SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Oh.
Weet niet man, iets wat bizar, anders, eng of uniek is vinden mensen interessant.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar die heeft ook een hele voetbalhistorie bij zich. Dat is toch anders.
Portugalquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet man, iets wat bizar, anders, eng of uniek is vinden mensen interessant.
Stel toto zou bij DWDD zitten mensen zouden dat verhaal en alle ellende ademloos in zich opnemen.
En dan Portugal als terugkerend thema in zijn boek, zie dat wel zitten
Bij DWDD kan ik ook gaan zitten en ik zou boeken verkopen die nog niet geschreven zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet man, iets wat bizar, anders, eng of uniek is vinden mensen interessant.
Stel toto zou bij DWDD zitten mensen zouden dat verhaal en alle ellende ademloos in zich opnemen.
En dan Portugal als terugkerend thema in zijn boek, zie dat wel zitten
Msacras mag er ook inquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef Elan het volgende:
GRTD boek zou wel wreed zijn, als je Jhali erin laat voorkomen boekje zo vol Inso koekoek
met haar seksverhalenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef Elan het volgende:
GRTD boek zou wel wreed zijn, als je Jhali erin laat voorkomen boekje zo vol Inso koekoek
Kan nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij DWDD kan ik ook gaan zitten en ik zou boeken verkopen die nog niet geschreven zijn.
DWDD marketingspaardje van Matthijs
Ja, en Groen Links of PvdA stemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet
Moet je uit de Jodensteeg komenAnders kom je er niet eens in bij Matthijs
hoofdpersonen. Rest verzin je er zo bijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel handig om alle personages op een rij te hebben denk ik zo
Sowieso deezertje een hoofstuk waardquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Zo`n boek over fokkers zou wel echt baas zijn hoor.
Volgens mij vinden mensen dat vet interessant hoe sommige contactgestoorde users hier hun dagen rondbrengen
Als je paar 100 paginas wilt laten lopen moet je echt alles wel op een rij hebben staanquote:
Dan wel ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je paar 100 paginas wilt laten lopen moet je echt alles wel op een rij hebben staan
Gewoon spellchecker fixenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan ook wel boekie schrijven.
Spel en grammatica fout of 40-45 per pagina
Ik wil een best uitgebreid verhaal verzinnenquote:
Gtst de nieuwe ludo sandersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:38 schreef Fok-it het volgende:
Nee Toto kan beter een rolletje in een serie fixen, daar heeft hij meer aanleg voor denk ik
Ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan ook wel boekie schrijven.
Spel en grammatica fout of 40-45 per pagina
Dan alles op een rijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil een best uitgebreid verhaal verzinnen
Althans veel stukken heb ik al in mijn hoofd zitten
quote:
quote:
Geen idee. Users van die gym-scquote:
Daarom ben ik ook afgehaakt met hosselenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee maar is toch goed als je van jezelf weet wat je wel goed kan en niet doordat je alles probeert
ik zou bijv nooit moeten gaan tekenen aangezien ik de tekenvermogens heb van een 6-jarige downie
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee maar is toch goed als je van jezelf weet wat je wel goed kan en niet doordat je alles probeert
ik zou bijv nooit moeten gaan tekenen aangezien ik de tekenvermogens heb van een 6-jarige downie
Heb je wel toneelschool gedaan? Of iets anders van acteeropleidingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zulke shit is lastig. Ik ben genakt dat die commercial vorig jaar niet op tv gekomen is. Dan was ik binnen
Niks mis met een topcrimineel wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben vooral goed in dingen waar geen geld in zit, of die illegaal zijn.
Kutleef
Is niets man. Vast zitten is niks.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een topcrimineel worden
Ik stel al jarenlang het begin uitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
En ik heb wel aanleg voor schrijven.
Maar man man manals ik het nou eens een keer zou doorzetten voor een paar maanden lang elke dag
Zou je geen geschiedenisleraar willen worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben vooral goed in dingen waar geen geld in zit, of die illegaal zijn.
Kutleef
Nee, van nature zit het in mequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel toneelschool gedaan? Of iets anders van acteeropleiding
Je schrijft fijn, maar je hebt wel een spellchecker nodigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
En ik heb wel aanleg voor schrijven.
Maar man man manals ik het nou eens een keer zou doorzetten voor een paar maanden lang elke dag
Ik zou een bijzonder slechte leraar zijn man. Zou alleen goed les kunnen geven aan mensen met zelfde ideologie en mensen die echt gemotiveerd zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je geen geschiedenisleraar willen worden.
En dan al die kinderen indoctrineren tot liberalisme.
Maar met een diploma is het waarschijnlijk makkelijker binnenkomen bij een goed castingbureauquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, van nature zit het in medeed het met die opnames ook heel goed zeiden ze. Ook bij Pro Deo. Bar gezellig was maar figureren
Oh ja ongetwijfeldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je schrijft fijn, maar je hebt wel een spellchecker nodigno offense
Niet per definitie. Zijn genoeg castingbureaus waar ervaring en goede looks meer tellen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar met een diploma is het waarschijnlijk makkelijker binnenkomen bij een goed castingbureau
Je komt niet zomaar op de toneelschool of filmacademie he.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar met een diploma is het waarschijnlijk makkelijker binnenkomen bij een goed castingbureau
Preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeldMaar dat kan altijd verholpen worden
Je kunt beter jezelf opwerken en netwerkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar op de toneelschool of filmacademie he.
Heel strenge audities en je moet echt een goed cv hebben
Zelf nieuwe religie starten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je waar veel geld te verdienen is.
Religieuze boeken.
Het kan wel. Michiel Huismanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kunt beter jezelf opwerken en netwerken
Ik wou zelf ook figureren en had me ook ergens aangemeld. Maar krijg ik allemaal meldingen binnen om shows van Ruben Nicolai etc bij te wonenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet per definitie. Zijn genoeg castingbureaus waar ervaring en goede looks meer tellen.
Daarnaast zelf netwerken is de key. Filmvacatures.nl bijv. Daar vond ik alles tot nu toe.
Preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan wel. Michiel Huisman
10 jaar geleden nog simpele Nederlandse producties en nu een rol in de populairste serie ter wereld en gaat ook in Hollywood-films spelen
Maar als je daar geslaagd bent heb je wel meer kans op goede rollenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar op de toneelschool of filmacademie he.
Heel strenge audities en je moet echt een goed cv hebben
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wou zelf ook figureren en had me ook ergens aangemeld. Maar krijg ik allemaal meldingen binnen om shows van Ruben Nicolai etc bij te wonen.
En ik kon in een jodenfilm spelen
Www.filmvacatures.nlquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Acteren lijkt me ook wel tof om te doen. Of anders achter de schermen aan films werken
Dat absoluut. Of je kiest eerst een andere kant zoals regie of screenwriting en rolt daarna de acteerkant inquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je daar geslaagd bent heb je wel meer kans op goede rollen
Of je begint als B-zanger, gaat presenteren en mag je daarna altijd nog acteren in Nederlandquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat absoluut. Of je kiest eerst een andere kant zoals regie of screenwriting en rolt daarna de acteerkant in
Niet binnen, maar wel 'bekender' en meer portfoliomateriaalquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar jij zei net Toto: Als dat spotje uitgezonden was was ik binnen, maar dat is natuurlijk niet helemaal zo he![]()
Zelfs na een reclamespotje kunnen ze weer voor andere gaan enzo in de toekomst. Je hebt echt geen zekerheid in dat wereldje als beginneling
http://www.filmvacatures.nl/?page=prikborden&action=view&id=57730quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet binnen, maar wel 'bekender' en meer portfoliomateriaal
xdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt er al wel het postuur voor HAHAHAHAHAH XD
Jij zag hetzelfde als ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.filmvacatures.nl/?page=prikborden&action=view&id=57730
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik kom van het lachen niet meer in slaap zo
Arriverderciquote:
Deed ik vroeger ook nog weleens met buitelandse wedstrijdjes maar toen was het nog 5 euro. Nu 12quote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Stiekem mayweather - pac man alvast op sky besteld en op de tv rekening gezet
[ afbeelding ]
In VS 100 dollar voor deze boks wedstrijdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook nog weleens met buitelandse wedstrijdjes maar toen was het nog 5 euro. Nu 12
100?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In VS 100 dollar voor deze boks wedstrijd
Hier ook 20 pond
Je zou je kind dat maar stiekem zien bestellen op je tv. Helemaal gekquote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja 99,99 om te kijken.
Echt gekkigheid wordt dat
Kans is wel aanzienlijk kleiner.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je kind dat maar stiekem zien bestellen op je tv. Helemaal gek
Ik zat trouwens ff op Uni te kijken naar die pot. Ik heb geen verstand van boxen maar een knock-out is toch net zo goed mogelijk als dat ze een winnaar aanwijzen na 12 rondes? Quote is echt 5x hoger voor KO
Waarom?quote:
Leventje die boxersquote:
wel belachelijk veel geldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leventje die boxers
Wel hersenbeschadiging maar soit
Heb niet zoveel met vechtsportenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel belachelijk veel geld
Lang geen boksen gekeken.
Keek vroeger altijd Ricky Hatton god met mn pa
Ik vind wel mooi. Zeker boksen altijd goede show enzo en goede karaktersquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:05 schreef McGrath het volgende:
Leuk is dat. Opgelicht worden. Tyfuszooi. Wie gaat morgen mee comazuipen?
waarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:05 schreef McGrath het volgende:
Leuk is dat. Opgelicht worden. Tyfuszooi. Wie gaat morgen mee comazuipen?
Uhh vreemd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou toch naar Birmingham gaan. De bus is niet op komen dagen en niemand te bereiken.
nee we zijn er al vaker mee op voetbalreis geweest.quote:
Raar, dan zou ik niet durven te zeggen dat je opgelicht bent als je vaker goede ervaringen hebt met dat bedrijf.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee we zijn er al vaker mee op voetbalreis geweest.
Geen idee behalve dan dat ik echt gigantisch over de rooie ben.
ja etsu, alles klopt. We zijn niet dom. 2 uur van der valk hotel, assen, 1 mei.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Raar, dan zou ik niet durven te zeggen dat je opgelicht bent als je vaker goede ervaringen hebt met dat bedrijf.
Weet je zeker dat jullie nu zouden vertrekken en niet een andere dag? Locatie? Tijd? Klopt alles op de papieren?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja etsu, alles klopt. We zijn niet dom. 2 uur van der valk hotel, assen, 1 mei.
ben je dronken ofzo, wat zit je te lachen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet.
Ben je veel kwijt?
Het spijt me.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je dronken ofzo, wat zit je te lachen?
paxcon wou naar teenageparty in stakka. Maar beter ga ik niks doen, kan toch niet tippen aan pintjes wegtikken met sletterige engelse chicks.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom morgen groningen gaan we alles kapot trappen en kapot zuipen
ik neem paxcon mee
die zijn er genoeg in groningenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:51 schreef McGrath het volgende:
Er is nu maar een oplossing. Etsu moet de sletterige chicks regelen.
oke, ik ga fappen en slapen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
die zijn er genoeg in groningen
bij de blauwe engel kan je zelfs eentje oppikken en neuken
en terecht dat je uitkijkt want ik trek je piemel er nog af. Maar dit was bedoeld om te lachen ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik durf niet te lachen, straks word je weer boos
je mag mijn piemel altijd aftrekkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
en terecht dat je uitkijkt want ik trek je piemel er nog af. Maar dit was bedoeld om te lachen ja.
Nee morgen niet want met zaterdag werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol kap eens met je stoere praatjes want je bent er toch niet
wanneer welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee morgen niet want met zaterdag werken
Sws is lastig voor mij want moet vrij nemen, liegen tegen mattiesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is Agga ook voor ons
Dus we moeten in t midden kijken
dan nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sws is lastig voor mij want moet vrij nemen, liegen tegen matties
nee je bent gewoon te moeilijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is gewoon lastig
Paxcon heb ik al gemeet
Ik ben hard to getquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee je bent gewoon te moeilijk
maar geeft niet
ik ga in mn slaap huilen
Ahhh popjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik kon uitslapen, maar ik ben klaarwakker. Toch jammer.
Me 2.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik kon uitslapen, maar ik ben klaarwakker. Toch jammer.
Ik ben altijd hitsig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Me 2.
Lijkt ook wel fucking warm
Misschien ben ik hitsig
Laatste tijd welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh jij split je slaap als een baas.
Bij Subway zoeken ze mensen he stond bordje.
Het vormt geen belemmeringquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang het geen belemmering vormt zie ik louter voordelen.
Zuidplein, maar ze hebben blijkbaar 11 nieuwe filialen dus zal sowieso geschoven worden met personeel, je kan eens vragen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatste tijd welm'n ritme is gewoon verneukt
Echt waar, waar dan
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zuidplein, maar ze hebben blijkbaar 11 nieuwe filialen dus zal sowieso geschoven worden met personeel, je kan eens vragen.
Als je beetje dramt krijg je zo
Hoi Etsu, er is contact geweest met dat bureau en ze hadden 2 weken geleden de reis geannuleerd, maar ze zijn ons vergeten in te lichten...quote:
Hoi damequote:
Lol. Dus andere keer dan maar of niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoi Etsu, er is contact geweest met dat bureau en ze hadden 2 weken geleden de reis geannuleerd, maar ze zijn ons vergeten in te lichten...
[..]
Hoi dame
Vind ik niet, als er dan toch te weinig animo is, dan kan je toch niet die paar mensen vergeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Krijgen jullie wel geld terug?
Is je reis geannuleerdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vind ik niet, als er dan toch te weinig animo is, dan kan je toch niet die paar mensen vergeten.
Dat mag ik hopen van wel.
Jezusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, zonder ons weten, dus stonden we daar 2 uur 's nachts te wachten in assenteringzooi
Ah joh, wat een lamzakkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoi Etsu, er is contact geweest met dat bureau en ze hadden 2 weken geleden de reis geannuleerd, maar ze zijn ons vergeten in te lichten...
[..]
Hoi dame
pff wat slechtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Hoi dame
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit nu naakt achter de computer en ik ga zo douchen.
Die eet jij wel verdacht vaak hé?quote:
Oei, dit is in welke context dan ook, niet goed!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:22 schreef Makoto het volgende:
[..]
Oei, dit is in welke context dan ook, niet goed!
Nee, Paxcon.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:30 schreef McGrath het volgende:
Etsu heeft ook wel een beetje het haar van Gordon
Beter voor ons allen.quote:
Gaarne tegendeel bewijen.quote:
Hehequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:30 schreef McGrath het volgende:
Etsu heeft ook wel een beetje het haar van Gordon
stop me trollenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben ook echt viesdik
[..]
wow :s
[..]
mijn moeder vond jou op Gordon lijken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:42 schreef McGrath het volgende:
Toto: http://nos.nl/artikel/203(...)bosk-en-wembley.html
en ik heb een nederlands elftal shirtje met Bacuna
was geen trollquote:
Hij past zelf niet eens in z'n straatquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:56 schreef Etsu het volgende:
Paxcon vindt alles wat niet in z'n straatje past, troll
uhm wtfquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vraag wat jou de laatste tijd mankeert
het lijkt wel of je ziek bent in je kop
Bluf.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb het daar maar niet over of ik ga je weer bepaalde dmetjes sturen
helemaal niet, stuur danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja want dan ga jij dat weer openbaren net als ons geheime haxball gesprek
Zwemmen is altijd fun!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga zwemmen they said.
It will be fun they said.
Ben je bijna verdronken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga zwemmen they said.
It will be fun they said.
Dat niet ging gewoon lage zwembad.quote:
Je meot gewoon een kikker nadoenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat niet ging gewoon lage zwembad.
Maar zo makkelijk vind ik het niet.
Eerste keer toch. Gewoon regelmatig oefenenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat niet ging gewoon lage zwembad.
Maar zo makkelijk vind ik het niet.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste keer toch. Gewoon regelmatig oefenen
Mijn dag is een 6/10. Hele dag werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Had na half uur echt HELEMAAL genoeg van.
Toen maar half uur in die jacuzzi gezeten en daarna nandos low carb bulk lunch gehad.
Ik geef deze dag een 8.5/10
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Had na half uur echt HELEMAAL genoeg van.
Toen maar half uur in die jacuzzi gezeten en daarna nandos low carb bulk lunch gehad.
Ik geef deze dag een 8.5/10
Ja, maar vind het niet zo makkelijk als jullie het deden voorkomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]Half uur is goed toch.
Gewoon elke week keer naar zwembad komt het wel goed
Jawel man, zwemmen is chill. Vooral in de zomer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook niet zo`n waterrat verder Ik kan bijvoorbeeld niet duiken Iets wat veel mensen ook zonder moeite kunnen
Tuurlijk. Je komt er nooit omdat je het niet kon. Maar je bent motorisch niet beperkt ofzo dus dat zou geen probleem moeten zijn als je eenmaal weet hoe en watquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar vind het niet zo makkelijk als jullie het deden voorkomen.
Maar is ook omdat moet wennen denk ik in het water.
Ja af en toe is het wel lekker ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jawel man, zwemmen is chill. Vooral in de zomer.
Lekker afwisselen met bakken in de zonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jawel man, zwemmen is chill. Vooral in de zomer.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker afwisselen met bakken in de zon
En dan word je lekker bruinIk hou ervan
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik hou het nooit lang in de zon uitChiller in de schaduw met een lekker briesje
Ik ga eind mei dat dus een week lang doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker afwisselen met bakken in de zon
En dan word je lekker bruinIk hou ervan
Precies, ik zwem meestal gewoon in de maas hier. Heerlijk manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:35 schreef Paxcon het volgende:
Lekker afwisselen met bakken in de zonEn dan word je lekker bruin Ik hou ervan
Ik ga echt NOOIT in een rivier zwemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
Precies, ik zwem meestal gewoon in de maas hier. Heerlijk man.
Heb je daar de goede huid wel voor?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga eind mei dat dus een week lang doen.
Dan word ik nog bruiner dan jij
Straks raak je zon vis aan :squote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
Precies, ik zwem meestal gewoon in de maas hier. Heerlijk man.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga echt NOOIT in een rivier zwemmen.
Hommooquote:
Jij moet echt niet in open water gaan zwemmen inderdaadquote:
Waarom niet? Hey ama trouwensquote:
Als in Nederland mensen verdrinken in rivieren enzo echt bijna altijd polenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet echt niet in open water gaan zwemmen inderdaad
Hoe schoon denk je dat een zwembad is dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |