Nee, uit elkaar gescheurd, zie Gebroeders de Witt.quote:Op maandag 27 april 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
Optyfen met die Willy haters, in de goede oude tijd werd je daar nog gewoon voor opgehangen.
Dat zou ik ook wel met Maxima willen doen.quote:Op maandag 27 april 2015 12:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, uit elkaar gescheurd, zie Gebroeders de Witt.
quote:Op maandag 27 april 2015 12:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ff naar de La Place de Beren
quote:Op maandag 27 april 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
Optyfen met die Willy haters, in de goede oude tijd werd je daar nog gewoon voor opgehangen.
De rest heeft wel zelfrespectquote:Op maandag 27 april 2015 12:48 schreef Yaku het volgende:
Ze interviewen wel telkens de zelfde royals.
Saddam had vroeger voorproevers voor dat soort dingen, die luxe heeft ons Koningshuis niet.quote:
En "Veel te beleven".....quote:Op maandag 27 april 2015 12:49 schreef soapie het volgende:
Volgens mij heeft die prinses een andere koningsdag dan wij... 'Veel te zien...' Ik mis iets geloof ik...
McDrive in de gouden koetsquote:Op maandag 27 april 2015 12:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Gaat Willem nog wat eten of gaat die op de terugweg langs de Texaco voor een bamihapje ?
Hij heeft Maximaquote:Op maandag 27 april 2015 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Saddam had vroeger voorproevers voor dat soort dingen, die luxe heeft ons Koningshuis niet.
quote:Op maandag 27 april 2015 12:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Gaat Willem nog wat eten of gaat die op de terugweg langs de Texaco voor een bamihapje ?
Maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 27 april 2015 12:09 schreef Zipportal het volgende:
Na afloop gaat de familie belastingvrij pannenkoeken vreten in R'dam.
Kom net uit de kroeg gerold na koningsnachtquote:
quote:Op maandag 27 april 2015 12:53 schreef Breekfast het volgende:
Je zou maar door Dionne geinterviewd mogen worden
Stem als een olieknijpschaar.quote:Op maandag 27 april 2015 12:53 schreef Breekfast het volgende:
Je zou maar door Dionne geinterviewd mogen worden
De Jeugd van Toenquote:Op maandag 27 april 2015 12:53 schreef Yaku het volgende:
Welke band is dit? De Jeugd van Tegenwoordig?
Ik zie er ook een beetje Bernhard in.quote:Op maandag 27 april 2015 12:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Heee, hij lijkt een beetje op Claus, zie ik inenen.
Claus was een BAASquote:Op maandag 27 april 2015 12:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Heee, hij lijkt een beetje op Claus, zie ik inenen.
Wat moeten ze doen dan? Een matige grap met een beeldje?quote:Op maandag 27 april 2015 12:55 schreef Yaku het volgende:
Ze doen ook geen ene fuk. Beetje zitten, beetje kijken maar zelf actie ondernemen ho maar.
Doodvoorwerp.quote:Op maandag 27 april 2015 12:55 schreef Joosie200 het volgende:
Gezellig met een zonnebril op je kop de koning toespreken
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 april 2015 12:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die Portugese keitjes lopen ook al niet lekker met hakken.
Ik heb overigens nog niemand gezien die ik ken.
Ik mis Maxima achterop de fiets bij Claus.quote:Op maandag 27 april 2015 12:55 schreef Yaku het volgende:
Ze doen ook geen ene fuk. Beetje zitten, beetje kijken maar zelf actie ondernemen ho maar.
Ik vond de spelletjes een stuk vermakelijkerquote:Op maandag 27 april 2015 12:56 schreef pleeborstel het volgende:
net zo truttig als hollandse spelen dit
Ik ook niet, maar volgens mij is dat Koningsdag-publiek elk jaar dezelfde club die meereist.quote:
Had je tenminste nog vermaeckquote:Op maandag 27 april 2015 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vond de spelletjes een stuk vermakelijker
Eens. Dit is stijf, formeel, niet interactief met het publiek. Je zit alleen wat te koekeloeren en hopen dat ze een keer zwaaien.quote:Op maandag 27 april 2015 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vond de spelletjes een stuk vermakelijker
Ik denk dat er in de bus terug nog wel een hartig woordje over gesproken wordt!quote:Op maandag 27 april 2015 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
Nou nou wat een verbetering die nieuwe stijl Koningsdag.
Dat kan.quote:Op maandag 27 april 2015 12:59 schreef Yaku het volgende:
"Koningshuis bezoekt Dordrechtse rommelmarkt".
Wat een feestquote:
Ze dacht dat het Maxima was volgens mijquote:
Lekker Fransje Bauer ofzoquote:Op maandag 27 april 2015 13:01 schreef kree het volgende:
Die sigeuner muziek ook, hadden ze niks hollanders
Ja Hazes ofzoquote:Op maandag 27 april 2015 13:01 schreef kree het volgende:
Het gewone volk staat net als de leden van het koningshuis achter hekken.quote:Op maandag 27 april 2015 13:00 schreef Fokker89 het volgende:
ze zijn zo lekker gewoon he, ons koningshuis
zelfs dat mocht niet vandaag, Dordtse publiek heeft weinig aan deze dag.quote:Op maandag 27 april 2015 12:59 schreef Yaku het volgende:
"Koningshuis bezoekt Dordrechtse rommelmarkt".
Jan van Est, Zeeg van Sebenquote:Op maandag 27 april 2015 13:01 schreef kree het volgende:
Hihihihiihihii, handje kunnen geven.quote:
Niet alleen het Dordtse publiek, hier heeft niemand iets aan!quote:Op maandag 27 april 2015 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
zelfs dat mocht niet vandaag, Dordtse publiek heeft weinig aan deze dag.
Bang bang! He shot me down!quote:
quote:Op maandag 27 april 2015 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leef als een zigneuer
geniet van de momentenquote:Op maandag 27 april 2015 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leef als een zigneuer
Doet me denken aan..quote:Op maandag 27 april 2015 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leef als een zigneuer
Nee, dat wordt 5 mei, die rommelmarkt, ik denk dat alle Dordtenaren lekker thuis zitten, want wij wisten van te voren dat je niets meer mocht in de stad. Vandaar natuurlijk dat ik niemand in het publiek herken, en ook de accenten van toevallig geïnterviewden me niet Dordts aandoen, allemaal lui van buiten de stad.quote:Op maandag 27 april 2015 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
zelfs dat mocht niet vandaag, Dordtse publiek heeft weinig aan deze dag.
In die 'koffertjes' denk ik (?)quote:Op maandag 27 april 2015 13:04 schreef Jahr00n het volgende:
hebben die bodyguards een blaffer eigenlijk?
''lekker gewoon''quote:Op maandag 27 april 2015 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom draagt die koning geen kroon of iets waaraan je kan zien dattie koning is
Ze heette vroeger toch ook Peter?quote:
Nu lijkt hij net een echt mens, lekker hipquote:Op maandag 27 april 2015 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom draagt die koning geen kroon of iets waaraan je kan zien dattie koning is
Politie heeft wel genoeg vinden ze.quote:Op maandag 27 april 2015 13:04 schreef Jahr00n het volgende:
hebben die bodyguards een blaffer eigenlijk?
Die is gestolen door B2 en Vlugge Japie .quote:Op maandag 27 april 2015 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier kan Dordrecht weinig aan doen lijkt me.quote:Op maandag 27 april 2015 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Dordrecht is ook weer op de kaart gezet. Man man man.
Shame on you!!
quote:Op maandag 27 april 2015 13:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die is gestolen door B2 en Vlugge Japie .
Zes maanden werk en ze kan het vertoon weergeven... De meesten moeten zes maanden werken om gewoon in leven te blijven.quote:Op maandag 27 april 2015 13:07 schreef Cee het volgende:
Zes maanden werk, volgend jaar op een kleedje.
quote:
Nee, dat kan niet Eigen Risco.quote:Op maandag 27 april 2015 13:09 schreef 46 het volgende:
FF langs tandarts is ook geen overbodige luxe
Kan ik me idd elke keer nog over verbazen, dit kan toch niet? en hoeft toch ook helemaal niet?quote:Op maandag 27 april 2015 13:09 schreef 46 het volgende:
Eigen invulling uhu, slechte smoes, dit is wat Willy zelf wouquote:Op maandag 27 april 2015 13:09 schreef kree het volgende:
Owh het is dordrecht zijn schuld dat het zo saai is
eens. Ff een opfris beurt zou hem goed doenquote:Op maandag 27 april 2015 13:09 schreef 46 het volgende:
Juist wel, hij vertelt net dat hij de hele organisatie aan de stad heeft overgelaten... en aan de NOS natuurlijk. (Let op, ik voorspel dat over een paar jaar de NOS de macht in Nederland heeft, dat iedereen naar de pijpen van de omroep moet dansen).quote:Op maandag 27 april 2015 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier kan Dordrecht weinig aan doen lijkt me.
quote:Op maandag 27 april 2015 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
Maxima is nog het enige leuke om naar te kijken.
Niets, wel handig als je het hebt opgenomen voor als je een keer niet kunt slapen....quote:
Ik denk dat de enige eis van Dordt was dat de stad goed in beeld komt.quote:Op maandag 27 april 2015 13:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
hele organisatie aan de stad heeft overgelaten... en aan de NOS natuurlijk. (Let op, ik voorspel dat over een paar jaar de NOS de macht in Nederland
Daar ging meteen al het budget aan op want dat was een lastige.....quote:Op maandag 27 april 2015 13:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige eis van Dordt was dat de stad goed in beeld komt.
Nja als ze er een soort LARP van maken.quote:
voor of in Amalia?quote:Op maandag 27 april 2015 13:12 schreef pleeborstel het volgende:
komt Afrojack nog voor Amalia? Zou leuk zijn
onzin, dit is een hele mooie stad.quote:Op maandag 27 april 2015 13:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar ging meteen al het budget aan op want dat was een lastige.....
Smaken verschillen....quote:Op maandag 27 april 2015 13:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
onzin, dit is een hele mooie stad.
*wordquote:Op maandag 27 april 2015 13:14 schreef Max23 het volgende:
"Ik moet je goed vasthouden"
"Anders wordt ik meegenomen"
Hoeveel geld zou er voor zijn schijt worden gebodenquote:Op maandag 27 april 2015 13:13 schreef Pedroso het volgende:
Gaat er een mobiele WC mee achter de stoet aan eigenlijk ?
Je zal maar aan de schijterij zijn als koning zijnde.
Tree fiddyquote:Op maandag 27 april 2015 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel geld zou er voor zijn schijt worden geboden
Daar worden ze goed voor betaaldquote:Op maandag 27 april 2015 13:15 schreef Pedroso het volgende:
Wel respect voor de koninklijke leden hoor, al die randdebielen die wat van je willen en dan toch met een smile rondlopen.
whehequote:
breezers zuipen in de bus.quote:
Dat dan weer wel, daar zou ik ook wel een smile van een paar uur voor over hebben.quote:
dan neemt ie een nakje sos van onze belastingcentenquote:Op maandag 27 april 2015 13:16 schreef roos94 het volgende:
Stel wimlex kreeg vannacht erge griep wat dan?
Dan wat?quote:Op maandag 27 april 2015 13:16 schreef roos94 het volgende:
Hij wordt nooit ziek.quote:Op maandag 27 april 2015 13:16 schreef roos94 het volgende:
Dan gaat Maxima alleen op pad, evt. met mij als begeleider.quote:Op maandag 27 april 2015 13:16 schreef roos94 het volgende:
Antigriepine erin en gaan!quote:Op maandag 27 april 2015 13:16 schreef roos94 het volgende:
Afgeblazen.quote:Op maandag 27 april 2015 13:16 schreef roos94 het volgende:
stand inquote:Op maandag 27 april 2015 13:16 schreef roos94 het volgende:
Da's ook een veteraan. Van de loempia oorlog.quote:Op maandag 27 april 2015 13:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Er glipte een Aziaat tussen de veteranen om een handje te scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |