ongetwijfeldquote:
Lekker een diagonaaltje, ja toch.quote:Op zondag 26 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil weer eens iemand die gewoon de boel beflikkert en aankomt
Er is altijd wel een deelnemer waar ik een hekel aan heb, die gun ik meer kilo's. Maar deze man is net zoals die vrouw van vorige week wel tof.quote:Op zondag 26 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je dat TLC programma maar eens kijken. My 600lbs heet dat geloof ik.quote:Op zondag 26 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2015 20:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan moet je dat TLC programma maar eens kijken. My 600lbs heet dat geloof ik.
Van die Amerikanen die ondanks een operatie nog gewoon naar de Mc Drive gaan elke dag
Ja of een ander erop uit sturen... Dr Now vind ik wel sympathiek, ook al kan ie bikkelhard zijnquote:Op zondag 26 april 2015 20:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan moet je dat TLC programma maar eens kijken. My 600lbs heet dat geloof ik.
Van die Amerikanen die ondanks een operatie nog gewoon naar de Mc Drive gaan elke dag
quote:
Ik wist hetquote:
Hotel Spaander is in Volendam. Misschien gaat hij daar de boel overhoop halen?quote:Op zondag 26 april 2015 20:49 schreef tralalala het volgende:
Was dit nou gewoon Herrie in de keuken of heel iets anders. (omdat andere titel)
Herman den Blijker en hotelier Reimers strijken zes weken lang neer in het pittoreske Volendam. Vanaf dinsdag 28 april gaan de topkok en de hotelier hun grootste uitdaging ooit aan; het bekende familiehotel Spaander in zijn oude glorie herstellen. Het hotel wordt gerund door de eigenzinnige broers Albert en Evert, die door hun gebrek aan horecaervaring moeite hebben om het hotel naar een hoger niveau te tillen. Kijk aanstaande dinsdag Herrie In Hotel Spaander om 21:30 op RTL 4!quote:Op zondag 26 april 2015 20:49 schreef tralalala het volgende:
Was dit nou gewoon Herrie in de keuken of heel iets anders. (omdat andere titel)
Oh jammer, vond dat oude programma wel leuk om te zien.quote:Op zondag 26 april 2015 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Herman den Blijker en hotelier Reimers strijken zes weken lang neer in het pittoreske Volendam. Vanaf dinsdag 28 april gaan de topkok en de hotelier hun grootste uitdaging ooit aan; het bekende familiehotel Spaander in zijn oude glorie herstellen. Het hotel wordt gerund door de eigenzinnige broers Albert en Evert, die door hun gebrek aan horecaervaring moeite hebben om het hotel naar een hoger niveau te tillen. Kijk aanstaande dinsdag Herrie In Hotel Spaander om 21:30 op RTL 4!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |