Hoi Etsu, er is contact geweest met dat bureau en ze hadden 2 weken geleden de reis geannuleerd, maar ze zijn ons vergeten in te lichten...quote:
Hoi damequote:
Lol. Dus andere keer dan maar of niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoi Etsu, er is contact geweest met dat bureau en ze hadden 2 weken geleden de reis geannuleerd, maar ze zijn ons vergeten in te lichten...
[..]
Hoi dame
Vind ik niet, als er dan toch te weinig animo is, dan kan je toch niet die paar mensen vergeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Krijgen jullie wel geld terug?
Is je reis geannuleerdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vind ik niet, als er dan toch te weinig animo is, dan kan je toch niet die paar mensen vergeten.
Dat mag ik hopen van wel.
Jezusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, zonder ons weten, dus stonden we daar 2 uur 's nachts te wachten in assenteringzooi
Ah joh, wat een lamzakkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoi Etsu, er is contact geweest met dat bureau en ze hadden 2 weken geleden de reis geannuleerd, maar ze zijn ons vergeten in te lichten...
[..]
Hoi dame
pff wat slechtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Hoi dame
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit nu naakt achter de computer en ik ga zo douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |