Kapper het dichtste bij hier ga ik het meest heen, wel een fijne kapper. Helaas ondertussen 25 euro

Laatst bij een andere kapper hier ook vlakbij geweest, alleen knippen 22 euro. Wassen/knippen/drogen is daar 27 euro. Knipte wel ontzettend leuk, dat dan weer wel. Een derde kapper hier in de omgeving zit ook rond die prijs.
Vind 25 eigenlijk al te veel voor een redelijk simpel knipbeurtje, dus als ze nog veel duurder worden weet ik het niet. Misschien zou ik het doen, maar dan nog minder vaak naar de kapper. Van mij mogen ze ook wel allemaal de 'alleen knippen' optie aanbieden, al het andere hoeft van mij toch niet. Scheelt dan toch weer geld, maar de meesten hier hebben die mogelijkheid niet.
In de binnenstad zit wel zo'n budget keten waar ze knippen voor 15 euro, maar daar ben ik niet tevreden over

nog geen 10 minuutjes werk, losse haren niet eens een beetje weggeborsteld (stond ik buiten, had ik ineens gezicht en kleding onder de haren zitten), en van de 3x dat ik het geprobeerd heb (telkens een andere kapster), had ik geen enkele keer zo'n gevoel van yes, leuk geknipt. Dan geef ik toch liever net iets meer uit om er iig wel blij mee te zijn.