SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Oh.
Weet niet man, iets wat bizar, anders, eng of uniek is vinden mensen interessant.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar die heeft ook een hele voetbalhistorie bij zich. Dat is toch anders.
Portugalquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet man, iets wat bizar, anders, eng of uniek is vinden mensen interessant.
Stel toto zou bij DWDD zitten mensen zouden dat verhaal en alle ellende ademloos in zich opnemen.
En dan Portugal als terugkerend thema in zijn boek, zie dat wel zitten
Bij DWDD kan ik ook gaan zitten en ik zou boeken verkopen die nog niet geschreven zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet man, iets wat bizar, anders, eng of uniek is vinden mensen interessant.
Stel toto zou bij DWDD zitten mensen zouden dat verhaal en alle ellende ademloos in zich opnemen.
En dan Portugal als terugkerend thema in zijn boek, zie dat wel zitten
Msacras mag er ook inquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef Elan het volgende:
GRTD boek zou wel wreed zijn, als je Jhali erin laat voorkomen boekje zo vol Inso koekoek
met haar seksverhalenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef Elan het volgende:
GRTD boek zou wel wreed zijn, als je Jhali erin laat voorkomen boekje zo vol Inso koekoek
Kan nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij DWDD kan ik ook gaan zitten en ik zou boeken verkopen die nog niet geschreven zijn.
DWDD marketingspaardje van Matthijs
Ja, en Groen Links of PvdA stemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet
Moet je uit de Jodensteeg komenAnders kom je er niet eens in bij Matthijs
hoofdpersonen. Rest verzin je er zo bijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel handig om alle personages op een rij te hebben denk ik zo
Sowieso deezertje een hoofstuk waardquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Zo`n boek over fokkers zou wel echt baas zijn hoor.
Volgens mij vinden mensen dat vet interessant hoe sommige contactgestoorde users hier hun dagen rondbrengen
Als je paar 100 paginas wilt laten lopen moet je echt alles wel op een rij hebben staanquote:
Dan wel ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je paar 100 paginas wilt laten lopen moet je echt alles wel op een rij hebben staan
Gewoon spellchecker fixenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan ook wel boekie schrijven.
Spel en grammatica fout of 40-45 per pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |