quote:Op maandag 27 april 2015 11:37 schreef Mani89 het volgende:
Het is weer van een ongekende kneuterigheid.
Ik dacht alquote:
Nou ja is er iig nog iets gewoon gebleven.quote:Op maandag 27 april 2015 11:37 schreef Mani89 het volgende:
Het is weer van een ongekende kneuterigheid.
Dit en dan óók nog lopen?quote:Op maandag 27 april 2015 11:37 schreef IbanMayo het volgende:
Gaan ze nog lopen door de stad ofzo? Of is dit het?
Willy is gewoon een luie hond.quote:Op maandag 27 april 2015 11:38 schreef roos85 het volgende:
Ik weet niet of dit nou zo'n verbetering is ten opzichte van het koekhappen en wcpot werpen.
Ik hoop het wel, dat met die boten is niksquote:Op maandag 27 april 2015 11:37 schreef IbanMayo het volgende:
Gaan ze nog lopen door de stad ofzo? Of is dit het?
Dan zag je nog wel eens wat teleurgestelde mensen die een heel jaar hadden geoefend en geen aandacht kregen wegens tijdgebrekquote:Op maandag 27 april 2015 11:38 schreef roos85 het volgende:
Ik weet niet of dit nou zo'n verbetering is ten opzichte van het koekhappen en wcpot werpen.
Nummer 2 en 3 zijn op dit moment nog snoezig, Amalia word #viesdikquote:Op maandag 27 april 2015 11:39 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog hoop voor nummer 2 en 3.
Amalia is wel verloren.
linksquote:Op maandag 27 april 2015 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij Amalia naar links of rechts swipen?
Ja. Is wel nodig ookquote:
Eerst Bach luisteren in de Grote Kerk.quote:
dit vind ik wel een beetje een pedopostquote:Op maandag 27 april 2015 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij Amalia naar links of rechts swipen?
Man man man het kan niet op.quote:
Ja dat was altijd prachtige TVquote:Op maandag 27 april 2015 11:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan zag je nog wel eens wat teleurgestelde mensen die een heel jaar hadden geoefend en geen aandacht kregen wegens tijdgebrek![]()
Alexiagodin.quote:Op maandag 27 april 2015 11:40 schreef Fred0w het volgende:
Alexia trekt steeds rare gezichten, zojuist kreeg ze een standje van Amalia.
Zit je met het broekje uit te kijken?quote:Op maandag 27 april 2015 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alexiagodin.
Maakt deze dag nog draaglijk.
Dan komt haar gezicht op elke pot Hak te staan.quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef roos94 het volgende:
Stel amalia is lesbisch wat gebeurt er dan?
Dat ga ik niet zeggen, dan word ik straks gezocht door van allerlei organisaties.quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je met het broekje uit te kijken?
Koninginnen moeten vaak lintjes doorknippen, dus ervaring met scharen is een prequote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef roos94 het volgende:
Dan zal ze van de zwarte piste moeten.quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef roos94 het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2015 11:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Koninginnen moeten vaak lintjes doorknippen, dus ervaring met scharen is een pre
Of een mongooltje.quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef roos94 het volgende:
Dan laten ze haar off-piste skiën.quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef roos94 het volgende:
En er zijn hier echt leuke festivals, word je hiermee opgescheept. Had lekker een.Big Rivers gedaan in oranjestijlquote:
Dan krijgen we 2 koninginnen, duhquote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef roos94 het volgende:
Verdomme.quote:Op maandag 27 april 2015 11:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Koninginnen moeten vaak lintjes doorknippen, dus ervaring met scharen is een pre
[..]
Dat kan dus niet.quote:
Ja, Bach, succesquote:Op maandag 27 april 2015 11:43 schreef Max23 het volgende:
Goddank, parade is voorbij, nu verder met het volgende onderdeel
[..]
Ja, dat is de enige die het op waarde schat.quote:Op maandag 27 april 2015 11:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Dat middelste kind kijkt altijd zo van
'Wat is deze ;s'
Die kan zich geen houding geven, dus daar komt het wel goed mee.quote:Op maandag 27 april 2015 11:47 schreef Fopje het volgende:
Die Alexia doet echt raar. Doet ze dit altijd?
Ze is autistisch.quote:Op maandag 27 april 2015 11:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kan zich geen houding geven, dus daar komt het wel goed mee.
Bach is best vermakelijk.quote:Op maandag 27 april 2015 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het heeft wel wat. Wat saais. Arme kinderen.
Zou ze op FOK! zitten?quote:
Die zat vast op een van die boten.quote:
quote:
kratje pils erbij, en ik vermaak me welquote:Op maandag 27 april 2015 11:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
Een rondvaart op dat bootje is best geinig, als je familie of vrienden snel even Dordt wil laten zien.
wel munniez zonder iets te doen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:51 schreef Fopje het volgende:
Je zou maar koning zijn, wat een kutdag heb je dan. Heel de tijd een neplach opzetten en doen alsof je het interessant vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel hard cashen en Maxima naaien.quote:Op maandag 27 april 2015 11:51 schreef Fopje het volgende:
Je zou maar koning zijn, wat een kutdag heb je dan. Heel de tijd een neplach opzetten en doen alsof je het interessant vindt
ook anaal of niet?quote:Op maandag 27 april 2015 11:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wel hard cashen en Maxima naaien.
Zo!quote:Op maandag 27 april 2015 11:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2015 11:51 schreef Fopje het volgende:
Je zou maar koning zijn, wat een kutdagleven heb je dan. Heel de tijd een neplach opzetten en doen alsof je het interessant vindt
Ze zijn nu al wereldvreemd en gehersenspoeld.quote:Op maandag 27 april 2015 11:52 schreef Specularium het volgende:
Dat zwaaien is wel een beetje zielig.
Dat zou het nog enigzins dragelijk maken ja.quote:Op maandag 27 april 2015 11:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij jou ook niet.quote:Op maandag 27 april 2015 11:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb maxima altijd een beetje matig gevonden. Zou haar niet doen
quote:Op maandag 27 april 2015 11:53 schreef Fokker89 het volgende:
dat helpt ook jaquote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op maandag 27 april 2015 11:53 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom heet je dan Fokker89 en niet Willy67?quote:
Liever Frank Snoeks.quote:Op maandag 27 april 2015 11:54 schreef SureD1 het volgende:
Martine Bijl zou het commentaar moeten doen...
Arno Vermeulenquote:
Dan hadden we in ieder geval alle goede restaurants al langs horen komenquote:
Voor die lokale producten staat niet meer dan 20 seconden neem ik aan?quote:Op maandag 27 april 2015 11:56 schreef yvonne het volgende:
Ze mogen wel
Opschieten. Bach,Het Hof,lokale producten en geholpen.
Waarom staan jullie er niet dan?quote:
Olympiade bij de Visbrugquote:Op maandag 27 april 2015 11:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan hadden we in ieder geval alle goede restaurants al langs horen komen
Die frikadel duurt langer hoor.quote:Op maandag 27 april 2015 11:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor die lokale producten staat niet meer dan 20 seconden neem ik aan?
quote:
Die zit lekker aan de sherry!quote:Op maandag 27 april 2015 11:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar is Bea eigenlijk
Ik zie zoveel nobuddies op die boot, zij had er prima bij gekund
Omdat je als je ergens was, daar niet meer weg mocht, dus ook niet naar huis, de stad is in zônes verdeeld. Ze zijn echt als de dood dat er weer een of andere gek een aanslag wil proberen te plegen. Zooo willen ze namelijk de geschiedenis niet halen in Dordt.quote:
Hangt van de hoogte van het water af.quote:Op maandag 27 april 2015 12:01 schreef JaneDoe het volgende:
dit hadden ze niet eerder kunnen checken?
Die brug wel.quote:Op maandag 27 april 2015 12:01 schreef luckass het volgende:
als willy z'n harses stoot zal die er niet slechter op worden
Minder dan een bestuurder bij ING dus. En hij werkt wel een beetje harder dan in het algemeen wordt geroepen. Deze verplichte (koude) poppenkast is voor hem ook niet zo'n feestje, dat zie je wel aan Alexia, die rare bekken trekt.quote:
quote:Op maandag 27 april 2015 12:02 schreef Zipportal het volgende:
Waar is Marc van der Linden wanneer je 'm nodig hebt?
Dat ook, en dan moet ik straks ook nog in de binnenstad werkenquote:Op maandag 27 april 2015 12:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat je als je ergens was, daar niet meer weg mocht, dus ook niet naar huis, de stad is in zônes verdeeld. Ze zijn echt als de dood dat er weer een of andere gek een aanslag wil proberen te plegen. Zooo willen ze namelijk de geschiedenis niet halen in Dordt.
Godver.quote:Op maandag 27 april 2015 12:02 schreef Zipportal het volgende:
Die zit vast onder het bruggetjequote:Op maandag 27 april 2015 12:02 schreef Zipportal het volgende:
Een referendum willen wij!quote:Op maandag 27 april 2015 12:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik gun Amalia de troon niet
Kan die middelste niet gewoon de opvolgster worden?
Op het bruggetje, daarom te gevaarlijk.quote:Op maandag 27 april 2015 12:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die zit vast onder het bruggetje
Iddquote:Op maandag 27 april 2015 12:05 schreef Starlie het volgende:
het is net of we al naar Lucky TV zitten te kijken
quote:Op maandag 27 april 2015 12:05 schreef Rianne84 het volgende:
Wat een ramenlikkers tussen dat publiek
quote:Op maandag 27 april 2015 12:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat voor debielen staan door? "Joe, hallo, joe hallo, handje handje handje".
Inderdaad, handje handje handje... dit was zeker het stukje "de koning groet de gekken".quote:Op maandag 27 april 2015 12:05 schreef Starlie het volgende:
het is net of we al naar Lucky TV zitten te kijken
quote:Op maandag 27 april 2015 12:07 schreef HighVolume het volgende:
het is goddomme net de intocht van de pakjesboot en sinterklaas man
Alleen de koning geeft geen cadeautjes, die pakt je geld afquote:Op maandag 27 april 2015 12:07 schreef HighVolume het volgende:
Dat is tenminste nog leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 27 april 2015 12:07 schreef HighVolume het volgende:
Dit is een nogal humorloos geheel inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2015 12:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog leuk om naar te kijken
Ik vroeg me al af of Dieuwertje Blok ziek was toen ik die Kerssenboom zag.quote:Op maandag 27 april 2015 12:07 schreef HighVolume het volgende:
Ja, maar de spits kon er niet meer op, al tijdens de bouw begon die toren te proberen een tweede "toren van Pisa" te worden, dat ding staat goed scheef. Vandaar dat aparte uiterlijk.quote:
quote:
Vond daar de Synode van Dordt plaats?quote:Op maandag 27 april 2015 12:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, maar de spits kon er niet meer op, al tijdens de bouw begon die toren te proberen een tweede "toren van Pisa" te worden, dat ding staat goed scheef. Vandaar dat aparte uiterlijk.
alleen als bierquote:Op maandag 27 april 2015 12:11 schreef Specularium het volgende:
Kunnen we daar niet een keer een FOK! meet houden?
Zeg dat.quote:Op maandag 27 april 2015 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
De eerste twee uur van een vlakke Touretappe zijn boeiender.
Dat kan dan weer wel.quote:Op maandag 27 april 2015 12:11 schreef Specularium het volgende:
Kunnen we daar niet een keer een FOK! meet houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |