Nee man, mijn poeske heet ook Stannis.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies, verander eens heel snel in SerPounceoptroon
Moet hij wel de Lefthand of the King worden...quote:Op woensdag 29 april 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stannis vind ik een saaie lul, maar ik gun het Davosgod wel om Hand of the King te worden.
Dus laat Stannis het nu maar overnemen op de troon, om er daarna weer afgegooid te worden door Dany.
quote:Op woensdag 29 april 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of Arya nog een keer seks gaat hebben
Ze is meerderjarig nu
Wie bezit de Stormlands nu dan?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk niet echt dat de kwestie wie er op de toon komt nog lang relevant zal zijn. Als Cercei's kinderen binnenkort sterven waar de voorspelling die Ceisei als kind te horen kreeg wel sterk op aansturde lijkt me. Dan zou het goed kunnen dat de Lannisters hun legers terug naar de Westerlands sturen en eventueel een klein stukje van de Riverlands annexeren, maar verder de troon laten voor wat het is.
En zonder het Lannister-Tyrell verbond is er simpelweg geen goed alternatief voor iemand om zich de ijzeren troon op te eigenen waarmee het tot een onpraktisch reliek verwordt zoals Harrenhall.
Behalve als Stannis tegen die tijd bondgenootschappen weet te smeden met de andere grote huizen, maar goed dat zie ik niet zo snel gebeuren. De Mannis heeft de Stormlands niet eens meer in zijn bezit.
Nog twee en een half seizoen en de Lannisters zijn nog steeds aan de macht. Ik wil bijvoorbeeld Stannis, of Littlefinger op de troon, gewoon voor wat variatie voordat King's Landing verwoest en ondergesneeuwd wordt (stom dat ze dat al hebben laten zien trouwens, aan zulke spoilende prophecies/flash forwards heb ik een hekel). Hoe groot zou de kans zijn dat er nog een bruut personage op de troon gaat zitten nu de tijd gaat dringen?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk niet echt dat de kwestie wie er op de toon komt nog lang relevant zal zijn. Als Cercei's kinderen binnenkort sterven waar de voorspelling die Ceisei als kind te horen kreeg wel sterk op aansturde lijkt me. Dan zou het goed kunnen dat de Lannisters hun legers terug naar de Westerlands sturen en eventueel een klein stukje van de Riverlands annexeren, maar verder de troon laten voor wat het is.
En zonder het Lannister-Tyrell verbond is er simpelweg geen goed alternatief voor iemand om zich de ijzeren troon op te eigenen waarmee het tot een onpraktisch reliek verwordt zoals Harrenhall.
Behalve als Stannis tegen die tijd bondgenootschappen weet te smeden met de andere grote huizen, maar goed dat zie ik niet zo snel gebeuren. De Mannis heeft de Stormlands niet eens meer in zijn bezit.
Ramsey.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nog twee en een half seizoen en de Lannisters zijn nog steeds aan de macht. Ik wil bijvoorbeeld Stannis, of Littlefinger op de troon, gewoon voor wat variatie voordat King's Landing verwoest en ondergesneeuwd wordt (stom dat ze dat al hebben laten zien trouwens, aan zulke spoilende prophecies/flash forwards heb ik een hekel). Hoe groot zou de kans zijn dat er nog een bruut personage op de troon gaat zitten nu de tijd gaat dringen?
Tommen is saai, Robert en Joffrey waren cool. Maar nu iemand anders graag.
Eens. Tommen is teringsaai vergeleken met zijn bazenbroerquote:Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nog twee en een half seizoen en de Lannisters zijn nog steeds aan de macht. Ik wil bijvoorbeeld Stannis, of Littlefinger op de troon, gewoon voor wat variatie voordat King's Landing verwoest en ondergesneeuwd wordt (stom dat ze dat al hebben laten zien trouwens, aan zulke spoilende prophecies/flash forwards heb ik een hekel). Hoe groot zou de kans zijn dat er nog een bruut personage op de troon gaat zitten nu de tijd gaat dringen?
Tommen is saai, Robert en Joffrey waren cool. Maar nu iemand anders graag.
Iedereen die geen Lannister van de achternaam heet, en er een beetje spanning in kan houden is welkom op de troon wat mij betreft. Stannis, Littlefinger, Ramsey (dan liever Roose, want Ramsey lijkt te veel op Joffrey), maar dat zwakke jongetje moet even rap de troon af. Ik wil een verovering!quote:
Gezien jouw UI, mag er ook nog wel een zandslang op de troon...quote:Op woensdag 29 april 2015 22:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Iedereen die geen Lannister van de achternaam heet, en er een beetje spanning in kan houden is welkom op de troon wat mij betreft. Stannis, Littlefinger, Ramsey (dan liever Roose, want Ramsey lijkt te veel op Joffrey), maar dat zwakke jongetje moet even rap de troon af. Ik wil een verovering!
Als Doran een beetje ballen heeft mag hij er van mij op. Het liefst zie ik toch Stannis of Littlefinger, omdat ik echt ontzettend benieuwd ben wat zij er van gaan maken.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gezien jouw UI, mag er ook nog wel een zandslang op de troon...
Ik denk juist dat een slappe koning zonder eigen persoonlijkheid er meer spanning in houd. Dat geeft meer ruimte voor de spelletjes van andere lords en ladies. Met een sterke koning op de troon wordt de hele War of Five Kings al snel een kwestie van een paar koppige lords opruimen.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Iedereen die geen Lannister van de achternaam heet, en er een beetje spanning in kan houden is welkom op de troon wat mij betreft. Stannis, Littlefinger, Ramsey (dan liever Roose, want Ramsey lijkt te veel op Joffrey), maar dat zwakke jongetje moet even rap de troon af. Ik wil een verovering!
De Martells hebben een aantal keer met Targaryens getrouwd toch? Dat geeft ze eenzelfde soort aanspraak als die van Robert na zijn Rebellion. Al ligt dat er wel een beetje aan hoe die lijnen precies lopen.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat zie ik echt niet snel gebeuren hoor. Stannis, Littlefinger, de Boltons en de Frey's hebben allemaal geen solide machtsbasis. Behalve als ze een verdomd gunstig bondgenootschap kunnen strikken, zie ik ze niet in de te voorziene toekomst een greep naar de Crownlands doen. De Martells hebben niemand die aanspraak kan maken op het ijzeren gestoelte. De Greyjoys evenmin. De Tyrells zouden eventueel nog Stannis kunnen steunen, maar dat is ook niet echt voor de hand liggend gezien Stannis' notoire wansmaak voor verraders.
Nee, bastaarden buiten Winterfell heten toch geen Snow?quote:Op woensdag 29 april 2015 23:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is iedereen Gendry vergeten?
Zou hij als half-adellijke bastaard ook Snow heten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |