TS heeft het bedachtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Welke achterlijk randfiguur heeft heeft die TT bedacht. Heerlijk nummertje vond ik het, 'Noa Noa Noa'. Sowieso, Ben is een held
Die palingrokers zingen alleen maar met een bandje meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou liever fan zijn van Bennie dan van de Toppers of Jantje Smit.
quote:Dolf Jansen neemt de week door
Het is weer vrijdag! Hoog tijd om vanavond de week door te nemen met cabaretier Dolf Jansen! Wat viel hem op deze week?
quote:Marc-Marie Huijbregts en Marcel Musters kruipen in de huid van Tilburgse tantes
Ze kennen de vrouwen en zijn met hen opgegroeid. Marc-Marie Huijbregts en Marcel Musters kruipen in hun theatershow ‘Meepesaant’ in de huid van twee gezellige Brabantse tantes. Sjan en Riet zijn zussen die de begrafenis van hun moeder voorbereiden. Het leven, de dood, mannen en kinderen, alles wordt er die dag besproken. In Pauw vertellen de twee acteurs over hun eigen Brabantse tantes: Annie, Will en Tiny; de vrouwen die Huijbregts en Musters geïnspireerd hebben.
quote:Actiedag 'Nederland helpt Nepal'
Op radio en televisie wordt vandaag actie gevoerd voor de zware aardbeving in Nepal. Zowel de NPO, RTL en SBS staan de hele dag in het teken van de ramp, waarbij meer dan 6000 mensen om het leven zijn gekomen. Bekende Nederlanders en televisieprogramma’s doen een oproep om te doneren op Giro 555.
Vanavond vertellen verschillende betrokken hun verhaal. Zo leefde Ram Budhatoki uren in onzekerheid, omdat hij zijn ouders in Nepal niet kon bereiken. Ilse Sapkota woont al acht jaar in Nepal en vierde er Koningsdag toen de aardbeving begon. Inmiddels is ze in Nederland, maar haar man en stiefkinderen zijn nog in het rampgebied. En ook Monique van 't Hek, directrice van Plan Nederland, was op in Nepal toen de aardbeving plaatsvond. Hun verhalen, andere getroffenen én de einduitslag van de actiedag hoor je vanavond in Pauw
Ja dat vat het idd wel samen.quote:
GGMM vindt wel meer meuk leukquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM vindt dit juist wel leuk dus
De Speld![]()
Hertenkamp en TV7 kan ik me ook nog herinneren.quote:
Waarom lik je z'n ballenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM vindt dit juist wel leuk dus
De Speld![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder die heeft er blijkbaar verstand van.
Hou je even kalm Roland, we zijn niet in VBLquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder die heeft er blijkbaar verstand van.
Sorry.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Hou je even kalm Roland, we zijn niet in VBL
Was gewoon een flopshow vandaag.quote:
quote:Nederland herdenkt einde Tweede Wereldoorlog
Met twee minuten stilte herdenkt Nederland vandaag dat het precies 70 jaar geleden is dat de Tweede Wereldoorlog eindigde. In Pauw staan we stil bij dit moment met Jeanne Diele-Staal, Isa Hamerlinck en Ad van Liempt. Van Liempt deed onderzoek naar de Bevrijdingsdag in 1945 en kwam erachter dat deze dag niet zo rooskleurig was, als hij wordt voorgesteld. De 14-jarige Hamerlinck mocht op de Dam een gedicht voordragen nadat ze een wedstrijd had gewonnen en Diele-Staal vertelt hoe haar leven zich vormde doordat haar vader actief was bij de NSB.
Geen Frits, gemiste kans.quote:Broer, zus en vriendin zaten 6 dagen vast in Nepal
Zes dagen zaten ze vast na de verwoestende aardbeving in Nepal: boer Stef Steffens, zus Sofie Steffens en vriendin Robin van Rooij. Het trio was in het land op vakantie, toen het noodlot toesloeg. Nadat een aantal dagen onduidelijk was of ze de beving overleefd hadden, kregen hun ouders enkele dagen later toch het verlossende telefoontje. Dit weekend kwamen ze terug en vanavond vertellen ze bij Pauw over hun hachelijke avontuur.
Die weigerde natuurlijk nadat hij had vernomen dat er een kind van een NSB'er aan tafel zou zitten.quote:
en..quote:
quote:Schietpartij bij expositie Mohammed-cartoons met Wilders
Twee onbekenden hebben het vuur geopend bij een bijeenkomst in een voorstad van Dallas, waar cartoons van de profeet Mohammed werden getoond. PVV-leider Wilders was één van de belangrijkste sprekers. Hij had net het gebouw verlaten. De mannen kwamen in een auto aanrijden en openden het vuur op een agent, die gewond raakte, maar niet levensgevaarlijk. Andere agenten schoten de twee daarna dood. Pauw spreekt over de schietpartij met Amerika-kenner Tom Kleijn, VNL-Kamerlid Joram van Klaveren en Brahim Bourzik, de hoofdredacteur van de Moslimkrant.
Blegh.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog vier weken tot Jinekaids weer terugkeert.
Zonde dat Pauw moet stoppen. En dan nog niet eens Knevel & VDBrinkquote:Op maandag 4 mei 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog vier weken tot Jinekaids weer terugkeert.
Veel van die PVV afvalligen wel. Zal ook iets te maken hebben met het feit dat de PVV zelf niet graag met de media praat.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:24 schreef Szura het volgende:
Van Klaveren heeft ook al een strippenkaart gekregen?
Zij herhaalt haar shit, ik mijn shitquote:Op maandag 4 mei 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zei je eerder op de avond ook al.
twitter:Martinbosma_pvv twitterde op maandag 04-05-2015 om 10:26:15Op deze vierde mei moet elke Nederlander bepalen aan welke kant hij staat.Vrijheid of islam.#ikbengeert reageer retweet
Op deze vierde mei moet elke Nederlander bepalen aan welke kant hij staat.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:57 schreef marcodej het volgende:
twitter:Martinbosma_pvv twitterde op maandag 04-05-2015 om 10:26:15Op deze vierde mei moet elke Nederlander bepalen aan welke kant hij staat.Vrijheid of islam.#ikbengeert reageer retweet
Bosma moet maar weer snel een tabletje onder de tong leggen.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:57 schreef marcodej het volgende:
Maar dan speelde Robben wel nog steeds voor Bayern München.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Groningen werd ingelijfd door Duitsland, had Groningen gisteren de beker niet gewonnen!!!
Dat zullen we nooit weten.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maar dan speelde Robben wel nog steeds voor Bayern München.
Bosma is een parodie van zichzelf.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Even dacht ik dat het account van Bosma een parodie was.
Even.
Even normaal doen he.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
Jammer dat deze mevrouw niet veel harder wordt aangepakt. Ze hoort achter slot en grendel te zitten
Dat snap ik wel. Vandaar dat ik het maar even zeg tegen hem.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is satire, maar hij vergeet dat hij niet in VBL zit.
Zo erg is het toch niet wat ik zeg?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Vandaar dat ik het maar even zeg tegen hem.
Ik probeer altijd netjes binnen de lijnen te kleuren, maar ik wil wel mijn land beschermenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet neeLuister je wel, ze was nog een kind man.
Ik vind het wel dapper dat ze daar zit en dat vertelt. Jij niet dan?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik probeer altijd netjes binnen de lijnen te kleuren, maar ik wil wel mijn land beschermen
Ze kijkt ook zo onschuldig, als een hert met open ogen kijkt hoe een auto op haar afdendert.quote:
Ze zit wel geboeid te luisteren naar de verhalen van de oude garde.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze kijkt ook zo onschuldig, als een hert met open ogen kijkt hoe een auto op haar afdendert.
Ik vind het wel dapper, alleen ik vind het zo jammer dat haar slachtofferrol zo erg benadrukt wordtquote:Op maandag 4 mei 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper dat ze daar zit en dat vertelt. Jij niet dan?
Dat ben ik wel enigszins met je eens, misschien niet haar intentie, maar lijkt me toch wat ongepast op 4 mei.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper, alleen ik vind het zo jammer dat haar slachtofferrol zo erg benadrukt wordt
mwah dat was ze natuurlijk wel.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper, alleen ik vind het zo jammer dat haar slachtofferrol zo erg benadrukt wordt
Ze is ook een oorlogslachtoffer.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:08 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat ben ik wel enigszins met je eens, misschien niet haar intentie, maar lijkt me toch wat ongepast op 4 mei.
Het is toch de dag van de dodenherdenking, dan is het medelijden met (nageslacht van) NSB-ers niet het eerste wat me te binnen schiet. Dan hadden ze beter Jules Schelvis uit kunnen nodigen of zo.quote:
Daar werd inderdaad niet zoveel over verteld. Volgens mij komt dat nu dus.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen ik had graag wat meer gehoord over haar vader
De joden liggen onder de grond.quote:
Zonder de oorlog had ik niet eens bestaan.quote:
Heeft je oma gebonkt met een Britse soldaat?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zonder de oorlog had ik niet eens bestaan.
Nee, met een Kattuker die moest onderduiken aan de andere kant van het land.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft je oma gebonkt met een Britse soldaat?
Wat romantisch.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, met een Kattuker die moest onderduiken aan de andere kant van het land.
Zou dit haar zijn?quote:
Wat kinderachtig van je, Mani.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat is een andere Isa Hamerlinck die er sprekend op lijkt.
Vooral de lageropgeleidenquote:
Ja, pas na de moord op Natalie.quote:
Die van mij werd toen niet verwijderd in het Rijdende Rechter topic over dat meisje van dat drinken op de boot.quote:
Mensen die friet zeggen, doen niet meer mee.quote:
Dat matcht met zijn slechtzittende hoofd.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
Waarom draagt Joram altijd slechtzittende pakken?
En de hals van zijn shirt te breed.quote:
Die Rijdende Rechter trutjes verdienen het.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die van mij werd toen niet verwijderd in het Rijdende Rechter topic over dat meisje van dat drinken op de boot.
quote:Op maandag 4 mei 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die friet zeggen, doen niet meer mee.
Ze mag terug komen als ze 6 jaar ouder isquote:Op maandag 4 mei 2015 23:21 schreef Coco98 het volgende:
Isa nog steeds in beeld, KingRoland en ik vinden dat leuk.
Voor mijn tijd, maar ik weet het toch. Afwijkinkje.quote:
Haha wot?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De RTL censureerde deze tekeningen, maar dat geheel terzijde.
RTL is dan ook een zender voor het plebs.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
twitter:BartNijman twitterde op maandag 04-05-2015 om 22:19:284 mei 2015. @RTLNieuws censureert cartoons in de half acht uitzending. What de fuck, @pieterkleinrtl? http://t.co/CqFEIIKmzk reageer retweet
In welk programma deden ze dat?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Die post was er na.quote:
14 jaarquote:Op maandag 4 mei 2015 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Dat meisje achter die Bourzik is een knapperd
Die is 14, viespeuk. En er zijn er al twee voor je.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Dat meisje achter die Bourzik is een knapperd
Ik had gedacht dat ze wel 17/18 was, waarom smeren ze dan ook een milimeter make-up op de porems van 14-jarigenquote:
Denk dat Stijn de enige hier is die in 'aanmerking' komt.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die is 14, viespeuk. En er zijn er al twee voor je.
Er zijn hier wel meer minderjarigen toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat Stijn de enige hier is die in 'aanmerking' komt.
Die mensen denken door Allah gestuurd te zijn om het zootje op te ruimenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:29 schreef OProg het volgende:
Deze man heeft wel een goede opvatting. Vraag me altijd af hoe het komt dat als je roept dat Allah zo almachtig is dat je vervolgens blijkbaar denkt dat hij het zelf niet op kan lossen.
Daarom zijn die mensen ook zo compleet verknipt.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die mensen denken door Allah gestuurd te zijn om het zootje op te ruimen
Ja, en als beloning voor het martelaarschap krijgen ze het paradijs met de maagden.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die mensen denken door Allah gestuurd te zijn om het zootje op te ruimen
Dacht het welquote:Op maandag 4 mei 2015 23:32 schreef OProg het volgende:
Is dit de dochter van die gast die vorige week aan tafel zat?
Naar Nepal ga je om jezelf te vindenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nepal en vakantie is nou niet direct iets wat ik met elkaar in verband breng.
Dat heb ik ook met landen als India.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nepal en vakantie is nou niet direct iets wat ik met elkaar in verband breng.
Dit is een veganistische schraalheid, dat zie je zoquote:
Waarschijnlijk hebben ze al bedelend gereisd, hebben die rekening al jaren niet gebruiktquote:
Als je weet dat je bij Pauw zit met je pot met geld dan schrijf je het toch desnoods even op een briefje...quote:
Dit kan je niet verwachten van veganisten.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je weet dat je bij Pauw zit met je pot met geld dan schrijf je het toch desnoods even op een briefje...
Pcies, dat is je ene kans om veel donaties binnen te slepenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je weet dat je bij Pauw zit met je pot met geld dan schrijf je het toch desnoods even op een briefje...
Dat blijkt wel ja. Beetje dom wel.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit kan je niet verwachten van veganisten.
eensquote:Op maandag 4 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |