Woon je toevallig in het midden des lands?quote:
Als je vanuit het midden naar het westen gaat wel. Hoezo?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Woon je toevallig in het midden des lands?
In het midden van het land ken ik ook een kapper waar je lekker kan zuipenquote:Op donderdag 30 april 2015 12:09 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Als je vanuit het midden naar het westen gaat wel. Hoezo?
Ahhh ok op die manier.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
In het midden van het land ken ik ook een kapper waar je lekker kan zuipenDe kapper zuipt ook gewoon mee en het is dus niet verstandig om je aan het eind van de dag te laten knippen
Bar en Bier in één woord. Dat moet wel geweldig zijnquote:Op donderdag 30 april 2015 12:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ahhh ok op die manier.
www.schorembarbier.nl
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bar en Bier in één woord. Dat moet wel geweldig zijn
Ja maar trek er maar een dag voor uit. Als je snel geholpen wil worden raad ik je een minimaal een uur voor openingstijd aanwezig te zijn. Anders sta je namelijk in een wachtrij. Was een keer met openingstijd aangekomen en werd om 6 uur pas geholpen.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bar en Bier in één woord. Dat moet wel geweldig zijn
Angst voor de kapper?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:46 schreef zarGon het volgende:
15,50 euro.
Ik zou er blijven, ja. Ik heb last van angst voor de kapper, dus mij zul je niet zo snel zien switchen. Bij de huidige voel ik mij prima op mijn gemak, die ene 5 euro extra om de zoveel tijd kan ik wel missen.
wtf, hoog hipstergehalte. typisch iets voor lelijkerds.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ahhh ok op die manier.
www.schorembarbier.nl
60 euro?!quote:Op donderdag 30 april 2015 09:36 schreef Godtje het volgende:
Heb je een vaste kapper? Ja
Wat betaal je bij die kapper? 60 euro
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Ik blijf
kut opaquote:Op donderdag 30 april 2015 11:18 schreef tong80 het volgende:
20 euro.
Wel mooi dat ze een kale kut had. Het likken was gratis.
+1, dit scheelt mij typen.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb je een vaste kapper? Jah
Wat betaal je bij die kapper? 15 euro
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? (m.a.w. hoeveel waarde hecht je aan je vaste kapper) Zeker.. is trouwens al eens gebeurd. Vroeger koste mn kapper 12 euro
Tevens ook dit ^ .quote:Op donderdag 30 april 2015 18:55 schreef Gebruikersna het volgende:
Kappers knippen het altijd veel te kort naar m'n zin. Dan zeg ik 10 cm en ligt er rustig 20 of 25 op de grond
Overigens knip ik het haar van mijn zoon.quote:Heb je een vaste kapper? Ja, een vriendin die de kappersacademie heeft gevolgd. En die de eerste is die mijn haar echt goed knipt.
Wat betaal je bij die kapper? 15 euro
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Ik zou blijven. Laatst, uit gemak, bij een andere kapper geweest en spijt als haren op mijn hoofd.
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:20 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Was een keer met openingstijd aangekomen en werd om 6 uur pas geholpen.
dit dus.. Ben ook gelijk geen scheermessen nodig..quote:Op donderdag 30 april 2015 09:38 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb een tondeuse gekocht, dus na een kleine investering betaal ik nu niks meer.
60euro betalen voor 15min knippen door zo'n grietje zonder degelijke opleidingquote:Op donderdag 30 april 2015 09:36 schreef Godtje het volgende:
Heb je een vaste kapper? Ja
Wat betaal je bij die kapper? 60 euro
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij hem of ga je dan rondkijken? Ik blijf
Daar ga je dus mis.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:12 schreef Pandaplint het volgende:
voor 15min knippen door zo'n grietje zonder degelijke opleiding
Ohja, kappersakademie deed een vriendin in minder dag een jaar, 1 avond in de week. Echt een zware/lange opleiding.quote:
Als je thuiskapper wordt heb je zelfs die inrichting niet nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef KimJong-un het volgende:
Wat een business is het eigenlijk die kappers.
Je hebt niet nodig (fohn, schaar tondeuse en wat inrichting en het is flink cashen.
Nah niet echt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef KimJong-un het volgende:
Wat een business is het eigenlijk die kappers.
Je hebt niet nodig (fohn, schaar tondeuse en wat inrichting en het is flink cashen.
kan je toch lekker zelf doen?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:08 schreef Kandijfijn het volgende:
7,50 voor millimeteren om de twee weken
het is niet zo moeilijk hoor, met de tijd lukt het vanzelf die bakkebaardenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Te lui voor, kapster maakt direct de bakkebaarden gelijk en werkt de nekharen bij etc.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:08 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk hoor, met de tijd lukt het vanzelf die bakkebaarden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |