een nieuwe Anker aanbieding is.

Ik ga ook maar eens opzoek naar een bluetooth headphone adapter. Ik wordt gek van gebroken kabels in mijn telefoon.
pi_152362057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik ga ook maar eens opzoek naar een bluetooth headphone adapter. Ik wordt gek van gebroken kabels in mijn telefoon.
Bluedio I5 / I6 ... en dan niet het setje doppen wat er bij zit gebruiken.
http://goo.gl/ZQqFjA
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:36:53 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152362199
:Y Dat's how I do.

[ Bericht 28% gewijzigd door shiz op 07-05-2015 11:49:07 ]
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:52:48 #138
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152362682
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:36 schreef shiznuts het volgende:
:Y Dat's how I do.
[ afbeelding ]
Wat is het voordeel van de Bluedio tov een generic andere bluetooth ding? :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:16:00 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152363480
Clip, OLED display, built-in mic, geen brak geluid (en dus zelf mix 'n matchen van headphones/IEMs)?
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:18:42 #140
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152372402
Alleen kun je die display niet aflezen bij veel licht :+
pi_152376241
Waar haalde jullie die batterijen nou altijd vandaan? Tijd voor een paar nieuwe, want mn oplaadbare batterijen hebben hun beste tijd wel gehad..
  donderdag 7 mei 2015 @ 18:43:48 #142
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152376420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:23 schreef P4tje het volgende:

[..]

Action verkoopt troep: Action stopt verkoop oplader na ontploffing (het gaat om de powerbank).

Voor een paar euro meer heb je een Xiaomi powerbank.
2014..........
YouTube
  donderdag 7 mei 2015 @ 18:54:37 #143
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152376746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef tharonny het volgende:
Waar haalde jullie die batterijen nou altijd vandaan? Tijd voor een paar nieuwe, want mn oplaadbare batterijen hebben hun beste tijd wel gehad..
AA's? Eneloops halen bij www.nkon.nl :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:09:11 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152377296
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

2014..........
Kan zo weer gebeuren natuurlijk. Ben het er mee eens dat een xiaomi powerbank een veiligere keuze is.
pi_152377304
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:28 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Voornamelijk dat eerste ja haha.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_152378330
Mijn Pistons V3 zijn ook binnen *O* *O*
Ben benieuwd
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:38:23 #147
306371 zerokil
psvunited
pi_152378510
Klopt het dat al die tracking numbers tegenwoordig nutteloos zijn? Vroeger kon je er nog wat info uithalen, maar nu...
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:19:34 #148
13148 Shogo
Psycho...
pi_152380330
Net wanneer je denkt dat het niet goedkoper kan.

Pistons V3 voor $10,99 bij Gearbest
http://www.gearbest.com/m-goods-id-182191.htm

:9

Edit: Ze lijken toch net iets anders dan die op banggood staan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Shogo op 07-05-2015 20:29:15 ]
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:57:31 #149
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_152381688
Het is weer ouderwets bij de PostNL. Me waarde op moeten geven twee weken geleden, nog steeds:

quote:
Antwoord met informatie voor import aangifte ontvangen
pi_152385314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:19 schreef Shogo het volgende:

Ik heb ze atm in me hand en ze zien er idd anders uit.
pi_152385472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:19 schreef Shogo het volgende:

Wat is er precies anders dan?
Iemand enig idee of GB altijd legitime producten levert?
Voor 10$ wil ik ze wel!
Gegroet!
pi_152386484
Dit zijn niet de pistons, maar de youth denk ik.
pi_152387713

Iemand interesse in overname Xiaomi Yi Ants camera ?
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:05:50 #154
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152387861
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:02 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn standaardbod van 5¤ okay? :D
pi_152388267
Toch jammer van mijn DHL bestelling dat ik later de Customs moet betalen,

is dit de normale werkwijze van DHL?
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:15:49 #156
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152388318
quote:
[ afbeelding ]

Wat mankeert er aan?
YouTube
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:17:46 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152388409
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:15 schreef mits het volgende:
Toch jammer van mijn DHL bestelling dat ik later de Customs moet betalen,

is dit de normale werkwijze van DHL?
Meestal gaat het vooraf, tegenwoordig krijg je zelfs een SMS om te betalen :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:33:12 #158
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152389092
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:38 schreef keeperke126 het volgende:
Dit zijn niet de pistons, maar de youth denk ik.
Het is idd de youth edition, staat ook in de titel. Ik heb van GB de 'normale' pistons v3 en ze bevallen me prima :Y
(zelfs in gehad op de fiets.. luister normaal nooit muziek :@ )
You can't be late if you don't show up.
pi_152389995
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 04:12 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Ding is grappig maar 13 in een dozijn. Zelfde als Baidu, Tmall en al die andere tvboxen die je hier in China kan vinden. En de content is heel erg gericht op China dus daar zal je niet zo heel veel aan hebben tbh.

Kan je beter voor een exportmodel gaan zoals MXiii / Minix / Pipo X7 enz.
Helemaal vergeten te reageren maar thanks voor het antwoord, lievve hybridechinees!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 00:04:04 #160
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_152390449
Ik ben geil
  vrijdag 8 mei 2015 @ 00:07:34 #161
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152390564
quote:
http://www.banggood.com/E(...)1762&utm_campaign=12

Deze heb ik zelf, niets bijzonders maar wel grappig opzich "voor de heb".
YouTube
pi_152391174
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat mankeert er aan?
Niks. 1x getest daarna in m'n bureaulade beland. Was de bedoeling dit voor de babykamer te gaan gebruiken maar ga bij nader inzien toch voor een normale babyfoon met camera.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 04:15:46 #163
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_152393600
quote:
[ afbeelding ]

Welke prijs heb je in gedachten, pm staat open, want ik heb interesse
pi_152393924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:31 schreef Miniem het volgende:

[..]

Moet er ook nog eentje.
Zwarte versie wil ik :P
Wachten op een Amazon aanbieding en iemand die het dan besteld voor me :+
http://www.geekbuying.com(...)--Basic--342272.html
Je kan weer de coupon FOKNLGKB gebruiken ;)
Top 5 China producten
  vrijdag 8 mei 2015 @ 08:17:33 #165
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_152394444
quote:
[ afbeelding ]

Ook interesse, wat wil je ervoor hebben incl verzenden?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_152394764
quote:
12s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:54 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

AA's? Eneloops halen bij www.nkon.nl :)
Juist! Die site zocht ik, thanks!
pi_152395160
Voorlopig krijg ik mijn Piston V3 nog niet ;( (9 april besteld bij Geekbuying).

quote:
Thanks for your order .sorry to delay your package for a long time .
Here your package didn't pass the security checking ,and we had resent the package to you today ,
pi_152395434
De binnenkant van die blitzwolf usb charger, iemand kennis van soldeerwerk om te kijken of dit er goed uit ziet?

Top 5 China producten
pi_152395807
Ziet er zo op het eerste oog goed uit. Hoogspanning met meer dan de minimum afstand gescheiden van de laagspanning.

Links en rechts lijkt de soldeer wel een beetje een zooitje, kan je daar een closeup van maken? Misschien ligt het aan de foto. Wat vergelijkingsmateriaal: https://www.google.nl/sea(...)&q=cold+joint+solder
pi_152395866
Pistons gister uitgeprobeerd tijdens het hardlopen. Geluid was beter dan mijn Philips in-ears, alhoewel het wat lastig vergelijken is altijd.

Qua draagcomfort vond ik ze wel wat tegenvallen, een beetje lomp. Toch wel fijne dingen, helemaal voor de prijs.
pi_152396018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:36 schreef P4tje het volgende:
Ziet er zo op het eerste oog goed uit. Hoogspanning met meer dan de minimum afstand gescheiden van de laagspanning.

Links en rechts lijkt de soldeer wel een beetje een zooitje, kan je daar een closeup van maken? Misschien ligt het aan de foto. Wat vergelijkingsmateriaal: https://www.google.nl/sea(...)&q=cold+joint+solder
Als ik hem binnen heb zal ik dit even doen ;)
Top 5 China producten
pi_152397523
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:03 schreef davedavy het volgende:
Op het Xiaomi forum zijn er ook enkele gevallen bekend met dezelfde problemen. Ik moet dus weer contact zoeken met TinyDeal. Weken van heen en weer mailen incoming :')
Niks gelogen. Ze zijn nu pas in de 'We like to refund you 5usd in TD points my fliend'.

Ik wil gewoon dat ding opnieuw ;( Van mijn part zonder doosje en bandje.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:01:53 #173
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152402829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 00:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/E(...)1762&utm_campaign=12

Deze heb ik zelf, niets bijzonders maar wel grappig opzich "voor de heb".
Enige waarvoor ik hem gebruik is als hefboom zodat ik de deur makkelijker open kan draaien :P
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:21:08 #174
314372 Goddelijker
pi_152403465
Godver, via eBay een LCD-scherm besteld voor een iPhone 4S, maak ik vandaag het pakketje open, is het scherm gebarsten. :')

Oja, check ook even het Engrish _O-
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:42:44 #175
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_152404104
ptoduct potatoduct :P

Rustig hier met de bestellingen. Nieuw huis aan het kopen dus even op een laag pitje.
Ajax Amsterdam
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 14:48:01 #176
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152404285
iemand een idee hoe het zit met terugbetalingen via aliexpress (betaald met ideal)

heb 3 orders moeten annuleren, maar vroeg me af hoe lang zn terugbetaling zou duren.

Op een andere bestelling heb ik ook iemand die al 10 dagen mn zooi niet opstuurt, vervelend volk af en toe :r
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 14:49:26 #177
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152404327
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:38 schreef Onufriev het volgende:
Pistons gister uitgeprobeerd tijdens het hardlopen. Geluid was beter dan mijn Philips in-ears, alhoewel het wat lastig vergelijken is altijd.

Qua draagcomfort vond ik ze wel wat tegenvallen, een beetje lomp. Toch wel fijne dingen, helemaal voor de prijs.
zijn dat die nieuwe xiaomi ?

Vond die gouden qua kwaliteit echt super, maar ze zitten gewoon niet lekker in de oren :( om dan nog maar niet te zwijgen over het constant electrische schokjes krijgen (statisch) in de oren :r
pi_152406585
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:49 schreef Jimbo het volgende:

[..]

zijn dat die nieuwe xiaomi ?

Vond die gouden qua kwaliteit echt super, maar ze zitten gewoon niet lekker in de oren :( om dan nog maar niet te zwijgen over het constant electrische schokjes krijgen (statisch) in de oren :r
Ja die nieuwe V3. Ik heb die vorige bewust niet gekocht omdat ik ze te langwerpig vind.
Deze zitten verder prima hoor, maar ik heb wel het gevoel dat ze wat losjes zitten omdat ze nogal lomp zijn. Kan ook zijn omdat ik hele kleinen gewend ben (Philips van de Media Markt)
pi_152406659
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:19 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ja die nieuwe V3. Ik heb die vorige bewust niet gekocht omdat ik ze te langwerpig vind.
Deze zitten verder prima hoor, maar ik heb wel het gevoel dat ze wat losjes zitten omdat ze nogal lomp zijn. Kan ook zijn omdat ik hele kleinen gewend ben (Philips van de Media Markt)
En een groter maatje rubbertjes werkt niet?
Top 5 China producten
pi_152407049
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:48 schreef Jimbo het volgende:
iemand een idee hoe het zit met terugbetalingen via aliexpress (betaald met ideal)

heb 3 orders moeten annuleren, maar vroeg me af hoe lang zn terugbetaling zou duren.

Op een andere bestelling heb ik ook iemand die al 10 dagen mn zooi niet opstuurt, vervelend volk af en toe :r
Ik heb ooit order geannuleerd en binnen 5 dagen mijn geld terug, ook betaald met ideal.
pi_152407494
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:48 schreef Jimbo het volgende:

Er staat toch gewoon bij het product hoeveel dagen het duurt voor het verstuurt wordt?
Top 5 China producten
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:26:34 #182
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_152407635
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:25 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dubbelzinnig _O-
pi_152408290
quote:

[..]

Kan wel ff proberen inderdaad. Of juist kleiner zodat ze er niet uit 'ploppen'...
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:41:01 #184
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_152409301
http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-975978.html

Vast al bekend, maar kwam hem tegen :P
Ajax Amsterdam
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:49:38 #185
384892 LKVBHD
100% NL
pi_152409519
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef Kuhly het volgende:
ptoduct potatoduct :P

Rustig hier met de bestellingen. Nieuw huis aan het kopen dus even op een laag pitje.
Je moet dat huis toch ergens mee vullen?

quote:

[..]

That's what she said.

[ Bericht 27% gewijzigd door LKVBHD op 08-05-2015 18:50:33 (Badum-tss) ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:53:14 #186
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152409641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:41 schreef Kuhly het volgende:
http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-975978.html

Vast al bekend, maar kwam hem tegen :P
Als'ie nog wat zakt, koop ik er 1 om te vergelijken met de Xiaoyi Smart cam...
Als deze echt IR leds heeft wordt 't interessant...
pi_152412159
Jammer dat die smart cams niet werken met windows phone, anders had ik er al een gekocht.
pi_152412227
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:53 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Als'ie nog wat zakt, koop ik er 1 om te vergelijken met de Xiaoyi Smart cam...
Als deze echt IR leds heeft wordt 't interessant...
FOKNLBG coupon + cashbackxl = $37 dollar :P
Top 5 China producten
pi_152417291

Wat ervaringen met bovenstaande camera hier neergezet.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:37:15 #190
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_152417348
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

FOKNLBG coupon + cashbackxl = $37 dollar :P
Heb deze besteld. Ben benieuwd :)
pi_152418004
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 04:15 schreef pahlawan het volgende:

[..]

Welke prijs heb je in gedachten, pm staat open, want ik heb interesse
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ook interesse, wat wil je ervoor hebben incl verzenden?
20 eu ofzo? Maar dan maak ik er wel brievenbuspost van. Moet passen denk ik
  zaterdag 9 mei 2015 @ 07:04:18 #192
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_152424398
De USB -> micro-USB kabel die ik nu heb zit erg los in m'n telefoon waardoor hij er 's nachts wel eens uit gaat en m'n telefoon maar half is opgeladen.

Is er hier iemand die een kabel kan aanraden ergens die wel goed blijft klemmen? De lengte maakt niet zoveel uit, alles langer dan een meter is prima.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:30:07 #193
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_152424665
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 07:04 schreef Waterdrinker het volgende:
De USB -> micro-USB kabel die ik nu heb zit erg los in m'n telefoon waardoor hij er 's nachts wel eens uit gaat en m'n telefoon maar half is opgeladen.

Is er hier iemand die een kabel kan aanraden ergens die wel goed blijft klemmen? De lengte maakt niet zoveel uit, alles langer dan een meter is prima.
als je geen snelle kabel zoekt :ik koop altijd die goedkope platte gekleurde kabels, die klemmen heel goed en bouwkwaliteit is prima.
pi_152424761
Verkoop van spullen kan verder worden afgehandeld via pm/dm zodat dit topic een beetje netjes blijft.
Top 5 China producten
pi_152425623
Normaal boeien de trackings me niet zoveel meer, maar ik heb atm een pakket die naar de UK is geshipped, en daar te Royal mail ( :r ) verder gaat. Dit is de laatste keer dat ik die 'Priority mail' van BG heb gepakt. De gratis variant is veel sneller ;(
pi_152426182
Nog 3 dagen voor die Yi van Geekbuying verzonden wordt lees ik. Ze nemen 'begin mei' wel heel ruim, maar vooruit. Meer die hem daar besteld hebben?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:03:45 #197
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152427270
Voor de mensen die 'm nog niet hebben, of al wel.. een review van de Xiaomi Piston V3!

Review: Na tijdenlang genoten te hebben van Xiaomi Piston V2 werd de V3 aangekondigd. Nu nog hipper, nog beter en nog mooier! Nou dat viel nog te bezien, want die V2’s waren eigenlijk voor de prijsrange waarin ze zaten echt top. De V3 zou wel in dezelfde prijsrange vallen en in deze review zal ik je vertellen of hij inderdaad hipper, beter en of mooier is!

V2 vs V3: De Xiaomi Piston V2 kwamen in een redelijk unieke verpakking, de Piston V3 komen eigenlijk in dezelfde (licht aangepaste) verpakking. No suprise there. Hij komt in een kleine doos(met Chinese envelop er omheen) die net qua hoogte door de brievenbus past.
Bij het openen begint de “Xiaomi” experience al echt vind ik, de verpakking ontvouwt zich om als een cocon om de Piston vrij te geven. Op de binnenkant van de verpakking staat meteen de (Chinese) handleiding, maar de plaatjes spreken voor zich om te zien hoe/wat je allemaal met de Piston kan doen.
De piston zelf zit weer in een hard plastic doosje met doorzichtige deksel, net als de V2. Haal je de Pistons uit het doosje dan vind je daaronder 3 paar vervangende silicone oordopjes in de maten XS, S en L. Blijkbaar zit M op de Pistons voor bevestigd.

Travelbumper: De piston zelf zit in een rubberachtige bumper, dit is ook meteen de travelcase als je de Pistons mee wilt nemen. De kabel zit er om heen gewonden zodat hij niet in de knoop raakt. Het er uit halen en weer terug doen van de Pistons is even een uitdaging maar zo gepiept als je de truc eenmaal doorhebt. En het ziet er dan wel echt gelikt uit! Alhoewel de V2 er net wat beter in leek te passen.

Bouwkaliteit: De V3’s zijn zoals men van Xiaomi tegenwoordig verwacht echt meer dan uitstekend in bouwkwaliteit en afwerking. Over elk detail lijkt te zijn nagedacht. Dit geld voor de oortjes zelf die net een andere hoek hebben dan anders, waarover straks meer. Maar ook over de bedieningsknopjes in de kabel waar ook de microfoon in verwerkt zit even als het punt waar de kabel splits en de aansluiting bij de jack. De kabel zelf is trouwens van prima kwaliteit, gevlochten omhulsel en TPE coated koperen kern met voldoende shielding om interferentie van buitenaf te voorkomen.

Gebruiksgemak: Ik kan niet anders zeggen dan dat de Xiaomi Piston V3’s echt als gegoten zitten. Ik weet niet hoe ze het doen, maar de hoek waarin de oortjes staan in verhouding tot de richting van de kabels is gewoon perfect (voor mij dan). Zodra ik ze in doe lijkt het gewoon te kloppen, geen drukpunten in je oren, ze blijven goed zitten. Het is alsof ze er niet zijn.
De kabel van 1,25m is prima maar houdt niet over als je hem bijvoorbeeld met een vast computer wilt gebruiken in plaats van je telefoon in je zak. Een minpuntje vind ik de controller die erg hoog aan de kabel zit, dit is natuurlijk zo omdat er ook een microfoon in zit. Maar omdat ik de microfoon eigenlijk nooit gebruik had ik hem liever wat lager gehad zodat ik kan zien welk knopje ik in druk.

Geluidskwaliteit en signature: Qua soundsignature heeft Xiaomi het op ‘safe’ gespeeld volgens mij. Er zijn niet echt audio tonen die er meer of minder uitspringen, alles is een goed uitgebalanceerd. Voor mij geeft dit een prima geluid, mogelijk is het wat vlak te noemen maar ik stoor mij er absoluut niet aan. Onder andere omdat er echt nog voldoende bas aanwezig is om deze goed te voelen zonder meteen de zang of andere klankgroepen te overstemmen. Zonder versterker kunnen de oortjes ook prima hard zonder voor mij merkbare vervorming van muziek, alhoewel ik hem niet op z’n aller hardst geprobeerd heb (mijn gehoor is mij lief!). Overall dus uitstekende kwaliteit muziek met een prima gebalanceerde sound. Wat ik wel hoorde van veel mensen online is dat de sound beter/dieper wordt als je hem een aantal uur inspeelt, persoonlijk geloof ik hier niet in.. maar heb hem al zo lang gebruikt dat hij inmiddels wel ingespeeld zou zijn.

Conclusie: Hou je van een goede sound maar vind je design en gebruiksgemak/comfort net zo belangrijk? Dan kan je met deze Xiaomi Piston V3’s geen miskoop doen. Overall echt uitstekende doppen die niet echt uitblinken in een unieke sound maar lekker veilig gebalanceerde sound geven, dus voldoende maar niet overmatige bas, goede mids en highs.

Wil je ook dit setje goede prijs/kwaliteit/design oordoppen kopen? Ik heb ze van Tinydeal, daar krijg je zeker de echte en voor een goede prijs! Link .
Voor meer informatie en de andere producten van Xiaomi kan je terecht op hun website Mi.com .

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 09-05-2015 14:09:25 ]
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:07:49 #198
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152428492
pi_152429114
Leuke review bedankt!
Mis wel een beetje de vergelijking met andere oordopjes als de v2 en andere die hier in nl veel verkocht worden.

quote:
wat een schaamteloze ripoff zeg.
Maarja china hé :P
Gegroet!
pi_152430410
Ik heb gistere de AIEK M5 maar eens besteld, lijkt me wel interessant om te kijken of je er ook echt nog goed mee kan bellen, met een telefoon ter grote van een credit card.
pi_152430710
Zou dit werken? http://goo.gl/f53e0m
Kastje dat (als ik het goed lees) de LED-strip aanstuurt op de maat van de muziek die je draait. Dus zou er een microfoontje inzitten die de muziek hoort? Dat is wel een bestaand principe.

Of is het gewoon een normaal aanstuurkastje?

Wie kan uitsluitsel geven?
pi_152430803
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 14:47 schreef Tosti-vreter het volgende:
Zou dit werken? http://goo.gl/f53e0m
Kastje dat (als ik het goed lees) de LED-strip aanstuurt op de maat van de muziek die je draait. Dus zou er een microfoontje inzitten die de muziek hoort? Dat is wel een bestaand principe.

Of is het gewoon een normaal aanstuurkastje?

Wie kan uitsluitsel geven?
In de toelichting staat gewoon hoe het werkt op Ali.
Top 5 China producten
pi_152430851
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

In de toelichting staat gewoon hoe het werkt op Ali.
Ik heb hem ffkes besteld, ben benieuwd of het wat is..
pi_152430925
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 14:55 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Ik heb hem ffkes besteld, ben benieuwd of het wat is..
Maar in de toelichting staat dus dat er pre-installed signalen worden doorgegeven aan de led strip, dus niet zozeer op basis van de muziek maar meer op basis van de voor geïnstalleerde settings. Er zit dus ook geen microfoontje in ofzo.
Top 5 China producten
pi_152431223
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 14:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar in de toelichting staat dus dat er pre-installed signalen worden doorgegeven aan de led strip, dus niet zozeer op basis van de muziek maar meer op basis van de voor geïnstalleerde settings. Er zit dus ook geen microfoontje in ofzo.
Oh shit.. Ik las ''and the color of the light will JUMP/FADE according to the beat of music''
We zullen wel zien als hij binnen is. En anders is hij toch maar 4,- :)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:36:10 #206
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152431660
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:35 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat ervaringen met bovenstaande camera hier neergezet.
^O^
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152431726
Iemand ervaring met duikbrillen uit China? Vind nu een paar goedkope op ebay, maar vroeg me af of iemand nog wat kon aanraden.

http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item1e93deb1bc
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item41836742a9
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item19ff1a9f1d
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:08:30 #208
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152432314
Ik zoek een digitaal foto lijstje/tablet om continue video's en foto's te loopen. Ik heb er waarschijnlijk zelfs meerdere nodig. Heeft iemand tips?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:19:48 #209
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152432586
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik zoek een digitaal foto lijstje/tablet om continue video's en foto's te loopen. Ik heb er waarschijnlijk zelfs meerdere nodig. Heeft iemand tips?
Ik heb geloof ik nog wel ergens eentje liggen. Zal eens kijken.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:35:01 #210
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152433016
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:19 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik nog wel ergens eentje liggen. Zal eens kijken.
Dat zou leuk zijn! We willen graag van onze hond video's en foto's geloopt hebben. Het moet er alleen een beetje oke uit zien.
pi_152433876
Heeft iemand toevallig een naalddrukmeter gezien op banggood?
Ze hebben het wel bij DX maar dan duurt de shipping weer een maand.
Ik kan het niet vinden met de zoekmachines in de op, met termen als needle pressure scale/meter kom ik niet ver.
Gegroet!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 18:42:12 #212
300788 igi0n
Paraplu
pi_152436356
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 17:03 schreef Zspirit het volgende:
Heeft iemand toevallig een naalddrukmeter gezien op banggood?
Ze hebben het wel bij DX maar dan duurt de shipping weer een maand.
Ik kan het niet vinden met de zoekmachines in de op, met termen als needle pressure scale/meter kom ik niet ver.
Heb even voor je gezocht maar kan hem ook zo 123 niet vinden op andere websites. Wat wel zo is, is dat je een linkje hebt gegeven van de EU versie van DX, en as far as i know hebben ze die dus op voorraad. En heb je hem dus even snel binnen als bij een andere shop :)
pi_152436890
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:42 schreef igi0n het volgende:

[..]

Heb even voor je gezocht maar kan hem ook zo 123 niet vinden op andere websites. Wat wel zo is, is dat je een linkje hebt gegeven van de EU versie van DX, en as far as i know hebben ze die dus op voorraad. En heb je hem dus even snel binnen als bij een andere shop :)
Thanks voor de hulp, licht het toch niet aan mij ;)
Ik vond m idd ook op de eu DX maar heb er geen ervaring mee of dat sneller is.
Misschien dan toch maar via DX doen inderdaad.

Zojuist mijn eerste aliexpress order gedaan, ben benieuwd!
Gegroet!
  Moderator zaterdag 9 mei 2015 @ 19:19:02 #214
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152437219
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:03 schreef tokko1 het volgende:
niet anders zeggen dan dat de Xiaomi Piston V3’s echt als gegoten zitten. Ik weet niet hoe ze het doen, maar de hoek waarin de oortjes staan in verhouding tot de richting van de kabels is gewoon perfect (voor mij dan). Zodra ik ze in doe lijkt het gewoon te kloppen, geen drukpunten in je oren, ze blijven goed zitten. Het is alsof ze er niet zijn.
heb je toevallig de v2 (gold) ook gehad?

Zitten deze dan een stuk beter dan de v2? en zijn ze nu ook weer van metaal gemaakt of van plastic?
En de draad? Weer van dat kevlar spul? (please say yes _O_ )
pi_152438590
Iemand nog into zaklampen?
Wat is op het moment aan te raden voor zo'n 10-15 euro. Zijn er bepaalde merken welke eruit spingen qua betrouwbaarheid?
Zie door de bomen het bos niet meer met alle kleine verschillen.
pi_152438630
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Rupkeii het volgende:
Wat is op het moment aan te raden voor zo'n 10-15 euro. Zijn er bepaalde merken welke eruit spingen qua betrouwbaarheid?
Eerst de keuze: 18650 batterijen of AA - AAA?
pi_152438878
Excuus, 18650 lijkt me de krachtigere oplossing. Geschikte lader liggen dus dan is dat de betere keus lijkt mij.
Batterij moet ik er dan nog wel apart bij aanschaffen. Op dit gebied zaken waar ik voor moet uitkijken? Niet uit China bijv.
pi_152438931
quote:
Fenix e05
Super ding en onverwoestbaar :Y
pi_152438941
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:19 schreef Rupkeii het volgende:
Excuus, 18650 lijkt me de krachtigere oplossing. Geschikte lader liggen dus dan is dat de betere keus lijkt mij.
Ja zeker. Ook al kwalitatief goede batterijen liggen toevallig?
pi_152439142
quote:
Ja zeker. Ook al kwalitatief goede batterijen liggen toevallig?
Nee, mijn post net te laat ge-edit.
Batterij moet ik er dan nog wel apart bij aanschaffen. Op dit gebied zaken waar ik voor moet uitkijken? Niet uit China bijv.
pi_152439198
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef Rupkeii het volgende:

[..]

Nee, mijn post net te laat ge-edit.
Kan wel uit China, maar vermijd merken als Ultrafire en Trustfire. Da's echt pure stront en nog gevaarlijk ook.
pi_152440196
Vandaag mijn Xiaoyi Ant cam ontvangen, lukt het me niet dat ding te verbinden :( :( Onbeveiligd netwerk geprobeerd, niks. Wachtwoord invoeren werkt die half, hij detecteert hem maar daarna krijg ik een melding in het Chinees en gebeurd er verder niks.

Moet altijd wat fout gaan ;( Iemand enig idee?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:19:19 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152443095
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:58 schreef davedavy het volgende:
Vandaag mijn Xiaoyi Ant cam ontvangen, lukt het me niet dat ding te verbinden :( :( Onbeveiligd netwerk geprobeerd, niks. Wachtwoord invoeren werkt die half, hij detecteert hem maar daarna krijg ik een melding in het Chinees en gebeurd er verder niks.

Blijven proberen, duurde bij mij ook lang voordat het werkte :')
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:30:12 #224
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152443451
Xiaomi Gamepad besteld :) Dankzij wat BG point netjes onder de 22¤ gekregen :D
pi_152444078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:58 schreef davedavy het volgende:

Probeer de cam te resetten door een paperclip in het gaatje aan de achterzijde van de camera te steken. It did the trick for me...:)
pi_152444336
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Blijven proberen, duurde bij mij ook lang voordat het werkte :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:46 schreef Iter_C het volgende:

[..]

Probeer de cam te resetten door een paperclip in het gaatje aan de achterzijde van de camera te steken. It did the trick for me...:)
Heb hem al tig keren gereset, kregen jullie dit ook? :

pi_152446462
quote:
http://www.dx.com/p/ultra(...)-192004#.VU5_DPntmko :Y

Hangt natuurlijk ook van af waarvoor je een zaklamp nodig hebt. Maar dit is een echt goede (basis)zaklamp.
pi_152447454
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:53 schreef davedavy het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Nope. Na het resetten en 'binden' gaf een lieftallige Chinese aan (in het chinees) dat de verbinding tot stand was gekomen.

Ik gebruik trouwens de app voor de iphone die in deze review wordt genoemd:
http://securitygem.com/ge(...)xiaoyi-smart-camera/
pi_152447749
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Iter_C het volgende:

[..]

Nope. Na het resetten en 'binden' gaf een lieftallige Chinese aan (in het chinees) dat de verbinding tot stand was gekomen.

Die app heb ik nog niet geprobeerd. Thanks voor de tip, morgen eens proberen.
  zondag 10 mei 2015 @ 02:40:17 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152450899
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:30 schreef dodge_911 het volgende:
Lol. Twinsies! :P Afgelopen dinsdag besteld, ook puntjes ingewisseld.
quote:
Discount Points:394 US$-3.94
Sub-Total US$26.26
Air Parcel Register US$0.00
Total US$22.32 (PayPal ¤20,79 EUR)
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:40 schreef FreaZ het volgende:
Iemand ervaring met duikbrillen uit China? Vind nu een paar goedkope op ebay, maar vroeg me af of iemand nog wat kon aanraden.

http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item1e93deb1bc
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item41836742a9
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item19ff1a9f1d
Mijn ervaring met duikbrillen is: duurder = beter. In ieder geval goede anti-fog moet 'ie hebben, want dat is een bitch. Dan heb je er niks aan als 'ie niet goed ontworpen is, want dan kruipt er toch op een gegeven moment water in, wil je niet hebben. Of dat dat ding gewoon niet aangenaam zit alleen al. Zou minimaal 10 USD uitgeven en niks halen waar je niet meer info en reviews van kunt vinden. My 2 centdeals.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:19 schreef Jimbo het volgende:

[..]

heb je toevallig de v2 (gold) ook gehad?

Zitten deze dan een stuk beter dan de v2? en zijn ze nu ook weer van metaal gemaakt of van plastic?
En de draad? Weer van dat kevlar spul? (please say yes _O_ )

V3 VS V2. Bij de V3 zie je bij het oortje rechts de zwarte plastic casing. Die is dan afgetopt met een geborsteld metalen front. De behuizing van de V2 daarentegen is geheel metaal. Ja, zoals al gezegd, de V3's zitten stukken beter dan de V2. Zoals je ziet is de V2 een cilinderige blikvorm met een directe aansluiting. De V3 is wat mij betreft stukken ergonomischer, rondere vormen en loopt naar buiten taps toe. De 'nozzle' is 45° gehoekt, voor een nog betere pas. Je haakt 'em zo achter je antitragus zonder ergens druk te zetten of te irriteren. De lompe vorm van de V2 maakt het dragen vrij oncomfortabel. Kevlar? Er zit niet veel verschil tussen het koord en het koord van m'n Dagee clip-on mic ($1,32 bij BIC).

Geluid is echter wat anders! De V2 is vol en rond. De V3 is in vergelijk maar kil en breekbaar. Letterlijk ook, want als je met EQ's gaat lopen kutten om er iets beters uit te halen ruk je de boel uit z'n verband. Dat kan 'ie niet zo goed hebben.

Geluid? V2! :D Hands down.
Comfort en gewoon als geinig basis smartphone headsetje, snel tevreden met geluid? De V3.
Echte audiobeleving met comfort & sound? Zoek je heil ergens anders... :Y een Vsonic ofzo.
  zondag 10 mei 2015 @ 08:37:30 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152451876
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:53 schreef davedavy het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Heb dat ding wel 10x gereset, die melding kan ik mij niet herinneren.
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:30 schreef dodge_911 het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 02:40 schreef shiznuts het volgende:
Lol. Twinsies! Afgelopen dinsdag besteld, ook puntjes ingewisseld.
Deze :7?

[ Bericht 53% gewijzigd door RobertNL op 10-05-2015 08:48:46 ]
pi_152453309
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Iter_C het volgende:

[..]

Deze app deed het hem. Mijn dank is groot.
pi_152455046
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:42 schreef igi0n het volgende:

[..]

Hmm ik zie dat er geen gratis verzending is bij de EU shop dus toch maar uit china halen dan. Verzending is anders 8 euro :(
Gegroet!
pi_152455171
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 12:12 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Hmm ik zie dat er geen gratis verzending is bij de EU shop dus toch maar uit china halen dan. Verzending is anders 8 euro :(
EU shop van DX = GEEN shop in de EU, simpelweg gewoon postnl direct shipping.
Top 5 China producten
pi_152455420
Ah oke, dan hoeft het al helemaal niet van mij :P
Thanks!
Gegroet!
  zondag 10 mei 2015 @ 16:07:02 #236
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152461439
Mijn lokale krant verkoopt nu ook XPB's 8)7 8)7
  zondag 10 mei 2015 @ 16:10:13 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152461531
27 ekkies. :')
En niet zo'n beetje het belangrijkste melden: het aantal mAh. :')
Ik vraag me echt af of dat nog verkoopt ook nog. :') Maar dat zal wel.
pi_152462889
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:36 schreef Catch22- het volgende:
^O^
Is het toch nog iemand opgevallen :@
  zondag 10 mei 2015 @ 17:17:11 #239
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_152463604
Vorige week nog op Lendmeurears de Astrotec AS-100HD gekocht met korting *O*. Heeft me totaal ¤25,86 gekost. Wel met de nodige probleempjes, maar werd verder snel geholpen.
Ben benieuwd hoe ze zullen klinken :9.
  zondag 10 mei 2015 @ 19:51:41 #240
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152467320
Flash deal:

http://www.banggood.com/B(...)nology-p-976084.html

Disclaimer: Geen ervaring mee.
YouTube
pi_152467526
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Flash deal:

ik had al iets eerder foto's van de binnenkant gepost en kan hem ook wel testen als ik hem in huis heb.
Top 5 China producten
  zondag 10 mei 2015 @ 20:11:16 #242
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152468034
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Flash deal:

Is préorder, hé.
  zondag 10 mei 2015 @ 20:25:00 #243
306371 zerokil
psvunited
pi_152468573
Iemand een site met de goedkoopste (orginele) piston v2/v3? Heb een setje via Aliexpress voor 5 dollar gekocht maar na een maand nog niet ontvangen en ze zijn wss fake.
pi_152468935
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:25 schreef zerokil het volgende:
Iemand een site met de goedkoopste (orginele) piston v2/v3? Heb een setje via Aliexpress voor 5 dollar gekocht maar na een maand nog niet ontvangen en ze zijn wss fake.
Ze zijn 100% fake, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijk. En check zelf even de sites die gewoon in de OP staan en kijk waar ze het goedkoopst zijn.
Top 5 China producten
  zondag 10 mei 2015 @ 20:36:37 #245
306371 zerokil
psvunited
pi_152469126
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ze zijn 100% fake, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijk. En check zelf even de sites die gewoon in de OP staan en kijk waar ze het goedkoopst zijn.
Maar dan adverteren ze met 100% orginal, aangezien ik een Nederlander ben, probeer ik het toch..
pi_152469454
Blegh mijn (zwarte) miiband bandje is gescheurd - waar halen jullie een nieuwe?
EBay is vrij duur :/ en via chinaprices vind ik alleen van die rotte neon kleuren :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_152469750
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef zerokil het volgende:

[..]

Maar dan adverteren ze met 100% orginal, aangezien ik een Nederlander ben, probeer ik het toch..
Maar je hebt toch ook een paar hersens? Niet lullig bedoeld maar als de pistons v3 op alle bekende sites voor 17-20 dollar staan kan je toch niet verwachten dat hij voor 5 dollar wordt verstuurd?
Top 5 China producten
  zondag 10 mei 2015 @ 20:54:47 #248
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152469860
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:44 schreef relativity het volgende:
EBay is vrij duur :/ en via chinaprices vind ik alleen van die rotte neon kleuren :P
Banggood?
  zondag 10 mei 2015 @ 20:55:24 #249
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152469891
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:44 schreef relativity het volgende:
Bij zowat alle bekende shops?

Bangood: http://www.banggood.com/buy/Miband.html
Tinydeal: http://www.tinydeal.com/i(...)lt&keyword=mi%20band
Gearbest: http://www.gearbest.com/miband-_gear/
  zondag 10 mei 2015 @ 21:24:55 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152470908
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Is het toch nog iemand opgevallen :@
Hier ook gelezen natuurlijk :7.
Lijkt mij een prima ding :D
  zondag 10 mei 2015 @ 21:27:29 #251
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_152470992
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:30 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

als je geen snelle kabel zoekt :ik koop altijd die goedkope platte gekleurde kabels, die klemmen heel goed en bouwkwaliteit is prima.
Als je met snelle kabel een datakabel bedoelt: dat hoeft inderdaad niet, het gaat me puur om het opladen; het zou wel wenselijk zijn als het opladen zo snel mogelijk gebeurt natuurlijk.

Wat voor gekleurde kabels bedoel je? Deze?
http://www.dx.com/nl/p/us(...)omi-red-black-265458
pi_152475843
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 10:45 schreef davedavy het volgende:

[..]

Deze app deed het hem. Mijn dank is groot.
Graag gedaan :)
  zondag 10 mei 2015 @ 23:24:27 #253
314372 Goddelijker
pi_152476406
Toch maar de Xiaomi XiaoYi besteld, 28,39 dollar met de FOKNLBG-coupon en daar nog 1,52 euro cashback bij! *O*
pi_152477736
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 08:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb dat ding wel 10x gereset, die melding kan ik mij niet herinneren.

[..]

[..]

Deze :7?
[ afbeelding ]

Haha hier dacht ik dus ook aan, iemand een kleine review ervan toevallig of m al lang genoeg in huis om wat ervaringen te delen?
  maandag 11 mei 2015 @ 00:22:49 #255
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152478026
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 00:09 schreef Musta het volgende:

[..]

Haha hier dacht ik dus ook aan, iemand een kleine review ervan toevallig of m al lang genoeg in huis om wat ervaringen te delen?

Refereer je nu naar de Xiaomi controller of de Xiaomi Yi IP cam?

Van de IP cam staat hier een review, van de controller heb ik nog niets voorbij zien komen.

maandag 11 mei 2015 @ 00:55:30 #256
306371 zerokil
psvunited
pi_152478709
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar je hebt toch ook een paar hersens? Niet lullig bedoeld maar als de pistons v3 op alle bekende sites voor 17-20 dollar staan kan je toch niet verwachten dat hij voor 5 dollar wordt verstuurd?
Het gaat om het feit dat je dan recht hebt op een full refund. Dus het proberen waard..
pi_152480216
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 00:55 schreef zerokil het volgende:

[..]

Het gaat om het feit dat je dan recht hebt op een full refund. Dus het proberen waard..
Tegenwoordig moet je daar wel een kwartaal op wachten..
  maandag 11 mei 2015 @ 07:07:57 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152480458
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 00:09 schreef Musta het volgende:

[..]

Het plan was al om hem te reviewen. Maar het lijkt wel een prima ding :D.
pi_152482165
Bedoel de controller:)
  maandag 11 mei 2015 @ 10:26:12 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152483072
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 09:42 schreef Musta het volgende:
Bedoel de controller:)
Ja, ga hem reviewen. Heb hem gisteren voor het eerst wat getest.
  maandag 11 mei 2015 @ 10:55:44 #261
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152483714
Review van een china telefoon, de Elephone G2 op de Fok! frontpage

maandag 11 mei 2015 @ 12:39:31 #262
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_152486573
Een tijd terug was er in een van de voorgaande topics een review/discussie over RC-boten uit China. Ik kan dit topic niet meer terugvinden dus wie weet nog welke boten leuke aanraders zijn om op de lokale (grote) stadsvijver wat leuk te varen/spelen?
  maandag 11 mei 2015 @ 12:51:18 #263
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_152486906
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:27 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Als je met snelle kabel een datakabel bedoelt: dat hoeft inderdaad niet, het gaat me puur om het opladen; het zou wel wenselijk zijn als het opladen zo snel mogelijk gebeurt natuurlijk.

Wat voor gekleurde kabels bedoel je? Deze?
http://www.dx.com/nl/p/us(...)omi-red-black-265458
ik koop altijd de goedkoopste platte gekleurde kabel op ebay.

http://m.ebay.nl/itm/111290013612?txnId=1363546432001
De gele is hier goedkoop
  maandag 11 mei 2015 @ 13:21:50 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152487683
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:39 schreef JiePieWie het volgende:
Een tijd terug was er in een van de voorgaande topics een review/discussie over RC-boten uit China. Ik kan dit topic niet meer terugvinden dus wie weet nog welke boten leuke aanraders zijn om op de lokale (grote) stadsvijver wat leuk te varen/spelen?
Deze was er, ja:
Gadget: Feilun FT009 afstandbestuurbare boot (Tmart.com)
Verder hier ff kijken: http://www.banggood.com/W(...)-1-2-45-0_page1.html .
  maandag 11 mei 2015 @ 15:02:19 #265
429602 julius123
julius123
pi_152490431
die nieuwe Xiaomi portable speaker is nu 23 euro bij BG

http://www.banggood.com/O(...)peaker-p-973662.html

edit: 21.78 met FOKNLBG :)

[ Bericht 20% gewijzigd door julius123 op 11-05-2015 15:10:36 ]
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 15:17:53 #266
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_152490902
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:02 schreef julius123 het volgende:
die nieuwe Xiaomi portable speaker is nu 23 euro bij BG

http://www.banggood.com/O(...)peaker-p-973662.html

edit: 21.78 met FOKNLBG :)
Maar blaast die net zo hard als de earson?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_152492096
Voor degene die nog een xiaomi 10400 powerbank voor de zomervakantie nodig hebben, hij is weer wat in prijs gedaald, met code FOKNLBG voor maar $14,53 en als je dan nog cashbackxl eroverheen gooit kom je op nog geen 14 dollar uit, geen geld voor dat ding.
Top 5 China producten
pi_152492692
Mountain Bike Bicycle Turbine Motorcycle Sound Exhaust Pipe
quote:
Ideal for Auto DIY, its stylish and elegant appearance keep your car unique
  maandag 11 mei 2015 @ 16:18:18 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152492713
quote:
5s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:17 schreef dud0r het volgende:

[..]

Maar blaast die net zo hard als de earson?
Hij is al onderweg, dus we komen erachter. :P Heb een bunch-o-stuff vorige week dinsdag besteld n.a.v. de Xiaomi actiepagina. Trouwens ook (hier vandaan) andere audiomeuk onderweg. KZ (Knowledge Zenit) voornamelijk. En ik kreeg van de AWEI-lui een mailtje dat naar www.ebeth.cn linkte. Weet niet hoe dat zit, denk dat dat een andere onderneming van die fabriek/ontwikkelaar is. Deze schijnt brand new te zijn: http://www.ebeth.cn/product.php?action=show&id=28 .
  maandag 11 mei 2015 @ 16:33:29 #270
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_152493373
quote:
Drie jaar geleden al gemeengoed in NL, zoek maar eens op turbospoke bij Bart smit

(nu mobiel, kan niet linken)
  maandag 11 mei 2015 @ 22:11:29 #271
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152506618
Komen jullie die donkergrijze XPB's nog wel eens tegen in het wild?
Roze en gouden wel, maar donkergrijze niet.
Ik ben bijna van al m'n witte 10400's af ;)
pi_152507056
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:58 schreef rene90 het volgende:
Voor degene die nog een xiaomi 10400 powerbank voor de zomervakantie nodig hebben, hij is weer wat in prijs gedaald, met code FOKNLBG voor maar $14,53 en als je dan nog cashbackxl eroverheen gooit kom je op nog geen 14 dollar uit, geen geld voor dat ding.
Ik neem aan dat je euro bedoeld? Hij is namelijk 15,29USD

Ik moet eens lezen.
pi_152507100
Zie dat die Xiami USB LED's ook weer voor een appel en een ei op BG staan:
http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-970496.html

[ Bericht 2% gewijzigd door Onufriev op 11-05-2015 22:51:28 ]
pi_152507559
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:23 schreef Onufriev het volgende:
Zie dat die Xiami UAB LED's ook weer voor een appel en een ei op BG staan:
http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-970496.html
De fakes wel ja, de originele zijn 3 dollar:
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Top 5 China producten
pi_152507870
Afrekenen in euro is daarnaast ook nog eens goedkoper.
  maandag 11 mei 2015 @ 22:44:09 #276
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152507997
pi_152508357
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Oja, dat ook echt niet zien :')
pi_152508972
quote:
16s.gif [b]
Apple "komt er aan"
Voor de Apple'ers onder ons heeft een meneer een supper toffe handige app gemaakt. Tot 3 zendingen tegenlijk gratis volgen, daarna een eurotje per jaar. Voordeel is dan dat je ook vanaf je browser alles kunt tracken en de mogelijkheid hebt op mail updates.

Ook leuk is dat deze als een van de weinige 3S codes kan tracken.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 00:06:00 #279
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152510943
Eerijk gezegd vind ik Parcel erg slecht werken, ik gebruik het al 3 jaar, maar de laatste tijd is het gewoon enorm traag met updates, of soms zelfs geen updates. Ik ben lifetime supporter, heb premium features en de hele hatseflats, maar ik moet zeggen dat ik meer heb aan 17track.net dan de Parcel app.
pi_152513516
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

http://www.tinydeal.com/g(...)t-lamp-p-140066.html
;) scheelt toch weer 50 cent
pi_152515927
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hij is al onderweg, dus we komen erachter. :P Heb een bunch-o-stuff vorige week dinsdag besteld n.a.v. de Xiaomi actiepagina. Trouwens ook (hier vandaan) andere audiomeuk onderweg. KZ (Knowledge Zenit) voornamelijk. En ik kreeg van de AWEI-lui een mailtje dat naar www.ebeth.cn linkte. Weet niet hoe dat zit, denk dat dat een andere onderneming van die fabriek/ontwikkelaar is. Deze schijnt brand new te zijn: http://www.ebeth.cn/product.php?action=show&id=28 .
Heb je toevallig ervaring met bluetooth oordopjes?
Ik ben op zoek naar zo iets: http://www.aliexpress.com(...)149_32251166216.html

Maar dan moet er wel een fatsoenlijke accu in zitten.
Gegroet!
pi_152516000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:59 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Koop zoiets: http://www.tinydeal.com/b(...)rphone-p-141882.html
En dump je headset voor bijv. Pistons (v2 / v3) of vSonic
De Pistons v3 + Comply foam blijven wel goed zitten..
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:06:05 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152516063
Meer mensen met een tracking van Allbuy die nog niet (mee) werkt. Begin ondertussen toch nog weer een beetje te twijvelen aan de betrouwbaarheid :@.
pi_152516123
Helaas is de oude coupon van Pandawill niet meer geldig op de nieuwe site, ze hebben de prijzen aangepast dus helaasj...wel een nieuwe weten te roggelen. Dat is wel pas vanaf $150 maar wel 6% discount, wellicht dus in combinatie met een smartphone interessant dus.
FOKNL
Top 5 China producten
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:09:43 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152516144
Allbuy??

:D AliExpress verkopert heeft alle items apart verstuurd! :D Normalerwijze gooien ze dat toch bij elkaar? Of is het AliPolicy om elke ordere met een unieke tracking te verbinden?

Wat betreft bluetooth in-ears: wat Kenzi al zei en ook al wel wat keren voorbij is gekomen idd: Bluedio i6. :Y
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:11:46 #286
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152516178
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:09 schreef shiznuts het volgende:
Wat betreft bluetooth in-ears: wat Kenzi al zei en ook al wel wat keren voorbij is gekomen idd: Bluedio i6. :Y
Met die twee! i6 efteedoublejoe!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:13:00 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152516199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:09 schreef shiznuts het volgende:
Allbuy??
Ja, daar een waterproof case besteld :@. Tracking werkt naar 14 dagen nog niet :'(.
quote:
:D AliExpress verkopert heeft alle items apart verstuurd! :D Normalerwijze gooien ze dat toch bij elkaar? Of is het AliPolicy om elke ordere met een unieke tracking te verbinden?
Ja, verschillende ordernummers vaak wel, binnen zelfde order mag het wel samen :P (claimtechnisch handig voor de seller ;))
pi_152516222
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:03 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Koop zoiets: http://www.tinydeal.com/b(...)rphone-p-141882.html
En dump je headset voor bijv. Pistons (v2 / v3) of vSonic
De Pistons v3 + Comply foam blijven wel goed zitten..
Hmm dat is ook wel handig ja.
Maar denk dat het iets te zwaar is. Ik wil juist zo ligt mogelijk en zo min mogelijk kabel.

Heeft iemand overigs tips voor een fatosenlijke screenprotector? Dit kan natuurlijk niets zijn. Zo rond de 10 euro ofzo? Of kan ik beter gewoon naar de A-mac gaan en er daar een kopen?
Gegroet!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:15:59 #289
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152516270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:59 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Heb laatst een review gemaakt van blueooth (running) oortjes, zijn me uitstekend bevallen en batterijen gaan echt rima lang mee!

pi_152516317
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:06 schreef RobertNL het volgende:
Meer mensen met een tracking van Allbuy die nog niet (mee) werkt. Begin ondertussen toch nog weer een beetje te twijvelen aan de betrouwbaarheid :@.
Heb hier wat rondgevraagd. Maar weinig mensen kennen die toko, op Aliexpress zijn ze nog niet zo lang actief (en hebben ze de foto's gejat van DX). Vrees met grote vrezen oO<
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:22:37 #291
306371 zerokil
psvunited
pi_152516416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:13 schreef Zspirit het volgende:

[..]
Heeft iemand overigs tips voor een fatosenlijke screenprotector? Dit kan natuurlijk niets zijn. Zo rond de 10 euro ofzo? Of kan ik beter gewoon naar de A-mac gaan en er daar een kopen?
Moet je even google naar verschillende merken(reviews)
Ik heb zelf geen iPhone dus weet de verschillende mogelijk heeden niet..
Ik zou idd wel gaan voor een temepred glass screenprotector.
pi_152516527
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb laatst een review gemaakt van blueooth (running) oortjes, zijn me uitstekend bevallen en batterijen gaan echt rima lang mee!

[ [url=http://i.imgur.com/7aJMor0.png]afbeelding ]
[/url]
Ah nice, thanks man die ga ik overwegen!

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:22 schreef zerokil het volgende:

[..]

Moet je even google naar verschillende merken(reviews)
Ik heb zelf geen iPhone dus weet de verschillende mogelijk heeden niet..
Ik zou idd wel gaan voor een temepred glass screenprotector.
Ja precies heb eigenlijk hier verkeerd gepost dit is weer iets waar ik niet op ga bezuinigen en wss beter in nl kan kopen.
Gegroet!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:32:00 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152516602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:18 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Heb hier wat rondgevraagd. Maar weinig mensen kennen die toko, op Aliexpress zijn ze nog niet zo lang actief (en hebben ze de foto's gejat van DX). Vrees met grote vrezen oO<
Zit wel een ex DX medewerker, maar inderdaad zal wel niet helemaal zuiver zijn dan :')
pi_152516646
Mijn laatste pakket van Aliexpress geeft alleen maar statusupdates in het Chinees op 17track :')
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:51:56 #295
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152517075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef J.B. het volgende:
Mijn laatste pakket van Aliexpress geeft alleen maar statusupdates in het Chinees op 17track :')
Even de translate optie aanknallen? ;) Is vaker zo..
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_152517255
Zo ik heb weer 4 LOTR ringen besteld.
Ga er wel wat snel doorheen maarja dat krijg je als je ze steeds opnieuw moet vernietigen!!!
Als vrienden van mij een verre reis gaan maken geef ik ze altijd een ring mee met het verzoek hem in de vulkaan te gooien. Er zijn vrienden die beweren hem vernietigd te hebben maar ik geloof er geen zak van, komen ze aan met met dit soort bewijs:
Gegroet!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:58:57 #297
366734 dimmak
bitcoin
pi_152517268
quote:
Je kan er alleen geen tracking number opslaan?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_152517301
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:51 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Even de translate optie aanknallen? ;) Is vaker zo..
Dat helpt dus ook niet :( Nederlands, Engels, Duits en Frans geprobeerd; het resultaat blijft hetzelfde: Chinees :'(
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:03:49 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152517378
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je kan er alleen geen tracking number opslaan?
Nope, één van de grootste falen van 17Track
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:31:29 #300
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152518141
Enn..
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:31:39 #301
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152518146
Zum ende ;)
GC / [Chinese Webshops] Topic #348 Knalgoed.com