proost!quote:
Die heb ik nog niet gezien denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met Ben Kingsley met z'n Al Quaeda baard
Komt mooi uit, mijn glas is net leeg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
ff paar Juups halen. eentje extra voor jou.
Proost Frank. ff hollen nu.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit aan de Oude Rutte nu niels.
Ik vond Iron Man 3 een beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien denk ik.
ik ook maar was wel vermakelijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond Iron Man 3 een beetje tegenvallen
Ooit zal ik hem nog wel kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond Iron Man 3 een beetje tegenvallen
Vervelen, hangen, beetje meelezen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat doet een leuke jongedame rond dit uur nog op fok?
Mag ook weleens. Niets mis mee. Er gaat immers niets boven een lui avondje thuisquote:
Je weet wel dat Hermann nu met iemand anders naar de Avengers 2 gaat?quote:
Ahwie ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een date voor de bios, lekker puh
Maak toch maar een grapjeeeequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Domme aanname weer. Ik ben gewoon spontaan van mezelf. Gelijk denken dat iemand dronken is
Ik ben vaker thuis in de weekenden dan dat ik uit ben.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mag ook weleens. Niets mis mee. Er gaat immers niets boven een lui avondje thuis
Lees maar terug.quote:
Ik gebruikte nog wel de lach-piquote:
Je moet er ook niet steeds op gaan zitten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom raak ik steeds mijn leesbrillen kwijt. Heb er denk ik al zo'n 15 gekocht, maar die dingen schijnen pootjes te krijgen,
Straks vind je 14 brillen op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom raak ik steeds mijn leesbrillen kwijt. Heb er denk ik al zo'n 15 gekocht, maar die dingen schijnen pootjes te krijgen,
De boog kan niet altijd gespannen staan. Saaie, rustige avonden horen er ook bij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben vaker thuis in de weekenden dan dat ik uit ben.
Maar na een hevige avond ben je heel het weekend wel zoet.
Nee, ik toch niet met FOK!kers naar de film.quote:
Je hoort mij ook niet klagenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan. Saaie, rustige avonden horen er ook bij.
Nou wie was het dan? Met je teruglezen.. Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik toch niet met FOK!kers naar de film.
gewoon een oud klasgenootquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou wie was het dan? Met je teruglezen.. Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet.
Ik ga niet naar de film. Boeit mij het nou dat jij het niet weetquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou wie was het dan? Met je teruglezen.. Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet.
Dat is ook niet alles. Je blijft aan van alles zitten met zo'n koortje. Vind het drie keer niets.quote:
We hebben samen hand in hand een grote beker popcorn gegetenquote:
Ik wil met die jongen waar ik gisteren heel de tijd oogcontact mee had, maar geen van beide op elkaar afstapte. En nu is hij verdwenen en zie ik hem nooit meer, maar met hem wil ik. Dus sorry Remqo.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:24 schreef Remqo het volgende:
DjeDje, nu hermann met iemand anders naar de Avengers gaat, zou jij dan met mij mee willen?
Ja het is niet echt bepaald up-to-datequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je die lijst zelf gemaakt? het mist Captain America: Civil War, Deadpool, Thor: Ragnarok, enz
Al was je wel homo, dat maakt mij echt niet uit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klasgenoot he, geen klasgenote. en nee ik ben ook geen flikker
Nou...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klasgenoot he, geen klasgenote. en nee ik ben ook geen flikker
Ik kan je ook wel zwoel aankijkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik wil met die jongen waar ik gister heel de tijd oogcontact mee had, maar geen van beide op elkaar afstapte. En nu is hij verdwenen en zie ik hem nooit meer, maar met hem wil ik. Dus sorry Remqo.
denk maar niet dat ik ga ophouden met je proberen te hosselenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Al was je wel homo, dat maakt mij echt niet uit.
dat is privé, Frankquote:
Niet doenquote:
The Doorsquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Muziek, mochten jullie je vervelen.
Deadpool echt zin inquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja het is niet echt bepaald up-to-date
2016; Deadpool, Captain America: Civil War, X-Men Apocalypse, Gambit, Doctor Strange
2017; Wolverine film, Fantastic Four sequel, Spider-Man film, Thor: Ragnarok
2018: Avengers: Infinity War Part 1, Black Panther, Captain Marvel
2019: Avengers: Infinity War Part 2, Inhumans
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, heel vroeg, maar ik wens jullie nog een prettig weekend. En niet niet hard feesten als het koningsdag is, word je ziek van.
U2 frankieslankiequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, heel vroeg, maar ik wens jullie nog een prettig weekend. En niet niet hard feesten als het koningsdag is, word je ziek van.
Haha nee, wel als hij dat met theweeknd deed.quote:
Fijn weekend Frankquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij ook een fijne koningsdag en nacht Frank.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
..niet over beginnenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha nee, wel als hij dat met theweeknd deed.
Wees maar niet bang, haar laat ik wel met rust.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Telefoonsquote:
wie wat waarquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:
Oh niks hoorquote:
ik mag je niet zwoel aankijkenquote:
chevy wil wel een handy van jouquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wat moet ik anders zeggen? handy? gsm?
Ik heb een Nokia 3410.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wat moet ik anders zeggen? handy? gsm?
Hij vindt je echt leuk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kom maar jongen
vertel maar in dm
je kan het wel
Haha nou goed danquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kom maar jongen
vertel maar in dm
je kan het wel
wat is dat dan weer voor zielig etenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
chevy zou met jou wel een beschuitje willen eten![]()
samen een beschuitje eten betekent samen ontbijten na de hele nacht geile neukseks te hebben gehadquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:34 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wat is dat dan weer voor zielig eten
chevy en ik gaan veel lekkers eten dan dat, hoe bedoel je
Ja, gewoon wippen, ontbijten, pleitequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
samen een beschuitje eten betekent samen ontbijten na de hele nacht geile neukseks te hebben gehad
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 3410.
Hij is hard.
quote:
Gewoon in de keuken, gewoon de dame pakken op het aanrechtblad, terwijl je een pak melk pakt uit de koelkastquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en als je in tijdsnood zit kun je ook wippen en ontbijten tegelijk
over de dame heen leunen terwijl je doggystyle doet om een eitje te bakkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon in de keuken, gewoon de dame pakken op het aanrechtblad, terwijl je een pak melk pakt uit de koelkast
nu ben ik nieuwsgierig ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:40 schreef DjeDje het volgende:
Ik wilde zo iets zeggen, maar dan zou ik.. En jullie... En.. Dus ik doe het maar niet.
Je mag best zeggen dat je me leuk vindtquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:40 schreef DjeDje het volgende:
Ik wilde zo iets zeggen, maar dan zou ik.. En jullie... En.. Dus ik doe het maar niet.
duh zo blond ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
samen een beschuitje eten betekent samen ontbijten na de hele nacht geile neukseks te hebben gehad
Maar dan... En gaan... Dus..quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je me leuk vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |