proost!quote:
Die heb ik nog niet gezien denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met Ben Kingsley met z'n Al Quaeda baard
Komt mooi uit, mijn glas is net leeg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
ff paar Juups halen. eentje extra voor jou.
Proost Frank. ff hollen nu.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit aan de Oude Rutte nu niels.
Ik vond Iron Man 3 een beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien denk ik.
ik ook maar was wel vermakelijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond Iron Man 3 een beetje tegenvallen
Ooit zal ik hem nog wel kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond Iron Man 3 een beetje tegenvallen
Vervelen, hangen, beetje meelezen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat doet een leuke jongedame rond dit uur nog op fok?
Mag ook weleens. Niets mis mee. Er gaat immers niets boven een lui avondje thuisquote:
Je weet wel dat Hermann nu met iemand anders naar de Avengers 2 gaat?quote:
Ahwie ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een date voor de bios, lekker puh
Maak toch maar een grapjeeeequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Domme aanname weer. Ik ben gewoon spontaan van mezelf. Gelijk denken dat iemand dronken is
Ik ben vaker thuis in de weekenden dan dat ik uit ben.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mag ook weleens. Niets mis mee. Er gaat immers niets boven een lui avondje thuis
Lees maar terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |