Hmmm, misschien een idee om naar een fysio te gaan, daar ben ik voor verzekerd! Nooit aan gedachtquote:Op zondag 26 april 2015 20:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja. Maar vanwege chronische blessure krijg ik veel vergoed.
Je kunt bij de meeste sportscholen/ fysio's ook 1x per maand instructie krijgen
27,5quote:Op zondag 26 april 2015 20:37 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het niet, een man die 17½ kg afvalt in 6 weken (48 dagen) is veel, en die vrouw van vorige week moest 30 kg in 100 dagen afvallen? En ze begonnen met ongeveer hetzelfde gewicht?
Het is gewoon uit voorzorgquote:Op zondag 26 april 2015 20:37 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het niet, een man die 17½ kg afvalt in 6 weken (48 dagen) is veel, en die vrouw van vorige week moest 30 kg in 100 dagen afvallen? En ze begonnen met ongeveer hetzelfde gewicht?
Dat is waar inderdaad!quote:Op zondag 26 april 2015 20:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar je zou het niet steeds herhalen denk ik? Ach, ik weet niet, het geeft me gewoon een apart gevoel...quote:Op zondag 26 april 2015 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zullen dit vast ook wel mooi monteren.
En ik denk ook, hoe krijg je het eraan gegeten.
Oh dat is veelquote:
Ik zou het niet één keer zeggen (behalve bij vrienden waar je heen en weer zegt wat je denkt). Radmilo hoeft het idd niet meer dan eens te doen. Dat gaat ook nergens over.quote:Op zondag 26 april 2015 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar je zou het niet steeds herhalen denk ik? Ach, ik weet niet, het geeft me gewoon een apart gevoel...
Kan wel even duren denk ik als je vaten kapot zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Horen die benen niet bij te kleuren of is dat voor altijd stuk?
quote:
Hij wil net zulke beentjes als Wendy.quote:Op zondag 26 april 2015 20:42 schreef Sked het volgende:
Op deze manier weegt hij aan het eind van de rit nog 30 kilo
quote:Op zondag 26 april 2015 20:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij wil net zulke beentjes als Wendy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |