Ik ga er niet wakker om liggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat PEC Zwolle opnieuw de beker gaat winnen, maar dat geheel terzijde.
tegelijk met PSV - Heraclesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:42 schreef Sked het volgende:
GP van Spanje is tegelijk met FEY - VIT, dit vind ik zeer teleurstellend
Welke mongool zegt dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen in het F1 topic zeggen dat Nasr beter is dan Verstappen.
Sked en ik lachen hierom
Ja, want hij staat elke keer in het grind jaquote:
naam niet onthouden, was een waardeloze userquote:
Ik mis Mandersquote:
Nasr heeft best wel potentie om in de F1 te blijven, maar altijd bij een team in de subtop / middenmootquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
naam niet onthouden, was een waardeloze user
Niet zo happen, jongenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want hij staat elke keer in het grind ja
Het is vooral dat vuurwerkgrappen bij Twente nog origineler zijn dan grindbakgrappen bij Verstappen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het om Max gaat tolereren wij geen grapjes
Mee eens. heeft degelijk gereden en in Australie door de afwezigheid van Bottas/uitvallen Raikkonen een goed resultaat kunnen rijden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nasr heeft best wel potentie om in de F1 te blijven, maar altijd bij een team in de subtop / middenmoot
Robben kan nog 2-3 jaartjes mee dus tot danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Sport 1, daar kijkt zeker volgend jaar geen hond meer naar.
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Sport 1, daar kijkt zeker volgend jaar geen hond meer naar.
Bundesliga gaat na de zomer naar Foxgoden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben kan nog 2-3 jaartjes mee dus tot dan
oh mijn fout.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bundesliga gaat na de zomer naar Foxgoden.
Ik kijk ook Atletico, Valencia, Bilbao, Villareal, Formule1 en basketbalquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op Barca en Real na is het de moeite toch niet? Of volg jij Anderlecht op de voet?
Misschien kan hij WK in Qatar niet eens meer meemaken..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach, binnen 10 jaar zijn we van Blatter af.
Qatar, topvoetballand.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien kan hij WK in Qatar niet eens meer meemaken..
Toto tijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een onzin dat het huidige team van NEC nu op de plek van NAC zou staan.
Niemand neemt Johan serieus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een onzin dat het huidige team van NEC nu op de plek van NAC zou staan.
Dit boeit niemand.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4 VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa? #4
Niemand iddquote:
quote:99 Wazaaaaa
94 KoningPils
93 Ajacied422
93 Dj_Day-V
93 Tarado
91 Max-Westerman
89 chroestjov
89 Johan Derksen
89 Oliver23
88 silverhill
88 tompsv18
87 -J-D-
84 portie
81 Adelante
76 Pleun2011
70 Mexicanobakker
68 Toekito
65 Donnie-Brasco
52 napoleonfour
48 johannes_vermeer
37 Downwards
28 opperkleurder
27 Littlerabbit
21 Fok-it
20 JanCees
20 Karina
18 Paxcon
17 Shreyas
16 De-Hamster
14 onlogisch
11 Haags_Kwartiertje
11 Myph.
10 Snakehead85
7 Brammess
7 Grifte
6 cheese.
6 Downstar
5 JR-Style-93
5 Neuroscience
5 Sked
4 Cavaliers
4 El-Capone
4 Gijscoman
4 TLC
3 DaveDave09
3 Elan
3 GGMM
3 hafcfan
3 Newguy3000
3 Ralluf
3 Vermecelli
2 Admiraal_Kontkanaal
2 Sunshineboy
2 VMSDKR
1 ForzaMilan
1 regiliopeace
True truequote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Te veel gezever over de bekerfinale en FC Twente
Plus dat Johan zich treurig gedroeg tegenover die Twente-watcher.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Te veel gezever over de bekerfinale en FC Twente
Holy shit, wat een bruutheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC weg ermee spoel het door de plee
xd
Johan gedraagt zich al jaren treurigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus dat Johan zich treurig gedroeg tegenover die Twente-watcher.
Ik ken zijn vader niet zo goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:07 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zijn vader was ook geen plezierige man.
Dat was nog wel lolligquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was droevig inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:26 schreef Downwards het volgende:
EN de .mp4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)07a-b29d8cc2718e.mp4
Ik heb het begin nog wel gezien over Boskamp in dat voetbalspelprogramma met al die Ajacieden, godverdomme niet te geloven man. Gelukkig kreeg hij 'm wel overeind met die twee dames op schoot.quote:
Gaat over een wakkie.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Hansie nu op rtl 4 aan tafel bij Humberto
Chili had natuurlijk helemaal niet zo'n slecht elftal, die wonnen ook gewoon van Spanje en speelden gelijk tegen Brazilie.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Johan denkt nog altijd de wijsheid in pacht te hebben en een autoriteit te zijn op voetbalgebied, maar hij vergeet voor het gemak even dat hij vroeger louter scherp uit de hoek kon komen omdat hij ingefluisterd werd door 34 clubwotchers. Gespeend van deze informatie en op zichzelf aangewezen valt de man genadeloos door de mand en probeert hij op de nationale televisie de kijker wijs te maken dat Chili beter is dan het Nederlands elftal, dat er in Italië nog altijd catenaccio gespeeld wordt, en dat Merab Jordania zo'n gozer is omdat hij Johan een keer uitgenodigd heeft om in een skybox van Vitesse te komen vreten. Nu lijkt hij zichzelf tot doel gesteld te hebben om de naam van zijn campingvriend Joop Munsterman te zuiveren, ondanks dat Joop alles fout gedaan heeft wat je maar fout kunt doen en FC Twente geeneens budget meer heeft om de koffiejuffrouw te betalen. Tel uit je winst.
Als het balletje goed was gevallen had Chili zomaar van Brazilië kunnen winnen want het is elf tegen elf en de bal is rond maar als Brazilië het afdwingt dwingen ze het af.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chili had natuurlijk helemaal niet zo'n slecht elftal, die wonnen ook gewoon van Spanje en speelden gelijk tegen Brazilie.
Die schoten de pingels beter.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het balletje goed was gevallen had Chili zomaar van Brazilië kunnen winnen want het is elf tegen elf en de bal is rond maar als Brazilië het afdwingt dwingen ze het af.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou, die Chilenen dat waren net De Zeven Dwergen plus Alexis Sanchez, dus zo'n geweldig elftal was dat niet hoor. Daar komt nog bij dat Johan van dat team alleen Sanchez kent, dus vind ik het sowieso een belachelijke uitspraak om dan te stellen dat Chili een beter elftal zou hebben dan Nederland. Je kan net zo goed mijn schoonmoeder aan die tafel neerzetten, want die heeft ook overal een mening over en nergens verstand van.
Een 4, want die dikke vvbasvv zat te prominent in beeld. Ging die oen ook naar zichzelf zwaaien tijdens het stuk over "Tibbeling".quote:
Zelden iets gelezen wat zó waar is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou, die Chilenen dat waren net De Zeven Dwergen plus Alexis Sanchez, dus zo'n geweldig elftal was dat niet hoor. Daar komt nog bij dat Johan van dat team alleen Sanchez kent, dus vind ik het sowieso een belachelijke uitspraak om dan te stellen dat Chili een beter elftal zou hebben dan Nederland. Je kan net zo goed mijn schoonmoeder aan die tafel neerzetten, want die heeft ook overal een mening over en nergens verstand van.
Jij kent zijn schoonmoeder?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 08:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zelden iets gelezen wat zó waar is.
Ze hadden ook net iets te goed door dat het wel 'lollig' was dat ze maar door bleven boeren, terwijl iedereen er wel klaar mee was.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:46 schreef luckass het volgende:
die 2 marginalen over de beker man man manflopshow
De eerste keer nog wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
alleen Gijp die Ten Cate nadeed was wel lollig ja
Valt wel mee.. hij wist niet eens wie die jeugdspeler van Arsenal was en de naam van de TD van Arsenal had hij ook fout. Dan ben je geen echtequote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:24 schreef Lemsterr het volgende:
OCH OCH OCH.. Zelden zo´n liefhebber als Boskamp gezien.
Maar dat hij kwijlend en met tranen in de ogen keek naar een galavoorstelling van Barcelona vergoedt veel.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Valt wel mee.. hij wist niet eens wie die jeugdspeler van Arsenal was en de naam van de TD van Arsenal had hij ook fout. Dan ben je geen echte
Dit inderdaad. Gewoon zo intens genieten van mooie voetbalmomenten. Lekker toch.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar dat hij kwijlend en met tranen in de ogen keek naar een galavoorstelling van Barcelona vergoedt veel.
Dat doet half Nederland.. overigens wel weer een beetje spijtig dat ik die galavoorstelling niet heb gezien omdat ik niet wist dat ze dinsdag speelden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar dat hij kwijlend en met tranen in de ogen keek naar een galavoorstelling van Barcelona vergoedt veel.
Misschien wel, maar het enorme enthousiasme van Boskamp iedere keer weer blijft wel mooi, omdat het bij hem ook totaal oprecht is.quote:
Dat vind ik ook mooi.. maar Gijp heeft dat ook wel een beetje. Alleen stoort het me bij Gijp soms dat hij zo denigrerend doet over de eredivisiequote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het enorme enthousiasme van Boskamp iedere keer weer blijft wel mooi, omdat het bij hem ook totaal oprecht is.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Valt wel mee.. hij wist niet eens wie die jeugdspeler van Arsenal was en de naam van de TD van Arsenal had hij ook fout. Dan ben je geen echte
Was een grapje joh..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een onzin
Jan zit gewoon intens te genieten en dan boeit een of andere pedante jeugdspeler echt helemaal niemand wat, en zeker de echte liefhebber niet.
Is dat niet inherent aan vrouwen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik denk zo dubbele 1 voor friet en 1 voor de snacksquote:Op zondag 3 mei 2015 15:31 schreef DrDentz het volgende:
Zou Bossie thuis ook een frituurpan hebben.. dat zijn wijfie er af en toe ook een paar bamihapjes voor hem ingooit, dat is toch heerlijk man.
Die heeft gewoon een frietkot in z'n tuin.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:31 schreef DrDentz het volgende:
Zou Bossie thuis ook een frituurpan hebben.. dat zijn wijfie er af en toe ook een paar bamihapjes voor hem ingooit, dat is toch heerlijk man.
ik geloof ook niet dat Bossie zijn boodschappen doet in de Plus bij Soest.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Derhalve niet een realistische commercial.
Hij kan wel een leuke kilometervergoeding aanvragen voor in zijn Djoekquote:Op zondag 3 mei 2015 17:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat Bossie zijn boodschappen doet in de Plus bij Soest.
Heerlijk neukmateriaal johquote:Op zondag 3 mei 2015 21:52 schreef Pascalus het volgende:
Sensi is een dom wijf. Lekkere tieten, meer niet.
Ze lijkt me een lieve meid, niks mis mee.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:52 schreef Pascalus het volgende:
Sensi is een dom wijf. Lekkere tieten, meer niet.
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Onderzoekers: Baard is net zo vies als toilet
Een baard dragen mag dan wel hip zijn, echt hygiënisch blijkt het niet te zijn. Amerikaans onderzoek laat zien dat sommige baarden evenveel bacteriën bevatten als een gemiddeld toilet.
Microbioloog John Golobic van Quest Diagnostics in New Mexico ging met een wattenstaafje door een aantal baarden, op zoek naar bacteriën. Hoewel sommige baarden een normale hoeveelheid bacteriën bevatten, zaten in andere zóveel poepdeeltjes dat ze te vergelijken zijn met een wc.
Als dezelfde hoeveelheden poepbacteriën in het drinkwater zouden worden gevonden, moest de watervoorziening meteen worden afgesloten, aldus de onderzoeker.
Hoewel de bacteriën bij de onderzochte baarddragers niet direct voor ziektes zullen zorgen, noemt Golobic de viezigheid 'problematisch'.
Is er nog iets aan te doen? Vaak handen wassen en de baard schrobben. ,,En zoveel mogelijk met je handen van je gezicht afblijven'', zegt de bioloog volgens de Engelse Metro.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)ies-als-toilet.dhtml
Zo JohanHoe schoon is die van jou
![]()
Laat maar
Overigens is Wim de laatste die daar over mee mag praten.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:41 schreef Grifte het volgende:
Ik denk dat Wimpie een beetje moe geworden is van dat kapsel van Rusnak
En terecht. Dat ziet er toch niet uitquote:Op maandag 4 mei 2015 17:41 schreef Grifte het volgende:
Ik denk dat Wimpie een beetje moe geworden is van dat kapsel van Rusnak
Ik vond hem vroeger ook wel leuk jaquote:Op maandag 4 mei 2015 18:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vroeger was Wim een idool onder de bakvissen met zijn kapsel
Toch leuk man! Al die mensen die aan dooie mensjes gaan denken, niks mis mee toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 18:38 schreef Evertjan het volgende:
Nou Rene wat vond jij van die 2 minuten stilte op de Dam??
Echt waar Wilfred, dit meen ik uit de grond van mijn hart, maar ik heb met stij-gen-de verbazing naar die mensjes op de dam zitten kijken. Ik lig dan op het bankie en dan zien ik ze daar allemaal staan, uitgedost in het oranje en dan denk ik bij me eigen, wat is het toch eigenlijk een poppenkast ook he, dat 2 minuten stil zijn, wat heb dat nou voor zin? Dan had je ook lekker 2 minuten in het sauna'tje kunnen zitten, toch Johan?quote:Op maandag 4 mei 2015 18:38 schreef Evertjan het volgende:
Nou Rene wat vond jij van die 2 minuten stilte op de Dam??
Dan wil je echt graag op tv als je daar bij gaat staan. Eigenlijk moeten die mensen eens bij RTL een verkeerde deur binnenlopen, heb je zo een eigen programma.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt waar Wilfred, dit meen ik uit de grond van mijn hart, maar ik heb met stij-gen-de verbazing naar die mensjes op de dam zitten kijken. Ik lig dan op het bankie en dan zien ik ze daar allemaal staan, uitgedost in het oranje en dan denk ik bij me eigen, wat is het toch eigenlijk een poppenkast ook he, dat 2 minuten stil zijn, wat heb dat nou voor zin? Dan had je ook lekker 2 minuten in het sauna'tje kunnen zitten, toch Johan?
Bewijs wat voor een baas het ook isquote:
Verkeerde programmaquote:Op maandag 4 mei 2015 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Mooie beeldenquote:
Wie?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie beeldenIk bleef een beetje op de achtergrond maar Cavaliers staat er daar tussen om te hossen.
Cavaliers is wel stikjaloers dat ik wel met hem op de foto ben geweest en hij niet.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Cavaliers vindt Nijland een leuke man.
Cavaliers is helemaal dol op Hans Nijlandquote:Op maandag 4 mei 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Cavaliers vindt Nijland een leuke man.
Dat heb je wel eens eruit gefloept jaquote:Op maandag 4 mei 2015 20:31 schreef Karina het volgende:
Danny
Had ik al verteld dat ik binnenkort weer naar een showtje van Danny ga? In Amstelveen.
Ja.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:31 schreef Karina het volgende:
Danny
Had ik al verteld dat ik binnenkort weer naar een showtje van Danny ga? In Amstelveen.
Nee, vertel eens Karina.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:31 schreef Karina het volgende:
Danny
jaquote:Op maandag 4 mei 2015 20:31 schreef Karina het volgende:
Nou daar ga ik dus naartoe he. Is hier vlakbij. Beetje drinken, beetje dansen, beetje naar Danny luisteren. Topshowtje hoorquote:
vertel vertelquote:Op maandag 4 mei 2015 20:31 schreef Karina het volgende:
Danny
Amstelveen ken ik toevallig heel goed.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:31 schreef Karina het volgende:
Danny
#bringbackthijsslegersquote:Op maandag 4 mei 2015 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
Weer die onverstaanbare clowns aan de bar.
In de P60. Ken je vast wel, zit op het winkelcentrum.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Amstelveen ken ik toevallig heel goed.
Zuidelijkste deel is heel depressief.
Even vaak als hij zijn handen omhoog steekt om zijn horloges te laten zien.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak gaat Wilfried nog Topshow roepen?
ohja dat is nog leefbaar jaquote:Op maandag 4 mei 2015 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
In de P60. Ken je vast wel, zit op het winkelcentrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |