Je moet er ook niet steeds op gaan zitten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom raak ik steeds mijn leesbrillen kwijt. Heb er denk ik al zo'n 15 gekocht, maar die dingen schijnen pootjes te krijgen,
Straks vind je 14 brillen op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom raak ik steeds mijn leesbrillen kwijt. Heb er denk ik al zo'n 15 gekocht, maar die dingen schijnen pootjes te krijgen,
De boog kan niet altijd gespannen staan. Saaie, rustige avonden horen er ook bij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben vaker thuis in de weekenden dan dat ik uit ben.
Maar na een hevige avond ben je heel het weekend wel zoet.
Nee, ik toch niet met FOK!kers naar de film.quote:
Je hoort mij ook niet klagenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan. Saaie, rustige avonden horen er ook bij.
Nou wie was het dan? Met je teruglezen.. Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik toch niet met FOK!kers naar de film.
gewoon een oud klasgenootquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou wie was het dan? Met je teruglezen.. Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet.
Ik ga niet naar de film. Boeit mij het nou dat jij het niet weetquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou wie was het dan? Met je teruglezen.. Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet.
Dat is ook niet alles. Je blijft aan van alles zitten met zo'n koortje. Vind het drie keer niets.quote:
We hebben samen hand in hand een grote beker popcorn gegetenquote:
Ik wil met die jongen waar ik gisteren heel de tijd oogcontact mee had, maar geen van beide op elkaar afstapte. En nu is hij verdwenen en zie ik hem nooit meer, maar met hem wil ik. Dus sorry Remqo.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:24 schreef Remqo het volgende:
DjeDje, nu hermann met iemand anders naar de Avengers gaat, zou jij dan met mij mee willen?
Ja het is niet echt bepaald up-to-datequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je die lijst zelf gemaakt? het mist Captain America: Civil War, Deadpool, Thor: Ragnarok, enz
Al was je wel homo, dat maakt mij echt niet uit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klasgenoot he, geen klasgenote. en nee ik ben ook geen flikker
Nou...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klasgenoot he, geen klasgenote. en nee ik ben ook geen flikker
Ik kan je ook wel zwoel aankijkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik wil met die jongen waar ik gister heel de tijd oogcontact mee had, maar geen van beide op elkaar afstapte. En nu is hij verdwenen en zie ik hem nooit meer, maar met hem wil ik. Dus sorry Remqo.
denk maar niet dat ik ga ophouden met je proberen te hosselenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Al was je wel homo, dat maakt mij echt niet uit.
dat is privé, Frankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |