Vind ik weinig met dat gewicht . Zou ze lang zijn?quote:
Ja, die sleepten het ook al wat langer mee, daar zou zij ook op uitkomen als ze nu niets zou doen.quote:
Nou moeten we even opletten als ze naast Wendy staat, die zou 1.70 zijnquote:Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Vind ik weinig met dat gewicht . Zou ze lang zijn?
Ik heb zo'n vermoeden dat ze wel relatief lang is, vandaar ook dat 156 best veel leekquote:Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Vind ik weinig met dat gewicht . Zou ze lang zijn?
ben daar ook benieuwd naarquote:Op zondag 3 mei 2015 20:23 schreef Marieke_w het volgende:
kunnen we wel zien of een jonger iemand minder last heeft van overtollig vel dan een ouder iemand ivm de elasticiteit van de huid...
editquote:Op zondag 3 mei 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze wel relatief lang is, vandaar ook dat 156 best veel leek
Ik hoop het in elk geval voor haar!quote:Op zondag 3 mei 2015 20:23 schreef Marieke_w het volgende:
kunnen we wel zien of een jonger iemand minder last heeft van overtollig vel dan een ouder iemand ivm de elasticiteit van de huid...
Ik ben benieuwd of er ook 30 kg in 100 dagen af moet en nog eens 30 in de tweede 100 dagen, want als dat lukt gaat die huid net zo goed moeilijk terugveren.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:23 schreef Marieke_w het volgende:
zijn sportschool is in Amsterdam en zij woont daar. Denk ik, dat dat het is.quote:
Ze heeft gewoon strugglesquote:Op zondag 3 mei 2015 20:31 schreef Nammie het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Na 3 dagen een eetbui is wel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |