60 euro?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:36 schreef Godtje het volgende:
Heb je een vaste kapper? Ja
Wat betaal je bij die kapper? 60 euro
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Ik blijf
Wassen en knippen.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
60 euro?![]()
![]()
Wat krijg je daar allemaal voor?
Daar betaalde ik de laatste keer ¤ 26,50 voor en dat vond ik al schandalig veelquote:
Weggegooid geld met zo'n hoofd.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, een top stylist van Rob Peetoom.
Dan had je (studenten?)korting? Ze beginnen bij 38quote:Op donderdag 30 april 2015 09:42 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daar betaalde ik de laatste keer ¤ 26,50 voor en dat vond ik al schandalig veel
Bij een Jan Vayne kapsel?quote:
Dit.quote:
Voor 60 euro wassen en knippen zou ik op zijn minst nog een happy end verwachtenquote:
Ik heb drie jaar geleden een tondeuse aangeschaft.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb vorige week zo'n kaart aangeschaft bij m'n kapper voor 107 euro 6 knipbeurten (en wassen, uiteraard). Vaste kapper (Cosmo Hairstyling), inderdaad.
Dit was bij de kapper bij mij om de hoek.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan had je (studenten?)korting? Ze beginnen bij 38
Ik heb zeker tien jaar lang een tondeusekapsel gehad en vorig jaar besloten dat ik wel weer haar wilde.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar geleden een tondeuse aangeschaft.
Dan zou je teleurgesteld er vandaan komen.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Voor 60 euro wassen en knippen zou ik op zijn minst nog een happy end verwachten
Dat kan ik ook wel besluiten alleen gebeurt er dan niet zoveelquote:Op donderdag 30 april 2015 09:45 schreef Five_Horizons het volgende:
vorig jaar besloten dat ik wel weer haar wilde. :
Bang dat hij je haar eraf knipt?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:46 schreef zarGon het volgende:
15,50 euro.
Ik zou er blijven, ja. Ik heb last van angst voor de kapper, dus mij zul je niet zo snel zien switchen. Bij de huidige voel ik mij prima op mijn gemak, die ene 5 euro extra om de zoveel tijd kan ik wel missen.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef fathank het volgende:
Vaste kapper: ja
prijs: 13,50.
Blijf ik als de prijs verhoogd wordt?: Ja.
quote:Op donderdag 30 april 2015 09:33 schreef KimJong-un het volgende:
Heb je een vaste kapper?
Ja, al 10 jaar
Wat betaal je bij die kapper?
Veel, ¤26,- voor een knipbeurt?
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken?
Nee, dan blijf ik
Ik ook 21 jaar geledenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar geleden een tondeuse aangeschaft.
Aantoonbaar wat?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je een vaste kapper? Nee
Wat betaal je bij die kapper? Niet dus, maar gemiddeld (omgerekend) zo'n 8 euro ofzo.
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Nee dus, want het enige wat een kapper met m'n haar doet is eens in de zoveel maanden een beetje zorgen dat het er weer aantoonbaar uitziet. Draag het toch 9 van de 10 keer in een knot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |