jou mag ik welquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sepultura ga ik nog zien in augustus, Pantera niet (waarschijnlijk omdat ze niet meer bestaan)
Heb ik ook gehad iddquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
En voortaan onder een schuilnaam reserveringen maken omdat ze je anders in elkaar slaan als je komt onder je eigen naam.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon niet op komen dagen en dan geven ze je stoel gewoon aan een ander.
ok bedankt grgrquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zei je zelf al, gewoon niet ophalen, dan vervallen de kaartjes naar vrije verkoop
kut, ik wilde eigenlijk dinsdag gaan danquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
En voortaan onder een schuilnaam reserveringen maken omdat ze je anders in elkaar slaan als je komt onder je eigen naam.
quote:
Bel gewoon op.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kut, ik wilde eigenlijk dinsdag gaan dan
Is ze blond?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja doe maar onschuldig, je wist dat dondersgoed
NIets fouts aanquote:
Ik luister nu The Stooges = goede 70s.quote:
Misschien ligt daar een oorzaak?quote:
Tainted love, vind het goedquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NIets fouts aan
Softcell, dat is fout
IGGYquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister nu The Stooges = goede 70s.
The Stoogesquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister nu The Stooges = goede 70s.
Omdat het de maatschappij verneukt. Het is netjes om je ergens af te melden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom makkelijk als het moeilijk kan
maar mag ze mij wel onder de gordel betasten?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Catkiller het volgende:
Hermann je mag mijn vriendin wel mee nemen naar Avengers, dan hoef ik niet mee. Je mag haar alleen niet onder de gordel betasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |