wel belachelijk veel geldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leventje die boxers
Wel hersenbeschadiging maar soit
Heb niet zoveel met vechtsportenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel belachelijk veel geld
Lang geen boksen gekeken.
Keek vroeger altijd Ricky Hatton god met mn pa
Ik vind wel mooi. Zeker boksen altijd goede show enzo en goede karaktersquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:05 schreef McGrath het volgende:
Leuk is dat. Opgelicht worden. Tyfuszooi. Wie gaat morgen mee comazuipen?
waarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:05 schreef McGrath het volgende:
Leuk is dat. Opgelicht worden. Tyfuszooi. Wie gaat morgen mee comazuipen?
Uhh vreemd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou toch naar Birmingham gaan. De bus is niet op komen dagen en niemand te bereiken.
nee we zijn er al vaker mee op voetbalreis geweest.quote:
Raar, dan zou ik niet durven te zeggen dat je opgelicht bent als je vaker goede ervaringen hebt met dat bedrijf.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee we zijn er al vaker mee op voetbalreis geweest.
Geen idee behalve dan dat ik echt gigantisch over de rooie ben.
ja etsu, alles klopt. We zijn niet dom. 2 uur van der valk hotel, assen, 1 mei.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Raar, dan zou ik niet durven te zeggen dat je opgelicht bent als je vaker goede ervaringen hebt met dat bedrijf.
Weet je zeker dat jullie nu zouden vertrekken en niet een andere dag? Locatie? Tijd? Klopt alles op de papieren?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja etsu, alles klopt. We zijn niet dom. 2 uur van der valk hotel, assen, 1 mei.
ben je dronken ofzo, wat zit je te lachen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet.
Ben je veel kwijt?
Het spijt me.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je dronken ofzo, wat zit je te lachen?
paxcon wou naar teenageparty in stakka. Maar beter ga ik niks doen, kan toch niet tippen aan pintjes wegtikken met sletterige engelse chicks.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom morgen groningen gaan we alles kapot trappen en kapot zuipen
ik neem paxcon mee
die zijn er genoeg in groningenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:51 schreef McGrath het volgende:
Er is nu maar een oplossing. Etsu moet de sletterige chicks regelen.
oke, ik ga fappen en slapen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
die zijn er genoeg in groningen
bij de blauwe engel kan je zelfs eentje oppikken en neuken
en terecht dat je uitkijkt want ik trek je piemel er nog af. Maar dit was bedoeld om te lachen ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik durf niet te lachen, straks word je weer boos
je mag mijn piemel altijd aftrekkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 03:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
en terecht dat je uitkijkt want ik trek je piemel er nog af. Maar dit was bedoeld om te lachen ja.
Nee morgen niet want met zaterdag werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol kap eens met je stoere praatjes want je bent er toch niet
wanneer welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee morgen niet want met zaterdag werken
Sws is lastig voor mij want moet vrij nemen, liegen tegen mattiesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is Agga ook voor ons
Dus we moeten in t midden kijken
dan nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sws is lastig voor mij want moet vrij nemen, liegen tegen matties
nee je bent gewoon te moeilijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is gewoon lastig
Paxcon heb ik al gemeet
Ik ben hard to getquote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee je bent gewoon te moeilijk
maar geeft niet
ik ga in mn slaap huilen
Ahhh popjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik kon uitslapen, maar ik ben klaarwakker. Toch jammer.
Me 2.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik kon uitslapen, maar ik ben klaarwakker. Toch jammer.
Ik ben altijd hitsig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Me 2.
Lijkt ook wel fucking warm
Misschien ben ik hitsig
Laatste tijd welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh jij split je slaap als een baas.
Bij Subway zoeken ze mensen he stond bordje.
Het vormt geen belemmeringquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang het geen belemmering vormt zie ik louter voordelen.
Zuidplein, maar ze hebben blijkbaar 11 nieuwe filialen dus zal sowieso geschoven worden met personeel, je kan eens vragen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatste tijd welm'n ritme is gewoon verneukt
Echt waar, waar dan
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zuidplein, maar ze hebben blijkbaar 11 nieuwe filialen dus zal sowieso geschoven worden met personeel, je kan eens vragen.
Als je beetje dramt krijg je zo
Hoi Etsu, er is contact geweest met dat bureau en ze hadden 2 weken geleden de reis geannuleerd, maar ze zijn ons vergeten in te lichten...quote:
Hoi damequote:
Lol. Dus andere keer dan maar of niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoi Etsu, er is contact geweest met dat bureau en ze hadden 2 weken geleden de reis geannuleerd, maar ze zijn ons vergeten in te lichten...
[..]
Hoi dame
Vind ik niet, als er dan toch te weinig animo is, dan kan je toch niet die paar mensen vergeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Krijgen jullie wel geld terug?
Is je reis geannuleerdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vind ik niet, als er dan toch te weinig animo is, dan kan je toch niet die paar mensen vergeten.
Dat mag ik hopen van wel.
Jezusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, zonder ons weten, dus stonden we daar 2 uur 's nachts te wachten in assenteringzooi
Ah joh, wat een lamzakkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoi Etsu, er is contact geweest met dat bureau en ze hadden 2 weken geleden de reis geannuleerd, maar ze zijn ons vergeten in te lichten...
[..]
Hoi dame
pff wat slechtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Hoi dame
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit nu naakt achter de computer en ik ga zo douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |