Hmm. Nou, ik heb ook wel eens gezegd dat ik sommige opmerkingen over haar gewicht wat ver vind gaan en ben niet echt een dikkerdje. Ik vind opmerkingen over omvang (of het nou over duntjes of dikkerdjes gaat wat naar), maar volgens mij gaan kritische berichten hier meestal over haar aanstelleritusquote:
Dit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel dik, maar ik zeik niet over haar gewicht. Wel over het feit dat ze denkt daar een maagverkleining voor nodig te hebben
Zoals gezegd worden BN-ers hier stevig, maar doorgaans niet onheus aangepakt. Vooral als ze zichzelf op een gezonde levensstijl voorstaan, maar dan zoals nu wegens lamlendigheid wel uitwijken naar een onnodige operatie, hebben we daar nog wel eens een mening over. Simpel gescheld en getroll en onnodige kwetsende opmerkingen, zoals jij die onder andere zelf maakte, zijn niet toegestaan en worden gewoon aangepakt.quote:
Thanks for pointing out the obvious.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zoals gezegd worden BN-ers hier stevig, maar doorgaans niet onheus aangepakt. Vooral als ze zichzelf op een gezonde levensstijl voorstaan, maar dan zoals nu wegens lamlendigheid wel uitwijken naar een onnodige operatie, hebben we daar nog wel eens een mening over. Simpel gescheld en getroll en onnodige kwetsende opmerkingen, zoals jij die onder andere zelf maakte, zijn niet toegestaan en worden gewoon aangepakt.
Dat iets soms tientallen topics lang wordt uitgemolken hoef je niet leuk te vinden, maar is wel de vrijheid van anderen. Dat mag je een keer zeggen en daarna zoek je gewoon weer een topic dat wél je interesse heeft. Zo werkt het hier.
Je bent zeker ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sommigen die hier zeiken over haar gewicht zijn zelf dik.
en sommigen die een ander verdenken een wijde kut te hebben hebben er zelf één!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sommigen die hier zeiken over haar gewicht zijn zelf dik.
Dit icm jouw nick is HI-LA-RISCH.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
en sommigen die een ander verdenken een wijde kut te hebben hebben er zelf één!!
Tsja, het mag allemaal niks kosten heb ik begrepen [Son's oproep voor lekkere hapjes waarvoor geen budget is] en waarschijnlijk zijn de meesten te moe om deel te nemen aan zo'n vermoeiende dagquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
Laten we ontopic gaan. Er gebeurt genoeg; ze weegt voor het eerst minder dan haar man en de MEdag dreigt niet te gaan vanwege te weinig animo.
het zijn allemaal ME-ers bij elkaar he, kunnen ze lekker tegen elkaar klagen en zeuren toch?quote:Op woensdag 29 april 2015 17:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tsja, het mag allemaal niks kosten heb ik begrepen [Son's oproep voor lekkere hapjes waarvoor geen budget is] en waarschijnlijk zijn de meesten te moe om deel te nemen aan zo'n vermoeiende dag![]()
Wie heeft daar ook trek in om gezeur aan te moeten luisteren? Tis toch alleen maar kommer en kwijl/kwel
Lijkt me ontzettend vermoeiend. Ik zou juist alleen maar positieve shit aan willen horen, maarja, dat ben ik. Heb een schurfthekel aan beroepsklagers en pfff-puffers.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zijn allemaal ME-ers bij elkaar he, kunnen ze lekker tegen elkaar klagen en zeuren toch?
De primaire (terugkerende) klacht is al dat het op Moederdag is, en dat er daarom veel niet (kunnen) komen.... waarom ze dan toch zo stug vasthouden aan dat jaarlijkse evenement op Moederdag snap ik ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zijn allemaal ME-ers bij elkaar he, kunnen ze lekker tegen elkaar klagen en zeuren toch?
Zijn ook maar ca. 60 stoelenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou gelukkig, het gaat door!
Ik word al moe bij de gedachte...Het is wel wat treurig; een minimum van 50 aanmeldingen net halen voor een evenement met zo'n grootse naam.
Ik wel. ME bijeenkomst op MOE-derdag. Pun intended.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De primaire (terugkerende) klacht is al dat het op Moederdag is, en dat er daarom veel niet (kunnen) komen.... waarom ze dan toch zo stug vasthouden aan dat jaarlijkse evenement op Moederdag snap ik ook niet.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wel. ME bijeenkomst op MOE-derdag. Pun intended.
Zo dat was mijn geniale bijdrage weer..
twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 19:07:58Lieve ME vrienden! Dit is de lijst van de mensen die zich hebben opgegeven. Willen jullie alsjeblief checken of... http://t.co/1n5FaQQuaz reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |