60 euro?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:36 schreef Godtje het volgende:
Heb je een vaste kapper? Ja
Wat betaal je bij die kapper? 60 euro
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Ik blijf
Wassen en knippen.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
60 euro?![]()
![]()
Wat krijg je daar allemaal voor?
Daar betaalde ik de laatste keer ¤ 26,50 voor en dat vond ik al schandalig veelquote:
Weggegooid geld met zo'n hoofd.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, een top stylist van Rob Peetoom.
Dan had je (studenten?)korting? Ze beginnen bij 38quote:Op donderdag 30 april 2015 09:42 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daar betaalde ik de laatste keer ¤ 26,50 voor en dat vond ik al schandalig veel
Bij een Jan Vayne kapsel?quote:
Dit.quote:
Voor 60 euro wassen en knippen zou ik op zijn minst nog een happy end verwachtenquote:
Ik heb drie jaar geleden een tondeuse aangeschaft.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb vorige week zo'n kaart aangeschaft bij m'n kapper voor 107 euro 6 knipbeurten (en wassen, uiteraard). Vaste kapper (Cosmo Hairstyling), inderdaad.
Dit was bij de kapper bij mij om de hoek.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan had je (studenten?)korting? Ze beginnen bij 38
Ik heb zeker tien jaar lang een tondeusekapsel gehad en vorig jaar besloten dat ik wel weer haar wilde.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar geleden een tondeuse aangeschaft.
Dan zou je teleurgesteld er vandaan komen.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Voor 60 euro wassen en knippen zou ik op zijn minst nog een happy end verwachten
Dat kan ik ook wel besluiten alleen gebeurt er dan niet zoveelquote:Op donderdag 30 april 2015 09:45 schreef Five_Horizons het volgende:
vorig jaar besloten dat ik wel weer haar wilde. :
Bang dat hij je haar eraf knipt?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:46 schreef zarGon het volgende:
15,50 euro.
Ik zou er blijven, ja. Ik heb last van angst voor de kapper, dus mij zul je niet zo snel zien switchen. Bij de huidige voel ik mij prima op mijn gemak, die ene 5 euro extra om de zoveel tijd kan ik wel missen.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef fathank het volgende:
Vaste kapper: ja
prijs: 13,50.
Blijf ik als de prijs verhoogd wordt?: Ja.
quote:Op donderdag 30 april 2015 09:33 schreef KimJong-un het volgende:
Heb je een vaste kapper?
Ja, al 10 jaar
Wat betaal je bij die kapper?
Veel, ¤26,- voor een knipbeurt?
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken?
Nee, dan blijf ik
Ik ook 21 jaar geledenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar geleden een tondeuse aangeschaft.
Aantoonbaar wat?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je een vaste kapper? Nee
Wat betaal je bij die kapper? Niet dus, maar gemiddeld (omgerekend) zo'n 8 euro ofzo.
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Nee dus, want het enige wat een kapper met m'n haar doet is eens in de zoveel maanden een beetje zorgen dat het er weer aantoonbaar uitziet. Draag het toch 9 van de 10 keer in een knot.
Woon je toevallig in het midden des lands?quote:
Als je vanuit het midden naar het westen gaat wel. Hoezo?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Woon je toevallig in het midden des lands?
In het midden van het land ken ik ook een kapper waar je lekker kan zuipenquote:Op donderdag 30 april 2015 12:09 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Als je vanuit het midden naar het westen gaat wel. Hoezo?
Ahhh ok op die manier.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
In het midden van het land ken ik ook een kapper waar je lekker kan zuipenDe kapper zuipt ook gewoon mee en het is dus niet verstandig om je aan het eind van de dag te laten knippen
Bar en Bier in één woord. Dat moet wel geweldig zijnquote:Op donderdag 30 april 2015 12:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ahhh ok op die manier.
www.schorembarbier.nl
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bar en Bier in één woord. Dat moet wel geweldig zijn
Ja maar trek er maar een dag voor uit. Als je snel geholpen wil worden raad ik je een minimaal een uur voor openingstijd aanwezig te zijn. Anders sta je namelijk in een wachtrij. Was een keer met openingstijd aangekomen en werd om 6 uur pas geholpen.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bar en Bier in één woord. Dat moet wel geweldig zijn
Angst voor de kapper?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:46 schreef zarGon het volgende:
15,50 euro.
Ik zou er blijven, ja. Ik heb last van angst voor de kapper, dus mij zul je niet zo snel zien switchen. Bij de huidige voel ik mij prima op mijn gemak, die ene 5 euro extra om de zoveel tijd kan ik wel missen.
wtf, hoog hipstergehalte. typisch iets voor lelijkerds.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ahhh ok op die manier.
www.schorembarbier.nl
60 euro?!quote:Op donderdag 30 april 2015 09:36 schreef Godtje het volgende:
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Ik blijf
kut opaquote:Op donderdag 30 april 2015 11:18 schreef tong80 het volgende:
20 euro.
Wel mooi dat ze een kale kut had. Het likken was gratis.
+1, dit scheelt mij typen.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb je een vaste kapper? Jah
Wat betaal je bij die kapper? 15 euro
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? (m.a.w. hoeveel waarde hecht je aan je vaste kapper) Zeker.. is trouwens al eens gebeurd. Vroeger koste mn kapper 12 euro
Tevens ook dit ^ .quote:Op donderdag 30 april 2015 18:55 schreef Gebruikersna het volgende:
Kappers knippen het altijd veel te kort naar m'n zin. Dan zeg ik 10 cm en ligt er rustig 20 of 25 op de grond
Overigens knip ik het haar van mijn zoon.quote:Heb je een vaste kapper? Ja, een vriendin die de kappersacademie heeft gevolgd. En die de eerste is die mijn haar echt goed knipt.
Wat betaal je bij die kapper? 15 euro
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Ik zou blijven. Laatst, uit gemak, bij een andere kapper geweest en spijt als haren op mijn hoofd.
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:20 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Was een keer met openingstijd aangekomen en werd om 6 uur pas geholpen.
dit dus.. Ben ook gelijk geen scheermessen nodig..quote:Op donderdag 30 april 2015 09:38 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb een tondeuse gekocht, dus na een kleine investering betaal ik nu niks meer.
60euro betalen voor 15min knippen door zo'n grietje zonder degelijke opleidingquote:Op donderdag 30 april 2015 09:36 schreef Godtje het volgende:
Daar ga je dus mis.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:12 schreef Pandaplint het volgende:
voor 15min knippen door zo'n grietje zonder degelijke opleiding
Ohja, kappersakademie deed een vriendin in minder dag een jaar, 1 avond in de week. Echt een zware/lange opleiding.quote:
Als je thuiskapper wordt heb je zelfs die inrichting niet nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef KimJong-un het volgende:
Wat een business is het eigenlijk die kappers.
Je hebt niet nodig (fohn, schaar tondeuse en wat inrichting en het is flink cashen.
Nah niet echt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef KimJong-un het volgende:
Wat een business is het eigenlijk die kappers.
Je hebt niet nodig (fohn, schaar tondeuse en wat inrichting en het is flink cashen.
kan je toch lekker zelf doen?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:08 schreef Kandijfijn het volgende:
7,50 voor millimeteren om de twee weken
het is niet zo moeilijk hoor, met de tijd lukt het vanzelf die bakkebaardenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Te lui voor, kapster maakt direct de bakkebaarden gelijk en werkt de nekharen bij etc.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:08 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk hoor, met de tijd lukt het vanzelf die bakkebaarden
nope, prima hierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er loopt er hier ook eentje rond met immer scheve bakkebaarden.
Ik kreeg ze soms binnen twee weken alweer scheefquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:08 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk hoor, met de tijd lukt het vanzelf die bakkebaarden
Als de schaamstreek maar wel goed getrimd isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er loopt er hier ook eentje rond met immer scheve bakkebaarden.
lekker kaal toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:14 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Als de schaamstreek maar wel goed getrimd is
doe een zweetband om je hoofd zodat je altijd de bakkebaarden perfect kan trimmenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik kreeg ze soms binnen twee weken alweer scheef
Of ik betaal 15e per maand en het is altijd goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:19 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
lekker kaal toch?
[..]
doe een zweetband om je hoofd zodat je altijd de bakkebaarden perfect kan trimmen
15x12=180 euroquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Of ik betaal 15e per maand en het is altijd goed
Veel geldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:23 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
15x12=180 euro
Kan ik lekker mijn abo betalen
gewoon het bandje om je oren heen en dan tot aan het bandje scherenquote:
Mijn oren zijn dus scheefquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
gewoon het bandje om je oren heen en dan tot aan het bandje scheren
http://www.man-man-man.nl/quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mijn ene oor zit hoger dan de andere
quote:Op donderdag 30 april 2015 09:33 schreef KimJong-un het volgende:
Mijn vraag:
Heb je een vaste kapper? Ja een kapster die bij mij in huis komt.
Wat betaal je bij die kapper? ¤35,00 knippen en verven. Ze werkt voor haarzelf.
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij haar of ga je dan rondkijken? (m.a.w. hoeveel waarde hecht je aan je vaste kapper ik blijf bij mij kapster
Voor 15 euro meer kun je op de wallen een milf neukenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:47 schreef kibo het volgende:
26 euros, maar daarvoor staat die milf wel 20 minuten met haar borsten subtiel tegen je aan te schuren
Ssshtquote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:44 schreef Zelfscanner het volgende:
Bij deze kunnen alle kappers dus 5 euro omhoog.
Je hebt kans dat sommigen dan wel de frequentie iets terugschroeven...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:44 schreef Zelfscanner het volgende:
We hebben je wel door hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 03:31 schreef Awsom het volgende:
Ik zit sinds kort bij een andere kapper die bijna het dubbele kost van mijn vorige ... 30 euro
Zonde van het geld zou je denken maar ik moet zeggen dat ik wel duidelijk verschil merk, vooral in de manier van knippen etc.
1 tot 2 x per jaar? Ik moet minstens om de 3 weken gaanquote:Op zondag 3 mei 2015 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb je een vaste kapper (ze is overigens kapster)? Ja
Wat betaal je bij die kapster? 12 euro
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Ik blijf, ze knipt namelijk al vele jaren één tot twee keer per jaar mijn haren.
Ben zeer tevreden, en een beurt met een tondeuse heb ik niks aan, sowieso, er komt geen enkele herenkapper aan mijn haar.
[ afbeelding ]
Dat is het voordeel van langer haar dus, ik laat het voor de zomer een stuk korter knippen en als het me weer te lang wordt ga ik weer.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
1 tot 2 x per jaar? Ik moet minstens om de 3 weken gaan
Dat geldt misschien voor jou, maar ik kan mijn eigen haar echt niet knippenquote:Op zondag 3 mei 2015 17:53 schreef borbit het volgende:
Waarom knippen mensen niet gewoon hun eigen haar? Zo moeilijk is het niet en het bespaard geld en tijd. Je doet toch ook zelf scheren en tandjes poetsen enzo. Waarom dan niet je haar bijknippen?
Ik vind het ook erg vervelend als er iemand met een scherpe schaar vlak bij mijn hoofd bezig is. Komt denk ik omdat de kapper een keer een stukje uit me oor heeft geknipt toen ik klein was.
Maar kan me moeilijk voor stellen dat mensen het fijn vinden om iedere maand naar de kapper te gaan. En er in de tussentijd voor lul bij te lopen omdat ze te lui zijn het een beetje bij te houden. Kost nog geen minuut per dag.
Mensen met een beperking krijgen over het algemeen wel iets van zorg. Dan kan die gelijk ff knippen.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat geldt misschien voor jou, maar ik kan mijn eigen haar echt niet knippenAlthans, niet in het kapsel dat ik wil
Gozer doe normaal zegquote:Op zondag 3 mei 2015 18:05 schreef borbit het volgende:
[..]
[..]
Mensen met een beperking krijgen over het algemeen wel iets van zorg. Dan kan die gelijk ff knippen.
Ik bedacht mij precies hetzelfdequote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:44 schreef Zelfscanner het volgende:
En vaak durven ze het dan op inflatie te gooienquote:Op zondag 3 mei 2015 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Kapperszaak naast me vraagt 27,50 euro voor knippen.
Mijn kapper komt bij mensen thuis, is heel goed en een leuk mens, gaat elk jaar met 50 cent omhoog maar dat doen de meeste. Momenteel word ik geknipt voor 19 euro
Moet er zelf als man niet aan denken om wekelijks gewoon de tondeuse erover heen te halen, en dan op de vraag hoeveel je voor de kapper betaalt trots te gaan vertellen dat het niks kost omdat je altijd je hele kop kaal scheert.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:29 schreef thewhiteguy het volgende:
Nog nooit van mijn leven naar de kapper geweest. Scheer het sowieso vanaf mijn 18de al kaal.
Mijn bijna-vaste kapper doet daar niet aan meequote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:37 schreef Susi het volgende:
Ik ga al jaren niet meer naar de kapper, ik voel mij daar nooit comfortabel bij. Het geforceerde gesprekjes aangaan van die mensen.
De verkering is nog niet helemaal rond?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Mijn bijna-vaste kapper doet daar niet aan mee
Ik zit eraan te denken om komende week 'vreemd te gaan'quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:21 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
De verkering is nog niet helemaal rond?
Klinkt als een scharrel die kapper
Ga jij ff bepalen hoe ik moet reageren... mafklapperquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet er zelf als man niet aan denken om wekelijks gewoon de tondeuse erover heen te halen, en dan op de vraag hoeveel je voor de kapper betaalt trots te gaan vertellen dat het niks kost omdat je altijd je hele kop kaal scheert.
Wat heeft TS aan die info.
Beetje snelle conclusie. Al is ¤10,00 inderdaad wel erg weinig.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:10 schreef kweetutniet het volgende:
- 20,10 bij de kapper om de hoek voor de heren. Dat is wassen, knippen, föhnen, gel erin. Kop koffie erbij, praatje maken en ca. 20-25 minuten bezig. Altijd op afspraak en meer dan 5 minuten wachten is er niet bij.
- 5 euro ineens erbij is wel heel veel. Dan ga ik elke keer een weekje later.![]()
- Even in het algemeen.: 20 euro voor 25 minuten, dus 48,00 euro per uur kun je veel vinden. Maar dat is natuurlijk niet wat de kapster verdient. Pand moet gehuurd, onderhouden, spullen moeten in orde zijn, belasting betaald, BTW afgedragen. Daarnaast ook rekening houden met de leegloop in de agenda. Soms is er een half uur geen klant. Als ik er eens goed over nadenk is het dus geen vetpot voor het bedrag dat ik betaal.
- Een kapper die 7 euro of een tientje vraagt en daar dan 20 minuten mee bezig is: Dat kan niet kloppen. Die draagt zijn belastingen en sociale premies niet af of betaald zijn / haar personeel enkel per gewerkte minuut (en dus niet de leegloop / aanwezigheid of werkt enkel met heel jonge kappers die nog minimum jeugdloon verdienen).
ROC / opleidingskapper is iets anders. Dat wordt primair betaald uit de opleidingsgelden.
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:12 schreef Yiwei het volgende:
Meestal naar binnen gelokt als ik op de prijslijst E16,50 t/m E19,50 zie voor dames.
Regelmatig voorgekomen dat bij het afrekenen t/m E10,- extra wordt gerekend omdat ik lang haar had![]()
Soms vraag ik me af of ze dat eigenlijk wel mogen doen, want het is gewoon misleiding. En nergens wordt kenbaar gemaakt dat je extra moet betalen omdat je lang haar hebt.
Vergeet niet de bijverkoop van producten. Maar goed, dan nog heb je wel een punt.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:10 schreef kweetutniet het volgende:
- 20,10 bij de kapper om de hoek voor de heren. Dat is wassen, knippen, föhnen, gel erin. Kop koffie erbij, praatje maken en ca. 20-25 minuten bezig. Altijd op afspraak en meer dan 5 minuten wachten is er niet bij.
- 5 euro ineens erbij is wel heel veel. Dan ga ik elke keer een weekje later.![]()
- Even in het algemeen.: 20 euro voor 25 minuten, dus 48,00 euro per uur kun je veel vinden. Maar dat is natuurlijk niet wat de kapster verdient. Pand moet gehuurd, onderhouden, spullen moeten in orde zijn, belasting betaald, BTW afgedragen. Daarnaast ook rekening houden met de leegloop in de agenda. Soms is er een half uur geen klant. Als ik er eens goed over nadenk is het dus geen vetpot voor het bedrag dat ik betaal.
- Een kapper die 7 euro of een tientje vraagt en daar dan 20 minuten mee bezig is: Dat kan niet kloppen. Die draagt zijn belastingen en sociale premies niet af of betaald zijn / haar personeel enkel per gewerkte minuut (en dus niet de leegloop / aanwezigheid of werkt enkel met heel jonge kappers die nog minimum jeugdloon verdienen).
ROC / opleidingskapper is iets anders. Dat wordt primair betaald uit de opleidingsgelden.
Of witwaspraktijken hier zitten een stuk of 20 van die Turkse kappers in de buurt. Prijzen variëren van 13,50 tot 16 euro. En reken maar niet dat je met 20 min buiten staat.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:10 schreef kweetutniet het volgende:
Ja, dat dacht ik ook. Waarschijnlijk extra water, shampoo, masker etc.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:52 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.
Extra betalen voor lang haar? Of je er nu 10cm of 50cm van af knipt. Je knipt het maar eens.
En als het niet op de prijslijst staat lijkt het me logisch dat je het ook niet hoeft te betalen.
Staartjequote:Op zondag 3 mei 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van langer haar dus, ik laat het voor de zomer een stuk korter knippen en als het me weer te lang wordt ga ik weer.
Ik heb nooit een vaste tijd waarop ik ga, toevallig is er afgelopen dinsdag 15 cm vanaf gegaan, dat vond ik nodig omdat het zomer wordt.
En mijn kapster weet precies wat ik wil, gewoon precies lang genoeg om een kort staartje te kunnen maken, maar in principe draag ik het liever los, maar dat is niet altijd even handig (met eten en zo of als je er iets netter uit moet zien), dus moet ik er een staartje van kunnen maken. Ben niet anders gewend, draag het al heel veel jaren zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |