Ja dat stoort mij ook wel iddquote:
Dat is niet dramatisch genoegquote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom is het nooit "Ja, ik heb me gewoon volgevreten, eigen schuld"?
Ja precies. "Gefeliciteerd" ook, als je mee mag doen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom is het nooit "Ja, ik heb me gewoon volgevreten, eigen schuld"?
En hij heeft suikerziektequote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef Leandra het volgende:
Shoot, 2 tot 3 liter Fanta per dag, iedere dag....
Dan staat je bek permanent stijf van de suiker toch?
En dat met diabetesquote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef Leandra het volgende:
Shoot, 2 tot 3 liter Fanta per dag, iedere dag....
Dan staat je bek permanent stijf van de suiker toch?
tandvleeslachquote:Op zondag 26 april 2015 20:16 schreef Ole het volgende:
De trainer van vandaagFabian.
[ afbeelding ]
Waar blijft Elske Sorel?quote:Op zondag 26 april 2015 20:16 schreef Ole het volgende:
De trainer van vandaagFabian.
[ afbeelding ]
Dat zei ze ja. Geloof er niets van.quote:
Ik dacht dat ze lichter was...Ze is maar 2 kilo zwaarder dan ikquote:Op zondag 26 april 2015 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze is 1,70, graatmager.. kilootje of 55 denk ik?
Mwah, met 1.70 lang is dat wel zo ongeveer onderaan de grens van een gezond BMI....quote:
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder 27.quote:
Welneequote:Op zondag 26 april 2015 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, met 1.70 lang is dat wel zo ongeveer onderaan de grens van een gezond BMI....
Dit jaar niet denk ik http://www.rtl.nl/obese-nl/#!/303895/nieuws/quote:
Jawel, volgende aflevering.quote:Op zondag 26 april 2015 20:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit jaar niet denk ik http://www.rtl.nl/obese-nl/#!/303895/nieuws/
Radmillo is volgens mij helemaal niet zo'n aardige trainer.quote:Op zondag 26 april 2015 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat nou denigrerend bedoeld van Radmilo, dat gepraat over 'die pens' ?
Nee, zondag is geen vreetdag hier, dat is zaterdagquote:Op zondag 26 april 2015 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar voor nu nog een lekker bakje chips?
Of hij prikkelt mensen graag ipv troetelen. Althans dat hoop ikquote:Op zondag 26 april 2015 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Radmillo is volgens mij helemaal niet zo'n aardige trainer.
Ik kijk dit programma echt altijd met een zak chips of iets anders vets, viel mij op.quote:Op zondag 26 april 2015 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar voor nu nog een lekker bakje chips?
Dat denk ik ook... Maar meent hij die 'walging' of is het oprechte verbazing of is het geveinsd om dingen los te maken?quote:Op zondag 26 april 2015 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Radmillo is volgens mij helemaal niet zo'n aardige trainer.
Hij zou inmiddels wel wat gewend moeten zijn lijkt me.quote:Op zondag 26 april 2015 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Maar meent hij die 'walging' of is het oprechte verbazing of is het geveinsd om dingen los te maken?
Zeker als er een heel team omheen staat.quote:Op zondag 26 april 2015 20:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Een trainer moet ook hard zijn. Het is geen theekransje.
En als er 1,5 miljoen mensen meekijkenquote:Op zondag 26 april 2015 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker als er een heel team omheen staat.
Gelukkig zijn mijn fysio's heel lievquote:Op zondag 26 april 2015 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat hij mij zou motiveren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Hehehe.quote:Op zondag 26 april 2015 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zelf ook van de Balkan en als die man mij zou trainen zou 'ie het echt wel horen hoor
Jep. Dat soort mannetjes kan namelijk heeeeel slecht tegen een weerwoordquote:Op zondag 26 april 2015 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehehe.
Dan ruilt hij je in voor een andere kandidaat
Nou nee, je moet wel tegen een stootje kunnen als er een team in jou gaat investeren. Althans zo gok ik dat ze denken. Genoeg mensen die mee willen doen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Dat soort mannetjes kan namelijk heeeeel slecht tegen een weerwoord![]()
Niksquote:
quote:Op zondag 26 april 2015 20:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn fysio's heel liev![]()
Had het vrijdag nog met mijn fysio over Radmillo. Hij kent hem. Sommige mensen houden wel van zijn stijl, ik heb meer een soort Zeger nodig. En die heb ik gelukkig ookWel bikkelen en grenzen opzoeken, maar wel op een leuke manier.
Is dat ook personal training? Ik zou graag iemand willen die eens in de maand oid een schema maakt, kijkt of ik eea goed doe en een uurtje coacht, maar ik hoef niet iemand die constant naast me staat. De tarieven die ik tegen kom, staan me alleen niet zo aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dat is zijn tussendoortjequote:Op zondag 26 april 2015 20:33 schreef Leandra het volgende:
Whut, heeft hij daar een hele ovenschaal als bord?
Ja. Maar vanwege chronische blessure krijg ik veel vergoed.quote:Op zondag 26 april 2015 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat ook personal training? Ik zou graag iemand willen die eens in de maand oid een schema maakt, kijkt of ik eea goed doe en een uurtje coacht, maar ik hoef niet iemand die constant naast me staat. De tarieven die ik tegen kom, staan me alleen niet zo aan
Ja zo denken ze ook. Maar ik vind een trainer die begint met 'hoe eet je dat eraan?' echt niet oke... En dit is natuurlijk maar een weekendje, je pt is een ander, maar toch.quote:Op zondag 26 april 2015 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee, je moet wel tegen een stootje kunnen als er een team in jou gaat investeren. Althans zo gok ik dat ze denken. Genoeg mensen die mee willen doen.
Ze zullen dit vast ook wel mooi monteren.quote:Op zondag 26 april 2015 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja zo denken ze ook. Maar ik vind een trainer die begint met 'hoe eet je dat eraan?' echt niet oke... En dit is natuurlijk maar een weekendje, je pt is een ander, maar toch.
Hmmm, misschien een idee om naar een fysio te gaan, daar ben ik voor verzekerd! Nooit aan gedachtquote:Op zondag 26 april 2015 20:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja. Maar vanwege chronische blessure krijg ik veel vergoed.
Je kunt bij de meeste sportscholen/ fysio's ook 1x per maand instructie krijgen
27,5quote:Op zondag 26 april 2015 20:37 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het niet, een man die 17½ kg afvalt in 6 weken (48 dagen) is veel, en die vrouw van vorige week moest 30 kg in 100 dagen afvallen? En ze begonnen met ongeveer hetzelfde gewicht?
Het is gewoon uit voorzorgquote:Op zondag 26 april 2015 20:37 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het niet, een man die 17½ kg afvalt in 6 weken (48 dagen) is veel, en die vrouw van vorige week moest 30 kg in 100 dagen afvallen? En ze begonnen met ongeveer hetzelfde gewicht?
Dat is waar inderdaad!quote:Op zondag 26 april 2015 20:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar je zou het niet steeds herhalen denk ik? Ach, ik weet niet, het geeft me gewoon een apart gevoel...quote:Op zondag 26 april 2015 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zullen dit vast ook wel mooi monteren.
En ik denk ook, hoe krijg je het eraan gegeten.
Oh dat is veelquote:
Ik zou het niet één keer zeggen (behalve bij vrienden waar je heen en weer zegt wat je denkt). Radmilo hoeft het idd niet meer dan eens te doen. Dat gaat ook nergens over.quote:Op zondag 26 april 2015 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar je zou het niet steeds herhalen denk ik? Ach, ik weet niet, het geeft me gewoon een apart gevoel...
Kan wel even duren denk ik als je vaten kapot zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Horen die benen niet bij te kleuren of is dat voor altijd stuk?
quote:
Hij wil net zulke beentjes als Wendy.quote:Op zondag 26 april 2015 20:42 schreef Sked het volgende:
Op deze manier weegt hij aan het eind van de rit nog 30 kilo
quote:Op zondag 26 april 2015 20:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij wil net zulke beentjes als Wendy.
ongetwijfeldquote:
Lekker een diagonaaltje, ja toch.quote:Op zondag 26 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil weer eens iemand die gewoon de boel beflikkert en aankomt
Er is altijd wel een deelnemer waar ik een hekel aan heb, die gun ik meer kilo's. Maar deze man is net zoals die vrouw van vorige week wel tof.quote:Op zondag 26 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je dat TLC programma maar eens kijken. My 600lbs heet dat geloof ik.quote:Op zondag 26 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2015 20:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan moet je dat TLC programma maar eens kijken. My 600lbs heet dat geloof ik.
Van die Amerikanen die ondanks een operatie nog gewoon naar de Mc Drive gaan elke dag
Ja of een ander erop uit sturen... Dr Now vind ik wel sympathiek, ook al kan ie bikkelhard zijnquote:Op zondag 26 april 2015 20:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan moet je dat TLC programma maar eens kijken. My 600lbs heet dat geloof ik.
Van die Amerikanen die ondanks een operatie nog gewoon naar de Mc Drive gaan elke dag
quote:
Ik wist hetquote:
Hotel Spaander is in Volendam. Misschien gaat hij daar de boel overhoop halen?quote:Op zondag 26 april 2015 20:49 schreef tralalala het volgende:
Was dit nou gewoon Herrie in de keuken of heel iets anders. (omdat andere titel)
Herman den Blijker en hotelier Reimers strijken zes weken lang neer in het pittoreske Volendam. Vanaf dinsdag 28 april gaan de topkok en de hotelier hun grootste uitdaging ooit aan; het bekende familiehotel Spaander in zijn oude glorie herstellen. Het hotel wordt gerund door de eigenzinnige broers Albert en Evert, die door hun gebrek aan horecaervaring moeite hebben om het hotel naar een hoger niveau te tillen. Kijk aanstaande dinsdag Herrie In Hotel Spaander om 21:30 op RTL 4!quote:Op zondag 26 april 2015 20:49 schreef tralalala het volgende:
Was dit nou gewoon Herrie in de keuken of heel iets anders. (omdat andere titel)
Oh jammer, vond dat oude programma wel leuk om te zien.quote:Op zondag 26 april 2015 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Herman den Blijker en hotelier Reimers strijken zes weken lang neer in het pittoreske Volendam. Vanaf dinsdag 28 april gaan de topkok en de hotelier hun grootste uitdaging ooit aan; het bekende familiehotel Spaander in zijn oude glorie herstellen. Het hotel wordt gerund door de eigenzinnige broers Albert en Evert, die door hun gebrek aan horecaervaring moeite hebben om het hotel naar een hoger niveau te tillen. Kijk aanstaande dinsdag Herrie In Hotel Spaander om 21:30 op RTL 4!
Zalm?quote:
Er hangt ook een mooie spreuk boven de bank hoorquote:Op zondag 26 april 2015 21:17 schreef tralalala het volgende:
Behalve die lampjes danmaar dat heeft dan hopelijk met kerst te maken.
Kostpijs 50 centquote:Op zondag 26 april 2015 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je je realiseert dat er mensen zijn die geld verdienen aan het maken van die Gerda-meuk
Zal hij ook moeten hoor... Voor de verzekering wel althans.quote:Op zondag 26 april 2015 21:18 schreef Leandra het volgende:
Dat is dan weer zijn voordeel, het zat vrijwel allemaal op dezelfde plek, dus een stuk beter te opereren dan bij Daisy van vorige week.... die moest het eerst een jaar vasthouden.
Eentje moet kunnen.quote:Op zondag 26 april 2015 21:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Er hangt ook een mooie spreuk boven de bank hoor
Ik dacht dat dat de spreuk wasquote:
Ja he?quote:Op zondag 26 april 2015 21:32 schreef Leandra het volgende:
Echt zo'n Oud-Hollandsche schaatsers kop heeft hij nou
Nu ook, de deelnemer van vorige week sloeg over de kop met de mountainbikequote:Op zondag 26 april 2015 21:36 schreef roos94 het volgende:
Was het in andere seizoenen niet zo dat ze ook een soort bootcamp deden waarin alle obese kandidaten samen gingen sporten etc. En waar ook relaties uit ontstonden?
huh echt? Heb ik ff gemist danquote:Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu ook, de deelnemer van vorige week sloeg over de kop met de mountainbike
Jep. Ik weet niet of het vandaag aan de orde is geweest, heb tussendoor andere dingen gedaan...quote:
Hij had de brief daar geschrevenquote:Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu ook, de deelnemer van vorige week sloeg over de kop met de mountainbike
Ze noemen volgens mij alles bootcamp.quote:Op zondag 26 april 2015 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was tijdens het eerste weekend...
O dan heb ik dat even gemist.quote:Op zondag 26 april 2015 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was tijdens het eerste weekend...
Ard Schenkquote:Op zondag 26 april 2015 21:32 schreef Leandra het volgende:
Echt zo'n Oud-Hollandsche schaatsers kop heeft hij nou
Was misschien wel met de verhuizing. Of hij kon geen vrij krijgen..quote:Op zondag 26 april 2015 22:46 schreef Biancavia het volgende:
Ja, ze zijn allemaal een week op bootcamp geweest, maar dat is bij deze aflevering niet aan de orde geweest. Misschien is hij niet meegegaan?
spoilerquote:Op zondag 3 mei 2015 17:18 schreef Trusten het volgende:
Vanavond meisje dat ik ken erin, nog erg jong en veel meegemaakt. Nu wel slank door Obese
Ben benieuwd
Ja, ze had ook wel 20 kg kunnen aankomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Dat is waar. Maar dat zien we niet in deze afleveringen.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
sommigen vallen toch weer terug en blijven niet slank.
Vind ik ook.quote:
Voor haar leeftijd wel. Er zou elk jaar bijkomen als er niks gebeurtquote:
Die hebben er 20 jaar langer over kunnen doen ook..quote:
Vind ik weinig met dat gewicht . Zou ze lang zijn?quote:
Ja, die sleepten het ook al wat langer mee, daar zou zij ook op uitkomen als ze nu niets zou doen.quote:
Nou moeten we even opletten als ze naast Wendy staat, die zou 1.70 zijnquote:Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Vind ik weinig met dat gewicht . Zou ze lang zijn?
Ik heb zo'n vermoeden dat ze wel relatief lang is, vandaar ook dat 156 best veel leekquote:Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Vind ik weinig met dat gewicht . Zou ze lang zijn?
ben daar ook benieuwd naarquote:Op zondag 3 mei 2015 20:23 schreef Marieke_w het volgende:
kunnen we wel zien of een jonger iemand minder last heeft van overtollig vel dan een ouder iemand ivm de elasticiteit van de huid...
editquote:Op zondag 3 mei 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze wel relatief lang is, vandaar ook dat 156 best veel leek
Ik hoop het in elk geval voor haar!quote:Op zondag 3 mei 2015 20:23 schreef Marieke_w het volgende:
kunnen we wel zien of een jonger iemand minder last heeft van overtollig vel dan een ouder iemand ivm de elasticiteit van de huid...
Ik ben benieuwd of er ook 30 kg in 100 dagen af moet en nog eens 30 in de tweede 100 dagen, want als dat lukt gaat die huid net zo goed moeilijk terugveren.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:23 schreef Marieke_w het volgende:
zijn sportschool is in Amsterdam en zij woont daar. Denk ik, dat dat het is.quote:
Ze heeft gewoon strugglesquote:Op zondag 3 mei 2015 20:31 schreef Nammie het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Na 3 dagen een eetbui is wel erg.
Ze heeft een moeilijke jeugd gehadquote:Op zondag 3 mei 2015 20:33 schreef Nammie het volgende:
[..]
Psychisch?
Wel een mooi hoofd! Wat studeert ze?
Nederlands dacht ik.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:33 schreef Nammie het volgende:
[..]
Psychisch?
Nederlandsquote:Op zondag 3 mei 2015 20:33 schreef Nammie het volgende:
[..]
Psychisch?
Binge eating disorder, leer je ook niet zomaar af lijkt me.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:31 schreef Nammie het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Na 3 dagen een eetbui is wel erg.
Vader weg na scheiding, moeder vervolgens in een faillissement en na het faillissement binnen een jaar overleden aan kanker, zij en haar broertje en zusje over 3 gezinnen verdeeld....quote:Op zondag 3 mei 2015 20:33 schreef Nammie het volgende:
[..]
Psychisch?
Ik kan je uit eigen ervaring melden dat dat er vrij weinig mee te maken heeftquote:Op zondag 3 mei 2015 20:23 schreef Marieke_w het volgende:
Het is natuurlijk ook genetisch, maar leeftijd heeft er zeker wel invloed op.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:36 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring melden dat dat er vrij weinig mee te maken heeft
en gunstige verdeling van het vet denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |