abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152137410
Ik ga nu 100% voor Stannis. Met de hoop dat Jon alsnog overstag gaat *O*
pi_152137413
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Poesoptroon *O*
Precies, verander eens heel snel in SerPounceoptroon O+
mag het weten
pi_152137439
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Precies, verander eens heel snel in SerPounceoptroon O+
Nee man, mijn poeske heet ook Stannis.
#TeamStannis *O*
  woensdag 29 april 2015 @ 21:52:39 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152137449
Stannis vind ik een saaie lul, maar ik gun het Davosgod wel om Hand of the King te worden.

Dus laat Stannis het nu maar overnemen op de troon, om er daarna weer afgegooid te worden door Dany.
Oh.
pi_152137499
All men must die is toch de tagline van seizoen 4? Welnu.. Arya, Sansa, Danny overleven, rest dood. /the-end
mag het weten
pi_152137505
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stannis vind ik een saaie lul, maar ik gun het Davosgod wel om Hand of the King te worden.

Dus laat Stannis het nu maar overnemen op de troon, om er daarna weer afgegooid te worden door Dany.
Moet hij wel de Lefthand of the King worden... ;(
BFF met GGMM
  woensdag 29 april 2015 @ 21:55:04 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152137525
Ik eis dit seizoen een naaktscène van Sansa
Oh.
pi_152137585
Sansa, Danny en Marg-threesome, zal er wel nooit van komen :'(
mag het weten
  woensdag 29 april 2015 @ 21:59:11 #134
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152137663
Benieuwd of Arya nog een keer seks gaat hebben

Ze is meerderjarig nu
Oh.
pi_152137761
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of Arya nog een keer seks gaat hebben

Ze is meerderjarig nu
Conscience do cost.
pi_152137794
Een oudje dan nog...

BFF met GGMM
pi_152138099
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:02 schreef DonRaja het volgende:
Een oudje dan nog...

[ afbeelding ]
:D
mag het weten
pi_152138755
Ik denk niet echt dat de kwestie wie er op de toon komt nog lang relevant zal zijn. Als Cercei's kinderen binnenkort sterven waar de voorspelling die Ceisei als kind te horen kreeg wel sterk op aansturde lijkt me. Dan zou het goed kunnen dat de Lannisters hun legers terug naar de Westerlands sturen en eventueel een klein stukje van de Riverlands annexeren, maar verder de troon laten voor wat het is.

En zonder het Lannister-Tyrell verbond is er simpelweg geen goed alternatief voor iemand om zich de ijzeren troon op te eigenen waarmee het tot een onpraktisch reliek verwordt zoals Harrenhall.

Behalve als Stannis tegen die tijd bondgenootschappen weet te smeden met de andere grote huizen, maar goed dat zie ik niet zo snel gebeuren. De Mannis heeft de Stormlands niet eens meer in zijn bezit.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 29 april 2015 @ 22:44:14 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152139305
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk niet echt dat de kwestie wie er op de toon komt nog lang relevant zal zijn. Als Cercei's kinderen binnenkort sterven waar de voorspelling die Ceisei als kind te horen kreeg wel sterk op aansturde lijkt me. Dan zou het goed kunnen dat de Lannisters hun legers terug naar de Westerlands sturen en eventueel een klein stukje van de Riverlands annexeren, maar verder de troon laten voor wat het is.

En zonder het Lannister-Tyrell verbond is er simpelweg geen goed alternatief voor iemand om zich de ijzeren troon op te eigenen waarmee het tot een onpraktisch reliek verwordt zoals Harrenhall.

Behalve als Stannis tegen die tijd bondgenootschappen weet te smeden met de andere grote huizen, maar goed dat zie ik niet zo snel gebeuren. De Mannis heeft de Stormlands niet eens meer in zijn bezit.
Wie bezit de Stormlands nu dan?
Oh.
pi_152139442
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:

Nog twee en een half seizoen en de Lannisters zijn nog steeds aan de macht. Ik wil bijvoorbeeld Stannis, of Littlefinger op de troon, gewoon voor wat variatie voordat King's Landing verwoest en ondergesneeuwd wordt (stom dat ze dat al hebben laten zien trouwens, aan zulke spoilende prophecies/flash forwards heb ik een hekel). Hoe groot zou de kans zijn dat er nog een bruut personage op de troon gaat zitten nu de tijd gaat dringen?

Tommen is saai, Robert en Joffrey waren cool. Maar nu iemand anders graag.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_152139514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Nog twee en een half seizoen en de Lannisters zijn nog steeds aan de macht. Ik wil bijvoorbeeld Stannis, of Littlefinger op de troon, gewoon voor wat variatie voordat King's Landing verwoest en ondergesneeuwd wordt (stom dat ze dat al hebben laten zien trouwens, aan zulke spoilende prophecies/flash forwards heb ik een hekel). Hoe groot zou de kans zijn dat er nog een bruut personage op de troon gaat zitten nu de tijd gaat dringen?

Ramsey.
BFF met GGMM
  woensdag 29 april 2015 @ 22:56:01 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152139743
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Eens. Tommen is teringsaai vergeleken met zijn bazenbroer
Oh.
pi_152139747
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ramsey.
Iedereen die geen Lannister van de achternaam heet, en er een beetje spanning in kan houden is welkom op de troon wat mij betreft. Stannis, Littlefinger, Ramsey (dan liever Roose, want Ramsey lijkt te veel op Joffrey), maar dat zwakke jongetje moet even rap de troon af. Ik wil een verovering! :(
pi_152139784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Iedereen die geen Lannister van de achternaam heet, en er een beetje spanning in kan houden is welkom op de troon wat mij betreft. Stannis, Littlefinger, Ramsey (dan liever Roose, want Ramsey lijkt te veel op Joffrey), maar dat zwakke jongetje moet even rap de troon af. Ik wil een verovering! :(
Gezien jouw UI, mag er ook nog wel een zandslang op de troon... ;)
BFF met GGMM
pi_152139847
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Gezien jouw UI, mag er ook nog wel een zandslang op de troon... ;)
Als Doran een beetje ballen heeft mag hij er van mij op. Het liefst zie ik toch Stannis of Littlefinger, omdat ik echt ontzettend benieuwd ben wat zij er van gaan maken. :P
pi_152140072
Dat zie ik echt niet snel gebeuren hoor. Stannis, Littlefinger, de Boltons en de Frey's hebben allemaal geen solide machtsbasis. Behalve als ze een verdomd gunstig bondgenootschap kunnen strikken, zie ik ze niet in de te voorziene toekomst een greep naar de Crownlands doen. De Martells hebben niemand die aanspraak kan maken op het ijzeren gestoelte. De Greyjoys evenmin. De Tyrells zouden eventueel nog Stannis kunnen steunen, maar dat is ook niet echt voor de hand liggend gezien Stannis' notoire wansmaak voor verraders.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 29 april 2015 @ 23:08:10 #147
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_152140088
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik denk juist dat een slappe koning zonder eigen persoonlijkheid er meer spanning in houd. Dat geeft meer ruimte voor de spelletjes van andere lords en ladies. Met een sterke koning op de troon wordt de hele War of Five Kings al snel een kwestie van een paar koppige lords opruimen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 29 april 2015 @ 23:09:01 #148
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_152140115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat zie ik echt niet snel gebeuren hoor. Stannis, Littlefinger, de Boltons en de Frey's hebben allemaal geen solide machtsbasis. Behalve als ze een verdomd gunstig bondgenootschap kunnen strikken, zie ik ze niet in de te voorziene toekomst een greep naar de Crownlands doen. De Martells hebben niemand die aanspraak kan maken op het ijzeren gestoelte. De Greyjoys evenmin. De Tyrells zouden eventueel nog Stannis kunnen steunen, maar dat is ook niet echt voor de hand liggend gezien Stannis' notoire wansmaak voor verraders.
De Martells hebben een aantal keer met Targaryens getrouwd toch? Dat geeft ze eenzelfde soort aanspraak als die van Robert na zijn Rebellion. Al ligt dat er wel een beetje aan hoe die lijnen precies lopen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 29 april 2015 @ 23:12:21 #149
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_152140220
Is iedereen Gendry vergeten?

Zou hij als half-adellijke bastaard ook Snow heten? :')

Wat zou Stannis vinden van Gendry? Zou hij hem als zoon en opvolger accepteren of juist laten vermoorden als bedreiging? Hij had ook spijt van de moord op Renly.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_152140256
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is iedereen Gendry vergeten?

Zou hij als half-adellijke bastaard ook Snow heten? :')
Nee, bastaarden buiten Winterfell heten toch geen Snow?
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')