Ja dat stoort mij ook wel iddquote:
Dat is niet dramatisch genoegquote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom is het nooit "Ja, ik heb me gewoon volgevreten, eigen schuld"?
Ja precies. "Gefeliciteerd" ook, als je mee mag doen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom is het nooit "Ja, ik heb me gewoon volgevreten, eigen schuld"?
En hij heeft suikerziektequote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef Leandra het volgende:
Shoot, 2 tot 3 liter Fanta per dag, iedere dag....
Dan staat je bek permanent stijf van de suiker toch?
En dat met diabetesquote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef Leandra het volgende:
Shoot, 2 tot 3 liter Fanta per dag, iedere dag....
Dan staat je bek permanent stijf van de suiker toch?
tandvleeslachquote:Op zondag 26 april 2015 20:16 schreef Ole het volgende:
De trainer van vandaagFabian.
[ afbeelding ]
Waar blijft Elske Sorel?quote:Op zondag 26 april 2015 20:16 schreef Ole het volgende:
De trainer van vandaagFabian.
[ afbeelding ]
Dat zei ze ja. Geloof er niets van.quote:
Ik dacht dat ze lichter was...Ze is maar 2 kilo zwaarder dan ikquote:Op zondag 26 april 2015 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze is 1,70, graatmager.. kilootje of 55 denk ik?
Mwah, met 1.70 lang is dat wel zo ongeveer onderaan de grens van een gezond BMI....quote:
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder 27.quote:
Welneequote:Op zondag 26 april 2015 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, met 1.70 lang is dat wel zo ongeveer onderaan de grens van een gezond BMI....
Dit jaar niet denk ik http://www.rtl.nl/obese-nl/#!/303895/nieuws/quote:
Jawel, volgende aflevering.quote:Op zondag 26 april 2015 20:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit jaar niet denk ik http://www.rtl.nl/obese-nl/#!/303895/nieuws/
Radmillo is volgens mij helemaal niet zo'n aardige trainer.quote:Op zondag 26 april 2015 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat nou denigrerend bedoeld van Radmilo, dat gepraat over 'die pens' ?
Nee, zondag is geen vreetdag hier, dat is zaterdagquote:Op zondag 26 april 2015 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar voor nu nog een lekker bakje chips?
Of hij prikkelt mensen graag ipv troetelen. Althans dat hoop ikquote:Op zondag 26 april 2015 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Radmillo is volgens mij helemaal niet zo'n aardige trainer.
Ik kijk dit programma echt altijd met een zak chips of iets anders vets, viel mij op.quote:Op zondag 26 april 2015 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar voor nu nog een lekker bakje chips?
Dat denk ik ook... Maar meent hij die 'walging' of is het oprechte verbazing of is het geveinsd om dingen los te maken?quote:Op zondag 26 april 2015 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Radmillo is volgens mij helemaal niet zo'n aardige trainer.
Hij zou inmiddels wel wat gewend moeten zijn lijkt me.quote:Op zondag 26 april 2015 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Maar meent hij die 'walging' of is het oprechte verbazing of is het geveinsd om dingen los te maken?
Zeker als er een heel team omheen staat.quote:Op zondag 26 april 2015 20:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Een trainer moet ook hard zijn. Het is geen theekransje.
En als er 1,5 miljoen mensen meekijkenquote:Op zondag 26 april 2015 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker als er een heel team omheen staat.
Gelukkig zijn mijn fysio's heel lievquote:Op zondag 26 april 2015 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat hij mij zou motiveren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Hehehe.quote:Op zondag 26 april 2015 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zelf ook van de Balkan en als die man mij zou trainen zou 'ie het echt wel horen hoor
Jep. Dat soort mannetjes kan namelijk heeeeel slecht tegen een weerwoordquote:Op zondag 26 april 2015 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehehe.
Dan ruilt hij je in voor een andere kandidaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |