abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:32:22 #1
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152518160

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
zie TT
You can't be late if you don't show up.
pi_152518360
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je kan er alleen geen tracking number opslaan?
Je kan wel je geschiedenis terug bekijken :)
pi_152518763
eerste keer douane.... Fuuuuu!!!!
Nóg langer wachten op mij pakket ;-(

Vraagje: is het wel zeker dat je douanekosten moet betalen, als er in de tracking site staat dat hij door de douane is meegenomen?
pi_152519690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:39 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Je kan wel je geschiedenis terug bekijken :)
I see, overheen gekeken. Top!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_152519811
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:53 schreef TheSatanSlayer het volgende:
eerste keer douane.... Fuuuuu!!!!
Nóg langer wachten op mij pakket ;-(

Vraagje: is het wel zeker dat je douanekosten moet betalen, als er in de tracking site staat dat hij door de douane is meegenomen?
Als je eruit bent gepikt en het inderdaad een duurder item is krijg je gewoon een brief ja, hoewel je soms ook een status kan hebben dat hij nog 'ge-cleared' moet worden door customs. Kortom, ligt een beetje aan de status.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152520664
Wat is dat voor nerdjesgedrag met die ringen in een vulkaan dan? :')
pi_152521778
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:56 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft vrij hoog nerd gehalte inderdaad ja ;) maar I dont care ik vind het een mooie traditie.

Net in het centrum van eindhoven op zoek gegaan naar fatsoenlijke screen protectors voor mijn 5S. Bij A-mac hebben ze tegenwoordig een fancy apparaat waarmee ze de screenprotector op je mobiel zetten. Hierdoor ziet hij perfect recht en zonder vuiligheid of bubbels er onder.
Kost je 25 euro maar dan ben je veel beter af dan met die 2$ meuk. aanrader dus!
Heb ook nog eens een overhemd besteld maar vraag me af of het wat is. hHb ooit een blazer voor 12 euro besteld en toen zat er een flinke rode streep op die er niet af ging.
Gegroet!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:07:46 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152523037
Kan ze zelf prima plaatsen zonder bubbeltjes :P. Bij glazen protectors van $4-8 heb ik zelf nog geen verprutst :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152526378
Voor de eerste keer in 2 jaar een brief gekregen voor invoer rechten. 2x dezelfde envelop gekregen van fedex. Ook lekker onduidelijk allemaal waar ik wat moet overmaken enz :')
pi_152526437
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 02:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mijn ervaring met duikbrillen is: duurder = beter. In ieder geval goede anti-fog moet 'ie hebben, want dat is een bitch. Dan heb je er niks aan als 'ie niet goed ontworpen is, want dan kruipt er toch op een gegeven moment water in, wil je niet hebben. Of dat dat ding gewoon niet aangenaam zit alleen al. Zou minimaal 10 USD uitgeven en niks halen waar je niet meer info en reviews van kunt vinden. My 2 centdeals.
Bedankt voor het meedenken :)

Aangezien ik niet vaak zwem (nog niet dat is) en gierig ben, toch maar voor deze gegaan http://www.ebay.com/itm/121515325449
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:38:51 #11
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_152528095
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:33 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Bij A-mac hebben ze tegenwoordig een fancy apparaat waarmee ze de screenprotector op je mobiel zetten. Hierdoor ziet hij perfect recht en zonder vuiligheid of bubbels er onder.
Kost je 25 euro maar dan ben je veel beter af dan met die 2$ meuk. aanrader dus!
Hier, begin voor jezelf! :P

http://www.aliexpress.com(...)ver/32272174915.html
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:01:19 #12
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_152529111
Pistons v3 voor 10.72:
http://www.tinydeal.com/e(...)x2r49d-p-149073.html

Weet niet of er al ergens goedkoper was gevonden? :)

Edit: zie net dat het de youth is.... excuus
Hello, is it me you are looking for!?
pi_152529156
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:01 schreef roflmaker het volgende:
Pistons v3 voor 10.72:

Youth Edition
:]
pi_152530182
Nice, Xiaomi gaat een usb fan maken voor in de powerbank :7 Ook komt er een 10.000 mAh die weer wat kleiner gemaakt is dan de 10.400 versie.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152530267
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:31 schreef rene90 het volgende:
Nice, Xiaomi gaat een usb fan maken voor in de powerbank :7 Ook komt er een 10.000 mAh die weer wat kleiner gemaakt is dan de 10.400 versie.
[ afbeelding ]
:( dan moet ik nog een extra powerbank kopen om mijn verzameling compleet te hebben!
pi_152530529
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:07 schreef RobertNL het volgende:
Kan ze zelf prima plaatsen zonder bubbeltjes :P. Bij glazen protectors van $4-8 heb ik zelf nog geen verprutst :).
Ik krijg ze er ook altijd zonder bubbeltjes op, of ze nu 1,2 of 30 euro kosten :P

Eerst scherm helemaal schoonmaken, dan protector plaatsen (zorgvuldig, van voor naar achter in een vloeiende beweging) en als laatst eventuele bubbeltjes met een pasje eruit duwen. 4 min werk, scheelt weer 24 euro zoals hierboven beschreven :P

quote:
Haha wat tof. Die ga ik bestellen :P
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:45:51 #17
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152530531
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:34 schreef Jonmen het volgende:

[..]

:( dan moet ik nog een extra powerbank kopen om mijn verzameling compleet te hebben!
sign me up ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152536075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:31 schreef rene90 het volgende:
Nice, Xiaomi gaat een usb fan maken voor in de powerbank
[ afbeelding ]
Lachen, die wil ik! Praktisch nut is niet heel erg groot, maar wel lachen :) :7
pi_152540078
Screenprotectors :')
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:31:47 #20
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152543883
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:42:46 #21
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:49:50 #22
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152547506
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:25 schreef kikoooooo het volgende:
Screenprotectors :')
?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_152549669
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:56 schreef kikoooooo het volgende:
Mag dat wel in dit topic besproken worden? Wil niet de nazi uithangen maar lijkt me nepproduct...
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_152549681
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:01 schreef roflmaker het volgende:
Pistons v3 voor 10.72:

Dit zijn de normale: http://www.tinydeal.com/x(...)ne-mic-p-147414.html
en met " mierpoff3 " zou er nog wat vanaf moeten gaan. ;)

ps. Tinydeal is er nu ook in het Nederlands :+

(ik ben niet verantwoordelijk voor spel / grammatica fouten, mijn Nederlands is ook niet echt meer wat het ooit geweest is O-) )

[ Bericht 15% gewijzigd door Kenzi op 13-05-2015 06:29:42 ]
pi_152549789
dubbel -.-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')