Nou nee, je moet wel tegen een stootje kunnen als er een team in jou gaat investeren. Althans zo gok ik dat ze denken. Genoeg mensen die mee willen doen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Dat soort mannetjes kan namelijk heeeeel slecht tegen een weerwoord![]()
Niksquote:
quote:Op zondag 26 april 2015 20:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn fysio's heel liev![]()
Had het vrijdag nog met mijn fysio over Radmillo. Hij kent hem. Sommige mensen houden wel van zijn stijl, ik heb meer een soort Zeger nodig. En die heb ik gelukkig ookWel bikkelen en grenzen opzoeken, maar wel op een leuke manier.
Is dat ook personal training? Ik zou graag iemand willen die eens in de maand oid een schema maakt, kijkt of ik eea goed doe en een uurtje coacht, maar ik hoef niet iemand die constant naast me staat. De tarieven die ik tegen kom, staan me alleen niet zo aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dat is zijn tussendoortjequote:Op zondag 26 april 2015 20:33 schreef Leandra het volgende:
Whut, heeft hij daar een hele ovenschaal als bord?
Ja. Maar vanwege chronische blessure krijg ik veel vergoed.quote:Op zondag 26 april 2015 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat ook personal training? Ik zou graag iemand willen die eens in de maand oid een schema maakt, kijkt of ik eea goed doe en een uurtje coacht, maar ik hoef niet iemand die constant naast me staat. De tarieven die ik tegen kom, staan me alleen niet zo aan
Ja zo denken ze ook. Maar ik vind een trainer die begint met 'hoe eet je dat eraan?' echt niet oke... En dit is natuurlijk maar een weekendje, je pt is een ander, maar toch.quote:Op zondag 26 april 2015 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee, je moet wel tegen een stootje kunnen als er een team in jou gaat investeren. Althans zo gok ik dat ze denken. Genoeg mensen die mee willen doen.
Ze zullen dit vast ook wel mooi monteren.quote:Op zondag 26 april 2015 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja zo denken ze ook. Maar ik vind een trainer die begint met 'hoe eet je dat eraan?' echt niet oke... En dit is natuurlijk maar een weekendje, je pt is een ander, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |