Ik wil een best uitgebreid verhaal verzinnenquote:
Gtst de nieuwe ludo sandersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:38 schreef Fok-it het volgende:
Nee Toto kan beter een rolletje in een serie fixen, daar heeft hij meer aanleg voor denk ik
Ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan ook wel boekie schrijven.
Spel en grammatica fout of 40-45 per pagina
Dan alles op een rijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil een best uitgebreid verhaal verzinnen
Althans veel stukken heb ik al in mijn hoofd zitten
quote:
quote:
Geen idee. Users van die gym-scquote:
Daarom ben ik ook afgehaakt met hosselenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee maar is toch goed als je van jezelf weet wat je wel goed kan en niet doordat je alles probeert
ik zou bijv nooit moeten gaan tekenen aangezien ik de tekenvermogens heb van een 6-jarige downie
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee maar is toch goed als je van jezelf weet wat je wel goed kan en niet doordat je alles probeert
ik zou bijv nooit moeten gaan tekenen aangezien ik de tekenvermogens heb van een 6-jarige downie
Heb je wel toneelschool gedaan? Of iets anders van acteeropleidingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zulke shit is lastig. Ik ben genakt dat die commercial vorig jaar niet op tv gekomen is. Dan was ik binnen
Niks mis met een topcrimineel wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben vooral goed in dingen waar geen geld in zit, of die illegaal zijn.
Kutleef
Is niets man. Vast zitten is niks.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een topcrimineel worden
Ik stel al jarenlang het begin uitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
En ik heb wel aanleg voor schrijven.
Maar man man manals ik het nou eens een keer zou doorzetten voor een paar maanden lang elke dag
Zou je geen geschiedenisleraar willen worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben vooral goed in dingen waar geen geld in zit, of die illegaal zijn.
Kutleef
Nee, van nature zit het in mequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel toneelschool gedaan? Of iets anders van acteeropleiding
Je schrijft fijn, maar je hebt wel een spellchecker nodigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
En ik heb wel aanleg voor schrijven.
Maar man man manals ik het nou eens een keer zou doorzetten voor een paar maanden lang elke dag
Ik zou een bijzonder slechte leraar zijn man. Zou alleen goed les kunnen geven aan mensen met zelfde ideologie en mensen die echt gemotiveerd zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je geen geschiedenisleraar willen worden.
En dan al die kinderen indoctrineren tot liberalisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |