Niet doenquote:
The Doorsquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Muziek, mochten jullie je vervelen.
Deadpool echt zin inquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja het is niet echt bepaald up-to-date
2016; Deadpool, Captain America: Civil War, X-Men Apocalypse, Gambit, Doctor Strange
2017; Wolverine film, Fantastic Four sequel, Spider-Man film, Thor: Ragnarok
2018: Avengers: Infinity War Part 1, Black Panther, Captain Marvel
2019: Avengers: Infinity War Part 2, Inhumans
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, heel vroeg, maar ik wens jullie nog een prettig weekend. En niet niet hard feesten als het koningsdag is, word je ziek van.
U2 frankieslankiequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, heel vroeg, maar ik wens jullie nog een prettig weekend. En niet niet hard feesten als het koningsdag is, word je ziek van.
Haha nee, wel als hij dat met theweeknd deed.quote:
Fijn weekend Frankquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij ook een fijne koningsdag en nacht Frank.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
..niet over beginnenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha nee, wel als hij dat met theweeknd deed.
Wees maar niet bang, haar laat ik wel met rust.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Telefoonsquote:
wie wat waarquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:
Oh niks hoorquote:
ik mag je niet zwoel aankijkenquote:
chevy wil wel een handy van jouquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wat moet ik anders zeggen? handy? gsm?
Ik heb een Nokia 3410.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wat moet ik anders zeggen? handy? gsm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |