Zie edit. Aap.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou Tommen tegen Tommen zeggen dat hij zijn vader is
De Lannisters doen dan wel aan incest maar dit is wel heel erg
Had die grote neger toch nog ff plezier.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat die chick werd opgesloten in die kluis![]()
Was prima materiaal
Niet dat ik Tommen ooit iemand zie vermoordenquote:
Ja er zijn ergere mensen om je laatste uurtjes mee te delen.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had die grote neger toch nog ff plezier.
Dat was zo mooiquote:Op woensdag 29 april 2015 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al mag ze ook onderop![]()
[ afbeelding ]
Ser Pounce: kill!quote:Op woensdag 29 april 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat ik Tommen ooit iemand zie vermoorden
Joffrey heeft alle slechte kanten van Cersei en Jaime opgeslokt
Yep, dat gastje gaat eerder uithuilen bij z'n poes. En dan bedoel ik niet die scheve waar hij mee getrouwd is.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat ik Tommen ooit iemand zie vermoorden
Joffrey heeft alle slechte kanten van Cersei en Jaime opgeslokt
Ik zie het al voor me nu. Heel Westeros verwoest door white walkers en draken. Iedereen dood en alles afgefikt. Maar Ser Pounce leeft nog en gaat lekker op de Iron Throne liggen. En blijkt eigenlijk Joffrey vermoord te hebben, omdat die hem wou slachtenquote:
Zou het niet verwachten en GGRM überbaas vinden als ie dat fliktquote:Op woensdag 29 april 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me nu. Heel Westeros verwoest door white walkers en draken. Iedereen dood en alles afgefikt. Maar Ser Pounce leeft nog en gaat lekker op de Iron Throne liggen. En blijkt eigenlijk Joffrey vermoord te hebben, omdat die hem wou slachten![]()
Moraal van het verhaal: Katten zijn baas
Ook geen Margaery fan dusquote:Op woensdag 29 april 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, dat gastje gaat eerder uithuilen bij z'n poes. En dan bedoel ik niet die scheve waar hij mee getrouwd is.
Wat een scene toch!!quote:Op woensdag 29 april 2015 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al mag ze ook onderop![]()
[ afbeelding ]
Als het maar geen happy end achtig gevoel is na afloopquote:Op woensdag 29 april 2015 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou het niet verwachten en GGRM überbaas vinden als ie dat flikt
Boltons was het privélegertje van de Lannisters, die wouden de Starks uitroeien et voila: motief.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:49 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Wat een scene toch!!
Btw, waarom hadden de Boltons Rob uiteindelijk verraden? Rob had nooit iets verkeerds tegen hen gedaan toch?
Nope, ze is niet echt lelijk. Maar ook zeker niet zo mooi als sommigen hier willen doen geloven.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook geen Margaery fan dus
Met haar scheve bekkie
Boltons konden nu de macht grijpen in the Northquote:Op woensdag 29 april 2015 21:49 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Wat een scene toch!!
Btw, waarom hadden de Boltons Rob uiteindelijk verraden? Rob had nooit iets verkeerds tegen hen gedaan toch?
Poesoptroonquote:Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat van iemand met zo'n username
Vind haar niet echt knap nee.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ze is niet echt lelijk. Maar ook zeker niet zo mooi als sommigen hier willen doen geloven.
Nee man, mijn poeske heet ook Stannis.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies, verander eens heel snel in SerPounceoptroon
Moet hij wel de Lefthand of the King worden...quote:Op woensdag 29 april 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stannis vind ik een saaie lul, maar ik gun het Davosgod wel om Hand of the King te worden.
Dus laat Stannis het nu maar overnemen op de troon, om er daarna weer afgegooid te worden door Dany.
quote:Op woensdag 29 april 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of Arya nog een keer seks gaat hebben
Ze is meerderjarig nu
Wie bezit de Stormlands nu dan?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk niet echt dat de kwestie wie er op de toon komt nog lang relevant zal zijn. Als Cercei's kinderen binnenkort sterven waar de voorspelling die Ceisei als kind te horen kreeg wel sterk op aansturde lijkt me. Dan zou het goed kunnen dat de Lannisters hun legers terug naar de Westerlands sturen en eventueel een klein stukje van de Riverlands annexeren, maar verder de troon laten voor wat het is.
En zonder het Lannister-Tyrell verbond is er simpelweg geen goed alternatief voor iemand om zich de ijzeren troon op te eigenen waarmee het tot een onpraktisch reliek verwordt zoals Harrenhall.
Behalve als Stannis tegen die tijd bondgenootschappen weet te smeden met de andere grote huizen, maar goed dat zie ik niet zo snel gebeuren. De Mannis heeft de Stormlands niet eens meer in zijn bezit.
Nog twee en een half seizoen en de Lannisters zijn nog steeds aan de macht. Ik wil bijvoorbeeld Stannis, of Littlefinger op de troon, gewoon voor wat variatie voordat King's Landing verwoest en ondergesneeuwd wordt (stom dat ze dat al hebben laten zien trouwens, aan zulke spoilende prophecies/flash forwards heb ik een hekel). Hoe groot zou de kans zijn dat er nog een bruut personage op de troon gaat zitten nu de tijd gaat dringen?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk niet echt dat de kwestie wie er op de toon komt nog lang relevant zal zijn. Als Cercei's kinderen binnenkort sterven waar de voorspelling die Ceisei als kind te horen kreeg wel sterk op aansturde lijkt me. Dan zou het goed kunnen dat de Lannisters hun legers terug naar de Westerlands sturen en eventueel een klein stukje van de Riverlands annexeren, maar verder de troon laten voor wat het is.
En zonder het Lannister-Tyrell verbond is er simpelweg geen goed alternatief voor iemand om zich de ijzeren troon op te eigenen waarmee het tot een onpraktisch reliek verwordt zoals Harrenhall.
Behalve als Stannis tegen die tijd bondgenootschappen weet te smeden met de andere grote huizen, maar goed dat zie ik niet zo snel gebeuren. De Mannis heeft de Stormlands niet eens meer in zijn bezit.
Ramsey.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nog twee en een half seizoen en de Lannisters zijn nog steeds aan de macht. Ik wil bijvoorbeeld Stannis, of Littlefinger op de troon, gewoon voor wat variatie voordat King's Landing verwoest en ondergesneeuwd wordt (stom dat ze dat al hebben laten zien trouwens, aan zulke spoilende prophecies/flash forwards heb ik een hekel). Hoe groot zou de kans zijn dat er nog een bruut personage op de troon gaat zitten nu de tijd gaat dringen?
Tommen is saai, Robert en Joffrey waren cool. Maar nu iemand anders graag.
Eens. Tommen is teringsaai vergeleken met zijn bazenbroerquote:Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nog twee en een half seizoen en de Lannisters zijn nog steeds aan de macht. Ik wil bijvoorbeeld Stannis, of Littlefinger op de troon, gewoon voor wat variatie voordat King's Landing verwoest en ondergesneeuwd wordt (stom dat ze dat al hebben laten zien trouwens, aan zulke spoilende prophecies/flash forwards heb ik een hekel). Hoe groot zou de kans zijn dat er nog een bruut personage op de troon gaat zitten nu de tijd gaat dringen?
Tommen is saai, Robert en Joffrey waren cool. Maar nu iemand anders graag.
Iedereen die geen Lannister van de achternaam heet, en er een beetje spanning in kan houden is welkom op de troon wat mij betreft. Stannis, Littlefinger, Ramsey (dan liever Roose, want Ramsey lijkt te veel op Joffrey), maar dat zwakke jongetje moet even rap de troon af. Ik wil een verovering!quote:
Gezien jouw UI, mag er ook nog wel een zandslang op de troon...quote:Op woensdag 29 april 2015 22:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Iedereen die geen Lannister van de achternaam heet, en er een beetje spanning in kan houden is welkom op de troon wat mij betreft. Stannis, Littlefinger, Ramsey (dan liever Roose, want Ramsey lijkt te veel op Joffrey), maar dat zwakke jongetje moet even rap de troon af. Ik wil een verovering!
Als Doran een beetje ballen heeft mag hij er van mij op. Het liefst zie ik toch Stannis of Littlefinger, omdat ik echt ontzettend benieuwd ben wat zij er van gaan maken.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gezien jouw UI, mag er ook nog wel een zandslang op de troon...
Ik denk juist dat een slappe koning zonder eigen persoonlijkheid er meer spanning in houd. Dat geeft meer ruimte voor de spelletjes van andere lords en ladies. Met een sterke koning op de troon wordt de hele War of Five Kings al snel een kwestie van een paar koppige lords opruimen.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Iedereen die geen Lannister van de achternaam heet, en er een beetje spanning in kan houden is welkom op de troon wat mij betreft. Stannis, Littlefinger, Ramsey (dan liever Roose, want Ramsey lijkt te veel op Joffrey), maar dat zwakke jongetje moet even rap de troon af. Ik wil een verovering!
De Martells hebben een aantal keer met Targaryens getrouwd toch? Dat geeft ze eenzelfde soort aanspraak als die van Robert na zijn Rebellion. Al ligt dat er wel een beetje aan hoe die lijnen precies lopen.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat zie ik echt niet snel gebeuren hoor. Stannis, Littlefinger, de Boltons en de Frey's hebben allemaal geen solide machtsbasis. Behalve als ze een verdomd gunstig bondgenootschap kunnen strikken, zie ik ze niet in de te voorziene toekomst een greep naar de Crownlands doen. De Martells hebben niemand die aanspraak kan maken op het ijzeren gestoelte. De Greyjoys evenmin. De Tyrells zouden eventueel nog Stannis kunnen steunen, maar dat is ook niet echt voor de hand liggend gezien Stannis' notoire wansmaak voor verraders.
Nee, bastaarden buiten Winterfell heten toch geen Snow?quote:Op woensdag 29 april 2015 23:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is iedereen Gendry vergeten?
Zou hij als half-adellijke bastaard ook Snow heten?
Nee, per regio verschilt het. Ik weet niet meer wat de regionaam is van Gendry. Er zijn ook Sands en Flowers bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2015 23:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zou Stannis vinden van Gendry? Zou hij hem als zoon en opvolger accepteren of juist laten vermoorden als bedreiging? Hij had ook spijt van de moord op Renly.
Eerder Storm of Waters inderdaad. (Stormlands of Crownlands) Waarschijnlijk de laatste.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, bastaarden buiten Winterfell heten toch geen Snow?
SPOILER: Lijst met bastardnamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Nevermindquote:Op woensdag 29 april 2015 23:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Eerder Storm of Waters inderdaad. (Stormlands of Crownlands) Waarschijnlijk de laatste.
Had je vraag al verwacht en daarom nog even een lijstje erbij gezet.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook nog die Stone heten, waar komen die vandaan?
Bastaardzonen die niet gelegitimeerd zijn erven niet. Zelfs als ze erkend zijn. Wat volgens mij niet het geval is bij Gendry. Dat hoeft misschien niet zo'n heel groot punt te zijn als hij door iemand met de juiste achternaam en een groot leger binnengehaald wordt, maar goed dat is allemaal toekomstmuziek en daarnaast is Gendry een beetje dom.quote:
Een slappe koning stelt niks voor als Cersei er nog rond konkelt. Ik heb het wel weer even gezien met Cersei en Margaery. Laat het dit seizoen tot een hoogtepunt komen tot die twee, laat Tommen er een zooi van maken en dan eind van dit seizoen/in de eerste helft van seizoen 6 uiterlijk een nieuwe koning komen.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk juist dat een slappe koning zonder eigen persoonlijkheid er meer spanning in houd. Dat geeft meer ruimte voor de spelletjes van andere lords en ladies. Met een sterke koning op de troon wordt de hele War of Five Kings al snel een kwestie van een paar koppige lords opruimen.
Omdat het de anti-Starks zijn; laf, verraderlijk, opportunistisch, moordlustig en sadistisch.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:49 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Wat een scene toch!!
De Stormlands liggen in de invloedssfeer van de Crownlands momenteel. Een aantal vestingen zijn nog loyaal aan Stannis, de voornaamste ervan Storms End, maar dat is een kwestie van belegeren en inpikken. Hun situatie is onhoudbaar en Stannis zelf is aan het einde van de wereld aan het matten en zelfs al zou hij terugkomen dan heeft hij nog niet de getalen niet om de Tyrell legers in het gebied te verslaan, laat staan een combinatie van Tyrell en Lannister legers..quote:Op woensdag 29 april 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie bezit de Stormlands nu dan?
Robb niet in het bijzonder, maar de Starks wel in het algemeen. Ze verboden de eeuwenoude traditie droit de seigneur en de andere alom geprezen Bolton-traditie: het vellen van vijanden.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:49 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat er nu een beetje schot komt in het Cersei verhaal. De eerste 4 seizoenen is ze eigenlijk altijd een rijke cunt geweest die kon doen en laten wat ze wilde omdat ze geen echtgenoot had, jonge koningen onder haar vleugel en de bescherming van Tywin genoot. Nu ze eigenlijk in een soort machts-limbo zweeft doordat Margaery koningin is en Tommen steeds minder trek in z'n moeder heeft is de hele situatie daar een beetje opgeschud.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een slappe koning stelt niks voor als Cersei er nog rond konkelt. Ik heb het wel weer even gezien met Cersei en Margaery. Laat het dit seizoen tot een hoogtepunt komen tot die twee, laat Tommen er een zooi van maken en dan eind van dit seizoen/in de eerste helft van seizoen 6 uiterlijk een nieuwe koning komen.
Hopelijk worden we verrast.
Nieuwe koning? Misschien is hij wel een placeholder voor Dany.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een slappe koning stelt niks voor als Cersei er nog rond konkelt. Ik heb het wel weer even gezien met Cersei en Margaery. Laat het dit seizoen tot een hoogtepunt komen tot die twee, laat Tommen er een zooi van maken en dan eind van dit seizoen/in de eerste helft van seizoen 6 uiterlijk een nieuwe koning komen.
Hopelijk worden we verrast.
Ik denk eerder dat die in Slaver's Bay opduikt.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Omdat het de anti-Starks zijn; laf, verraderlijk, opportunistisch, moordlustig en sadistisch.
Bolton kon de macht grijpen in het noorden omdat hij het op een akkoordje met de Lannisters kon gooien.
Wacht maar tot Roose's broer Michael ten tonele verschijnt, das pas een ploert.
[ afbeelding ]
Tommen is nog steeds gewoon een Baratheonquote:Op woensdag 29 april 2015 22:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk prima materiaal om door Clarice te laten verbranden als offer aan de God of Light...quote:Op woensdag 29 april 2015 23:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zou Stannis vinden van Gendry? Zou hij hem als zoon en opvolger accepteren of juist laten vermoorden als bedreiging? Hij had ook spijt van de moord op Renly.
Denk dat dat inderdaad nog wel leuk gaat worden. Pappie kan haar de hand niet meer boven het hoofd houden, Jaimie is weg richting Dorne, in the small council wordt ze tegengesproken door ome Kevan (wat inhoudt dat ze die ook niet volledig in haar zak heeft), haar zoon wil haar eigenlijk weg hebben en de andere grote macht in de stad, de religie, heeft ze ook niet meer in haar zak. De vorige high septon was vast erg chantabel met zijn bordeel bezoekjes, maar degene die er nu zit is een echte pure fanaat.quote:Op donderdag 30 april 2015 00:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vind juist dat er nu een beetje schot komt in het Cersei verhaal. De eerste 4 seizoenen is ze eigenlijk altijd een rijke cunt geweest die kon doen en laten wat ze wilde omdat ze geen echtgenoot had, jonge koningen onder haar vleugel en de bescherming van Tywin genoot. Nu ze eigenlijk in een soort machts-limbo zweeft doordat Margaery koningin is en Tommen steeds minder trek in z'n moeder heeft is de hele situatie daar een beetje opgeschud.
Kvind het wel prima zo.
the high septon is niet the high sparrow, toch? Wel benieuwd wat the mountain en die ex-citadel vervanger gaan betekenen in deze situatiequote:Op donderdag 30 april 2015 07:18 schreef avotar het volgende:
[..]
Tommen is nog steeds gewoon een Baratheon
[..]
Waarschijnlijk prima materiaal om door Clarice te laten verbranden als offer aan de God of Light...
[..]
Denk dat dat inderdaad nog wel leuk gaat worden. Pappie kan haar de hand niet meer boven het hoofd houden, Jaimie is weg richting Dorne, in the small council wordt ze tegengesproken door ome Kevan (wat inhoudt dat ze die ook niet volledig in haar zak heeft), haar zoon wil haar eigenlijk weg hebben en de andere grote macht in de stad, de religie, heeft ze ook niet meer in haar zak. De vorige high septon was vast erg chantabel met zijn bordeel bezoekjes, maar degene die er nu zit is een echte pure fanaat.
jawel, ze heeft de high septon vervangen door de high sparrow.quote:Op donderdag 30 april 2015 07:39 schreef Re het volgende:
[..]
the high septon is niet the high sparrow, toch? Wel benieuwd wat the mountain en die ex-citadel vervanger gaan betekenen in deze situatie
Maar is een kind van Jaime en Cersei, dus voor mij is hij een Lannister.quote:Op donderdag 30 april 2015 07:18 schreef avotar het volgende:
[..]
Tommen is nog steeds gewoon een Baratheon
Denk ook wel dat hij dat zal zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik had verwacht dat die Sparrow een soort verlicht leider zou zijn, beetje Gandhi-achtig.
Dat vonden Jon Arryn en Ned Stark ook en je weet hoe het met hen afliep.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar is een kind van Jaime en Cersei, dus voor mij is hij een Lannister.
Ik vergeet steeds dat het Tommen Baratheon is en niet Tommen Lannisterquote:Op donderdag 30 april 2015 09:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maar is een kind van Jaime en Cersei, dus voor mij is hij een Lannister.
is hij toch ookquote:Op donderdag 30 april 2015 08:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik had verwacht dat die Sparrow een soort verlicht leider zou zijn, beetje Gandhi-achtig.
Hij doet voorkomen of hij een soort Jezuiet is, back to the basics enzo. Maar ik verwacht toch dat hij minder goede bedoelingen heeft dan hij laat blijken. Misschien wil hij wel de wereldlijke macht afzetten en deze vervangen voor geestelijk leiderschap. Soort kalifaat dus.quote:
Carice en Michiel?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:50 schreef MAHL het volgende:
Ze pakken het wel groter aan deze keer blijkbaarToen ik er twee jaar terug was (in die kerk) kon je gewoon binnenlopen zonder tickets ofzo. Wie/wat hebben ze deze keer weten te strikken?
Mag hij proberen, maar dan komt Daenerys langs en zal dat hele kalifaat eventjes roosteren met haar draakjesquote:Op donderdag 30 april 2015 11:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij doet voorkomen of hij een soort Jezuiet is, back to the basics enzo. Maar ik verwacht toch dat hij minder goede bedoelingen heeft dan hij laat blijken. Misschien wil hij wel de wereldlijke macht afzetten en deze vervangen voor geestelijk leiderschap. Soort kalifaat dus.
Gereserveerd voor zaterdagquote:Op donderdag 30 april 2015 10:20 schreef Voszje het volgende:
Tickets voor de Exhibition!![]()
Nu te reserveren via: https://www.gotexhibit.com/netherlands/amsterdam/
quote:Op donderdag 30 april 2015 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voor vrijdag. Deed wel pijn om Amsterdam aan te klikken als 'mijn' stad...
dit is het GoT topic niet het Die Hard topic karinaquote:Op donderdag 30 april 2015 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]Laat even weten hoe het was. Het lijkt mij niet zoveel aan eigenlijk, maar ik ben misschien ook niet zo een 'die-hard' fan als jullie.
Ik eigenlijk ook niet, maar lijkt me leuk om een keer te zien. Je kan ook de Wall beklimmen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]Laat even weten hoe het was. Het lijkt mij niet zoveel aan eigenlijk, maar ik ben misschien ook niet zo een 'die-hard' fan als jullie.
Goeie Tyronquote:Op donderdag 30 april 2015 11:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit is het GoT topic niet het Die Hard topic karina
Post maar wat foto's dan. Het is voor mij vlakbij. Als je op vrijdag gaat kun je ook nog naar DWDD of Pauw trouwens dat wordt daar bij de Westergasfabriek opgenomen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar lijkt me leuk om een keer te zien. Je kan ook de Wall beklimmen bijvoorbeeld.
Ik heb een code doorgestuurd gekregen, waarmee je foto's en films kan terugzien. Ik heb trouwens voor house Targaryen gekozen...quote:Op donderdag 30 april 2015 11:51 schreef Gezicht het volgende:
Als ik de verhalen van vorig jaar moet geloven word je daar door die exhibition heen gejast en sta je na tien minuten weer buiten omdat je niet langer binnen mag blijven.
Ik ga het liefst zo snel mogelijk weer weg uit die stad.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie Tyron
[..]
Post maar wat foto's dan. Het is voor mij vlakbij. Als je op vrijdag gaat kun je ook nog naar DWDD of Pauw trouwens dat wordt daar ook vlakbij opgenomen.
OK dat snap ikquote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga het liefst zo snel mogelijk weer weg uit die stad.
quote:Op donderdag 30 april 2015 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voor vrijdag. Deed wel pijn om Amsterdam aan te klikken als 'mijn' stad...
Meteen leuk berichtje van maken voor op de FP maar?quote:
Dat was vorig jaar. Dit jaar krijg je een uur de tijd. Maar omdat ik daar niet genoeg aan heb, heeft een vriendin voor Targaeryen gekozen, ik voor de Starks en zo heb ik van 12-14 de tijd voor de tentoonstelling.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:51 schreef Gezicht het volgende:
Als ik de verhalen van vorig jaar moet geloven word je daar door die exhibition heen gejast en sta je na tien minuten weer buiten omdat je niet langer binnen mag blijven.
quote:Op woensdag 29 april 2015 23:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Eerder Storm of Waters inderdaad. (Stormlands of Crownlands) Waarschijnlijk de laatste.En heeft dat Storm er dan nog iets mee te maken dat Dany Stormborn als een van haar namen heeft?SPOILER: Lijst met bastardnamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, dat heeft met het weer te maken ten tijde van haar geboorte.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heeft dat Storm er dan nog iets mee te maken dat Dany Stormborn als een van haar namen heeft?.
Toen ze werd geboren was het gewoon kloteweer.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heeft dat Storm er dan nog iets mee te maken dat Dany Stormborn als een van haar namen heeft?.
Toen ze geboren werd, werd haar familie afgeslacht door de Lannisters. Beeldspraak denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
woensdag 11 uurquote:Op donderdag 30 april 2015 10:20 schreef Voszje het volgende:
Gendry is trouwens geen erkende bastard dus heft ook geen achternaam anders had het idd Waters geweestquote:Op woensdag 29 april 2015 23:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, per regio verschilt het. Ik weet niet meer wat de regionaam is van Gendry. Er zijn ook Sands en Flowers bijvoorbeeld.
Ik heb die vorige toen gezien in de kerk. Mega druk, dus je kreeg maar iets van 10 minuten of zo. Wat kleding, wat wapens en verder een boel foto's. Ja, stills uit de show kan ik zelf ook wel makenquote:Op donderdag 30 april 2015 10:20 schreef Voszje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |