het is niet zo moeilijk hoor, met de tijd lukt het vanzelf die bakkebaardenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Te lui voor, kapster maakt direct de bakkebaarden gelijk en werkt de nekharen bij etc.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:08 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk hoor, met de tijd lukt het vanzelf die bakkebaarden
nope, prima hierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er loopt er hier ook eentje rond met immer scheve bakkebaarden.
Ik kreeg ze soms binnen twee weken alweer scheefquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:08 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk hoor, met de tijd lukt het vanzelf die bakkebaarden
Als de schaamstreek maar wel goed getrimd isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er loopt er hier ook eentje rond met immer scheve bakkebaarden.
lekker kaal toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:14 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Als de schaamstreek maar wel goed getrimd is
doe een zweetband om je hoofd zodat je altijd de bakkebaarden perfect kan trimmenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik kreeg ze soms binnen twee weken alweer scheef
Of ik betaal 15e per maand en het is altijd goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:19 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
lekker kaal toch?
[..]
doe een zweetband om je hoofd zodat je altijd de bakkebaarden perfect kan trimmen
15x12=180 euroquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Of ik betaal 15e per maand en het is altijd goed
Veel geldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:23 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
15x12=180 euro
Kan ik lekker mijn abo betalen
gewoon het bandje om je oren heen en dan tot aan het bandje scherenquote:
Mijn oren zijn dus scheefquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
gewoon het bandje om je oren heen en dan tot aan het bandje scheren
http://www.man-man-man.nl/quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mijn ene oor zit hoger dan de andere
quote:Op donderdag 30 april 2015 09:33 schreef KimJong-un het volgende:
Mijn vraag:
Heb je een vaste kapper? Ja een kapster die bij mij in huis komt.
Wat betaal je bij die kapper? ¤35,00 knippen en verven. Ze werkt voor haarzelf.
Als die kapper morgen ¤5,00 per knipbeurt extra gaat vragen, blijf je dan nog steeds bij haar of ga je dan rondkijken? (m.a.w. hoeveel waarde hecht je aan je vaste kapper ik blijf bij mij kapster
Voor 15 euro meer kun je op de wallen een milf neukenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:47 schreef kibo het volgende:
26 euros, maar daarvoor staat die milf wel 20 minuten met haar borsten subtiel tegen je aan te schuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |