BAHquote:
Haha, zit nog op school danquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je mijn naam wel vertellen als je met mij op maandag om 15:45 naar The Avengers 2 gaat
Ook.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zeg je ook maar om van die hitsige mannen hier op een afstand te houden
owquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet over fantaseren voordat ik je uitmaak voor pedo
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar dan gelijk over niveau te beginnen, beetje sneu
quote:Believe the word
I will unlock my door
And pass the
Cemetery gates
quote:
quote:
Roets, blody roets, huaawwwaaaaarraaaquote:
Uhm. Geloof.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar hoe weten we dat die foto in de zomer is gemaakt, Frank?
Nee, dat is Seppeletura.quote:
Gvd, 1 pot nat johquote:
Godverdomme kan je nou niks zelfquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
kut, helemaal vergeten dat het maandag Koningsdag is, dan zal het wel druk in de bios worden.
HOE ANNULEER IK MIJN RESERVERING JONGENS
Sepultura ga ik nog zien in augustus, Pantera niet (waarschijnlijk omdat ze niet meer bestaanquote:
Gewoon niet op komen dagen en dan geven ze je stoel gewoon aan een ander.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
kut, helemaal vergeten dat het maandag Koningsdag is, dan zal het wel druk in de bios worden.
Dat zei je zelf al, gewoon niet ophalen, dan vervallen de kaartjes naar vrije verkoopquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
Youtube tagsquote:
jou mag ik welquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sepultura ga ik nog zien in augustus, Pantera niet (waarschijnlijk omdat ze niet meer bestaan)
Heb ik ook gehad iddquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
En voortaan onder een schuilnaam reserveringen maken omdat ze je anders in elkaar slaan als je komt onder je eigen naam.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon niet op komen dagen en dan geven ze je stoel gewoon aan een ander.
ok bedankt grgrquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zei je zelf al, gewoon niet ophalen, dan vervallen de kaartjes naar vrije verkoop
kut, ik wilde eigenlijk dinsdag gaan danquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
En voortaan onder een schuilnaam reserveringen maken omdat ze je anders in elkaar slaan als je komt onder je eigen naam.
quote:
Bel gewoon op.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kut, ik wilde eigenlijk dinsdag gaan dan
Is ze blond?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja doe maar onschuldig, je wist dat dondersgoed
NIets fouts aanquote:
Ik luister nu The Stooges = goede 70s.quote:
Misschien ligt daar een oorzaak?quote:
Tainted love, vind het goedquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NIets fouts aan
Softcell, dat is fout
IGGYquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister nu The Stooges = goede 70s.
The Stoogesquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister nu The Stooges = goede 70s.
Omdat het de maatschappij verneukt. Het is netjes om je ergens af te melden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom makkelijk als het moeilijk kan
maar mag ze mij wel onder de gordel betasten?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Catkiller het volgende:
Hermann je mag mijn vriendin wel mee nemen naar Avengers, dan hoef ik niet mee. Je mag haar alleen niet onder de gordel betasten.
Nee, was echt vergeten, ik moet namelijk heel de week naar school. Beetje een verwarring allemaal.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja doe maar onschuldig, je wist dat dondersgoed
Nee ze is een netjes opgevoede dame die zulke dingen niet in het openbaar doet, helaas voor mij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar mag ze mij wel onder de gordel betasten?
OPEN UP AND BLEEDquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
"Stick it deep inside, 'cause I'm loose''
Jaja, alleen met een leuke leraar zeker. De rest heeft namelijk wel vrij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, was echt vergeten, ik moet namelijk heel de week naar school. Beetje een verwarring allemaal.
Oh. Ouwe viespeuk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, alleen met een leuke leraar zeker. De rest heeft namelijk wel vrij.
in de e-mail staat dat ik gewoon op de website van de bios zelf kan annuleren, maar ik kan helemaal nergens inloggen daarquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat het de maatschappij verneukt. Het is netjes om je ergens af te melden.
Hey maar is Sepultura nog wel te doen zonde de cavalera's?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, alleen met een leuke leraar zeker. De rest heeft namelijk wel vrij.
wat als ik geen gordel draag?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ze is een netjes opgevoede dame die zulke dingen niet in het openbaar doet, helaas voor mij.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik maar een enkel nummer van Sepultura ken. Maar ze staan op Into The Grave, samen met Sabaton, Canibal Corpse en nog wat bands.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey maar is Sepultura nog wel te doen zonde de cavalera's?
Ik ben afgehaakt na roots...
Wat een teringherrie.quote:
als geen enkele broek blijft zitten zonder gordel is er iets mis met je lichaamquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan zakt je broek af en moet iedereen lachen om je minisurprise
Ze is niet helemaal dom, dat werkt niet.quote:
Ik vind het nog wel meevallenquote:
quote:
Weekendquote:
ik zal het ze gelijk even vragenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal dom, dat werkt niet.
hey, zou jij het merken als ik wel of geen gordel droeg?quote:
Waar woont je bioscoop?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal het ze gelijk even vragen
[..]
hey, zou jij het merken als ik wel of geen gordel droeg?
Dat gevoel heb ik de afgelopen 15 jaar niet meer gehadquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn vandaag weer eens foto's van me gemaakt. Wat zie ik er toch goed uit.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik de afgelopen 15 jaar niet meer gehad
Mehh, ik ben Donald niet.quote:
Ver weg manquote:
Geen u hoor, daar ben ik allergisch voor.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ha frank
hoe maakt u het deze avond?
Gewoon niet in de spiegel kijken helpt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kon er niet om lachen
tuurlijk, anders zou je natuurlijk geen gordeldier meer zijnquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal het ze gelijk even vragen
[..]
hey, zou jij het merken als ik wel of geen gordel droeg?
Jawel, gewoon in de bewoonde wereld gaan wonen.quote:
wat is dezequote:Op zaterdag 25 april 2015 22:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
tuurlijk, anders zou je natuurlijk geen gordeldier meer zijn
goeie tipquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon niet in de spiegel kijken helpt.
vakantie bedoel je hehequote:Op zaterdag 25 april 2015 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen u hoor, daar ben ik allergisch voor.
Prima
Hoe is het met het weekeinde?
Ja. Mee eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |