Hij doet voorkomen of hij een soort Jezuiet is, back to the basics enzo. Maar ik verwacht toch dat hij minder goede bedoelingen heeft dan hij laat blijken. Misschien wil hij wel de wereldlijke macht afzetten en deze vervangen voor geestelijk leiderschap. Soort kalifaat dus.quote:
Carice en Michiel?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:50 schreef MAHL het volgende:
Ze pakken het wel groter aan deze keer blijkbaarToen ik er twee jaar terug was (in die kerk) kon je gewoon binnenlopen zonder tickets ofzo. Wie/wat hebben ze deze keer weten te strikken?
Mag hij proberen, maar dan komt Daenerys langs en zal dat hele kalifaat eventjes roosteren met haar draakjesquote:Op donderdag 30 april 2015 11:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij doet voorkomen of hij een soort Jezuiet is, back to the basics enzo. Maar ik verwacht toch dat hij minder goede bedoelingen heeft dan hij laat blijken. Misschien wil hij wel de wereldlijke macht afzetten en deze vervangen voor geestelijk leiderschap. Soort kalifaat dus.
Gereserveerd voor zaterdagquote:Op donderdag 30 april 2015 10:20 schreef Voszje het volgende:
Tickets voor de Exhibition!![]()
Nu te reserveren via: https://www.gotexhibit.com/netherlands/amsterdam/
quote:Op donderdag 30 april 2015 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voor vrijdag. Deed wel pijn om Amsterdam aan te klikken als 'mijn' stad...
dit is het GoT topic niet het Die Hard topic karinaquote:Op donderdag 30 april 2015 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]Laat even weten hoe het was. Het lijkt mij niet zoveel aan eigenlijk, maar ik ben misschien ook niet zo een 'die-hard' fan als jullie.
Ik eigenlijk ook niet, maar lijkt me leuk om een keer te zien. Je kan ook de Wall beklimmen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]Laat even weten hoe het was. Het lijkt mij niet zoveel aan eigenlijk, maar ik ben misschien ook niet zo een 'die-hard' fan als jullie.
Goeie Tyronquote:Op donderdag 30 april 2015 11:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit is het GoT topic niet het Die Hard topic karina
Post maar wat foto's dan. Het is voor mij vlakbij. Als je op vrijdag gaat kun je ook nog naar DWDD of Pauw trouwens dat wordt daar bij de Westergasfabriek opgenomen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar lijkt me leuk om een keer te zien. Je kan ook de Wall beklimmen bijvoorbeeld.
Ik heb een code doorgestuurd gekregen, waarmee je foto's en films kan terugzien. Ik heb trouwens voor house Targaryen gekozen...quote:Op donderdag 30 april 2015 11:51 schreef Gezicht het volgende:
Als ik de verhalen van vorig jaar moet geloven word je daar door die exhibition heen gejast en sta je na tien minuten weer buiten omdat je niet langer binnen mag blijven.
Ik ga het liefst zo snel mogelijk weer weg uit die stad.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie Tyron
[..]
Post maar wat foto's dan. Het is voor mij vlakbij. Als je op vrijdag gaat kun je ook nog naar DWDD of Pauw trouwens dat wordt daar ook vlakbij opgenomen.
OK dat snap ikquote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga het liefst zo snel mogelijk weer weg uit die stad.
quote:Op donderdag 30 april 2015 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voor vrijdag. Deed wel pijn om Amsterdam aan te klikken als 'mijn' stad...
Meteen leuk berichtje van maken voor op de FP maar?quote:
Dat was vorig jaar. Dit jaar krijg je een uur de tijd. Maar omdat ik daar niet genoeg aan heb, heeft een vriendin voor Targaeryen gekozen, ik voor de Starks en zo heb ik van 12-14 de tijd voor de tentoonstelling.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:51 schreef Gezicht het volgende:
Als ik de verhalen van vorig jaar moet geloven word je daar door die exhibition heen gejast en sta je na tien minuten weer buiten omdat je niet langer binnen mag blijven.
quote:Op woensdag 29 april 2015 23:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Eerder Storm of Waters inderdaad. (Stormlands of Crownlands) Waarschijnlijk de laatste.En heeft dat Storm er dan nog iets mee te maken dat Dany Stormborn als een van haar namen heeft?SPOILER: Lijst met bastardnamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, dat heeft met het weer te maken ten tijde van haar geboorte.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heeft dat Storm er dan nog iets mee te maken dat Dany Stormborn als een van haar namen heeft?.
Toen ze werd geboren was het gewoon kloteweer.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heeft dat Storm er dan nog iets mee te maken dat Dany Stormborn als een van haar namen heeft?.
Toen ze geboren werd, werd haar familie afgeslacht door de Lannisters. Beeldspraak denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
woensdag 11 uurquote:Op donderdag 30 april 2015 10:20 schreef Voszje het volgende:
Gendry is trouwens geen erkende bastard dus heft ook geen achternaam anders had het idd Waters geweestquote:Op woensdag 29 april 2015 23:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, per regio verschilt het. Ik weet niet meer wat de regionaam is van Gendry. Er zijn ook Sands en Flowers bijvoorbeeld.
Ik heb die vorige toen gezien in de kerk. Mega druk, dus je kreeg maar iets van 10 minuten of zo. Wat kleding, wat wapens en verder een boel foto's. Ja, stills uit de show kan ik zelf ook wel makenquote:Op donderdag 30 april 2015 10:20 schreef Voszje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |