Maar met een diploma is het waarschijnlijk makkelijker binnenkomen bij een goed castingbureauquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, van nature zit het in medeed het met die opnames ook heel goed zeiden ze. Ook bij Pro Deo. Bar gezellig was maar figureren
Oh ja ongetwijfeldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je schrijft fijn, maar je hebt wel een spellchecker nodigno offense
Niet per definitie. Zijn genoeg castingbureaus waar ervaring en goede looks meer tellen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar met een diploma is het waarschijnlijk makkelijker binnenkomen bij een goed castingbureau
Je komt niet zomaar op de toneelschool of filmacademie he.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar met een diploma is het waarschijnlijk makkelijker binnenkomen bij een goed castingbureau
Preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeldMaar dat kan altijd verholpen worden
Je kunt beter jezelf opwerken en netwerkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar op de toneelschool of filmacademie he.
Heel strenge audities en je moet echt een goed cv hebben
Zelf nieuwe religie starten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je waar veel geld te verdienen is.
Religieuze boeken.
Het kan wel. Michiel Huismanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kunt beter jezelf opwerken en netwerken
Ik wou zelf ook figureren en had me ook ergens aangemeld. Maar krijg ik allemaal meldingen binnen om shows van Ruben Nicolai etc bij te wonenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet per definitie. Zijn genoeg castingbureaus waar ervaring en goede looks meer tellen.
Daarnaast zelf netwerken is de key. Filmvacatures.nl bijv. Daar vond ik alles tot nu toe.
Preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan wel. Michiel Huisman
10 jaar geleden nog simpele Nederlandse producties en nu een rol in de populairste serie ter wereld en gaat ook in Hollywood-films spelen
Maar als je daar geslaagd bent heb je wel meer kans op goede rollenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar op de toneelschool of filmacademie he.
Heel strenge audities en je moet echt een goed cv hebben
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wou zelf ook figureren en had me ook ergens aangemeld. Maar krijg ik allemaal meldingen binnen om shows van Ruben Nicolai etc bij te wonen.
En ik kon in een jodenfilm spelen
Www.filmvacatures.nlquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Acteren lijkt me ook wel tof om te doen. Of anders achter de schermen aan films werken
Dat absoluut. Of je kiest eerst een andere kant zoals regie of screenwriting en rolt daarna de acteerkant inquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je daar geslaagd bent heb je wel meer kans op goede rollen
Of je begint als B-zanger, gaat presenteren en mag je daarna altijd nog acteren in Nederlandquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat absoluut. Of je kiest eerst een andere kant zoals regie of screenwriting en rolt daarna de acteerkant in
Niet binnen, maar wel 'bekender' en meer portfoliomateriaalquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar jij zei net Toto: Als dat spotje uitgezonden was was ik binnen, maar dat is natuurlijk niet helemaal zo he![]()
Zelfs na een reclamespotje kunnen ze weer voor andere gaan enzo in de toekomst. Je hebt echt geen zekerheid in dat wereldje als beginneling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |