abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152092181
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef Ole het volgende:

[..]

wel 3!
Dan mag je dus mooi geen commentaar meer hebben op mede-dikkerdjes hé!
pi_152092718
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Bron?
Ik ben alwetende.
pi_152093129
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben alwetende.
Hmm. Nou, ik heb ook wel eens gezegd dat ik sommige opmerkingen over haar gewicht wat ver vind gaan en ben niet echt een dikkerdje. Ik vind opmerkingen over omvang (of het nou over duntjes of dikkerdjes gaat wat naar), maar volgens mij gaan kritische berichten hier meestal over haar aanstelleritus
pi_152094393
Veel vies dikke mensen in SHO. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:52:17 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152094503
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel dik, maar ik zeik niet over haar gewicht. Wel over het feit dat ze denkt daar een maagverkleining voor nodig te hebben :P
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2015 @ 14:57:49 #56
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_152096102
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben alwetende.
Zoals gezegd worden BN-ers hier stevig, maar doorgaans niet onheus aangepakt. Vooral als ze zichzelf op een gezonde levensstijl voorstaan, maar dan zoals nu wegens lamlendigheid wel uitwijken naar een onnodige operatie, hebben we daar nog wel eens een mening over. Simpel gescheld en getroll en onnodige kwetsende opmerkingen, zoals jij die onder andere zelf maakte, zijn niet toegestaan en worden gewoon aangepakt.

Dat iets soms tientallen topics lang wordt uitgemolken hoef je niet leuk te vinden, maar is wel de vrijheid van anderen. Dat mag je een keer zeggen en daarna zoek je gewoon weer een topic dat wél je interesse heeft. Zo werkt het hier. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2015 @ 14:59:49 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_152096146
Ik ben trouwens ook wel iets te stevig, maar ik hou wél van lekker eten en níet zo heel erg van sporten. En belangrijker: ik hoef geen operatie en ik val niemand lastig met jammeren over mijn gewicht. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_152096261
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:57 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zoals gezegd worden BN-ers hier stevig, maar doorgaans niet onheus aangepakt. Vooral als ze zichzelf op een gezonde levensstijl voorstaan, maar dan zoals nu wegens lamlendigheid wel uitwijken naar een onnodige operatie, hebben we daar nog wel eens een mening over. Simpel gescheld en getroll en onnodige kwetsende opmerkingen, zoals jij die onder andere zelf maakte, zijn niet toegestaan en worden gewoon aangepakt.

Dat iets soms tientallen topics lang wordt uitgemolken hoef je niet leuk te vinden, maar is wel de vrijheid van anderen. Dat mag je een keer zeggen en daarna zoek je gewoon weer een topic dat wél je interesse heeft. Zo werkt het hier. :)
Thanks for pointing out the obvious.

Ik reageerde op een quote.
pi_152096273
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:47 schreef superniger het volgende:
Veel vies dikke mensen in SHO. :{
Bah
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:44:32 #60
251975 kissaa
fka: kissa
pi_152097273
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

sommigen die hier zeiken over haar gewicht zijn zelf dik.
Je bent zeker ervaringsdeskundige?
pi_152102187
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

sommigen die hier zeiken over haar gewicht zijn zelf dik.
en sommigen die een ander verdenken een wijde kut te hebben hebben er zelf één!! :W
pi_152105659
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:10 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

en sommigen die een ander verdenken een wijde kut te hebben hebben er zelf één!! :W
Dit icm jouw nick is HI-LA-RISCH.
pi_152106286
Laten we ontopic gaan. Er gebeurt genoeg; ze weegt voor het eerst minder dan haar man en de MEdag dreigt niet te gaan vanwege te weinig animo.
pi_152128744
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit icm jouw nick is HI-LA-RISCH.
ECHT-HE :')
pi_152128866
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
Laten we ontopic gaan. Er gebeurt genoeg; ze weegt voor het eerst minder dan haar man en de MEdag dreigt niet te gaan vanwege te weinig animo.
Tsja, het mag allemaal niks kosten heb ik begrepen [Son's oproep voor lekkere hapjes waarvoor geen budget is] en waarschijnlijk zijn de meesten te moe om deel te nemen aan zo'n vermoeiende dag :+
Wie heeft daar ook trek in om gezeur aan te moeten horen? Tis toch alleen maar kommer en kwijl/kwel :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2015 17:05:56 ]
  woensdag 29 april 2015 @ 17:05:35 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_152128936
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:03 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Tsja, het mag allemaal niks kosten heb ik begrepen [Son's oproep voor lekkere hapjes waarvoor geen budget is] en waarschijnlijk zijn de meesten te moe om deel te nemen aan zo'n vermoeiende dag :+
Wie heeft daar ook trek in om gezeur aan te moeten luisteren? Tis toch alleen maar kommer en kwijl/kwel :{w
het zijn allemaal ME-ers bij elkaar he, kunnen ze lekker tegen elkaar klagen en zeuren toch? O+
disclaimer
pi_152129017
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het zijn allemaal ME-ers bij elkaar he, kunnen ze lekker tegen elkaar klagen en zeuren toch? O+
Lijkt me ontzettend vermoeiend. Ik zou juist alleen maar positieve shit aan willen horen, maarja, dat ben ik. Heb een schurfthekel aan beroepsklagers en pfff-puffers.
pi_152193775
Nou gelukkig, het gaat door!
Ik word al moe bij de gedachte...Het is wel wat treurig; een minimum van 50 aanmeldingen net halen voor een evenement met zo'n grootse naam.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:55:57 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152193893
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De primaire (terugkerende) klacht is al dat het op Moederdag is, en dat er daarom veel niet (kunnen) komen.... waarom ze dan toch zo stug vasthouden aan dat jaarlijkse evenement op Moederdag snap ik ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:04:27 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152194227
Ik heb trouwens helemaal niet het idee dat Sonja degene is die gaat beslissen of er wel of niet iets doorgaat, ik zie op de site van de ME-vereniging gewoon in de agenda staan dat het 12 mei in Breda is.

Dus ik weet niet wat Sonja wel of niet wilde besluiten (namens de ME-vereniging Nederland?), maar dat ze in 2012 een evenement heeft georganiseerd ipv de jaarlijkse ME-informatiedag maakt haar geen autoriteit lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:07:01 #71
300082 roos85
JUICHEN!
pi_152194332
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou gelukkig, het gaat door!
Ik word al moe bij de gedachte...Het is wel wat treurig; een minimum van 50 aanmeldingen net halen voor een evenement met zo'n grootse naam.
Zijn ook maar ca. 60 stoelen :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:07:09 #72
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_152194337
Zo, zijn de kilo's er al af?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † vrijdag 1 mei 2015 @ 22:10:01 #73
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_152194443
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

De primaire (terugkerende) klacht is al dat het op Moederdag is, en dat er daarom veel niet (kunnen) komen.... waarom ze dan toch zo stug vasthouden aan dat jaarlijkse evenement op Moederdag snap ik ook niet.
Ik wel. ME bijeenkomst op MOE-derdag. Pun intended.
Zo dat was mijn geniale bijdrage weer. :').
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_152194484
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 22:10 schreef Skaai het volgende:

[..]

_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:11:42 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152194506
Ze schiet dus gewoon onder de duiven van de ME-vereniging door op dezelfde dag dat benefiet te houden.... en dan zet ze ook nog eens de lijst met aanmeldingen even openbaar |:(

sonjasilva twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 19:07:58 Lieve ME vrienden! Dit is de lijst van de mensen die zich hebben opgegeven. Willen jullie alsjeblief checken of... http://t.co/1n5FaQQuaz reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:12:37 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152194531
quote:

[..]

:D _O-
En terecht natuurlijk Moeder is de overtreffende trap van Moe.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:15:36 #77
300082 roos85
JUICHEN!
pi_152194631
Die reacties van Son ook :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_152204383
quote:

[..]

:D
pi_152491999
quote:
Sonja Blogt: Dik tevreden, mijn nieuwe maagje

april 2015

Precies een week geleden lag ik op de operatie tafel… Gelukkig gaat de tijd snel. Ik heb wel even een flinke dip gehad. Afgelopen zondag ochtend voelde ik me zo slecht! Ik had erg veel last van slijm in mijn keel en als er iets is wat niet fijn voelt dan is het constant moeten hoesten als je net een buikoperatie hebt gehad. Op naar de huisartsenpost. Daar blijk ik een infectie in mijn bovenste luchtwegen te hebben en een fikse blaasontsteking. Aan de antibiotica dus, blegh! Die avond krijg ik een enorme huilbui. Ik ben boos en verdrietig! Wat een pech! Het ging net zo lekker, de operatie viel me alles mee. Ik huil alles er even lekker uit. Ik ben de hele middag en avond misselijk geweest van de antibiotica. Ik heb daardoor hele dag niet echt kunnen eten. Alleen een grote verse smoothie. Ik heb gelukkig wel meer dan een liter gedronken, maar eten ging vandaag echt niet. Pfff dit is niet goed voor mijn psyche! Ik was net zo positief. Ik besluit om vroeg mijn bedje in te duiken.

De volgende ochtend word ik gelukkig alweer een stuk fitter wakker. Wat een mijlpaal! Ik heb mezelf gewogen en ik ben uit de honderdtallen. En ik weeg eindelijk minder dan mijn man! Verder kijk ik enorm uit naar dinsdag. Het is dan precies 2 weken geleden dat ik geopereerd ben. Dan mag ik eindelijk weer vaste voeding eten! Als ik heel eerlijk ben dan vind ik het vloeibaar eten misschien wel het zwaarst van de hele operatie. Ik kan geen smoothie of soep meer zien! Als ik denk aan een gepureerde maaltijd van aardappel, groenten en vlees begin ik meteen te kokhalzen. Ik bel even met de diëtiste van de bariatrie afdeling van het Slotervaart ziekenhuis en leg haar uit dat ik moeite heb met eten. Ze stelt me meteen een beetje gerust. Ik mag tot dinsdag smoothies en soepen blijven eten, als ik maar goed blijf drinken. Ik fantaseer over allerlei gerechten die ik wil gaan eten als ik weer gewoon mag eten. Het grappige is dat ik erg veel trek heb in salade, lekkere gezonde ingrediënten. Als ik echt iets moet kiezen dan staat op dit moment een cracker met kaas boven aan mijn lijstje.

Iedere dag voel ik me een beetje beter. Vandaag kan ik gelukkig het laatste trombosespuitje zetten. Ik houd gewoon niet van naalden en spuitjes en al helemaal niet als ik ze zelf moet geven. Ik merk dat ik last heb van onrust in mijn lijf. Hopelijk gaat dit gevoel over als ik volgende week iets mobieler ben. Ik ben nu eenmaal niet iemand die graag wekenlang op de bank ligt…

Mei 2015

Als ik eerder had geweten dat de operatie zo zou meevallen, dan had ik het al veel eerder gedaan. Aan de andere kant is het weer zo dat ik weet dat ik nu ook mentaal helemaal klaar ben voor dit nieuwe leven. Het is nu bijna 2 weken geleden dat ik geopereerd ben. Zoals je al hebt kunnen lezen heb ik bijna geen pijn gehad in mijn maag of darmen, terwijl daar toch flink aan gesleuteld is. Vooral de lucht die in mijn buik gespoten was, was pijnlijk. Na een week flink boeren is alle lucht er gelukkig uit. Dat scheelt, zeg! Ik voel me bevrijd! Bij iedere stap die ik zette voelde ik mijn opgeblazen buik en nu alle lucht er uit is, loop ik weer een stuk beter.

Ik besluit om meteen een stukje te gaan wandelen met mijn hondje. Even goed nadenken over mijn nieuwe maagje. Ik kan altijd goed nadenken in de natuur. De combinatie van schoonheid en stilte maken mijn ADHD hoofd rustig. De allerbelangrijkste stappen die ik nu voor mezelf moe gaan zetten zijn: eiwitrijk eten en zoveel mogelijk suikervrij. Ik heb beste veel gelezen over de voordelen van suikervrij eten. Je krijgt er meer energie van, je bloedsuikerspiegel komt in balans en het past ook nog eens heel goed bij mijn nieuwe levensstijl! Ik besluit tijdens deze wandeling om me te gaan verdiepen in suikervrij leven. Spijkers met koppen, ik vraag Pyke meteen mee naar de supermarkt.

In de AH val ik van de ene in de andere verbazing! Het is ongelofelijk, bijna in alle producten die ik uit de schappen haal zit suiker! Het duizelt me… Zelfs producten waarvan ik het nooit verwacht zou hebben zoals de groenteburgers, kipfilet en tortilla’s. Als er al geen suiker in zit, zit het weer vol met bijvoorbeeld aspartaam. Dit wordt nog een uitdaging! Dinsdagochtend heb ik mijn eerste controle en weegmoment. Dan kan ik de diëtiste meteen om wat tips vragen op het gebied van suikervrij eten. Tot snel!

Bron
Even voorop gesteld: ik heb echt geen moeite met het feit dat ze deze operatie heeft ondergaan. Maar ik verwonder me wel over sommige andere dingen. Bijvoorbeeld dat ze nog niet door had dat aan bijna alles suiker wordt toegevoegd. Heeft ze onder een steen geleefd? Heeft ze nooit eerder eens goed bestudeerd wat ze allemaal at? Ik geloof het gewoon eigenlijk niet :o
pi_152492499
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:55 schreef piglet het volgende:

[..]

Even voorop gesteld: ik heb echt geen moeite met het feit dat ze deze operatie heeft ondergaan. Maar ik verwonder me wel over sommige andere dingen. Bijvoorbeeld dat ze nog niet door had dat aan bijna alles suiker wordt toegevoegd. Heeft ze onder een steen geleefd? Heeft ze nooit eerder eens goed bestudeerd wat ze allemaal at? Ik geloof het gewoon eigenlijk niet :o
Dat dacht ik ook toen ik het las, hoe waren haar diëten in vredesnaam :X
Tap tap tap
pi_152492745
quote:
Wat een pech
Meid toch.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2015 @ 16:20:54 #82
22592 crew  Ole
pi_152492808
Pfffff een klein tegenslagje en mevrouw is depressief. Dit is toch gênant tegenover mensen die serieus ziek zijn!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152494332
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik denk dat haar diëten hersenspinsels waren die alleen in haar eigen brein bestonden...
pi_152494385
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:20 schreef Ole het volgende:
Pfffff een klein tegenslagje en mevrouw is depressief. Dit is toch gênant tegenover mensen die serieus ziek zijn!
Ik had ook een fikse blaasontsteking. Zal ik nu ook maar gaan huilen in een hoekje? Heb ik nog niet gedaan. Ik voel een posttraumatische stress stoornis opkomen. Denk dat ik mijn blaasontsteking nog geen plekje heb kunnen geven :'(
pi_152494450
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef MaLo het volgende:
. Denk dat ik mijn blaasontsteking nog geen plekje heb kunnen geven :'(
Dan moet je even gaan wandelen ^O^
Even goed nadenken over je zieke blaasje
pi_152494469
quote:
Ik besluit om meteen een stukje te gaan wandelen met mijn hondje. Even goed nadenken over mijn nieuwe maagje. Ik kan altijd goed nadenken in de natuur.
Ik had het niet meer bij deze zinnen. Maagje :')
pi_152494609
quote:
12s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dan moet je even gaan wandelen ^O^
Even goed nadenken over je zieke blaasje
Dank je voor de tip O+
En dan ga ik daarna een blogje over mijn blaasje schrijven. Over de pijntjes bij mijn plasjes en de cranberry sapjes (met veel suiker!!11! ) die ik dronk :Y.
Is een ook stukje verwerking he, het van je afschrijven :Y
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 18:01:20 #88
43556 miss_dynastie
pi_152496279
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En erger, hoe durft een arts iemand te opereren die dit soort basale kennis mist, maar wel jankzakt over niet werkende diëten: dit is zo'n type dat een liter sap, pak mueslirepen en een zak eierkoeken vreet als dagelijks tussendoortje en niet snapt dat ze dikker wordt tijdens het 'afvallen' :')
pi_152497071
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En erger, hoe durft een arts iemand te opereren die dit soort basale kennis mist, maar wel jankzakt over niet werkende diëten: dit is zo'n type dat een liter sap, pak mueslirepen en een zak eierkoeken vreet als dagelijks tussendoortje en niet snapt dat ze dikker wordt tijdens het 'afvallen' :')
Dit ja _O_

Ik ben absoluut niet tegen dit soort operaties bij mensen waar het een laatste hulpmiddel bij is, maar als zij na 2 weken al onder de 100 weegt, snap ik niet dat zij in aanmerking kwam voor die operatie. Ze had beter eerst ruggengraat kunnen kweken ipv in de natuur over dr nieuwe maagje fantaseren..
And so the lion fell in love with the lamb
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2015 @ 19:33:53 #90
22592 crew  Ole
pi_152499332
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:29 schreef Bamba het volgende:

[..]

Dit ja _O_

Ik ben absoluut niet tegen dit soort operaties bij mensen waar het een laatste hulpmiddel bij is, maar als zij na 2 weken al onder de 100 weegt, snap ik niet dat zij in aanmerking kwam voor die operatie. Ze had beter eerst ruggengraat kunnen kweken ipv in de natuur over dr nieuwe maagje fantaseren..
Misschien omdat ze een "BN-er" is. Kan ze straks reclame gaan maken voor het Slotervaart.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152499425
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:29 schreef Bamba het volgende:

[..]

Dit ja _O_

Dit is precies wat wij weken terug al riepen :D

Het slaat gewoon allemaal nergens op.
Aan de andere kant, als ze te lamlendig is en geen ruggegraat heeft, is deze easy way out misschien maar het best.

Maar wat een slachtofferrol heeft dat mens.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:01:15 #92
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_152529107
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:01:40 #93
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_152529123
Wat een portret is het ook pffff...
If you can dream it, you can do it...
pi_152531597
Met d'r rustgevende knuffelschaap.
Don't you love her madly?
pi_152532504
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:18 schreef Lovechild het volgende:
En haar kort-pittig blonde lok.

Dat ze dat korte kapsel ook maar overboord gooit, samen met de kilo's.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:32:10 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152534282
Die eerste 5 kg was er voor de operatie toch al af via een of ander crash-dieet?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_152535203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:18 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het juist fijn dat ik niet de enige volwassene ben die nog getroost kan worden door een knuffel :@
Tap tap tap
pi_152538431
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind het juist fijn dat ik niet de enige volwassene ben die nog getroost kan worden door een knuffel :@
Ach ja, er is ook niks mis met een knuffel an sich, maar in dit hele zielige gebeuren vond ik het net een tikkie té.
Don't you love her madly?
pi_152550700
Zo mijn dagelijkse portie humor heb ik ook weer binnen, wat een mokkel :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152554327
Ja hoor, AD, wrijf het er maar in. We weten nog wel hoe lekker ze vroeger was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')