Zie edit. Aap.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou Tommen tegen Tommen zeggen dat hij zijn vader is
De Lannisters doen dan wel aan incest maar dit is wel heel erg
Had die grote neger toch nog ff plezier.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat die chick werd opgesloten in die kluis![]()
Was prima materiaal
Niet dat ik Tommen ooit iemand zie vermoordenquote:
Ja er zijn ergere mensen om je laatste uurtjes mee te delen.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had die grote neger toch nog ff plezier.
Dat was zo mooiquote:Op woensdag 29 april 2015 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al mag ze ook onderop![]()
[ afbeelding ]
Ser Pounce: kill!quote:Op woensdag 29 april 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat ik Tommen ooit iemand zie vermoorden
Joffrey heeft alle slechte kanten van Cersei en Jaime opgeslokt
Yep, dat gastje gaat eerder uithuilen bij z'n poes. En dan bedoel ik niet die scheve waar hij mee getrouwd is.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat ik Tommen ooit iemand zie vermoorden
Joffrey heeft alle slechte kanten van Cersei en Jaime opgeslokt
Ik zie het al voor me nu. Heel Westeros verwoest door white walkers en draken. Iedereen dood en alles afgefikt. Maar Ser Pounce leeft nog en gaat lekker op de Iron Throne liggen. En blijkt eigenlijk Joffrey vermoord te hebben, omdat die hem wou slachtenquote:
Zou het niet verwachten en GGRM überbaas vinden als ie dat fliktquote:Op woensdag 29 april 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me nu. Heel Westeros verwoest door white walkers en draken. Iedereen dood en alles afgefikt. Maar Ser Pounce leeft nog en gaat lekker op de Iron Throne liggen. En blijkt eigenlijk Joffrey vermoord te hebben, omdat die hem wou slachten![]()
Moraal van het verhaal: Katten zijn baas
Ook geen Margaery fan dusquote:Op woensdag 29 april 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, dat gastje gaat eerder uithuilen bij z'n poes. En dan bedoel ik niet die scheve waar hij mee getrouwd is.
Wat een scene toch!!quote:Op woensdag 29 april 2015 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al mag ze ook onderop![]()
[ afbeelding ]
Als het maar geen happy end achtig gevoel is na afloopquote:Op woensdag 29 april 2015 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou het niet verwachten en GGRM überbaas vinden als ie dat flikt
Boltons was het privélegertje van de Lannisters, die wouden de Starks uitroeien et voila: motief.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:49 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Wat een scene toch!!
Btw, waarom hadden de Boltons Rob uiteindelijk verraden? Rob had nooit iets verkeerds tegen hen gedaan toch?
Nope, ze is niet echt lelijk. Maar ook zeker niet zo mooi als sommigen hier willen doen geloven.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook geen Margaery fan dus
Met haar scheve bekkie
Boltons konden nu de macht grijpen in the Northquote:Op woensdag 29 april 2015 21:49 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Wat een scene toch!!
Btw, waarom hadden de Boltons Rob uiteindelijk verraden? Rob had nooit iets verkeerds tegen hen gedaan toch?
Poesoptroonquote:Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat van iemand met zo'n username
Vind haar niet echt knap nee.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ze is niet echt lelijk. Maar ook zeker niet zo mooi als sommigen hier willen doen geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |