Hij vindt je echt leuk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kom maar jongen
vertel maar in dm
je kan het wel
Haha nou goed danquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kom maar jongen
vertel maar in dm
je kan het wel
wat is dat dan weer voor zielig etenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
chevy zou met jou wel een beschuitje willen eten![]()
samen een beschuitje eten betekent samen ontbijten na de hele nacht geile neukseks te hebben gehadquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:34 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wat is dat dan weer voor zielig eten
chevy en ik gaan veel lekkers eten dan dat, hoe bedoel je
Ja, gewoon wippen, ontbijten, pleitequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
samen een beschuitje eten betekent samen ontbijten na de hele nacht geile neukseks te hebben gehad
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 3410.
Hij is hard.
quote:
Gewoon in de keuken, gewoon de dame pakken op het aanrechtblad, terwijl je een pak melk pakt uit de koelkastquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en als je in tijdsnood zit kun je ook wippen en ontbijten tegelijk
over de dame heen leunen terwijl je doggystyle doet om een eitje te bakkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon in de keuken, gewoon de dame pakken op het aanrechtblad, terwijl je een pak melk pakt uit de koelkast
nu ben ik nieuwsgierig ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:40 schreef DjeDje het volgende:
Ik wilde zo iets zeggen, maar dan zou ik.. En jullie... En.. Dus ik doe het maar niet.
Je mag best zeggen dat je me leuk vindtquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:40 schreef DjeDje het volgende:
Ik wilde zo iets zeggen, maar dan zou ik.. En jullie... En.. Dus ik doe het maar niet.
duh zo blond ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
samen een beschuitje eten betekent samen ontbijten na de hele nacht geile neukseks te hebben gehad
Maar dan... En gaan... Dus..quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je me leuk vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |