BAHquote:
Haha, zit nog op school danquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je mijn naam wel vertellen als je met mij op maandag om 15:45 naar The Avengers 2 gaat
Ook.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zeg je ook maar om van die hitsige mannen hier op een afstand te houden
owquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet over fantaseren voordat ik je uitmaak voor pedo
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar dan gelijk over niveau te beginnen, beetje sneu
quote:Believe the word
I will unlock my door
And pass the
Cemetery gates
quote:
quote:
Roets, blody roets, huaawwwaaaaarraaaquote:
Uhm. Geloof.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar hoe weten we dat die foto in de zomer is gemaakt, Frank?
Nee, dat is Seppeletura.quote:
Gvd, 1 pot nat johquote:
Godverdomme kan je nou niks zelfquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
kut, helemaal vergeten dat het maandag Koningsdag is, dan zal het wel druk in de bios worden.
HOE ANNULEER IK MIJN RESERVERING JONGENS
Sepultura ga ik nog zien in augustus, Pantera niet (waarschijnlijk omdat ze niet meer bestaanquote:
Gewoon niet op komen dagen en dan geven ze je stoel gewoon aan een ander.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
kut, helemaal vergeten dat het maandag Koningsdag is, dan zal het wel druk in de bios worden.
Dat zei je zelf al, gewoon niet ophalen, dan vervallen de kaartjes naar vrije verkoopquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
Youtube tagsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |